• Mijn opa heeft al zo'n 5/6 jaar een kat. Maar goed, ik heb zelf geen band met mijn opa en kom er ook nooit na iets wat ie' een aantal jaar geleden heeft geflikt.
    Ik ken hem dan ook als een koude, gevoelloze man.

    Maar goed, ik liep naar beneden toe en ineens zegt mijn moeder; 'ik heb niet zulk leuk nieuws'. Dus ik vroeg me af waar ze het over had. Vertelde ze dat afgelopen donderdag, die kat opschrok van iets en mijn opa een krab gaf bij zijn oog. Toen heeft mijn opa hem uit het balkon van 2 hoog(!!) naar beneden gegooid en is dat arme ding op de waterpomp van de put gevallen. Waarschijnlijk is dat arme beestje nu overleden, want hij is nergens te bekennen en met deze sneeuw is het onmogelijk ..
    Ik vind dit zo verschrikkelijk, dit zouden ze met hemzelf moeten doen. Verdomme ..


    To infinity and beyond •

    Anarose schreef:
    Geen katten meer voor die vent.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Uuuh, ik vind dat die kat ook schuld heeft hoor. Kom op zeg, die krabt die oude kerel in zijn oog. Dat zal vast tering veel pijn hebben gedaan. Ik geef ze beide de schuld, niet alleen die oude man. Hoewel hij die kat wel beter had moeten africhten zodat dat beest niet iemand in zijn oog krabt.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 20:15 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    En ik zie niet waarom dit onmenselijk is. Zover ik weet is een kat geen mens of je kent de betekenis van onmenselijk niet. :Y)

    onmenselijk
    [bijvoeglijk naamwoord]• zo erg dat je het een mens niet aan mag doen

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 20:21 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Uuuh, ik vind dat die kat ook schuld heeft hoor. Kom op zeg, die krabt die oude kerel in zijn oog. Dat zal vast tering veel pijn hebben gedaan. Ik geef ze beide de schuld, niet alleen die oude man. Hoewel hij die kat wel beter had moeten africhten zodat dat beest niet iemand in zijn oog krabt.


    Het is een kat. Dat beest handelt gewoon instinctief, daar kun je hem niet voor veroordelen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Het is een kat. Dat beest handelt gewoon instinctief, daar kun je hem niet voor veroordelen.

    Haha, echt wel. Dat heet opvoeden, als jij een kat goed opvoedt zal hij niet zo snel agressief worden doordat het door iets schrikt.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 20:20 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Haha, echt wel. Dat heet opvoeden, als jij een kat goed opvoedt zal hij niet zo snel agressief worden doordat het door iets schrikt.


    Als dat beest niet goed is opgevoed is het alsnog de fout van haar opa.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Als dat beest niet goed is opgevoed is het alsnog de fout van haar opa.

    Dat zeg ik toch ook --'

    DarkSavior schreef:
    Uuuh, ik vind dat die kat ook schuld heeft hoor. Kom op zeg, die krabt die oude kerel in zijn oog. Dat zal vast tering veel pijn hebben gedaan. Ik geef ze beide de schuld, niet alleen die oude man. Hoewel hij die kat wel beter had moeten africhten zodat dat beest niet iemand in zijn oog krabt.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 20:23 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Daikazoku schreef:
    Sorry hoor, maar wat een assdick.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Haha, echt wel. Dat heet opvoeden, als jij een kat goed opvoedt zal hij niet zo snel agressief worden doordat het door iets schrikt.


    Dat is erg lastig bij katten, het zijn geen honden.
    Ik vind het afschuwelijk dat die man zijn kat van twee hoog gooit. Als je je woede niet kan beheersen na zoiets kleins, moet je geen dieren nemen. Die kat had heus niet van te voren een kwaadaardig plan bedacht om zijn baas bij zijn oog te krabben, het was gewoon instinct. Tenzij de man niet helemaal lekker bij zijn hoofd is, heeft hij bewust bedacht de kat naar beneden te gooien, wat gewoon niet eerlijk is als je nagaat hoe weerloos zo'n beestje is.


    i put the fun in funeral

    Backfire schreef:
    (...)

    Dat is erg lastig bij katten, het zijn geen honden.
    Ik vind het afschuwelijk dat die man zijn kat van twee hoog gooit. Als je je woede niet kan beheersen na zoiets kleins, moet je geen dieren nemen. Die kat had heus niet van te voren een kwaadaardig plan bedacht om zijn baas bij zijn oog te krabben, het was gewoon instinct. Tenzij de man niet helemaal lekker bij zijn hoofd is, heeft hij bewust bedacht de kat naar beneden te gooien, wat gewoon niet eerlijk is als je nagaat hoe weerloos zo'n beestje is.


    26 - 02 - '16

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Haha, echt wel. Dat heet opvoeden, als jij een kat goed opvoedt zal hij niet zo snel agressief worden doordat het door iets schrikt.


    Jij weet niet veel van katten of wel?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    (...)

    Jij weet niet veel van katten of wel?

    Uh, jawel? Ik heb zelf een paar jaar lang katten gehad en ik hem verkering met iemand die zelf 3 katten heeft. Ze is het helemaal met me eens.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 20:50 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Haha, echt wel. Dat heet opvoeden, als jij een kat goed opvoedt zal hij niet zo snel agressief worden doordat het door iets schrikt.


    Sorry hoor, maar katten kun je echt niet opvoeden. Je kunt hem misschien leren dat hij buiten zijn behoefte moet doen en waar zijn bak met eten staat, maar krabben kun je hem echt niet afleren. Zo'n beestje handelt vanuit zijn instinct.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Uh, jawel? Ik heb zelf een paar jaar lang katten gehad en ik hem verkering met iemand die zelf 3 katten heeft. Ze is het helemaal met me eens.


    Ik ben opgegroeid met katten en ben het er niet mee eens.


    26 - 02 - '16

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Uh, jawel? Ik heb zelf een paar jaar lang katten gehad en ik hem verkering met iemand die zelf 3 katten heeft. Ze is het helemaal met me eens.


    You don't own a cat, the cat owns you.
    Als je zelfs katten hebt gehad, hoor je dat toch wel te weten.


    #WWED - What Would Emma Do?