• De 21ste eeuw, wie had ooit verwacht dat het ooit zo ver zou komen dat mensen afwisten van het bestaan van vampiers.
    Niet alleen vinden sommige mensen het goed, anderen zijn er van overtuigd dat ze hun leven met hen zullen doorbrengen.

    Maar niet iedereen is zo opgezet met het bestaan van de kinderen van de nacht, hoewel de er al veel ingeburgerd zijn.
    Onder de mensen, bevinden zich zowel dealers als leden van de kerkelijke gemeenschap fellowship of the sun.

    De dealers, vangen vampiers en tappen hun bloed af tot ze sterven en verkopen het.
    Bloed van een vampier kan er voor zorgen dat mensen sneller genezen of in een soort roes terechtkomen, maar bij fout gebruik kan het wel erg schadelijk zijn.
    Het is echter illegaal en als vampieren er achter komen, kan dat zware gevolgen hebben.

    De leden van de kerkelijke gemeenschap, proberen zich te weren tegen vampiers door middel van veel wapens en gebedjes tot God.
    Maar ondanks hun geloof, zijn het erg wrede mensen die af en toe een vampier offeren.
    Hun doel is om zo veel mogelijk mensen te bekeren en zo een leger op te bouwen om de vampiers uit te roeien.

    Wat velen trouwens niet weten, is dat niet alleen vampiers bestaan, maar ook andere mythische wezens zoals maenaden, heksen en gedaanteverwissellaars.
    Maar deze houden hun identiteit geheim uit angst om uit de problemen te blijven.


    Regels:

    • Er is een minimum van 350 woorden en ja ik controleer!
    • OOC is altijd tussen haakjes.
    • Schelden en 18+ is toegestaan.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden, in overleg met de eigenaars.
    • Relaties tussen andere rassen mogen, maar niet iedereen heeft een speciale relatie.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie, niets is zo erg als een post bomvol schrijffouten.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 3 dagen staan en worden dan zonder waarschuwing verwijdert.
    • Ervaring met RPG's is verplicht.
    • Denk goed na voor je meedoet, ik wil geen mensen die na een dag al stoppen.
    • Alleen Gipsy maakt de topics aan, tenzij ik anders vermeld.





    Rollen:

    Mensen:(Meisjes tijdelijk vol!)

    Gipsy - Diora Cherelle Miller - Serveerster 1,1
    Anguish - Mila Sofiya Alik - Dealer en Barvrouw bij Bloodtopia 1,4
    Ceremonials - Joshua David Anderson - Lid van the fellowship of the sun 1,3
    Tortura - Michelangelo "Mike" Reynolds - Dealer 1,6
    -


    Vampiers: (Meisjes tijdelijk vol!)

    Gipsy - Alexi Rose Collins - Uitbaatster Bloodtopia ( Danscafé ) 1,1
    Pebble - Adelynn Brookelle Keeper - Serveerster 1,2
    Cybele - Regan Savage - Barvrouw bij Bloodtopia 1,3
    Requille - Dante Vaughan Stoker - Maker van Alexi 1,5
    DarkSavior - Lord Nikolai von Charkov - Hoog iemand in het magistraat. 1,8
    -


    Weerwolven:

    Requille - Amelia Rylie Barret - Receptioniste bij de politie 1,3
    LegolasBitch - Ninalore Goldblood - Kledingontwerpster 1,10
    Cybele - Devin Rafe McRown - Bediende in een restaurant 1,8
    -
    -

    Heksen:

    Arriver - Kaley Jill Avery - Serveerster 1,3
    Caleo - Jade Phoebe Lore - Studente 1,9


    Gedaanteverwisselaars:
    Tortura -Celeste Tesanee Rhine - Student 1,5
    -
    Anguish - Ivan Sava Alik - Student aan de hoge school 1,4
    -


    Maenaden:

    GoAwaySpoon
    - Yaralynn Adènte - Werkt in een snoepwinkeltje 1,10



    Verdere vragen mag/moet je vragen in het praattopic, anders staat het speeltopic veel te snel vol.
    De rode cijfers achter de personages, is om een personage sneller op te sporen.
    Het eerste cijfer is het topicnummer en het tweede cijfer is de paginanummer.
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 21:24 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    Alexi Rose Collins - Uitbaatster Bloodtopia

    "Wat is er? Bang dat ik je toko onder pis? Of dat ik één van je klanten leeg zuig? Maak je maar geen zorgen, ik was op kattenjacht,"
    Niet onder de indruk van haar woorden, trok ik arrogant een wenkbrauw op, zo die haarbal had lef.
    "Je gaat me toch niet vertellen dat het jouw katten waren die ik net heb opgepeuzeld?"
    Vol walging liet ik mijn groene ogen over de vrouw glijden, ze mocht echt wel eens wat kleren aantrekken.
    "Ik ben geen kattenmens," Zei ik op een redelijk sarcastische toon. "Wat moet je hier?"
    Je kon nu niet bepaald zeggen dat ik vriendelijk tegen haar was, maar ik kon niet één goede reden bedenken waarom ik dat wel zou zijn.
    Ze had mijn territorium binnengedrongen, zichzelf bijna verraden en dan ook nog eens een deel van mijn zaak met kattenbloed besmeurd.
    Niet moeilijk dat ik een bloedhekel had aan weerwolven, ze moesten werkelijk altijd alles verpesten.
    Aangezien we beiden buiten stonden, bestond er wel een kans dat mensen ons zouden betrappen, hoewel niemand hier eigenlijk iets te zoeken had.
    Vrijwel niemand kwam eigenlijk aan de achterkant van de zaak, op de werknemers na dan.
    Ergens in mijn achterhoofd vroeg ik me af hoe ik in hemelsnaam verklaarde waarom er een poedelnaakte vrouw achter de zaak stond.
    Als het echt moest, kon ik hen misschien wel wijsmaken dat ze een dronken nudist was, of iemand die een weddenschap had verloren.
    Hoewel ik het ergens betwijfelde dat iemand haar zou zien, ergens had ik het vermoeden dat ze dan wel weg zou zijn als ze iemand hoorde naderen.
    "Je hebt hier niets te zoeken," Zei ik nog steeds op diezelfde wantrouwige toon. "Opzoek naar V?"
    Ik wist wanneer een weerwolf V in zich had, dat zelfs de oeroudste vampier moeilijkheden kon hebben met het verslaan van een weerwolf.
    Dus wat er ook zou gebeuren, ik moest ergens toch wel op mijn hoede zijn aangezien ik niet wist of ze V door haar lijf had stromen.
    Aan de andere kant, als dat het geval was geweest, had ze me waarschijnlijk al lang aangevallen om meer V in haar bezit te krijgen.


    Voor het geval dat je het niet meer kon vinden.(cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Michelangelo.

    Ik hoopte maar dat ze geloofde wat ik voor werk deed, otherwise I’ll be fucked. En niet het goede soort fuck. Ze pakte het glas aan toen ik die aan had gereikt, waarna ze uiteindelijk weer in een comfortabele houding ging zitten zonder mijn blik te lossen. Toen ik terug op de bank ging zitten met mijn glas drank moest ik wel even naar haar benen kijken.
    Desondanks dat ze in een lange skinny jeans zat, had ik toch mooi zicht, aangezien ik zo gemakkelijker naar haar kont kon kijken. Kort beet ik op mijn onderlip toen ik weer keek, terwijl ik haastig mijn blik ergens anders naar liet dwalen. Haar benen bungelden over de armleuning terwijl haar rug tegen de andere leuning zat.
    Voor ze antwoord gaf, nipte ze aan het glas. ‘Het lokale eetcafé dat niet zo ver gelegen is van het meer.’ Zei ze, waarna ze vervolgde, ‘Deze periode van het jaar komt er vrij weinig volk.’ Terwijl zij het glas wat tussen haar vingers liet spelen, trok ik mijn mond al open, maar wachtte nog even voordat zij klaar was. Mijn wenkbrauwen waren wel al opgetrokken, verbaasd nogal. ‘Best jammer eigenlijk want ik doe mijn job graag.’ Ik ontmoette haar blik toen ze opkeek.
    ‘Werk je daar?’ Bracht ik werkelijk verbaasd uit, aangezien ik dat niet wist en er net nog was. ‘Vanavond, volgens mij zelfs een uurtje of iets geleden was ik daar zelfs. Ik heb je niet opgemerkt, hoe laat was je ongeveer weg gegaan?’ Ik dronk iets uit het glas dat ik vasthad.
    ‘Waar werk je dan precies?’ vroeg ze nieuwsgierig, waardoor ik mezelf in mijn hoofd alweer uit begon te schelden. ‘Ben je een privétrainer of werk je echt in een fitness?’ Met het glas tikte ze bedenkelijk tegen haar onderlip, waardoor ik doorhad dat ik snel wat moest verzinnen. Ik was bijna vergeten dat ik mijn shirt nog uit had door het gesprek, maar het herinnerde me eraan aangezien Diora’s blik er soms naar afgleed. ‘Voor jou wil ik wel een privétrainer zijn en nog eens langskomen,’ grijnsde ik iets uitdagend, terwijl ik het niet kon laten een speelse blik in mijn ogen te laten. Ik wist dondersgoed dat ik me in moest houden, maar mijn ogen gleden toch over haar lichaam heen. De verleiding was groter dan ik, dan het deel dat het wilde controleren.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Diora Cherelle Miller - Serveerster

    "Werk je daar?" Zijn stem klonk redelijk verbaasd waardoor ik mijn hoofd iets schuin hield en hem vragend aankeek. "Vanavond, volgens mij zelfs een uurtje of iets geleden was ik daar zelfs. Ik heb je niet opgemerkt, hoe laat was je ongeveer weg gegaan?"
    Ik keek toe hij hij uit het glas dronk en dacht terwijl eventjes na aangezien ik me niet echt herinnerde wanneer ik weg was gegaan.
    "Hmm, ik denk dat ik zo'n anderhalf uur geleden de zaak heb verlaten," Zei ik bedenkelijk maar knikte vervolgens toch ter bevestiging. "We zullen elkaar hebben misgelopen neem ik aan. Toevallig, niet?"
    Na hem een kleine glimlach te hebben geschonken, dronk ik nog wat van mijn glas en voelde hoe de alcohol zich een weg door mijn keel baande. Het was wel heel toevallig geweest dat we elkaar net hadden misgelopen, maar ergens vond ik het ook best amusant. Al moest ik wel toegeven dat ik hem graag tijdens mijn shift had bedient. Niet zozeer omdat hij zijn uiterlijk mee had, maar ook omdat ik hem eigenlijk wel een aardige kerel vond. En dat was iets dat niet zo erg veel gebeurde. Of toch niet bij mij.
    "Voor jou wil ik wel een privétrainer zijn en nog eens langskomen," Wanneer hij dit zei, haalde ik ongelovig mijn glas wat naar beneden en keek hem een tijdje zwijgzaam aan. Ik had wat tijd nodig om zijn woorden door te laten dringen, maar eenmaal ze waren doorgedrongen, kon ik het niet helpen en begon ik te lachen. Om het lachen een beetje in te houden, sloeg ik mijn hand even voor mijn mond en keek hem aan in een poging weer serieus te worden. Het was zijn uitdagende grijns die mijn aandacht trok waardoor er tussen mijn kleine lachbui toch gegrinnik doorklonk.
    "Biedt je jezelf nu aan?" Vroeg ik en liet het glas weer tussen mijn vingers spelen. "Want wie weet dat ik dan ooit wel eens gebruik neem van je diensten."
    Ik kon het net zo spelen als hij als ik dat wilde. Uitdagend trok ik een wenkbrauw op en dronk nog wat van mijn porto om mijn triomfantelijke glimlach enigszins te verbergen, wat nog best goed lukte. Waarschijnlijk was het de porto die me losser had gemaakt, anders zou ik waarschijnlijk niet eens overwogen hebben om er op te antwoorden. Ergens vond ik zijn gedrag best amusant, zelfs grappig om aan te zien.
    "Als je het koud hebt, laat het me dan op tijd weten," Zei ik uiteindelijk om toch even van onderwerp te veranderen. "Ik heb nog een dekentje in de kast liggen."


    [Ik ga slapen, moet er morgen erg vroeg uit aangezien ik een bezoekje ga brengen aan mijn nieuwe stageplaats. Papierwerk in orden brengen and stuff...]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    (...)

    Voor het geval dat je het niet meer kon vinden.(cat)


    Amelia Rylie Barret.
    'Oh, in dat geval maakt het dan niet uit hé, want ze waren toch niet van jou,' zei Amelia toen ze te horen kreeg dat ze toch geen kattenmens was. Erg vriendelijk was ze niet, maar Amelia was zelf ook niet bepaald een vampiermens, dus op dat punt waren ze gelijk.
    'Wat ik hier moet? Zoals ik al zei, ik was op kattenjacht en toevallig was er een heel nestje hier zo in het hoekje. Dus eigenlijk heb ik je een plezier gedaan door ze allemaal op te eten, er was al eentje die z'n weg naar binnen had gevonden, laat staan als ze allemaal ouder waren en even denken te onderzoeken wat daar binnen allemaal is,' beantwoordde ze haar nonchalant. Het naakt zijn boeide haar vrij weinig, het was deel van haar natuur en ze kon al blij zijn als ze hier zonder problemen vandaan zou kunnen komen. Haar instinct zei haar dat deze hier niet zo makkelijk zou zijn en terecht.
    "Opzoek naar V?" Serieus? Ze was hier rustig, in haar oorspronkelijke mensen gedaante en zij vroeg zich af of ze naar V op zoek was? Kom op, als dat zo was stond ze nu niet op twee benen, en was ze niet via de achterdeur naar binnen gegaan voor een aantal ontstapte katten.
    'Geloof me, je had me erger kunnen treffen,' zei ze met een lichte lach op haar gezicht.
    'Aangezien ik niet gegeten heb vóór de volle maan, was de kans groot dat ik mn controle zou kunnen verliezen en hier binnen een flinke maaltijd aan V zou komen halen. Ik had jou en al die andere aan stukken kunnen scheuren dan was de helft van de vampiers hier uitgeroeid,' Analyseerde ze het slechtste scenario dat had kunnen plaatsvinden.
    'Maar toch, ik ben niet zo geïnteresseerd in wat dan ook voor troep door jullie aders loopt. Ik ben liever V vrij,' zei ze in walging van ook maar de gedachte aan V. Haar tanden zetten in een aantal tegenstribbelende vampiers, nee, niet bepaald iets wat ze wilde uitproberen. Ze bleef liever zo natuurlijk mogelijk. Ze was een dier en ze wilde niet veranderen in een wild beest.

    Pebble schreef:
    (...)

    Adelynn Brookelle Keeper - Serveerster.
    (...)


    Dante Vaughan Stoker
    Het eerste wat Dante opviel was dat ze weinig reactie toonde toen hij bekend maakte dat hij net aankwam. Er ging geen belletje rinkelen niks, hij ging er vanuit dat het betekende dat het haar niet verbaasde. Dat was nieuw voor hem. Ze gaf hem in iedergeval wel raad dat er goede hotels in de buurt waren.
    'Werkelijk? Dan zal ik daar zo maar naar gaan zoeken, aangezien ik nog vrij weinig ben tegen gekomen sinds ik het dorp ben binnengekomen. En je weet zeker dat ze op dit uur van de nacht nog open zijn?' vroeg hij toen direct na zijn reactie op haar antwoord, met een zekere interesse in zijn toon. Hij knikte vriendelijk toen ze meldde dat ze het direct voor hem dat flesje True Blood ging halen. Ze was charmant, geen enkele man in dit cafétje kon dat ontkennen en als hij even snel zijn omgeving bekeek, viel dat ook te zien aan hun gezichten. Vieze mannetjes, sommige waren zeker al een jaar of 40 én menselijk. Wat eenzaamheid wel niet met het menselijk ras kon doen...
    Al snel zag Dante hoe het meisje dat hem bediende terugkwam met het dienblad. Blijkbaar dronken ze het niet eens uit een fles, maar ook nog eens in een drinkglas. Ieder zijn ding, dacht hij.
    'Ah, bedankt,' bedankte hij met een lach. Terwijl ze uitlegde welke smaak het was en het aanprijsde, schonk hij het drankje in het drinkglas. Het viel op dat de kleur ook afwijkte van het normale verse mensen bloed. Of misschien had hij daar gewoon een scherp oog voor. Hij was tenslotte best wel oud voor deze generatie. Hij nam er een slok van en probeerde de smaak zo goed mogelijk te proeven, zodat hij het van andere smaken kon onderscheiden. Wanneer hij het had doorgeslikt knikte hij tevreden.
    'Het is te doen. Het is anders, maar niet slecht,' merkte hij toen op en hij richtte zich weer op het meisje.
    'Aangezien ik een lange geschiedenis heb van het drinken van mensen bloed is het toch nog even aanpassen, maar dat is even tussen ons,' Hij boog meer naar haar toe en zei het zachter zodat anderen hem niet konden horen. Wie weet hoe paranoia het mensen ras hier kon worden als ze dat toevallig uit het niets horen.
    'Maar goed, ik ben hier dus helemaal alleen en het zou me goed doen om wat personen hier te kennen, wat is je naam eigenlijk als ik vragen mag?' vroeg hij toen aan haar. Ondanks het erg vermakelijk was om hier te zijn, moest hij niet vergeten waarom hij hier ook alweer was.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2013 - 9:47 ]


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ivan Sava Alik
    Nadat ik uitgesproken was, kreeg de jonge vrouw een grote glimlach rond haar lippen, alsof ze tevreden was met het antwoord dat ze had gekregen.
    ‘Ze is niet je vriendin?’ had ze me enthousiast gevraagd en ze kwam daarbij bijna kinderlijk op me over. Om heel eerlijk te zijn streek het mijn ego wel. Ze moest wel zo blij zijn omdat ik vrijgezel was, toch? Ik zag geen andere reden. Hoewel dit natuurlijk niet zeker wilde zeggen dat ik geen vriendin had, die had natuurlijk ook gewoon thuis kunnen zitten.
    ‘Oh Ivan, dat is geweldig!’ Ho ho, niet te hard van stapel lopen meid. Ik ken je nog maar net, dacht ik en kuchte even, waarna er toch een grijns op mijn gezicht verscheen. ‘Ik weet het, geweldig, is het niet?’ vroeg ik en wiebelde daarbij plagend met mijn wenkbrauwen, hopen dat ik die blos weer terug op haar wangen zou krijgen. Volgens mij hoorde ze me echter niet. Aan de fonkeling in haar ogen kon ik zien dat ze haast compleet in haar eigen wereld was.
    ‘Nu kan ik er eindelijk voor gaan,’ grinnikte ze om vervolgens het glas aan haar lippen te zetten. Wow, deze dame hield van een snelle aanpak en dat verborg ze niet bepaald onder tafels en stoelen.
    ‘Wanneer is je zusje vrij van werk? Ik wil haar graag onder vier ogen spreken.’ Ik had net het glas naar mijn mond gezet, maar plaatste het nu beduusd weer terug op de tafel. Mijn zusje? Oh Jezus hell, dit kon ze niet maken. Zelfs als Mila zich als een onbeschofte bitch gedroeg, wist ze de meisjes om haar vinger te winden. Goed dan, dacht ik verder terwijl de grijns weer terug op mijn gezicht kwam, dan zou ik die twee wel koppelen. Op mijn manier natuurlijk.
    De twinkeling in de ogen van het meisje was weg en nog voor ik iets kon uitbrengen proestte ze haar ice-tea over me heen.
    ‘Wel godver-‘ ‘Mijn hemel, het spijt me!’ Ik vloog als automatisch overeind, maar knalde met mijn knie tegen de tafel waardoor beide glazen omvielen en ik weer terug in mijn stoel belande. ‘Au, fuck! Jezus, kijk dan ook uit, onhandig kind!’ riep ik geïrriteerd en zag dat zo’n beetje alle mensen uit het restaurant hun hoofd onze kant op hadden gekeerd. Het kon me niet eens iets schelen.
    De serveerster was haastig op gestaan, vond een doekje in haar schort en begon met het doekje de uitgeproeste ice-tea uit mijn nek te deppen. Ze nam zelfs mijn donkerblauwe shirt vast in een poging het drinkend er vanaf te deppen. Nu ze zo dichtbij me was zag ik pas echt hoe breekbaar zij eruit zag. Haar witte huid was opnieuw rood gekleurd, maar deze keer leek het nog roder dan de eerdere keren. Ze leek zelfs.. bang? Toen ik haar zo zag, voelde ik de woede afnemen. Mijn eerst zo snelle, korte ademhaling werd langzaam rustiger en ook de koude blik in mijn ogen maakte weer plaats voor de lachende ogen met de beginnende kraaienpootjes in de hoeken.
    ‘Ik bedoelde het niet zo, dat ik, u weet wel… d-dat ik uw zusje zo zie,’ stamelde ze om vervolgens toch in mijn ogen te durven te kijken. Ik probeerde haar ogen met een zo vriendelijk mogelijke blik te beantwoorden.
    ‘Het is al goed. Je mag wel stoppen met deppen.’ Wanneer ze dit niet deed, nam ik zacht haar beide polsen vast, stond op en duwde haar zo rustig en voorzichtig terug in de stoel tegenover mij. Toen ging ik weer zitten en depte zelf met mijn servet over de natte plekken.
    ‘Mila is bi, dus er zijn wel vaker meisjes op me afgekomen die voor haar kwamen, zo raar is het niet. But calm down, het is allemaal goed, oké?’ Ik vouwde het servet op en plaatste het op tafel. Daarna schonk ik het meisje een glimlach.
    ‘Maar nu ben ik wel nieuwsgierig. Als eerste naar je naam en ik denk dat ik nu wel zo’n beetje het recht heb die te weten, aangezien jij de mijne ook weet en ik wil weten wie ervoor gaat zorgen dat ik deze maaltijd door al het gestuntel niet hoef te betalen. Ten tweede ben ik nu natuurlijk ook nieuwsgierig naar wat er dan wel zo geweldig is aan het feit dat Mila niet mijn vriendin, maar mijn zusje is.’ De glimlach veranderde langzaam in een grijns en zonder mijn ogen van haar af te halen zette ik de omgevallen glazen recht.
    ‘Het tweede deel van mijn eerste punt is trouwens een grapje, voor ik je wederom ongemakkelijk laat voelen. Ik betaal natuurlijk gewoon.’ God, ik zou het dat arme kind niet aan willen doen om tegen haar baas te moeten vertellen dat ik het eten niet zou betalen. Aan de andere kant.. Nee, Ivan! Ik moest me inhouden, het was ergens gewoonweg zo leuk omdat kind te zien stuntelen. Het had wel iets, iets liefs. Bijna schattig.


    everything, in time

    Lord Nikolai von Charkov

    "Wat?" Mila krabbelde zo snel mogelijk omhoog, deed een stap naar mij toe, struikelde half en greep toen mijn arm vast. Ik keek haar kwaad aan. "Pas eens op!" schreeuwde ik naar haar en ik zag haar iets in elkaar krimpen. Macht, dat is mijn drugs. Ik heb niks anders dan dat nodig en het mooie is, dat kreeg ik elke dag.
    "Dat kun je niet maken! Kom op Nikolaaitje, dit was toch een goede deal?" vroeg ze smekend en ik zag de angst in haar ogen. Een heerlijk iets om te zien. "Sla me maar, vermoord een van mijn collega"s, als ik een huisdier had, zou je die mogen vermoorden, maar alsjeblieft, deze straf is te streng. Nu ik één keer je bloed heb gehad, wil ik meer. Dit kun je niet maken! Ik heb het nódig en dat is jouw schuld, jouw bloed heeft ervoor gezorgd dat ik snak naar meer. Verdomme," siste ze, terwijl ze omsloeg van smekend naar kwaad en eizend. Ik keek haar aan en grinnikte. Ze was vermakelijk, maar voorlopig kreeg ze niks meer. Ik bedoel, aan iemand anders dit vertellen? Wil ze me van mijn plek hebben? Ja, misschien wilde ze dat wel. Misschien was dit een of ander spelletje van haar. Ik moest opletten wat ik deed. Ik ben al te vaak over de scheef gegaan. Niet dat dat wat uitmaakt, maar toch, een beetje oppassen kan niet verkeerd zijn.
    "Je bent het me haast verplicht om meer te geven! Je geeft toch ook geen lolly aan een kind om het vervolgens weer af te pakken?" Nu klonk ze weer smekend. Ik gooide mijn hoofd in mijn nek en liet een beangstigende lach horen. Maar Mila liet zich er niet door stoppen. "Toe, ik doe er bijna alles voor, maar zeg niet dat je me nooit meer iets zult geven. Ik beloof echt dat ik het aan niemand zal vertellen. Ook Mike niet. Ik zweer het op eh, godsamme weet ik veel. Fuck it, ik zweer het op mijn leven!"
    Toen ze zei dat ze het op haar leven zweerde, schoten mijn wenkbrauwen omhoog. "Ik heb niks aan je als je dood bent." zei ik lachend, "Ik verander je of ik verslaaf je. Een van de twee." Ik grinnikte nog eventjes.

    "Je bent echt een soort op zich, een soort waar ik van kan genieten." Ik knikte. "Goed, ik zal je weer toestaan om van me te drinken, maar als ik een keer om jou bloed vraag, wat niet vaak zal zijn maak je niet druk, dan zou ik dat ook graag willen hebben." Ging ik verder en bekeek haar nog eens. Natuurlijk wilde ik wel veel van haar bloed en meer dan dat, maar dit was een goed begin. Als ze eenmaal compleet verslaafd en afhankelijk was van mijn bloed kon ik nog altijd andere dingen verlangen. Nou ja, verlangen, dan is het meer eisen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Alexi Rose Collins - Uitbaatster Bloodtopia

    "Oh, in dat geval maakt het dan niet uit hé, want ze waren toch niet van jou,"
    Ondanks dat de neiging erg groot was om haar iets toe te bijten, hield ik me op de één of andere manier kalm en bleef haar aankijken met diezelfde ijskoude blik die ik tot nu toe nog niet had verandert. Waarschijnlijk was ik het ook niet eens van plan, tenzij ze mijn zaak onmiddellijk zou verlaten. Technisch gezien kon ze mijn zaak niet verlaten, ze stond er niet eens in.
    Een kleine zucht ontsnapte uit mijn mond terwijl ik mijn armen over elkaar sloeg en luisterde ongeïnteresseerd naar wat ze had te zeggen.
    "Geloof me, je had me erger kunnen treffen. Aangezien ik niet gegeten heb vóór de volle maan, was de kans groot dat ik mijn controle zou kunnen verliezen en hier binnen een flinke maaltijd aan V zou komen halen. Ik had jou en al die andere aan stukken kunnen scheuren dan was de helft van de vampiers hier uitgeroeid,"
    Automatisch haalde ik een wenkbrauw op en voelde hoe een mondhoek zich lichtjes optrok. Ik liet mijn slanke wijsvinger even langs mijn lippen gaan terwijl ik mijn blik op het gezicht van de poedelnaakte vrouw liet rusten.
    Ze had lef, dat moest ik eerlijk toegeven en waarschijnlijk had ik haar wel aangenaam gevonden als ik een mens was geweest. En wanneer ze uiteraard wat kleren aanhad. Ondanks de positieve gedachtes die ik kreeg, veranderde mijn blik weer naar afstandelijk en zeer koeltjes. Ik wilde niet te close worden met zo'n haarbal, zelfs niet als ik haar pittige karakter nog wel kon waarderen.
    "Maar toch, ik ben niet zo geïnteresseerd in wat dan ook voor troep door jullie aders loopt. Ik ben liever V vrij,"
    Ik knikte zachtjes en haalde uiteindelijk de wijsvinger van mijn lippen voordat ik begon te spreken.
    "Dan ben je tot nu toe wel de eerste," Zei ik met een lichtelijke spot in mijn stem. "De meeste haarballen die ik tegenkwam konden de drang niet weerstaan."
    Veel zin om beleefd te blijven en haar met enige respect te behandelen, had ik niet. Maar wat maakte het ook uit? De kans was immers groot dat ze na vanavond niet meer zou terugkeren. Tenzij ze het nog eens op een discussie uit wilde laten draaien. Niet dat het eigenlijk een zinvolle discussie was.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mila Sofiya Alik
    Nikolai leek wel van mijn gedrag te genieten. Puur sadisme, maar hoe kon het ook anders, in mijn ogen waren alle vampiers sadistisch. Sadistisch, egocentrisch en leugenaars. Toen ik de vergelijking tussen zijn bloed en de lolly van een baby maakte, gooide hij zijn hoofd in zijn nek en begon hard te lachen. Ik vond het helemaal niet grappig en wilde het smeken omzetten in schreeuwen, maar bedacht me dat ik dan helemaal nergens meer zou komen. Blijven smeken leek me de beste optie.
    'Fuck it, ik zweer het op mijn leven!' eindigde ik mijn tirade en zag dat Nikolai zijn wenkbrauwen optrok. Ah, nu had ik zijn interesse!
    'Ik heb niks aan je als je dood bent,' zei hij lachend, wat voor mij een hele opluchting was. 'Ik verander je of ik verslaaf je. Een van de twee,' grinnikte hij verder. Pardon? Ik slikte, daar zat ik nou ook weer niet op te wachten.
    'Je bent echt een soort op zich, een soort waar ik van kan genieten. Goed, ik zal je weer toestaan om van me te drinken, maar als ik een keer om jouw bloed vraag, wat niet vaak zal zijn maak je niet druk, dan zou ik dat ook graag willen hebben.' Kort trok ik een vies gezicht.
    'Dat was niet de deal. Je verandert de deal.' Ik keek hem aan en haalde snel mijn schouders op toen ik zijn gezicht zag. Of hij nu boos keek of niet, dit was de eerste vampier waar ik toch een lichte angst voor voelde. Een lichte!
    'Maar oké. Het klinkt wel eerlijk, vooral omdat je zegt dat het niet vaak is. Wanneer krijg ik dan wat en hoeveel? Maken we afspraken, zoek jij mij op, moet ik jou vinden? Ik bedoel, het is toch niet de bedoeling dat ik 24/7 bij jou blijf? Want ik ben niet zo'n voorstander van het hele veranderen of verslaven idee.' Het was echt moeilijk om een serieus gesprek te voeren onder de invloed van V. Ik wilde nog altijd het liefst in een weiland gaan liggen. Ik boog voorover om het zand van mijn broek te kunnen vegen dat daar was gekomen toen ik was gestruikeld. Daarna greep ik weer in mijn zak naar een sigaret.
    'Jij nog één? Het is de laatste dus geniet van mijn vriendelijkheid.'


    everything, in time

    Lord Nikolai von Charkov

    Ze trok een vies gezicht, waardoor ik nogmaals grinnikte. Ze was ook zo vermakelijk. "Dat was niet de deal. Je verandert de deal." Ik keek haar strak aan en ze haalde hierdoor haar schouders op.
    "Maar oké. Het klinkt wel eerlijk, vooral omdat je zegt dat het niet vaak is. Wanneer krijg ik dan wat en hoeveel? Maken we afspraken, zoek jij mij op, moet ik jou vinden? Ik bedoel, het is toch niet de bedoeling dat ik 24/7 bij jou blijf? Want ik ben niet zo"n voorstander van het hele veranderen of verslaven idee." Ik grinnikte. "Rustig dame."
    Ze veegde haar broek af, pakte haar sigaretten uit haar zak en bood me er eentje aan. "Jij nog één? Het is de laatste dus geniet van mijn vriendelijkheid." Ik schudde mijn hoofd. "Nee dankje." antwoordde ik, zo vriendelijk mogelijk, "Ik heb iets andere dingen aan mijn hoofd." Mijn hoofd stond naar onze afspraak, naar hoe het verder zal gaan en vooral, naar haar bloed. Dat begeerde ik steeds erger, ik kon het in vlagen ruiken. Een steeds sterker ruikende geur kwam op mij af en schreeuwde naar me, dat haar in haar nek moest buiten en dat overheerlijke bloed eruit moest zuigen. Ik schudde eventjes mijn hoofd en keek Mila weer aan.
    "Je gaat er dus mee eens dat ik af en toe bloed van je krijg? Daar maak je mij erg blij mee." zei ik met een glimlach, "Het bloed van iemand die het vrijwillig geeft, smaakt net iets lekkerder dan eentje waarbij je het met geweld of verleiden verkregen hebt." Ik haalde mijn schouders op. "Niet iedereen vind dat en er zijn grote discussies over, maar goed, dat is vampier shit. Dat maakt jou waarschijnlijk weinig uit."

    Ik liet me weer op de grond zakken en klopte op de grond voor me als aanwijzing dat ze moest komen zitten. "Goed, over de afspraak." zei ik toen ze was gaan zitten, "Ik kom hier elke dag, of om de dag, hier langs en dan mag je van mijn bloed drinken. In ruil daarvoor blijf je lekker jezelf, zodat ik een beetje vermaak heb in mijn vrije tijd." Een glimlach kroop over mijn gezicht. "En ik krijg af en toe wat bloed van jou." zei ik terwijl ik met mijn tong over mijn slagtanden ging. Ik zou nu al bloed kunnen vragen, maar dat zou een slecht begin van de afspraak zijn, dus ik hield me nog eventjes in.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mila Sofiya Alik
    'Nee dankje,' antwoordde Nikolai op een verbazingwekkend vriendelijke toon. 'Ik heb iets anders aan mijn hoofd.' Opnieuw haalde ik mijn schouders op, dan moest hij het zelf maar weten. Ik stopte het pakje terug in mijn zak en haalde nu de aansteker tevoorschijn. Deze verdween ook weer in mijn zak nadat ik de sigaret had aangestoken.
    Nikolai schudde zijn hoofd, compleet random als je het mij zou vragen, want er was niets om je hoofd bij te schudden. Waarschijnlijk wilde hij zich uit zijn eigen gedachten halen. Ik was wel benieuwd naar wat hij dan dacht.
    'Je gaat er dus mee eens dat ik af en toe bloed van je krijg? Daar maak je mij erg blij mee,' glimlachte hij. Ik wist niet of ik hem enger vond als hij serieus was, of met zo'n glimlach. 'Het bloed van iemand die het vrijwillig geeft, smaakt net iets lekkerder dan eentje waarbij je het met geweld of verleiden gekregen hebt.' Hij haalt zijn schouders op en ik wilde zeggen dat het me echt niet kon schelen hoe hij aan zijn bloed kwam, maar ik kreeg de kans niet omdat hij zelf al verder sprak.
    'Niet iedereen vindt dat en er zijn grote discussies over, maar goed, dat is vampier shit. Dat maakt jou waarschijnlijk weinig uit.' Ik trok mijn wenkbrauwen even op zodat er een "je meent het" - blik ontstond. Wat een speurneus.
    Nikolai liet zich weer op de grond zitten en gebaarde dat ik ook moest zitten. Wel godverdomme, ik had toch net mijn broek afgeklopt? Dat had hij zelf gezien! Toch deed ik wat hij zei en nam in kleermakerszit plaats op de grond.
    'Ik kom hier elke dag, of om de dag, hier langs en dan mag je van mijn bloed drinken. In ruil daarvoor blijf je lekker jezelf zodat ik een beetje vermaak heb in mijn vrije tijd. En ik krijg af en toe wat bloed van jou.' Ik zag heus wel hoe hij over zijn hoektanden likte, erg subtiel was het niet. Ik schoof dan ook zo onopvallend mogelijk een eindje bij hem vandaan.
    'Dat klinkt wel eerlijk,' zei ik rustig terwijl ik vanbinnen ontzettend opgewonden raakte van het idee dat ik iedere dag, of om de dag, zijn bloed zou krijgen.
    'Maar het is puur.. eh, zakelijk, zeg maar, dus je komt alleen langs op mijn werk. Dan valt het niet zo op. O, en om je nog even uit je droom te halen. Ik geef mijn bloed niet bepaald vrijwillig, maar voor wat hoort wat en ik ben nu eenmaal een dame van mijn woord.' Ik grinnikte, dat was een grote leugen, ik loog en manipuleerde wanneer het mij uitkwam. Maar dat van het werk meende ik serieus, ik kon natuurlijk niet het risico lopen dat ik Ivan in gevaar zou brengen als hij ook thuis langs zou komen.
    'Dan vind ik het een prima deal. Prettig zaken met u te doen,' grijnste ik. Daarna stond ik op, veegde mijn kont af, gooide mijn sigaret op de grond en stak mijn hand uit. 'Nooit gedacht dat ik zaken zou doen met jouw soort.'


    everything, in time

    Celeste Tesanee Rhine.

    Terwijl ik instinctief de woorden uitsprak, kuchte hij even, waarna er toch een grijns op zijn gezicht verscheen. Ik vroeg me af waarom hij dat in hemelsnaam kreeg, misschien omdat hij me wel wilde helpen met het plannetje. ‘Ik weet het, geweldig, is het niet?’ vroeg hij abrupt, waarbij hij plagend met zijn wenkbrauwen wiebelde. De fonkeling was nog steeds in mijn ogen te zien, al vroeg ik me wel af waarom hij zo raar met zijn wenkbrauwen wiebelde. Volgens mij zaten we niet echt op één lijn en had hij andere gedachten dan dat ik duidelijk wilde maken. Toch vroeg of zei ik er niets over en ging gewoonweg grinnikend verder met praten, om het glas vervolgens nog aan mijn lippen te zetten. Hij had eveneens net het glas naar zijn mond gezet, toen ik de vraag stelde over zijn zusje en hij het nu beduusd terug op de tafel plaatste. Al snel kwam die grijns echter terug op zijn gezicht.
          Wanneer ik echter doorhad waar hij aan moest denken, proestte ik mijn drinken over hem heen. ‘Wel godver–’ Ik maakte me inderdaad al klaar om ook een fikse uitbrander van hem te krijgen. Hij vloog overeind, maar knalde met zijn knie tegen de tafel waardoor beide glazen omvielen en Ivan terug in de stoel belande. ‘Au, fuck! Jezus, kijk dan ook uit, onhandig kind!’ riep hij geïrriteerd. Het deed me pijn dat hij die woorden had uitgeroepen, maar ergens was ik er allang aan gewend vanwege wat er vroeger was gebeurd. Sowieso overkwam het me hedendaags ook nog vaak genoeg dat mensen me ervoor uitscholden.
          Desondanks liet ik mijn verdrietige gevoelens het niet overnemen en was ik al opgestoven om me naar hem te haasten, waarna ik haastig de ice-tea weg begon te deppen. Ik durfde zelfs niet om zijn blik te bestuderen en in zijn groene ogen te kijken, aangezien ik ronduit werkelijk bang was dat daar die afkeurende, woedende blik in te zien was. Straks zou hij me er ook nog om slaan, ik was er zelfs al klaar voor om mijn straf te ‘ondergaan’, want het was niet alsof het niet eerder bij mij gebeurd was.
          Zijn eerst zo snelle, korte ademhaling werd langzaam maar zeker rustiger, alhoewel ik de blik in zijn ogen nog niet kon zien. Dat durfde ik tot nog toe niet aan. Ik was net een bang kippetje nu, die hoopte niet geslagen of uitgescholden te worden. Ik stamelde de woorden dat ik zijn zusje niet zo zag, dat ik het niet zo bedoelde waarop ik toch in zijn ogen durfde te kijken. Het kostte me al mijn bijeengeraapte moed om dat te kunnen doen. Kort daarop keek ik toch weer weg, hoewel in zijn ogen een lichtvriendelijke blik zat. ‘Het is al goed. Je mag wel stoppen met deppen.’ De duivel speelt met me nu, het is nog helemaal niet goed. Ik moet door deppen, wat ik dus ook deed, met mijn ogen neer geslagen. ‘N-nee, meneer, het is niet goed. De vlekken… ze zijn er nog niet uit.’ fluisterde ik bijna onhoorbaar en nogal stamelend.
          Abrupt nam hij mijn beide polsen vast, waardoor ik luid doorslikte en mijn ogen dichtkneep op wat er komen ging, maar hij duwde me rustig en voorzichtig terug in mijn stoel. Mijn reebruine poelen deed ik pas open op het moment dat ik hem ook op zijn eigen plek hoorde zitten. Hij depte zelf met het servet over de natte plekken, waardoor er een schuldgevoel plaatsvond in mijn lichaam en ik haastig mijn blik afwendde. Het voelde net zoals vroeger, ze zeiden dat ik hun aanblik niet waard was en niet naar ze mocht kijken.
    ‘Mila is bi, dus er zijn wel vaker meisjes op me afgekomen die voor haar kwamen, zo raar is het niet. But calm down, het is allemaal goed, oké?’ Nu wist ik wel zeker dat hij verkeerd van mij dacht, het was helemaal niet mijn bedoeling om te crushen op zijn zusje! Hij vouwde het servet op en plaatste het op tafel. Met een onderdanige blik durfde ik langzaam op te kijken toen ik iets zag van een glimlach. Ik geloofde er echter niet heel veel van, ik had nog altijd een verslagen gevoel, wat de blik op mijn gezicht ook verklaarde.
          ‘Maar nu ben ik wel nieuwsgierig. Als eerste naar je naam en ik denk dat ik nu wel zo’n beetje het recht heb die te weten, aangezien jij de mijne ook weet en ik wil weten wie ervoor gaat zorgen dat ik deze maaltijd door al het gestuntel niet hoef te betalen. Ten tweede ben ik nu natuurlijk ook nieuwsgierig naar wat er dan wel zo geweldig is aan het feit dat Mila niet mijn vriendin, maar mijn zusje is.’ De glimlach veranderde langzaam in een grijns en zonder zijn ogen van me af te halen zette hij de omgevallen glazen recht. Als hij wilde dat het van mijn loon afging, prima… Ik was het toch wel gewend en als dat ervoor zorgde dat het ongeveer weer goed zou komen, had ik dat er wel voor over.
          ‘Het tweede deel van mijn eerste punt is trouwens een grapje, voor ik je wederom ongemakkelijk laat voelen. Ik betaal natuurlijk gewoon.’ Hard beet ik op de binnenkant van mijn wang, zo onopvallend mogelijk. Ik knipperde enkele keren met mijn ogen, terwijl ik mijn vingers met elkaar verstrengeld had en hard kneep, om de tranen tegen te gaan. Ja, eerlijk toegegeven, ik was een ongelooflijk watje en ik vond het niet leuk. Daarom wilde ik met Mila praten, zijn zusje, dus niet om met haar te flirten of ‘veroveren’. Dat waren twee dingen die ik absoluut niet kon en als ik aardig was, werd dat vaak als een misvatting opgenomen, omdat ze dan dachten dat ik flirtte. Absoluut niet. Ik kon het nog niet eens een beetje in mijn gedachten, en dat zegt wat.
    ‘Eh, ik eh, breng deze glazen wel snel terug en haal een doekje voor de tafel.’ Ratelde ik uit, tegelijkertijd dat ik de lege glazen pakte en naar zijn bord met eten keek. Dat zal ik nog wel even laten staan, anders kreeg ik ook daarvoor op mijn kop. Zonder nog een blik op hem te richten, liep ik als een kip zonder kop naar de keuken. Zonder mijn naam te vermelden of antwoord te geven op wat hij had gezegd. Daar pakte ik een doek en rende vervolgens door naar de baas. Hem sprak ik echter pas aan in een aparte ruimte ervoor, waar de klanten – dus ook Ivan niet, zeker hem niet – ons niet konden afluisteren.

    De baas vroeg ik, om de zoveelste keer, om wat van mijn loon af te trekken, waarop hij mij bezorgt aankeek. Ik wist wel dat hij het zou melden aan mijn ouders, want dat had hij de vorige keren ook gedaan, maar dit keer was het werkelijk mijn schuld. Dat dacht ik ten minste. Hij zuchtte diep en mompelde tegen me dat dit moest stoppen, hij wilde Ivan erop aanspreken, maar ik schudde mijn hoofd en smeekte hem zowat dat hij het van mijn loon afhield.
          Na een te lange drukkende stilte mij peilend en nogal bezorgd aangekeken te hebben, knikte hij, waarna hij wegliep en ik achterbleef in de ruimte. Het was de opslagruimte en toen de deur dichtging, deed ik het licht uit en verstopte me ergens in een hoekje met de doek in mijn hand. De tranen kwamen er nu wel uit en ik wist dat het zou komen, dat was dan ook de reden waarom ik het in de kamer donker had gemaakt. Zachte snikken klonken erdoor, dit keer probeerde ik ze niet te smoren terwijl ik me in een hoekje oprolde. Niemand zou me hier nu toch storen.
    Alles kwam door hem gewoon weer in mijn herinneringen terug: mijn zus en de bende, hoe ik al die jaren maar de dingen moest verdragen die ze mij aandeden, de aanranding, de dood van mijn ouders… Bovendien leek Aphrodite dat niet erg te vinden, het was niet op haar gezicht af te lezen zoals bij mij. Het stapelde allemaal op en ik wist niet zeker of ik het nog wel aan kon, eerlijk gezegd.
          Toch stond ik na een tijdje recht, haalde diep adem, blies uit en probeerde mijn ademhaling onder controle te krijgen. Vervolgens droogde ik mijn ogen en wangen met de doek, waarna ik het licht aandeed en in de spiegel keek. Mijn ogen waren rood, natuurlijk, en mijn huid was nog bleker dan anders. Zo kon ik niet terug, iedereen kon merken dat ik gehuild had.
    Precies op dat moment kwam er een jonge vrouw de ruimte binnen, diegene die de man en vrouw van eerder had geholpen, waarop ze haar ogen over mij heen liet gaan. De diepe zucht die ik toen hoorde, liet me eraan denken dat ze wist wat er was. Snel liep ze naar me toe, zette me neer op een stoel en haalde een make-up tasje te voorschijn, waarbij ze iets glimlachte. ‘Dan merken ze niet dat je gehuild hebt,’ verklaarde ze, iets waarvan het mij niet echt uitmaakte of ze dit bij mij deed. Het was heel lief, dat wel, maar ik had een leeg gevoel vanbinnen nu.
    Wanneer ze klaar was, keek ik in de spiegel en ik was blij dat ze het gewoon naturel had gehouden. Van al die poespas hield ik niet hoor. Ik bedankte haar en liep terug naar Ivan, terwijl ik de tafel droog depte. ‘Ik moet weer werken nu, maar ik heb in elk geval je bestelling betaald.’ Bracht ik achteloos uit, alsof het niets uitmaakte. Pas toen alles droog was, keek ik naar hem op. ‘O, mijn naam is Celeste trouwens.’

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 19:26 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lord Nikolai von Charkov

    Toen ik over mijn slagtanden likte, schoof Mila iets naar achteren. Ik grinnikte kort. Ze was dus wel bang voor me of ze het nou toe wilde geven of niet. Een zeer plezierige ontdekking.
    "Dat klinkt wel eerlijk," zei ze rustig, maar ik hoorde de opwinding in haar stem. Ze wilde mijn bloed zo graag en daardoor voelde ik me alleen maar machtiger. "Maar het is puur.. eh, zakelijk, zeg maar, dus je komt alleen langs op mijn werk. Dan valt het niet zo op. O, en om je nog even uit je droom te halen. Ik geef mijn bloed niet bepaald vrijwillig, maar voor wat hoort wat en ik ben nu eenmaal een dame van mijn woord." Ze grinnikte, er was vast niks van waar, maar goed.
    "Dat is voor mij vrijwillig genoeg Mila. Veel verder dan dat kom ik normaliter ook niet." begon ik rustig, "Ik waarschuw je wel, als je me probeerde af te troeven of in de luur te leggen heb je een groot probleem." Ik leunde naar achter en zuchtte eventjes.
    "Ik vind het een prima deal. Prettig zaken met u te doen," grijnsde ze. Ze stond hierna op, veegde haar kont af, die er zeker niet verkeerd uit zag, gooide haar sigaret weg en stak haar hand uit. "Nooit gedacht dat ik zaken zou doen met jouw soort."
    Ik stond ook op en grinnikte. "En jij denkt dat ik vaak zaken doe met jou soort?" vroeg ik nu lichtjes lachend. Ik schudde mijn hoofd. "Een normale V gebruiker had ik nu aan stukken gescheurd." zei ik, maar ik schudde mijn hoofd toen, "Nee, normaal zou ik een V gebruiker verkrachten, leeg zuigen en dan vermoorden." Ik grinnikte en keek Mila serieus aan, benieuwd naar haar reactie.

    [Sorry voor eventuele spel / taalfouten. Het is nogal laat :Y)]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [ Smoesjes, die spel- en taalfouten vergeven we je nooit!
    Vast een antwoord voor Mitchell, die van Maia komt later omdat ze eerst nog wat anders van me krijgt. :3 ]

    Mila Sofiya Alik
    'Dat is voor mij vrijwillig genoeg Mila. Veel verder dan dat kom ik normaliter ook niet,' sprak hij rustig. 'Ik waarschuw je wel, als je me probeert af te troeven of in de luur te leggen heb je een groot probleem.' Nadat hij dit had gezegd leunde hij naar achteren en zuchtte even. Ik was niet achterlijk, ik hield van mijn leventje en zou dat echt niet zelf kapot maken.
    Toen ik op stond volgde hij al snel mijn voorbeeld, hij nam mijn hand echter niet aan waardoor ik hem een beetje ongemakkelijk maar weer liet zakken.
    'En jij denkt dat ik vaak zaken doe met jouw soort?' vroeg hij nu lichtjes lachend. Ik moest ook wel grinniken omdat hij natuurlijk het soort "mensen" bedoelde, of misschien zelfs het soort "V-gebruikers", maar net had hij nog gezegd dat ik mijn eigen soort was. Ergens was dat best in compliment in mijn ogen.
    'Nee,' zei hij toen terwijl ik weer opkeek, benieuwd naar wat er zou komen. 'Normaal zou ik een V. gebruiker verkrachten, leeg zuigen en dan vermoorden.' Hij grinnikte eerst, maar keek mij daarna serieus aan. Ik vond het niet bepaald iets om te lachen en slikte.
    Verkrachten? Ik vond het al erg genoeg dat ik nu zogenaamd vrijwillig mijn bloed af moet staan, laat staan dat ik hem meer zou geven. Ik zou nooit of te nimmer in mijn leven een fangbanger worden.
    'Maar helaas eh.' Oh kom op Mila! Ik schraapte mijn keel om mijn stem weer normaal terug te laten komen en leunde toen wat meer op één been zodat ik in een meer relaxte houding stond. 'Helaas voor jou zit dat niet bij onze deal en zolang ik me daaraan houd, heb jij geen reden om ook maar één van die dingen te doen. Pech gehad, volgende V-gebruiker beter.' Stiekem zat ik in een klein dilemma. Aan de ene kant wilde ik dit nog steeds zo graag aan Mike vertellen, man, ik kreeg het bloed van een van de machtigste vampiers ooit! Aan de andere kant zou Mike me vast voor gek verklaren dat ik een deal met dat soort had gesloten en ik wilde het risico niet nemen dat Nikolai erachter kwam. Ik mocht dan een grote mond hebben, net als ieder ander mens zat ook ik er niet op te wachten om verkracht, leeggezogen en vermoord te worden.
    'De boodschap is wel duidelijk. Fuck dude, wat moet dat lekker zijn om iedereen gewoon zo te kunnen bedreigen, wetende dat ze niets hebben om jou op te pakken. Hoewel je het nu bij mij doet, ben ik toch jaloers op die macht.' Macht die ik als vampier zou kunnen krijgen, maar voor mij alsnog geen reden was om me te laten veranderen. Nooit.
    'Dus wat zeg je ervan nu de zaken rond zijn, nog een beetje V. om mijn nachtwerk door te komen?' Mijn mond grijnsde, maar mijn ogen keken hem bijna smekend aan. Bloodtopia rook constant naar V, niet iedereen zou het waarschijnlijk ruiken, maar de echte V. gebruikers wel. Normaal gesproken kon ik me daar wel overheen zetten, maar ik wist niet of ik dat nu ook wel kon aangezien er nog een klein beetje V. door mijn aderen liep en daardoor mijn zintuigen nog altijd een beetje versterkt waren. Niet onder invloed van V, maar het wel sterker dan normaal kunnen ruiken. Ugh, het idee alleen al!


    everything, in time

    Lord Nikolai von Charkov

    "Maar helaas eh. Helaas voor jou zit dat niet bij onze deal en zolang ik me daaraan houd, heb jij geen reden om ook maar één van die dingen te doen. Pech gehad, volgende V-gebruiker beter." zei ze en ik grinnikte eventjes. "Oh ja, bij de volgende V gebruiker doe ik dat zeker. No mercy!"
    "De boodschap is wel duidelijk. Fuck dude, wat moet dat lekker zijn om iedereen gewoon zo te kunnen bedreigen, wetende dat ze niets hebben om jou op te pakken. Hoewel je het nu bij mij doet, ben ik toch jaloers op die macht." Ik knikte en grijnsde goedkeurend. "Je weet nog niet half hoe geweldig het is om macht te hebben. Je zou eens een dag lang mij moeten zijn. Je zou nooit meer iets anders willen dan dit!" En bij het laatste stukje schreeuwde ik bijna, waarna ik mijn armen in de lucht gooide. Ik kon me nog net inhouden, anders had ik er nog een krankzinnige lach achterna gegooid.

    "Dus wat zeg je ervan nu de zaken rond zijn, nog een beetje V. om mijn nachtwerk door te komen?" Haar mond grijnsde, maar in haar ogen zag ik een smekende blik. Dit zou ik moeten uitbuiten en dat zou ik ook zeker proberen.
    "Nog meer? Mila, volgens onze afspraak heb jij je deel al gehad." zei ik serieus en zakelijk, "Wat krijg ik ervoor? Ik bedoel, je wilt meer, maar je hebt je dosis al gehad. Eigenlijk zou ik je niks moeten geven en gewoon weg moeten gaan." Ik probeerde expres op haar gesmeek en haar zwakte voor V in te spelen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Amelia Rylie Barret.
    Ondanks Amelia wist dat haar manier van aanspreken waarschijnlijk niet zo beviel, bleek de vampier voor haar vrij rustig te blijven en dat verbaasde haar. Langzaam begon ze zich ook wel af te vragen hoe lang ze nou opgehouden zou blijven, ze had haar motieven toch gegeven of niet? Call the cops, or something. Oh wacht, daar werkte ze voor, maar alsnog zou het feit dat ze haar kleding kwijt was geraakt in het bos niet in haar voordeel werken. Die moest ze trouwens ook niet vergeten op te halen, voordat iemand anders het vindt en zich iets gaat afvragen. Dat moest ze natuurlijk niet hebben. Maar zelfs als de politie deze kant op zou komen, zou ze dat ruim van te voren merken, dankzij haar scherpe instinct en was ze hier als de wolf die ze was weggevlucht, dat was dan wel weer handig.
    De spottende klank in haar stem toen ze sprak over haar ras, beviel haar niet. Het was al duidelijk genoeg dat ze al niet bepaald een leuk beeld had van weerwolven. Maar ze liet zich niet van haar stuk brengen en liet een glimlach zien.
    'Misschien omdat ik mezelf niet zie als een haarbal, maar als een dier,' sprak ze, waarbij ze de nadruk legde op de termen.
    'Ik heb er simpelweg mee leren leven, in plaats van dat ik het mijn leven laat bepalen. V is uiteindelijk hetzelfde als drugs is voor mensen. Uiteindelijk, maakt het je kapot,' was ze van mening. Ze had gezien wat het met andere wolven had gedaan, de roedel waar zij vroeger deel van werd was er ook flink tegen, door hen weet ze nu hoe ze wél moest leven.
    'Bovendien, ben ik waarschijnlijk even weinig fan van jouw ras als jij van mijn ras. Dus liever blijf ik uit de buurt,' zei ik er toen na een kleine pauze. Alleen ging het dus niet zoals ze gepland had, anders was ze hier dus echt niet geweest.
    'En als ik aan V wilde komen, waarom zou ik het 's avonds plannen als ik ook gewoon overdag had kunnen binnensluipen? Dat zou een stuk minder tegenstribbelen veroorzaken,'


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''