• Mannn, stiekem zou ik willen dat dit anoniem kon, maar dat kan niet... dus dan maar zo.
    Damn, ik denk dat ik weer terug verliefd ben op mijn ex. We hebben vorig jaar rond april iets gekregen en drie maanden gedate of zo, niet extreem lang. Maarja, het ging uit, zomervakantie voor de deur, ik heb hem twee maanden niet gezien. Dat werkt wel als je over iemand heen probeert te komen. Begin september heb ik een geweldige jongen ontmoet! Super lief, en leuk en grappig en we hebben toen een tijdje iets gehad (ook maar een paar maanden, hij bleek achteraf toch iets te onzeker te zijn om met mij in een relatie te blijven.) Dus toen ik na nieuwjaar weer terug op school kwam begonnen mijn ex en ik weer een beetje aan de praat te raken. Dit was eerst nooit het geval, toen durfde hij niet eens bij mij in de buurt te komen. Maar nu praten we weer, zeggen 'hoi' enzo in de gang, glimlachen naar elkaar, ik zit achter hem bij bepaalde vakken. En ik ben gewoon bang dat ik weer opnieuw voor hem gevallen ben. En ik weet niet of hij nu tegen mij praat omdat hij over me heen is, of omdat hij mij ook wel weer ziet zitten.
    Hij gedraagt zich eigenlijk hetzelfde als toen we met elkaar flirtten een jaar geleden. Vaak kijken, klunzig als we praten je kent het wel...

    Damn, ik wil dit helemaal niet! Grrr

    [ bericht aangepast op 24 jan 2013 - 19:24 ]


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik ben benieuwd wat die andere kleine dingetjes zijn. Ik heb vaak genoeg echt heftige ruzie gehad met Nikki, maar om het dan uit te maken? Nee, nooit. Er zijn teveel goede dingen aan deze relatie om die zomaar weg te gooien.


    Geen ruzies, we hebben nooit ruzie gehad. Kleine irritaties die onuitgesproken bleven. Waarschijnlijk is onze band nooiy zo diep geweest aangezien we maar n paar maanden iets hebben gehad


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Bolin schreef:
    (...)

    Geen ruzies, we hebben nooit ruzie gehad. Kleine irritaties die onuitgesproken bleven. Waarschijnlijk is onze band nooiy zo diep geweest aangezien we maar n paar maanden iets hebben gehad

    Ik heb ook nog niet zo lang officieel iets met mijn vriend, maar ik weet wel dat je kleine irritaties soms maar voor lief moet nemen. Niemand is perfect, weet je.


    ars moriendi

    Bolin schreef:
    (...)

    Geen ruzies, we hebben nooit ruzie gehad. Kleine irritaties die onuitgesproken bleven. Waarschijnlijk is onze band nooiy zo diep geweest aangezien we maar n paar maanden iets hebben gehad

    Dan had je die irritaties moeten uitspreken of het gewoon, zoals Apocalyptic al zei, het voor lief moeten nemen. Hoe verwacht je anders een lange relatie te hebben?

    [ bericht aangepast op 24 jan 2013 - 18:51 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jullie doen alsof ik niet weet hoe een relatie in elkaar zit. Ik heb twee jaar lang een vaste vriend gehad hoor, ik weet dat ik sommige dingen voor lief moet nemen omdat je van diegene houdt. Ik ben niet achterlijk!


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Bolin schreef:
    Jullie doen alsof ik niet weet hoe een relatie in elkaar zit. Ik heb twee jaar lang een vaste vriend gehad hoor, ik weet dat ik sommige dingen voor lief moet nemen omdat je van diegene houdt. Ik ben niet achterlijk!

    Leg jezelf dan duidelijker uit.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Leg jezelf dan duidelijker uit.


    Het spijt me zeer dat ik met mezelf in de knoop zit.


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Bolin schreef:
    (...)

    Het spijt me zeer dat ik met mezelf in de knoop zit.

    Hoef je tegen mij geen sorry voor te zeggen, meid.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Hoef je tegen mij geen sorry voor te zeggen, meid.


    Ik heb persoonlijk het gevoel dat ik een beetje wordt aangevallen hier. Maar dat kan ook alleen maar zo aanvoelen.


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Bolin schreef:
    (...)

    Ik heb persoonlijk het gevoel dat ik een beetje wordt aangevallen hier. Maar dat kan ook alleen maar zo aanvoelen.

    Ik val niemand aan, ik vind alleen dat je een beetje kribbig reageert op mensen zoals Mitchell en ikzelf die gewoon hun mening over deze situatie uiten voor zover die uitgelegd staat in de beginpost That's all.


    ars moriendi

    Ik vind dit ook lijken op aangevallen gedrag.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik wilde je niet aanvallen, maar ik kan alleen reageren op wat ik lees. En daaruit leidt ik mijn reactie af. Als je twee jaar een vriendje hebt gehad, snap ik alsnog niet waarom je zulke irritaties niet uitspreekt, je weet dan toch wat je ermee moet doen? Het klinkt voor mij gewoon erg vaag en het spreekt elkaar tegen. Zo vat ik het op en daar reageer ik dan ook desbetreffend op.
    Het is niet mijn intentie om je aan te vallen, alles behalve en zou dit zo overkomen zeg ik daarvoor sorry. Ik snap best dat je nu met jezelf in de knoop zit. Als ik jou was zou ik trouwens goed nadenken of je hem nog wel een kans wilt geven, omdat je het al eens hebt uitgemaakt, zal het deze keer anders zijn? Denk je dat het dit keer anders zal gaan of blijft het hetzelfde? Want als het hetzelfde blijft zou ik dat gevoel gewoon negeren, dan gaat het vanzelf over.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het gaat helemaal niet over haar relatie met hem toen - maar over haar gevoelens nu.

    OT: denk goed na voordat je de beslissing maakt om terug met hem samen te gaan (als je dat ooit doet). Wie weet eindigt het weer hetzelfde als de vorige keer en dan is dat kwetsend voor jullie beiden.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Het gaat helemaal niet over haar relatie met hem toen - maar over haar gevoelens nu.

    OT: denk goed na voordat je de beslissing maakt om terug met hem samen te gaan (als je dat ooit doet). Wie weet eindigt het weer hetzelfde als de vorige keer en dan is dat kwetsend voor jullie beiden.

    Je kunt altijd verwachten dat iemand op het verhaal zelf reageert.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Laten we het please gezellig houden hier.

    OT: Ik zou afwachten, komt de verliefdheid echt terug kan je dan altijd nog beslissen of je er wat mee doet.
    Het teken dat je weer verliefd word kan ook betekenen dat hij echt iets voor je betekend.
    Het is moeilijk, dat snap ik. Ik zelf zit nu ook in een rot situatie maarja, afwachten doet meestal een hoop.

    Ik hoop dat ik je zo een beetje heb kunnen helpen.


    He like girls how eat carrots!

    @Truestarts42, dat was het allang, er werd niemand opzettelijk beledigd of gekwetst en we hebben allebei al gezegd dat we het niet aanvallend bedoelden. Gedraag je niet als een mod, mensen houden daar niet zo van.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.