• Ik heb een outfit gemaakt voor mijn aankomende modeblog en ik wou weten wat jullie er van vinden.=)



    De hele outfit kost bij elkaar 245 euro!


    You were born original, don't die as a copy.

    Lieve schat, je vraagt om meningen maar neemt ze niet aan? Wat jij wilt eh maar vraag ze dan ook niet..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    SPECS schreef:
    (...)

    Thanks, ik zal zeker sommig commentaar meenemen, maar ik laat me zeker niet weerhouden van verder gaan hierin en me ook niet beinvloeden in mijn keuzes voor kledingstukken. Als iedereen hetzelfde draagt ben je niet meer uniek.


    ja dat is waar iedereen zijn eigen stijl;)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    ik vind het op zich een leuk idee, maar wel een beetje standaard. Ik bedoel, zo'n rokje met een trui en een mutsje is al vaak genoeg gedaan, dus misschien moet je proberen iets minder beinvloedt te worden door wat er al is, en zelf iets gewaagds bij elkaar zetten. Wie weet loopt iedereen er door jou dan over een paar maanden mee rond :')

    [ bericht aangepast op 26 jan 2013 - 22:13 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Odina schreef:
    Lieve schat, je vraagt om meningen maar neemt ze niet aan? Wat jij wilt eh maar vraag ze dan ook niet..



    Ik neem ze wel aan maar als jij dat anders ziet, dan mag dat van mij.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Thanks, ik zal zeker sommig commentaar meenemen, maar ik laat me zeker niet weerhouden van verder gaan hierin en me ook niet beinvloeden in mijn keuzes voor kledingstukken. Als iedereen hetzelfde draagt ben je niet meer uniek.



    *Facepalm* Die dingen worden in India per duizend gemaakt, die rok, die hebben nog duizenden andere mensen. Als je 'uniek' wil zijn moet je dat niet uit je kleding halen.

    En, zal ik een geheim vertellen; iedereen denkt/is dat hij uniek is. en dat maakt ons allemaal hetzelfde.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    En, zal ik een geheim vertellen; iedereen denkt/is dat hij uniek is. en dat maakt ons allemaal hetzelfde.


    wow deze zin is true!
    Ik had het nog nooit iemand horen zeggen maar het is wel waar!
    xx


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Licet schreef:
    (...)


    *Facepalm* Die dingen worden in India per duizend gemaakt, die rok, die hebben nog duizenden andere mensen. Als je 'uniek' wil zijn moet je dat niet uit je kleding halen.

    En, zal ik een geheim vertellen; iedereen denkt/is dat hij uniek is. en dat maakt ons allemaal hetzelfde.


    Ja maar niet iedereen draagt ze met het zelfde en niet iedereen heeft het geld om een chanel tas te kopen waarvan er misschien net 10 exemplaren ofzo zijn....maar ik snap je punt ergens ook wel hoor.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    Contostavlos schreef:
    ik vind het op zich een leuk idee, maar wel een beetje standaard. Ik bedoel, zo'n rokje met een trui en een mutsje is al vaak genoeg gedaan, dus misschien moet je proberen iets minder beinvloedt te worden door wat er al is, en zelf iets gewaagds bij elkaar zetten. Wie weet loopt iedereen er door jou dan over een paar maanden mee rond :')


    God dat is een droom die waarschijnlijk niet zal uitkomen altough it would be nice haha. Ga het zeker proberen hoor.=) Je hebt gelijk dat dat al wat vaker is gedaan, ik heb een app waarbij ik modeblogs (de plaatjes) van bekende modebloggers over heel de wereld kan bekijken en dan zie je dat wel eens en dat vond ik echt mooi.


    You were born original, don't die as a copy.

    Als je daadwerkelijk iets met mode wilt, dan raad ik je eerder aan om zelf kleding te ontwerpen dan hetgeen dat bestaat met elkaar te combineren. Deze combinatie is zeker niet uniek en als je naar de kerk gaat of naar weet ik veel welk truttig muurbloempjes evenement, kom je zulke combinaties met de vleet tegen. Misschien is het één net iets anders en heeft de ander een net andere rok, maar het is en blijft dezelfde look.
    Dit kan je ook zeker niet vergelijken met hetgeen wat mode-ontwerpers maken, hoe graag je ook zou willen. Dit is en blijft random, ook al heb je het zelf bijeen gezet en uitgekozen.
    Wat maakt het werk van een mode-ontwerper goed? Dat heeft te maken met een eigen stijl hebben, een unieke kijk op mode en fashion en dit uitwerken in stoffen, kleuren, prints, details, in iets dat werkelijk eigen is. Hetgeen dat jij gecombineert hebt, zijn kledingstukken die met elkaar matchen omdat het in het kleurenpatroon past en omdat het iets herkenbaars is.

    Dit is zeker niet om het af te kraken of negatief hierover te zijn. Als je kijkt naar hetgeen wat je hebt uitgezocht, matcht het zeker wel. Het is alleen jammer dat als je het draagt, je 2 tot 3 x zo dik zal lijken door de vorm en de kleur. Daarbij komt inderdaad om de hoek dat dit behoorlijk old-fashion is met z'n ouderwets truttige look en dat veel mensen voor een tikkeltje vrouwelijker gaan tegenwoordig. Want vrouwelijk betekend nog altijd niet dat het truttig moet zijn.
    Wel moet je bedenken dat als je speciaal voor hier een modeblog gaat maken, dat je rekening houdt met de prijs. Hier zit over het algemeen de middelmaat van de bevolking, die geen kledingen stukken van 50 tot 60€ kunnen veroorloven (of uberhaupt willen veroorloven) en al helemaal gaan gucci of chanel tas. Daarbij, ik koop liever een 5 tal leuke outfits dan 1 verrekte merktas en deze mening deelt heel veel mensen met mij denk ik zo :'D Met merkkleding rond lopen, betekent nog niet dat je uniek bent en boven de menigte uitsteekt.

    Ik vind het zeker wel een leuk idee dat je een mode blog wilt beginnen en ik ben ook zeker van mening dat je dit moet doorzetten als je het graag doet. ik neem aan dat je dit op de eerste plaats voor jezelf doet en je hebt inderdaad gelijk, iedereen heeft zijn eigen smaak en iedereen mag zijn eigen mening hebben. Ik vind alleen wel dat je hier en daar behoorlijk in je gat gebeten reageert en daarin zal je wat moeten minderen als je daadwerkelijk die blog doorzet aangezien je ten alle tijden positieve en negatieve reacties krijgt.

    Veel suc7 er in ieder geval mee en ik ben zeker wel nieuwsgierig naar de volgende sets die je nog (eventueel) gaat combineren.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    SPECS schreef:
    (...)

    Thanks, ik zal zeker sommig commentaar meenemen, maar ik laat me zeker niet weerhouden van verder gaan hierin en me ook niet beinvloeden in mijn keuzes voor kledingstukken. Als iedereen hetzelfde draagt ben je niet meer uniek.

    Dude, je vraagt wat mensen van die kledingkeuze vinden en vervolgens zeg je: ach, het maakt me toch niet uit wat mensen die het niet mooi vinden er van vinden. =.=


    ars moriendi