• Voor wie het niet kent: shame on you D: Kunstbende is een nationale wedstrijd waaraan jongeren kunnen deelnemen in de categorieen taal, expo, film, muziek, dj, dans, theater of fashion. De voorrondes zijn provinciaal, van iedere categorie stuurt de provincie de beste door naar de finale.
    Ik wilde vorig jaar al meedoen in de categorie taal, maar het feit dat je je tekst moet voordragen hield me tegen ~schijterd. Dit jaar wil ik ook meedoen, maar dan in de categorie expo. Ik weet wat ik wil doen en niks houd me tegen, maar toch durf ik me niet in te schrijven D: 't Is niet dat ik bang ben om te verliezen of iets in die geest, maar wel om op een andere manier af te gaan x'D. Ook vrees ik dat ik het niet op tijd af zou redden... Het staat ook niet duidelijk op de site als je het mij vraagt, je wordt nog al in het diepe gegooid als je een noob bent als ik. Maar ik wil ook niet nog een jaar wachten, ik heb het mijn oude tekendocente beloofd D:

    Ok, hoe dan ook. Wie gaan er meedoen/waar/welke categorie? :3


    i put the fun in funeral

    SPECS schreef:
    (...)

    Gewoon voor bevestiging, voor open podium dagen dat je ervaring kan op doen met spreken voor mensen, ect,ect.


    Aha. Ik kan niet lang meer twijfelen over inschrijven, ik ben eigenlijk al te laat om me in te schrijven, maar op de site staat dat het nog kan.
    @Licet: Awesome ^^. Weet je al wat je gaat maken? Ik ben Noord-Holland btw.


    i put the fun in funeral

    Backfire schreef:
    (...)

    Aha. Ik kan niet lang meer twijfelen over inschrijven, ik ben eigenlijk al te laat om me in te schrijven, maar op de site staat dat het nog kan.
    @Licet: Awesome ^^. Weet je al wat je gaat maken? Ik ben Noord-Holland btw.


    Yeah, ik heb echt een onmogelijk idee. Maar het gaat wel goed komen. Hopelijk winnen we allebei, kunnen we tegen elkaar strijden. (cool)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Yeah, ik heb echt een onmogelijk idee. Maar het gaat wel goed komen. Hopelijk winnen we allebei, kunnen we tegen elkaar strijden. (cool)


    Ik wil heel graag acht tekeningen/schilderijtjes maken, maar ik vrees dat ik dat niet red >.< Zit ook te dubben over hoe ik het ga kleuren...
    En ja, would be tres awesome :3.


    i put the fun in funeral

    ik doe mee met taal xD


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Backfire schreef:
    (...)

    Ik wil heel graag acht tekeningen/schilderijtjes maken, maar ik vrees dat ik dat niet red >.< Zit ook te dubben over hoe ik het ga kleuren...
    En ja, would be tres awesome :3.


    Ik ga een, zittend beeld/mens maken, ook op mens grootte.. Maar het is nog al lastig om uit te leggen. Heb je deviantart? Kan ik je stalken..

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 21:19 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Ik ga een, zittend beeld/mens maken, ook op mens grootte.. Maar het is nog al lastig om uit te leggen. Heb je deviantart? Kan ik je stalken..


    Dat lijkt me lastig o.o Welk materiaal?
    En nee, heb ik niet. Moet ik eens aanmaken.


    i put the fun in funeral

    Ik doe mee met beeldend in Gent.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Backfire schreef:
    (...)

    Dat lijkt me lastig o.o Welk materiaal?
    En nee, heb ik niet. Moet ik eens aanmaken.


    Combinatie van gaas en chamotte. Maak aan die shit. Het is echt heel leuk. My deviant


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik doe mee in de catagorie geweldigheid


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Monterrey schreef:
    Ik doe mee in de catagorie geweldigheid


    You just won the internet


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Eeeeen ik heb me ingeschreven .___. Yolo...?


    i put the fun in funeral

    Backfire schreef:
    Eeeeen ik heb me ingeschreven .___. Yolo...?


    Please. Dont.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Please. Dont.


    Ghehehe.
    Beter schrijf je je nu ook in D:


    i put the fun in funeral

    Ik geloof dat ik daar te oud voor ben ofzo :') Zowiezo ben ik daar niet creatief genoeg voor xd
    Maar ik ken wel twee mensen die vorig jaar hebben meegedaan. Een van hun heeft nog in de krant gestaan met haar kledingontwerpen (:


    Inspiration can hit you any time

    Ik ben er te oud voor


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.