• Voor wie het niet kent: shame on you D: Kunstbende is een nationale wedstrijd waaraan jongeren kunnen deelnemen in de categorieen taal, expo, film, muziek, dj, dans, theater of fashion. De voorrondes zijn provinciaal, van iedere categorie stuurt de provincie de beste door naar de finale.
    Ik wilde vorig jaar al meedoen in de categorie taal, maar het feit dat je je tekst moet voordragen hield me tegen ~schijterd. Dit jaar wil ik ook meedoen, maar dan in de categorie expo. Ik weet wat ik wil doen en niks houd me tegen, maar toch durf ik me niet in te schrijven D: 't Is niet dat ik bang ben om te verliezen of iets in die geest, maar wel om op een andere manier af te gaan x'D. Ook vrees ik dat ik het niet op tijd af zou redden... Het staat ook niet duidelijk op de site als je het mij vraagt, je wordt nog al in het diepe gegooid als je een noob bent als ik. Maar ik wil ook niet nog een jaar wachten, ik heb het mijn oude tekendocente beloofd D:

    Ok, hoe dan ook. Wie gaan er meedoen/waar/welke categorie? :3


    i put the fun in funeral

    Gewoon meedoen, en achter je werk staan (ook al is het niet precies geworden wat je verwacht had)
    Ik heb in 2010 meegedaan en verwachtte er totaal niets van, maar die hele wedstrijd op zich is al leuk. Het is niet zo dat iedereen über goed of über fanatiek is, nee, het is zo dat iedereen wat anders heeft (vooral bij expo, veel verschillende dingen als doeken maar ook plexiglaswerk valt eronder) en dat is juist heel leuk om te zien. Het is leuk om andermans werk te zien en dat anderen jou werk zien. In de expo categorie hoef je alleen maar even 10 minuten ofzo over je werk te praten, een verhaaltje houden, verder stelt de jury je tijdens dit 'gesprek' wat vragen over je werk en na / voor dit verhaaltje kun je de hele tijd rondlopen om andere dingen te zien als fashion of taal. Ik heb dus in 2010 gewonnen, in de regio groningen, maar ook in 2012 heb ik meegedaan, toen haalde ik de top 3 nog niet eens.


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    Gewoon meedoen, en achter je werk staan (ook al is het niet precies geworden wat je verwacht had)
    Ik heb in 2010 meegedaan en verwachtte er totaal niets van, maar die hele wedstrijd op zich is al leuk. Het is niet zo dat iedereen über goed of über fanatiek is, nee, het is zo dat iedereen wat anders heeft (vooral bij expo, veel verschillende dingen als doeken maar ook plexiglaswerk valt eronder) en dat is juist heel leuk om te zien. Het is leuk om andermans werk te zien en dat anderen jou werk zien. In de expo categorie hoef je alleen maar even 10 minuten ofzo over je werk te praten, een verhaaltje houden, verder stelt de jury je tijdens dit 'gesprek' wat vragen over je werk en na / voor dit verhaaltje kun je de hele tijd rondlopen om andere dingen te zien als fashion of taal. Ik heb dus in 2010 gewonnen, in de regio groningen, maar ook in 2012 heb ik meegedaan, toen haalde ik de top 3 nog niet eens.


    Ik had ook al het idee dat er meer concurrentie was. Maargoed, even had er aan werken en verder gewoon genieten van de wedstrijd.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik doe met mijn team mee in de categorie dans (: maar ik doe mee in België, dus ja xd

    [ bericht aangepast op 6 feb 2013 - 17:36 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    Ik doe mee in de categorie dans (:


    Awesome, welke regio? Paar vriendinnen van mij die ook mee aan dans.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Serieus? Ik ben nog niet eens begonnen. Hoe moet ik dat nu al weten :|


    Ja, vind het ook niet overdreven eerlijk dat Noord-Holland al in februari is en sommige andere provincies pas in mei x'D. Ach ja, dat wordt doorwerken. Heb besloten om gewoon met houtskool en wat aquarelpotloden te kleuren, anders red ik het echt niet af.

    Ik ben rondleider in een modern kunstmuseum, komt nu zeker van pas ;)


    Stoer o.o


    i put the fun in funeral

    Licet schreef:
    (...)

    Awesome, welke regio? Paar vriendinnen van mij die ook mee aan dans.


    Ik doe mee in België, dus het lijkt me onwaarschijnlijk dat je vriendinnen en ik concurrenten zouden zijn :p


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Lexus schreef:
    Gewoon meedoen, en achter je werk staan (ook al is het niet precies geworden wat je verwacht had)
    Ik heb in 2010 meegedaan en verwachtte er totaal niets van, maar die hele wedstrijd op zich is al leuk. Het is niet zo dat iedereen über goed of über fanatiek is, nee, het is zo dat iedereen wat anders heeft (vooral bij expo, veel verschillende dingen als doeken maar ook plexiglaswerk valt eronder) en dat is juist heel leuk om te zien. Het is leuk om andermans werk te zien en dat anderen jou werk zien. In de expo categorie hoef je alleen maar even 10 minuten ofzo over je werk te praten, een verhaaltje houden, verder stelt de jury je tijdens dit 'gesprek' wat vragen over je werk en na / voor dit verhaaltje kun je de hele tijd rondlopen om andere dingen te zien als fashion of taal. Ik heb dus in 2010 gewonnen, in de regio groningen, maar ook in 2012 heb ik meegedaan, toen haalde ik de top 3 nog niet eens.


    Dat geeft me wat hoop, hehe ^^.
    Krijg je eigenlijk ook advies van de jury?


    i put the fun in funeral

    Backfire schreef:
    (...)

    Stoer o.o


    Dat is écht balen inderdaad. Ik ga nu in de vakantie beginnen. Zou je me op de hoogte willen houden van je werk, ben namelijk heel erg benieuwd!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    xlufjoetoexx schreef:
    (...)

    Ik doe mee in België, dus het lijkt me onwaarschijnlijk dat je vriendinnen en ik concurrenten zouden zijn :p
    `

    Hahaha ik vrees van niet! Ik Brabant zijn bijna alle onderdeling (Dans, muziek, theatre, expo ect.) in één gebouw. Dat is super vet want dan kan ik ook alle dingen van klasgenoten en vrienden bekijken.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)`

    Hahaha ik vrees van niet! Ik Brabant zijn bijna alle onderdeling (Dans, muziek, theatre, expo ect.) in één gebouw. Dat is super vet want dan kan ik ook alle dingen van klasgenoten en vrienden bekijken.


    Bij ons ook haha, maar waarschijnlijk sta ik toch de hele tijd bij mijn team dus dan zie ik er nog niets van >.< maar ja, ik ga ervan uit dat er toch gefilmd gaat worden en dan is het wel weer te vinden op internet :').

    [ bericht aangepast op 6 feb 2013 - 18:55 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Ikke doe mee in Limburg met expo en taal. Nice, nice. I know.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Ikke doe mee in Limburg met expo en taal. Nice, nice. I know.


    Ohja? Ik ook met taal!=)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ohja? Ik ook met taal!=)


    Nice! Wie weet zien we elkaar dan wel. :'D
    Deed je vorig jaar ook mee?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Nice! Wie weet zien we elkaar dan wel. :'D
    Deed je vorig jaar ook mee?


    Nee ik ben een groentje dat al staat te trillen op haar benen als ze voor zes mensen moet presteren op school.....(cat)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Nee ik ben een groentje dat al staat te trillen op haar benen als ze voor zes mensen moet presteren op school.....(cat)


    Ahw, dat is wel jammer. Het komt goed meid! Als je op het podium staat moet je goed kijken wil je het publiek zien zitten en geloof me, iedereen is wel een beetje zenuwachtig.. Komt goed.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt