• School, Voetbal, Meisjes en Seks. is niet een al te beste combinatie.
    Op het Asheville College speelt het voetbalteam de overhand. Iedereen kent de knappe koppen van het team en het gerucht dat ze met zich meedragen.
    Elk jaar weer komt heel het team bijeen in de kleedkamers nog voordat het voetbalseizoen begint en komt het grote geheime boek tevoorschijn.
    Iedereen krijgt 1 meisje toegewezen en er voor zorgen dat ze met haar naar bed zijn geweest voordat het seizoen is afgelopen.
    Charmes worden in de strijd gegooid en de jongens doen er alles aan om de namen op de lijst te kunnen afstrepen.
    Het enige probleem is, dat bijna heel de school van het boek weet, omdat het al een eeuwen oude traditie is.
    De meiden hoeven er alleen achter te komen of ze opeens zoveel aandacht krijgen, omdat ze op de lijst staan of omdat het echte liefde is.
    Ze gaan opzoek naar het boek en besluiten de jongens terug te pakken.
    Alleen de jongens hebben zelf al genoeg problemen. Echte relaties komen opstand en misschien komen er zelfs een paar uit de kast.
    Wat een leuke grap moest worden, net als elk jaar, valt nu in het water.


    Jongens en meisjes moeten gelijken zijn, vanwege de verdeling!
    Jongens. [max 11]
    -Harry Edward Styles Sikowitz
    -Louis William Tomlinson /Meliourry/
    -Zayn Jawaad Malik [GEZOCHT]
    - Liam James Payne quin98
    - Niall James Horan. Brookie
    - Tyler Jay Lopez. Malino
    - Leroy Evan McAdams Besar


    Meisjes. [max 11]
    - Alice Green Morissette
    - Chyra Ambriah Gray Leave
    - Sonny Mabel Puckerman Sikowitz
    - Addison Hedwig Wright xAmnesia
    - Julia Rebecca Lewis Eyes
    - Rae Jade Parker HurtedHeart
    - Chayenne "Chay" Kyra Montoya. Malino

    Invullen.
    Naam;
    Leeftijd;
    Innerlijk;
    Uiterlijk;
    Extra;

    Rules.
    - Een tekst schrijven van vijf regels is verplicht.
    - Geen perfecte personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Twee rollen per persoon is het maximum.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Enkel je eigen personage besturen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 feb 2013 - 10:45 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik reserveer een jongen en een meisje ^^


    El Diablo.

    Naam; Julia Rebecca Lewis
    Leeftijd; 18
    Innerlijk; Julia is iemand die graag doet wat ze wil. Ze heeft vrij snel een oordeel klaar over iemand. Ze is meestal een bitch die weinig van andere kan hebben. Ze zegt wat ze denkt. Toch heeft ze wel vrienden en vriendinnen omdat je gewoon geduld met haar moet hebben en moet weten hoe je met haar om moet gaan.Mensen vertrouwen haar niet snel maar als ze dat doen dan is het vertrouwen vaak terecht. Ze heeft ook wel eens een impulsieve bui. Ze is best wel verwend en houd ervan om in het middelpunt van de aandacht te staan. Maar alleen als het positief is, ze wil bewijzen dat ze de beste is en gaat hier best wel ver in. Competitie gericht kun je haar wel noemen. Ze haat het als ze ergens slechter in is dan een jongen. Ze vind dat meisjes even goed zijn als jongens. Toch is ze best wel een flirt en flirt vooral om te kijken of jongens nog in haar geïnteresseerd zijn.
    Uiterlijk;


    Julia heeft lang zwart haar, dat stijl is. Maar ze krult haar haren graag, het ligt er net aan wat ze mooier vind passen bij haar outfit. Ze heeft grijs-blauwe ogen waar ze erg trots op is. Ze is een beetje licht getint en hierdoor word ze ook snel bruin in de zomer. Ze is 1.68 meter lang en vind dat lang genoeg. haar uiterlijk is belangrijk voor haar en ze zal niet snel haar huis verlaten zonder make-up. Alleen in echte noodgevallen. Heeft ze niet zoveel zin om make-up op te doen dan doet ze naturele make-up op zodat ze er toch net iets beter uit ziet. Ze houdt wel van een uitdagende kledingstijl maar zorgt ervoor dat het niet te is. Ze wil er namelijk niet als een slet uit zien. Ze is dol op hakken en hoewel ze ook best wel regelmatig te zien is met andere schoenen.
    Extra; Julia weet van het boek en probeert ieder jaar uit te zoeken welke jongen, welk meisje moet zien te versieren en zijn bed in te krijgen. Ze maakt het de jongen die haar moet versieren heel lastig en vaak laat ze zich versieren maar gaat niet met de desbetreffende jongen naar bed. Als ze dat wel doet dan pas als het te laat is en ze haar niet meer kunnen weg strepen van de lijst.

    Als je iets veranderd wil hebben,dan hoor ik het graag.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 18:20 ]


    Physics is awesome

    Naam; Chayenne "Chay" Kyra Montoya.
    Leeftijd; Ze word bijna 18.
    Innerlijk; Grote mond, aardig tegen vrienden, houdt van feestjes, koppig, brutaal, soms behoorlijk bitchy, niet vies van een vechtpartij, niet heel slim maar ze is erg goed in talen en wiskunde, haat het om alleen te zijn, bijdehand, tikkeltje verwend, erg lief als ze je mag, Flirty, wil altijd de beste zijn, zegt wat ze denkt hoe kwetsend het dan ook is, soms best sadistisch, sarcastisch, ijdel, groot zelfvertrouwen.
    Uiterlijk;


    Extra; Ze is 100% Italiaans. Ze komt uit een rijk gezin en heeft nog een broer die erg beschermend over haar is. Verder heeft ze nog een zusje die nu in de 1e klas zit.

    Naam; Tyler Jay Lopez.
    Leeftijd; 19.
    Innerlijk; Een echtte flirt, badboy type, sportief, beetje arrogant, grappenmaker, ijdel, brutaal, schaamteloos, party lover, bijdehand, niet snel beledigt, groot zelfvertrouwen, niet heel slim, niet vies van drugs en alcohol maar hij gebruikt niet vaak drugs, nogal geïrriteerd in de ochtenden meestal..
    Uiterlijk;


    Extra; Hij is Spaans, en spreekt het ook vloeiend. Hij scheld nogal vaak in het Spaans, zodat anderen het niet verstaan.. Hij woont in zijn eigen appartement. foto Keuken, Slaapkamer, Woonkamer, Badkamer

    [ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 20:39 ]


    El Diablo.

    Jongens. [max 11]
    - Niall James Horan. Brookie
    - Gereserveerd Malino


    Meisjes. [max 11]
    -Alice Green Morissette
    -Chyra Ambriah Gray Leave
    -Sonny Mabel Puckerman Sikowitz
    -Gereserveerd xAmnesia
    - Gereserveerd Eyes
    -Rae Jade Parker HurtedHeart
    - Gereserveerd Malino

    Waar zijn alle andere jongens?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    (...)
    Waar zijn alle andere jongens?

    Er is iets mis gegaan op mijn mobiel. Zet straks alles goed terug, als ik thuis ben.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Heb echt zin om te beginnen. Wie gaat eigenlijk met wie? Ik bedoel welke jongen krijgt welk meisje om te versieren?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    Heb echt zin om te beginnen. Wie gaat eigenlijk met wie? Ik bedoel welke jongen krijgt welk meisje om te versieren?


    Dat vroeg ik mij ook af maar ik denk dat we dat nog wel te horen gaan krijgen.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Dat vroeg ik mij ook af maar ik denk dat we dat nog wel te horen gaan krijgen.

    Oke. Heb er zin in nog 2 reserveringen quin en xAmnesia sacht ik :) de rest heeft ze volgens mij al ingevult.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Heb er ook zin in. Weer 'ns Niall spelen:Y)


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    HurtedHeart schreef:
    (...)
    Oke. Heb er zin in nog 2 reserveringen quin en xAmnesia sacht ik :) de rest heeft ze volgens mij al ingevult.


    Alleen nog xAmnesia want Malino heeft haar personages in het topic gezet en ik heb mijn personage ook al in dit topic gezet.


    Physics is awesome

    Quin98 ook nog. Ze heeft liam nog niet ingevult.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    Quin98 ook nog. Ze heeft liam nog niet ingevult.


    Die heb ik dan per ongeluk gemist.


    Physics is awesome

    Naam: Liam James Payne
    Leeftijd: 19
    Innerlijk: Liam is een lieve spontane jongen die eigenlijk iedereen altijd probeert te helpen. Hij staat altijd klaar voor mensen en probeert ze vaak ook zo goed mogelijke raad te geven. Met Liam kan je ook vaak lachen en gek doen. Liam is wel erg verstandig en denk vaak goed na over de dingen die hij doet. Liam houdt totaal niet van ruzie's en probeert die ook altijd te vermijden.
    Uiterlijk:


    Extra: /

    HurtedHeart schreef:
    Quin98 ook nog. Ze heeft liam nog niet ingevult.


    Nu niet meer ^^

    Nu niet meer nee :P@Sikowitz je mist
    Leroy Evan McAdams Besar
    Die staat nit in de rollenlijst ;) ik dacht ik zeg het maar


    I'm finally back, Finally after a Year break