• School, Voetbal, Meisjes en Seks. is niet een al te beste combinatie.
    Op het Asheville College speelt het voetbalteam de overhand. Iedereen kent de knappe koppen van het team en het gerucht dat ze met zich meedragen.
    Elk jaar weer komt heel het team bijeen in de kleedkamers nog voordat het voetbalseizoen begint en komt het grote geheime boek tevoorschijn.
    Iedereen krijgt 1 meisje toegewezen en er voor zorgen dat ze met haar naar bed zijn geweest voordat het seizoen is afgelopen.
    Charmes worden in de strijd gegooid en de jongens doen er alles aan om de namen op de lijst te kunnen afstrepen.
    Het enige probleem is, dat bijna heel de school van het boek weet, omdat het al een eeuwen oude traditie is.
    De meiden hoeven er alleen achter te komen of ze opeens zoveel aandacht krijgen, omdat ze op de lijst staan of omdat het echte liefde is.
    Ze gaan opzoek naar het boek en besluiten de jongens terug te pakken.
    Alleen de jongens hebben zelf al genoeg problemen. Echte relaties komen opstand en misschien komen er zelfs een paar uit de kast.
    Wat een leuke grap moest worden, net als elk jaar, valt nu in het water.


    Jongens en meisjes moeten gelijken zijn, vanwege de verdeling!
    Jongens. [max 11]
    -Harry Edward Styles Sikowitz
    -Louis William Tomlinson /Meliourry/
    -Zayn Jawaad Malik [GEZOCHT]
    - Liam James Payne quin98
    - Niall James Horan. Brookie
    - Tyler Jay Lopez. Malino
    - Leroy Evan McAdams Besar


    Meisjes. [max 11]
    - Alice Green Morissette
    - Chyra Ambriah Gray Leave
    - Sonny Mabel Puckerman Sikowitz
    - Addison Hedwig Wright xAmnesia
    - Julia Rebecca Lewis Eyes
    - Rae Jade Parker HurtedHeart
    - Chayenne "Chay" Kyra Montoya. Malino

    Invullen.
    Naam;
    Leeftijd;
    Innerlijk;
    Uiterlijk;
    Extra;

    Rules.
    - Een tekst schrijven van vijf regels is verplicht.
    - Geen perfecte personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Twee rollen per persoon is het maximum.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Enkel je eigen personage besturen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 feb 2013 - 10:45 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nee, want dit meisje houdt niet van oorlog :Y)

    oke, dat faalt maar een oorlog online nog harder.


    Do what people say you can't.

    Brookje, no worry's. Je doet het geweldig. (:
    Ik plaagde je gewoon.

    Min of meer naam genootje: Natuurlijk krijg je niets over je heen. Als ik alleen al zie dat je moeite in je karakter hebt gestoken vindt ik dat je prima op niveau zit. Ik kom waarschijnlijk gewoon iets grover over dan ik bedoelde.
    Herinneringen, Brooke. :')


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leave schreef:
    Brookje, no worry's. Je doet het geweldig. (:
    Ik plaagde je gewoon.

    Min of meer naam genootje: Natuurlijk krijg je niets over je heen. Als ik alleen al zie dat je moeite in je karakter hebt gestoken vindt ik dat je prima op niveau zit. Ik kom waarschijnlijk gewoon iets grover over dan ik bedoelde.
    Herinneringen, Brooke. :')


    Dan is het oké. :')


    Danmarks Dynamite.

    Oke. Ik zit nu bij de fitness en ben om kwart over 10 klaar. Daarna zoek ik alles uit en maak ik het topic in orde. Als dan alles goed is komt et speeltopic eraan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Sikowitz is online.
    @Sikowitz. Eyes heeft haar rol al af en Besqr heeft een jongen gemaakt op of pagina 2 of pagina 3 dacht ik. Leroy Evan MC.... Volgens mij. Gaan we dan beginnen of wachten we nog ergens op?
    Edit: oké :) veel succes fitnessen

    [ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 20:45 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ja, sorry dat et wat langer duurt allemaal. Maar moet toch echt even sporten. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Herinneringen, inderdaad. Lol, ik vond je eerst altijd zo'n gevoelloze bitch maar voor de mensen hier: Gabriëlle is een geweldig mens en zal niemand kwaad doen. Helaas weet ik niet of ze Henk de steen wel wat aandoet.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Oké, I will stop spamming. After this.

    Dankje, Brooke? I guess. :')
    Well, ik heb geen tijd om iedereen hier een persoonlijk berichtje te sturen maar ik overzie dingen graag dus sorry als ik misschien overkom als een opperbitch. Ik bedoel het in ieder geval niet slecht.
    x


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Brookie schreef:
    Ik kan dan wel doodnormaal reageren maar ik ben een goed mens, hoor (:
    Ik geef om iedereens mening.

    En echt waar, mensen? Gaan we hier nu een Quizlet Oorlog starten?


    Nee maar ik kan er niet zo goed tegen als mensen beginnen over ervaring met RPGen. Ik heb daar namelijk niet zo'n goeie ervaring mee.


    Physics is awesome

    Rustig maar, ik doelde alleen op weten wat een rpg inhoud. En zoals ik al zei: de Nederlandse taal beheersen. Of in geval van Belgen de algemeen Beligsche taal. Ik zeg niet dat je moet weten hoe je acht A4'tjes vol moet schrijven maar een one-liner is ook niet echt leuk.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leave schreef:
    Rustig maar, ik doelde alleen op weten wat een rpg inhoud. En zoals ik al zei: de Nederlandse taal beheersen. Of in geval van Belgen de algemeen Beligsche taal. Ik zeg niet dat je moet weten hoe je acht A4'tjes vol moet schrijven maar een one-liner is ook niet echt leuk.


    Ik ben niet van one-liners maar soms schrijf ik meer dan een andere keer. Moet toch nog wel een beetje oefenen.


    Physics is awesome

    Dat heeft iedere rpg'er, hoewel je met wat meer ervaring (trucjes) veel beter weet hoe je die situaties kan verlengen. Maar goed, om even bij het hele punt te blijven en dit af te sluiten: voor zover ik heb gezien is iedereen hier ruim ervaren en wie weet leer ik nog iets van jullie. x


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Vrede op aarde, in dit geval Quizlet. Grabriëlle bedoelde het niet gemeen, en jullie vroegen het alleen maar. Allebei niks fout gedaan.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 22:01 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Oke, als het goed is staat nu iedereen in het topic en kunnen we beginnen. het speeltopic komt er aan! =D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Sikowitz schreef:
    Oke, als het goed is staat nu iedereen in het topic en kunnen we beginnen. het speeltopic komt er aan! =D


    Wanneer krijgen we te horen welke jongen aan welk meisje is gekoppeld?


    Physics is awesome