• School, Voetbal, Meisjes en Seks. is niet een al te beste combinatie.
    Op het Asheville College speelt het voetbalteam de overhand. Iedereen kent de knappe koppen van het team en het gerucht dat ze met zich meedragen.
    Elk jaar weer komt heel het team bijeen in de kleedkamers nog voordat het voetbalseizoen begint en komt het grote geheime boek tevoorschijn.
    Iedereen krijgt 1 meisje toegewezen en er voor zorgen dat ze met haar naar bed zijn geweest voordat het seizoen is afgelopen.
    Charmes worden in de strijd gegooid en de jongens doen er alles aan om de namen op de lijst te kunnen afstrepen.
    Het enige probleem is, dat bijna heel de school van het boek weet, omdat het al een eeuwen oude traditie is.
    De meiden hoeven er alleen achter te komen of ze opeens zoveel aandacht krijgen, omdat ze op de lijst staan of omdat het echte liefde is.
    Ze gaan opzoek naar het boek en besluiten de jongens terug te pakken.
    Alleen de jongens hebben zelf al genoeg problemen. Echte relaties komen opstand en misschien komen er zelfs een paar uit de kast.
    Wat een leuke grap moest worden, net als elk jaar, valt nu in het water.


    Jongens en meisjes moeten gelijken zijn, vanwege de verdeling!
    Jongens. [max 11]
    -Harry Edward Styles Sikowitz
    -Louis William Tomlinson /Meliourry/
    -Zayn Jawaad Malik [GEZOCHT]
    - Liam James Payne quin98
    - Niall James Horan. Brookie
    - Tyler Jay Lopez. Malino
    - Leroy Evan McAdams Besar


    Meisjes. [max 11]
    - Alice Green Morissette
    - Chyra Ambriah Gray Leave
    - Sonny Mabel Puckerman Sikowitz
    - Addison Hedwig Wright xAmnesia
    - Julia Rebecca Lewis Eyes
    - Rae Jade Parker HurtedHeart
    - Chayenne "Chay" Kyra Montoya. Malino

    Invullen.
    Naam;
    Leeftijd;
    Innerlijk;
    Uiterlijk;
    Extra;

    Rules.
    - Een tekst schrijven van vijf regels is verplicht.
    - Geen perfecte personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Twee rollen per persoon is het maximum.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Enkel je eigen personage besturen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 feb 2013 - 10:45 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Devourer schreef:
    Kan ik ook nog meedoen? c:

    ligt eraan. Of je moet een jongen en een meisje invullen. of zeggen wat je wilt en hopen dat iemand anders ook nog een rol wilt, aangezien jongens en meisjes gelijk moeten blijven. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Sikowitz schreef:
    (...)
    ligt eraan. Of je moet een jongen en een meisje invullen. of zeggen wat je wilt en hopen dat iemand anders ook nog een rol wilt, aangezien jongens en meisjes gelijk moeten blijven. ;x


    Oke, maar ik weet niet of ik twee rollen tegelijk aankan ;x


    26 - 02 - '16

    NVM

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 19:16 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik wou eigenlijk wel graag een meisje doen aangezien ik me niet goed inleven in jongens.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 19:18 ]


    26 - 02 - '16

    Devourer schreef:
    Ik wou eigenlijk wel graag een meisje doen aangezien ik me niet goed inleven in jongens.

    Dan zou je toch moeten wachten totdat er iemand is die een jongen wilt doen. Sorry.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Sikowitz schreef:
    (...)
    Dan zou je toch moeten wachten totdat er iemand is die een jongen wilt doen. Sorry.


    Is goed


    26 - 02 - '16

    We zoeken een nieuwe Zayn!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik heb Chyra even veranderd/aangepast. x


    Volledige naam: Chyra Ambriah Gray
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: Zeventien, 12 augustus
    Uiterlijk:
    Chyra draagt het uiterlijk van de onschuld zelve. Ze is te herkennen aan haar azuurblauwe irissen die altijd een uitdagende blik verbergen. Ze is trots op haar roomblanke huid en de chocoladebruine lokken die in halve krullen langs haar lichaam vallen. Ze heeft een opmerkelijk klein gestalte, maar weet met haar aanwezigheid genoeg te doen om dat feit te verbloemen. Ze is namelijk maar 163cm groot. Daarnaast heeft ze vrij aanlokkelijke rondingen, met een slank tot tenger gebouwd lichaam. Vooral mannen zijn erg gebaat bij Chyra's uiterlijk. Ze weet deze echter precies aan het lijntje te houden en is zelf vaak opzoek naar een 'buitenstaander' een soort jongen die haar vader liever zou afschieten. Want ondanks haar lonkende uiterlijk, blijft ze een bijzonder gevaarlijk vuur waar je - je handen écht niet aan wilt branden.



    Karakter: Chyra is een avontuurlijke persoonlijkheid die zich graag bezighoud met uitdagingen. Ondanks haar onschuldige imago weet ze prima dat ze in de smaak valt bij het andere geslacht en gebruikt ze dit ook in hun tegendeel. Ze is dol op spelletjes, uitdagingen en weddenschappen. Ze is een tikje duister aan de binnenkant, maar weet dit zo goed als te verdoezelen wanneer ze in gezelschap is. In haar jeugd heeft ze een keiharde opvoeding gekregen en een kerske scholing en dat is ze nog niet vergeten. Ze is een jongedame met compassie en een aparte aantrekkingskracht, maar kan ook ongenadig hard zijn en heeft diverse manieren om iemand volledig kapot te maken. Hoe graag ze ook in de gedachten van anderen zit: ze houdt iedereen die ook maar enige bedreiging vormt graag aan een gepast lijntje. Gezien haar formaliteit en nette afstamming weet ze een prima toneelstuk op de voeren in het bijzijn van anderen, maar zodra ze op jacht is zal die voorbeeldige onschuld al snel van haar afvallen. Chyra is gesteld op haar titel binnen de school en weet hoe prettig het is om gezien te worden als de onbereikbare rock 'n roll chick. Haar moeder overleed in haar kindertijd en ze weigert ooit over haar dood te spreken, wanneer dit echter wel voorkomt zul je zien dat achter de harde, verleidelijke dame een bijzonder kwetsbaar zieltje is verborgen. Naast het feit dat ze een ongelooflijke bitch kan zijn, doet het zich zo nu en dan ook voor dat ze een teer zieltje heeft. Achter het sadisme waarin ze zich vaak verstopt, treurt ze ergens nog steeds om de dood van haar moeder en het feit dat niemand ooit oprechte liefde met haar heeft willen delen.
    Extra: Chyra heeft claustrofobie. Waardoor dat precies komt, weet ze niet.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 16:48 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Mag ik een meisje reserveren?


    live your life, it is beautiful as it is!

    Doesn't matter I'm sorry.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2013 - 11:57 ]


    Reality's overrated.

    Verkeerde RPG o-o

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 19:45 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    @Mufinn

    Ik wil mij graag uit schrijven van deze RPG. Het spijt mij heel erg maar ik heb weinig inspiratie meer voor deze RPG en misschien heeft er iemand meer inspiratie die ook graag wil mee doen. Ik hoop dat je niet teleurgesteld bent.


    Physics is awesome

    Ik zou graag de plaats van Eyes over willen nemen als dat kan?


    Reality's overrated.

    Caleo schreef:
    Ik zou graag de plaats van Eyes over willen nemen als dat kan?

    prima ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mufinn schreef:
    (...)
    prima ;3


    Kan ik hem morgen invullen? Het is nu nogal laat...


    Reality's overrated.