• Ik vond dit op twitter:')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Haha, idd, zalig :')


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Nomen schreef:
    (...)
    Maar Harry zag Peter toch ook gewoon op de kaart als rat?

    OT: LOL.


    Nee, Harry ziet Peter gewoon als een stipje, als elk ander persoon waarvan hij weet dat die zeker leeft.

    Om even te reageren op de topictitel:

    Het zou niet hebben uitgemaakt zal ze hem wel hadden gezien. Tenzij iemand bekend was met het verhaal van Sirius Zwarts (en Sirius was niet dhr. en mevr. Wemels beste vriend--sterker nog, ze kenden hem niet tot hij uit Azkaban ontsnapte), zouden Fred en George wellicht niet eens hebben geweten of onthouden dat Peter Pippeling de persoon was die door Sirius (vermoedelijk) zou zijn vermoord. Ook al hadden Fred en George het verhaal gehoord, waarom zouden ze dan aannemen dat de Peter Pippeling die ze zo nu en dan op de kaart zagen bewegen, echt de man was die jaren daarvoor was vermoord?
    Fred en George gebruikten de kaart voor hun eigen kattenkwaad, dus concentreerden ze zich natuurlijk op die delen van de kaart waar ze hun streken planden. Tenslotte, vergeet niet dat er op deze kaart honderden kleine puntjes op elk moment op deze kaart ...Fred en George kenden niet iedereen binnen de school van naam, dus een enkele onbekende naam zou niet zijn opgevallen.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2013 - 17:03 ]

    Idd, zo waar!
    En ze konden zijn echt naam wel zien hoor.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ja, maar zij kennen niet iedereen in de school en ze kenden het verhaal van Zwarts niet echt.

    Oo zo bedoelde je, dacht dat je bedoelde dat ze konden zien dat hij een rat was,sorry!

    immortales schreef:
    Ja, maar zij kennen niet iedereen in de school en ze kenden het verhaal van Zwarts niet echt.

    Oo zo bedoelde je, dacht dat je bedoelde dat ze konden zien dat hij een rat was,sorry!


    Maar ook al kende ze niet de naam van iederen leerling bij hen op school, ze kennen wel zo goed als alle -als het al niet alle- griffoendors. En zeker de jongens van het jaar van hun broer. Dus ze zouden het sowieso raar hebben gevonden als er nacht in nacht uit een jongensnaam bij hun broer in bed lag.
    Je kan excuses blijven zoeken, maar volgens mij is dit gewoon een fout van JK Rowling.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    (...)

    Maar ook al kende ze niet de naam van iederen leerling bij hen op school, ze kennen wel zo goed als alle -als het al niet alle- griffoendors. En zeker de jongens van het jaar van hun broer. Dus ze zouden het sowieso raar hebben gevonden als er nacht in nacht uit een jongensnaam bij hun broer in bed lag.
    Je kan excuses blijven zoeken, maar volgens mij is dit gewoon een fout van JK Rowling.


    Dit heb ik van de site van Rowling... Heb hier een poos geleden ook over gelezen op het HP forum.

    immortales schreef:
    (...)

    Dit heb ik van de site van Rowling... Heb hier een poos geleden ook over gelezen op het HP forum.

    Wat heb je van de site? Dat ze niet iedereen kenden.. Dat zijn voor mij nog steeds excuses. Alsof ze de 4 kamergenoten van hun broertje niet kennen.
    Okee, ze kennen de kaart wel vanbuiten na een tijd, maar het moet hen toch ooit zijn opgevallen dat er altijd een extra persoon/rat bij hun broer was.
    Volgens mij verzinnen de die-hard-HP-fans gewoon uitvluchten omdat ze niet willen toegeven dat ook hun idool fouten kan maken..


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Hee, het kan ook zo zijn dat Ron bi is, en F&G gewoon dachten dat hij een vriendje heeft

    nee, dat klinkt logisch xD
    Lol

    [ bericht aangepast op 15 maart 2013 - 19:02 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Hahahaha, ik vind 'm goed gevonden. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Svale schreef:
    Haha, inderdaad!


    Save me from myself.

    immortales schreef:
    (...)

    Nee, Harry ziet Peter gewoon als een stipje, als elk ander persoon waarvan hij weet dat die zeker leeft.

    Om even te reageren op de topictitel:

    Het zou niet hebben uitgemaakt zal ze hem wel hadden gezien. Tenzij iemand bekend was met het verhaal van Sirius Zwarts (en Sirius was niet dhr. en mevr. Wemels beste vriend--sterker nog, ze kenden hem niet tot hij uit Azkaban ontsnapte), zouden Fred en George wellicht niet eens hebben geweten of onthouden dat Peter Pippeling de persoon was die door Sirius (vermoedelijk) zou zijn vermoord. Ook al hadden Fred en George het verhaal gehoord, waarom zouden ze dan aannemen dat de Peter Pippeling die ze zo nu en dan op de kaart zagen bewegen, echt de man was die jaren daarvoor was vermoord?
    Fred en George gebruikten de kaart voor hun eigen kattenkwaad, dus concentreerden ze zich natuurlijk op die delen van de kaart waar ze hun streken planden. Tenslotte, vergeet niet dat er op deze kaart honderden kleine puntjes op elk moment op deze kaart ...Fred en George kenden niet iedereen binnen de school van naam, dus een enkele onbekende naam zou niet zijn opgevallen.

    Een onbekende naam zou inderdaad niet zijn opgevallen. Een tweede naam in Rons bed echter wel. Het maakt echt helemaal niets uit of F&G het verhaal van Zwarts kenden, of iedere leerling van Zweinstein van naam, of zelfs Rons kamergenoten, want het gaat erom dat er dus iemand met een jongensnaam iedere nacht in Rons bed sliep, met Ron.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 9:42 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Omg that's so true! :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    hahahhahaha
    grappig
    ja idd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Goed opgemerkt. :'D


    Let the Night embrace you

    Knight schreef:
    Omg, da's waar ook. HAHAHA.


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa