• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..



    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Zayn Malik en Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy
    6. Justin Bieber


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [lol ik ben niet echtwakker, morgen 5 hstukken pta van bio en ges. so dusja..... Maarre iki heb niallers post veranderd, hij is er]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nevaja
    Niall kwam als eerste binnen gewandeld, besmeurd onder het bloed en met een blauw oog. ‘Oh. Fijn,’ zei ik beduusd. Ik pakte snel een EHBO doos en snelde naar Niall toe. ‘Wat is er gebeurd,’ zei ik terwijl ik snel de eerste wond ging verzorgen.


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Cher Lloyd

    'Shit! Begin niet!' riep ik en ik rende snel naar de eetzaal, waar ik netjes ging zitten. 'Ik ben zo benieuwd. Hopelijk mag je tenminste echt muziek maken hier bij de vakken, op mijn school mocht dat niet' zei ik hard op. Ja ja, ik was weer met ze aan het praten. 'Ik weet het! Nee, nee. Wat? Inderdaad!' lachte ik hard op. Grinnikend keek ik voor me uit.

    Justin Drew Bieber

    'Waarom moeten we nu nog komen?' kreunde ik, lichtelijk geïrriteerd. Ik besloot maar gewoon netjes een broek te pakken, naar de badkamer te gaan en mijn joggingsbroek om te wisselen voor een spijkerbroek. Mijn vans deed ik ook aan en ik besloot maar weer naar de kast te lopen en een witte blouse aan te doen, waarbij ik hem niet dicht deed. Ik schaamde me niet voor mijn lichaam. Zuchtend liep ik naar de eetzaal, keek even dodelijk naar Niall en nam plaats naast Cher.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Malik

    Ik kreun geïrriteerd, maar loop toch naar mijn kamer. Ik doe snel een zwart shirt aan en loop naar de eetzaal.
    Ik kijk kwaad naar Niall en plof vervolgens aan de andere kant naast Cher. 'Vraag het maar niet' mompel ik, doelend dat beide armen nu in het verband zaten.. Ik zucht even en kijk voor me uit...


    El Diablo.

    Niall Horan.
    Ik zag een van de begeleiders naar binnen kijken en ze keek me beduusd aan waarna ze de EHBO doos pakte.
    Ik kromp in elkaar toen ze een van de grotere wonden begon schoon te maken. "gevochten met Justin" mompel ik alsof het gewoon was.
    Justin kwam binnen en wierp me een dodelijke blik "val toch dood" mompel ik. Ik wist gewoon dat als Greg hem zou zien dat Greg hem voor mij in elkaar zou rammen.
    Wat weer wel pijn deed, was Zayn zijn reactie. Tranen branden in mijn ogen, en ik hoopte dat ik niet te lang bij hun hier hoefde te zijn.

    Mackenzie Foy
    Ik grinnik even en kij naar zijn gespierde lichaam. Zodra we naar binnen lopen kijkt Justin boos naar Niall en zit Cher vrolijk te lachen.
    Er komt weer een bonkende hoofdpijn op waardoor ik zucht. Ik liep naar de begeleider "zou je dit misschien ook willen verzorgen?" vraag ik zacht terwijl ik wijs naar mijn hoofdwond

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 18:19 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [en ut is weer dood.........lol mama dacht dat een foto van niall, dat niall mijn neefje was want ze lijken best op elkaar =) als is mijn neefje kleiner hij is ibijna 4 dus ik heb even zitten lachen=)]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Houdt je bek nou eens, dan zijn we allemaal blij' siste ik net hard genoeg, zodat Niall het kon horen. 'Cher, zijn ze een beetje aardig tegen je?' lachte ik tegen Cher. 'Ja hoor. Nu zijn ze leuk. Maar ik negeer ze even, om ze moeten rusten' ratelde ze door. Ik grinnikte en fronste daarna. 'Nou, gingen ze nog wat vertellen of wat?' zuchtte ik.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 18:49 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    Bozig kijk ik hem aan "Mijn broer krijgt je nog wel"sis ik tegen hem.
    Ik merkte dat ze bijna klaar was met een van de wonden en Mackenzie vroeg of haar wond ook verzorgd kon worden.
    ik kijk even naar Cher "gestoord kind" mompel ik

    [douche[]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    'Tuurlijk, hij gaat zijn broer erbij halen. Wat een verassing.' mompel ik emotieloos.
    Ik pulk even aan het verband en kijk naar Niall. Hij mocht weten dat hij dit geflikt had.
    Ik kijk even naar Cher en grinnik zachtjes...


    El Diablo.

    Cher Lloyd

    Ik stond met een klap op en keek naar Niall. Gestoord. Had ik kunnen verwachten. 'Excuseer me, ik moet even naar de wc' mompelde ik en haastig liep ik op mijn blote voeten, in mijn pyjama weg. Het was even zoeken naar een wc maar uiteindelijk had ik hem gevonden. Ja, ik had gezegd dat Niall gek was, en dat meende ik ook. Maar in mijn situatie te horen te krijgen dat ik gestoord ben, is toch echt wat anders.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    Ik trek een wenkbrauw op.
    ' alsof ik niet wedt dat justin er iemand bij had gehaald zeg. Maar nee het ligt altijd aan mij. Jullie zijn verdomd allemaal hetzelfde'sis ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Dreigend keek ik naar Niall en ook ik stond op. Ik liep naar Niall toe en ging achter hem staan. 'Je hebt Cher zojuist weggejaagd, je hebt mij uitgedaagd je hebt Zayn zo ver gehaald om het uit te maken en je begint te dreigen. Wat wil je hier mee bereiken, Niall? Wil je nog meer vechten? Of wil je gewoon aandacht?' vroeg ik hem.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    Chagerijnig kijk ik hem aan.
    "wat zij noemt mij ook gestoord'sis ik en schuif woest de stoel naar achter zodat die tegen justin aan komt met een harde klap


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Alweer sloeg ik mijn ogen even dicht en liet alle woede over me heen komen. Volkomen kalm en emotieloos keek ik Niall weer aan. De stoel met Niall erop tilde ik op, en zette ik weer goed aan tafel. 'Dat neem ik aan als ruzie. Ik verlaag me niet naar jou niveau. Dat heb ik net al gedaan, en dat doe ik niet nog eens' zei ik, met een tikje woede.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Nevaja
    ‘Jongens,’ zei ik waarschuwend, ‘jullie moeten me vertellen wat er is gebeurd, ik kan helpen.’
    ‘En Mackenzie, tuurlijk kan ik je wond verzorgen, je moet het gewoon vragen als ik niet heb opgemerkt dat je verzorgd moet worden.’
    En dus ging ik nu de wond van Mackenzie verzorgen.


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?