• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..



    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Zayn Malik en Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy
    6. Justin Bieber


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nevaja
    ‘Jongens, hou eens op,’ zeg ik geïrriteerd. ‘Zo is het goed Mackenzie.’
    ‘Moet er nog iemand verzorgd worden?’ Hopelijk niet ik was moe. ‘O, ja Alexia moet aanwezig zijn om te vertellen wat we willen vertellen.’

    [Malino?]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Mackenzie Foy
    "dankje" bedank ik haar zacht en ga op een stoel ligge en leg mijn hoofd op tafel.
    Ik zucht diep en sluit even mijn ogen.

    Niall Horan.
    "Hij begon" mompel ik richting Nevaja.
    Ik was het beu, altijd Niall deed dit Niall deed dat.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Doeeii!' mimede ik Niall en ik wuifde als een koningin. 'Oh, kom op! Ik ben dood moe. Ik ben helemaal van af Canada naar Engeland gegaan binnen een paar uur, ik heb gevochten en nog snel voordat ik moest gaan, heb ik twee uur lang in de studio gestaan om een paar liedjes voor mijn akoestische album op te nemen, en een clipje om uit te leggen waar ik ben. Ik heb zo'n halve wereld rondgereisd en ik moet hier blijven wachten omdat iemand er niet is?' kreunde ik, gevolgd door een grijns. 'Dat is gemeen' lachte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Yo?]


    El Diablo.

    Doutzen
    Ik was in een warm hoekje gaan zitten nadat iedereen weggelopen was, en kennelijk ben ik in slaap gevallen want toen ik wakker werd zag ik JB, ja die kende ik wel, staan. 'Oh, kom op! Ik ben dood moe. Ik ben helemaal van af Canada naar Engeland gegaan binnen een paar uur, ik heb gevochten en nog snel voordat ik moest gaan, heb ik twee uur lang in de studio gestaan om een paar liedjes voor mijn akoestische album op te nemen, en een clipje om uit te leggen waar ik ben. Ik heb zo'n halve wereld rondgereisd en ik moet hier blijven wachten omdat iemand er niet is?'
    Ik stond op en liep naar hem toe. ‘Ja, ik kom van Australië na een laatste fotoshoot, en heel erg drukke persconferentie daarbij heb ik een slaapprobleem waardoor ik überhaupt al slecht slaap, gelukkig is er hier rust.’

    Nevaja
    ‘Hij begon,’ zei Niall humeurig. Ik zucht. ‘We vertellen het jullie morgen wel, en Niall ik mag geen oordeel trekken en ik wil het ook niet.’
    ‘Voor nu mogen jullie gaan slapen, morgen van acht tot half tien ontbijt.’

    [waar zijn we eigenlijk?]
    [je moest alexia besturen, hoeft niet meer ]

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 20:47 ]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Niall Horan.
    Ik kijk hem boos aan en stond op.
    "ik ga" mompel ik en slof de deur uit.
    Ik krijg nog net mee hoe er gezegd wordt dat ee mogen gaan.
    Ik liop naar de zit bank en zet MTV aan
    [eigenwijsze niall. ik ga stoppen, egen idee of ik nog op men mobiel kan komen]
    Mackenzie FOy
    ik zuht zacht en liep naar een van de banken in de zitkamer waar Niall muziek had opstaan. Al snel viel ik weer in slaap zonder pijn.

    Ik ga jullie nogen ze best besturen

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 20:54 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Oh gelukkig, dan kan ik uitslapen!' zei ik. Normaal moest ik om zes uur opstaan. Urgh. Ineens stond Doutzen Kroes naast me, waarbij ik me dood schrok. 'Australië? Hm. Oké, ik moet toegeven dat jij het moeilijker hebt' grinnikte ik. Even zuchtte ik en keek ik naar de blauwe plekken op mijn armen. De blouse die ik aan had deed ik uit, die had ik toch niet nodig. Soepel gooide ik de blouse op een stoel. 'Hé, nog een ding waar ik Cris mee kan verslaan. Basketbal' grinnikte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Brookie --> Little]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan.
    Na een tijdje had ik er genoeg van.
    Ik zag Mackenzie slapen en besloot haar maar gewoon te laten liggen.
    Daarna liep ik naar de muziek kamer en begon te drummen op het drumstel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Ik voelde me wel schuldig tegenover Niall opeens. Hij had eigenlijk niks fout gedaan, voor mijn part. Nou ja, enkele kleine fouten, maar fouten zijn er om van te leren, niet? Ongehoord sloop ik naar de muziekkamer en hoorde het gedrum van Niall. Zonder dat hij het doorhad sloop ik achter hem en legde plotseling mijn hand op zijn schouder. 'Je moet je er meer om concentreren. Steeds sneller gaan' mompelde ik zachtjes. Er stonden twee drumstellen, dus ik ging bij de andere zitten. Snel pakte ik de stokjes en begon soepel te drummen, om vervolgens weer op te houden en Niall met een glimlach aan te kijken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    Ik schrik opals ik ineens iemand zijn hand op mijn schouder voel.
    Ik zie Justin staan "je moet je er meer om concentreren. Steeds sneller gaan' mompeld hij.
    Ik kijk hem niet begrijpend aan. Waarom deed hij ineens weer aardig. Hij ging zitten achter het andere en begon te drummen.
    Na een poos stopte hij en keek hij me met een glimlach aan "Justin waarom doe je dit?" vraag ik zacht.
    Ik kon gewoon niet boos op hem zijn, hij was mijn idool


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Waarom niet?' zei ik. Ik liet één stokje en liet hem sierlijk rond mijn vinger draaien. 'Ik ben heus geen verwaand kind, Niall. Mensen kunnen ook overdrijven' zuchtte ik, terwijl ik het stokje omhoog gooide en weer soepel opving. 'Mensen denken dat ik gewoon een aandachtzoekertje ben. Ik ben niet gek' mompelde ik. Lachend begon ik weer te drummen en genoot ervan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    Ik glimlach zwak "sorry van alles" Ik glimlach weer als hij begint te drummen.
    "het wordt me af en toe gewoon te veel, telkens iedereen die begint te zeuren over mijn lijf"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Joh, niks van aantrekken. Ookal zei ik het ook. Ik loop toch ook gewoon zo rond?' grijnsde ik, terwijl ik ophield met drummen. Alweer had ik alleen een broek aan, dit keer ook vans. Mijn oog viel op de piano, die er ook stond. Even viel mijn mond open. Het was een mooi instrument, en ik had het al lang niet meer bespeeld. Gelijk rende ik er als een debiele idioot naar toe en ging op het pianokrukje zitten. 'Eens kijken of ik het nog kan' mompelde ik. Ik had er ruim een jaar niet meer op gespeeld. Mijn vingers begonnen het beginstukje van U Smile te spelen. Ik glimlachte en stopte.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan.
    Ik grinnik even om Justin. "wacht" glimlachend ren ik naar mijn kamer en terug met de gitaar.
    "Mijn gitaar komt pas morgen ochtend" zucht ik. iK pak een krukje en ga naast hem zitten.
    "U Smile?" glimlachend keek ik hem aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan