• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..



    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Zayn Malik en Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy
    6. Justin Bieber


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall Horan.
    "moet ik nu bang zijn" ik laat een spottend lachje horen. Ik negeer de begeleidster even.
    Dat neem ik aan als ruzie. Ik verlaag me niet naar jou niveau. Dat heb ik net al gedaan, en dat doe ik niet nog eens' zegt hij waardoor ik weer spottend lach.
    "Je bent gewoon zielig meer niet" ik keek verveeld kijk ik rond in de kamer.

    Mackenzie Foy
    Ik kreeg toen straks niemand gevonden" zeg ik zacht terwijl ik naar de ruziede jongens kijk.
    Ik bijt even op mijn lip van de pijn als ze het begint te verzorgen.
    "Ik had een vraagje, zouden mijn twee vriendinnen hier misschien een nachtje mogen logeren?" vraag ik zacht.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 19:33 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Triest, Niall. Zeer triest' zei ik. 'En moet ik bang zijn dat jij jou grotere broer op me af stuurt? Wauw' grijnsde ik. Ik mocht dan wel de oudste van het gezin zijn, maar ik had Kenny. En Kenny kon meer dan tien man tegelijk aan. Het enige wat me nu nog liet vechten, is als ie over mijn broertje of zusje begon. Maar zo laag kon ie toch niet zinken?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    "Hij heeft op boksen gezetten en nee hoor, je merkt het van zelf wel. Denk trouwens maar niet da tik nog iets ga doen voor je zusje.
    Het spijt me voor haar. Je kan er een voorbeeld aan nemen Bieber" ik kijk hem dodelijk aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Mijn blik veranderde van kalm, naar woedend. 'Wat zei jij over mijn zusje?' gromde ik gevaarlijk. 'Waag het niet om nog maar één woord over Jazmyn te zeggen, dan ga je eraan' kefte ik, en ik moest de tafel vastgrijpen om Niall niet te meppen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan
    Ik grinnik zacht "Ik zei niets over Jazmyn, ik zeg alleen dat ik niet meer voor haar iets ga doen en dat je er een voorbeeld aan kan nemen" roep ik terug naar hem.
    Ik wou het best herhalen voor hem hoor als hij het zo wou gaan doen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Het maakt me niks uit óf jij nog wat voor Jazzie doet. Trouwens, je mag niks voor haar doen. Ik stuur Kenny op je af. Ja, toe maar. Reageer maar stoer, Horan. Maar wat weet jij nou van Jazmyn? Je weet dat ze je muziek niet eens begrijpt en als ík ook maar één keer tegen Jazzie zeg dat jij slecht bent geloofd ze me. Omdat ze mijn kleine zusje is. En daar weet jij niks van af, jij hebt geen jonger zusje of broertje' grinnikte ik. Hij wist niet hoe het was om zoveel van iemand te houden. Nou ja, twee iemanden. Jaxon en ook nog bij.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    "moet ik nou verdomme jaloers zijn ofwat!" zeg ik hard terug.
    "Ik ben blij dat ik niet een klootzak als jou erbij zou moeten hebben"
    chagerijnig draai ik me weg van hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Je weet niet wat je mist' lachte ik spottend en ik rolde met mijn ogen. Daarna liep ik naar Mackenzie en keek bezorgd naar haar hoofd. 'Doet het nog altijd even pijn?' vroeg ik haar. Ik keek even naar de snee die de begeleider aan het schoonmaken was, en schudde zachtjes mijn hoofd. 'Hij is diep. Aan de ene kant is Cher schuldig maar ook zij kan er niet aan doen. Maar goed, ik denk dat het over een paar weken over is' zuchtte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan
    "sukkel" mompel ik en zak in de stoel.
    Ik zucht diep en laat mijn hoofd hangen.

    Mackenzie Foy.
    "Jep" zucht ik en kijk hem aan.
    "Ik geef haar geen schuld, Cher kan er niets aan doen, ik had ook gewoon beter moeten opletten" ik kijk Justin aan.
    en ik krimp weer in elkaar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Klootzak' grinnikte ik zacht terug naar Niall en ik keek naar de begeleider. 'Wat wordt er eigenlijk verteld?' vroeg ik aan haar. Ondertussen dacht ik na wat voor tattoo ik nog zal nemen. Even keek ik naar het kroontje dat vlak bij mijn schouder zat, en zuchtte. Misschien nam ik wel gewoon een kleine tattoo, zo hoefde de pers ook geen verhalen te verzinnen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    "asshole" snuif ik naar hem terug.
    chagerijnig kijk ik rond, mijn humeur was weer laag.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Eikel' lachte ik opgewekt terug. Het was geinig om zo tegen Niall te doen. Even keek ik zijn kant op, en keek afkeurend naar zijn lichaam die door kleding was bedekt. Daarna keek ik naar mijn boven lichaam. Nog altijd hing de blouse gewoon om mijn armen en schouders heen. Ik moest toegeven dat ik er beter uit zag, in ieder geval veel gezonder.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    "Kutkind" schold ik terug.
    Ik voelde zijn ogen op mijn branden "heb ik wat van je aan?" vuurspuwend kijk ik hem aan.
    "O nee sorry ik draag geen arogantie" sis ik boos


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Nee, ik ook niet. Maar je draagt wel egoïsme' zong ik zacht, gevolgd doordat ik even in de lach schoot. Ik kon niet ontkennen dat Niall getalenteerd was, en ik was absoluut geen eigendunk maar geef toe. Ik kon piano spelen, gitaar, drum en vocaal.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    Met een moordende blik kijk ik hem aan.
    "serieus gaat er nog wat gebeuren anders ben ik hier weg" mopper ik geïriteerd.
    Nog een minuut langer met Justin en ik werd gek


    Change is for weirdos ~ Niall Horan