• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..



    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Zayn Malik en Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy
    6. Justin Bieber


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Is goed' knikte ik. 'Wacht!' zei ik snel en ik rende op en neer, zodat ik terug kwam met mijn camera. 'Sorry, ik leg veel vast. Trouwens, als ik dit op Youtube zet vinden de fans het niet erg' grinnikte ik. Ik zette de camera goed op een kruk zodat wij in beeld waren, en ging weer op de pianokruk zitten. Ik gaf een knikje naar Niall en voor de tweede keer begon ik U Smile te spelen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan
    Ik glimlach even "geeft niets" misschien was het wel goed voor mijn zelf vertrouwen als ik de positieve dinegn las.
    Hij begon te spelen en al snel speelde ik mee en zong ik als 'achtergrond' Ik ging er even helemaal in op.
    Het was lang geleden dat ik gezongen en gespeeld had, sinds ik hier was eigenlijk pas weer. Ja wel op mijn kamer maar dan was ik alleen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Toen ik Niall zacht hoorde zingen, gebaarde ik naar hem dat ie harder moest zingen zodat onze stemmen samen uitkwamen, om ik begon ook al de teksten te zingen. Glimlachend keek ik naar Niall, terwijl mijn vingers gewoon door bleven spelen. Dit had ik te lang niet meer gedaan, en kijk me nu eens. Ik zit hier gewoon te spelen alsof het niks is.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    Ik glimlach en zing wat harder.
    Onze stemmen klonken mooi bij elkaar.
    Mijn hoofd ging op en neer op de beat.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Uiteindelijk kwamen we op de laatste noten en hield ik op. Ik keek Niall lachend aan. Hij was echt goed. Gelijk stond ik op en liep ik naar de camera, waarbij ik het clipje opsloeg en in één druk naar Youtube stuurde. Handig, zo'n camera. 'Bedankt, Nialler. Heb je zin om morgen mee te gaan? Twee vriendinnen van Mackenzie komen ook' grinnikte ik. Dat zou nog eens wat worden. Gapend rekte ik me uit. 'Ik ga maar eens naar bed, lekker vroeg. Nogmaals bedankt' glimlachte ik en ik liep weg, terwijl ik nog even vriendelijk naar Niall keek en daarna naar mijn kamer liep. Met een zucht trok ik mijn broek uit en schopte mijn vans uit, waarna ik in bed ging liggen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    Ik glimlach even "waarom ook niet" ik zucht zacht.
    HIj zei dat hij naar bed ging en ik liep naar de eetkamer waar een computer stond.
    Ik had geen enkel iedee of je erop mocht dus ik plofte maar gewoon neer.
    Ik surfde wat op internet maar ook al daar had ik snel genoeg van.
    Ik zag wat van Zayn staan, roddels en klikte op de foto's.
    Met een verliefde blik staarde ik naar Zayn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ehm, Nevaja en Alexia zijn beide begleiders maar is het niet handiger dat de ene helft bij Nevaja hulp zoekt en de andere bij Alexia?]
    [dit vraag ik aan Malino]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    [gaan ze nu allemaal slapen en een nieuwe dag ofwat??


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Idk. Vraag aan Malino ^-^]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ýeey het mag.

    Niall James Horan.
    Met een zucht keek ik op de klok en besloot maar te gaan slapen.
    Ik liep naar mijn kamer waar ik me omkleede en zacht Justin Bieber aan zette.
    Ik knipte alles uit en na een poos zette ik het muziek uit waarna ik in slaap viel.
    [mackenzie ligt te slapen nog op de bank=)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Justin word wel lekker wakker in de ochtend ^-^]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [wtf, ik moest nialler nog laten slapen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Next day!


    El Diablo.

    [jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa]
    Niall James Horan.
    Vermoeid zucht ik en besloot uit bed te gaan. Het was half 8 ofzo.
    Ik had een uurtje slaap nog weten te pakken. In de hele nacht had ik 3 uur geslapen ofzo.
    Ik stond op en pakte wat kleding. Ik besloot straks nah et eten te gaan douchen .
    snel trok ik mijn kleding aan.
    In de spiegel zag ik de mega wallen en ik zucht. Ik plens wat water in mijn gezicht en loop naar de zitkamer waar ik neer plof.

    Mackenzie Foy
    Van pijn in mijn nek wordt ik wakker. verbaasd kijk ik rond, had ik serieus op de bank geslapen?
    Naja het zal wel. Snel liep ik naarm ijn kamer waar ik mijn haren deed, gezicht was, geurtje opspoot en wat kleding

    ete


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Met een zucht opende ik mijn ogen. Snel keek ik op mijn wekker. Half acht. Ugh. Mompelend gooide ik de dekens van me af en stond op. Ik liep naar mijn kledingkast en kleedde me om, om vervolgens naar de badkamer te gaan en een pot gel te pakken. Vandaag zouden Mackenzie's vriendinnen samen met ons de stad in gaan. Eindelijk een nieuwe tattoo. Ik pakte wat gel eruit en bracht mijn haar in model, wat onderhand een kwartier duurde. Het was moeilijk, maar mijn outfit was compleet. De handschoenen trok ik op het laatst aan en ik liep mijn kamer uit. Heel even rende ik terug, pakte mijn gitaar en liep door de gangen terwijl ik het deuntje van Pray speelde. Allemaal liedjes van drie jaar geleden. Uiteindelijk kwam ik aan bij de eetzaal en speelde door, totdat ik maar stopte en mijn gitaar tegen de muur aanzette.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 17:15 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."