• In het warme Australië staat een groot strandhuis, waar elke zomer mensen naar toe komen voor een zomerse vakantie. De mensen die naar het strandhuis toe komen kennen elkaar niet, het zijn allemaal vreemden van elkaar dus ze moeten elkaar nog allemaal leren kennen. Zal dit goed gaan of niet? Ook kunnen er wat ‘rare’ figuren tussen zitten, misschien is een van de jongens wel een vampier.. of een van de meisjes wel een heks? Daar kom je allemaal zelf achter, des te meer je elkaar leert kennen..

    Regels
    - Off-topic berichten worden in het praattopic geschreven, niet in dit topic
    - Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen, anders wordt je verwijdert.
    - Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.
    - Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo. Je kent elkaar nog niet.
    - Minimaal vier volle regels per post
    - Wie zich vijf keer niet aan de regels houd, wordt uit het RPG geplaatst.
    - Nieuwe topics mogen door iedereen worden geopend
    - Enjoy!


    Invullen:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Gewoon/ongewoon mens (wat dan):
    Extra:


    Meisjes:
    - Julia Chanel Miller - 18 - zeemeermin - TheseWords
    - Katherina Elena Flow - 18 - mens - Coockies
    - Yuniper Lake - 17 - heks - Jaimes
    - Jade Rachelle Brown - 18 - Earthling - HurtedHeart
    - Ruby Aliana Emily Hastings - 18 - mens - Lizor
    - Philomenia Amaris Kingsleigh - 18 - halfgodin - Tolkien


    Jongens:
    - Charles Oliver Skyes - 20 - vampier - Jolene
    - Matthew Andy Dalmer - 20 - engel - Jolene
    - Logan Garcia - 18 - weerwolf - WillNotLearn
    - Lucas Alexander Enwright - 21 - communicator - mismi
    - Ethan Willow Clarckson - 19 - mens - Nyan
    - Seth Langdon - 19 - mens - Chapters


    Kamerlijst:
    Kamer1:
    Julia Chanel Miller
    Yuniper Lake

    Kamer 2:
    Katherina Elena Flow
    Jade Rachelle Brown

    Kamer 3:
    Ruby aliana Emily Hastings
    Philomenia Amaris Kingsleigh

    Kamer 4:
    Matthew Andy Dalmer
    Lucas Alexander Ewright

    Kamer 5:
    Ethan Willow Clarckson
    Logan Garcia

    Kamer 6:
    Charles Oliver Skyes
    Seth Langdon


    Hoe beginnen we
    We beginnen dat iedereen aankomt bij de villa en via de kamerlijst hun kamer op gaat zoeken. Het is voor iedereen de eerste dag op vakantie, de één komt vroeger op de dag, de ander later

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 10:16 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Charles Oliver Skyes

    "Wat ben je irritant volmaakt., Charles" Ik lach zacht. Dat was zijn antwoord op mijn voorstel? Ik draai mijn hoofd zijn kant op. “Ik mag je Charles noemen wanneer niemand luistert." Bracht hij er op in. "En je vertelt me alle verhalen die je kent. Ik hou van verhalen. Als verhalen scheermessen waren, zou ik ze stelen." Ik kijk hem recht aan en knik. Dat klonk als een eerlijk voorstel. ‘Goed dan hebben we een deal.’ Antwoord ik en blijf naar hem kijken. ‘Wat zou je willen weten? Ik kan je in ieder geval vertellen dat je vast geen zombie baby krijgt.’ Ik lach zwakjes. Het was leuk zijn gedachten te horen. Hij bekeek alles zo anders dan dat ik deed en na zolang leven heb je toch behoefte aan wat variatie.

    {Iemand voor Ruby? :'3 en heb ik nog iets belangrijks gemist?}


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mia heeft haar spullen in de kamer gezet; that's all. (:


    help

    WillNotLearn schreef:
    Logan
    'Ugh, ik kan die stank van die rothond hier al ruiken,' Hoor ik een geiriteerde stem zeggen voordat ik een meisje de keuken in zie lopen, 'Aha, dat was niet tegen jou bedoelt,' Zegt ze dan, 'Ik had al zo'n idee dat ik niet naar een hond rook, of een hond was' Zei ik en neem nog een slok van het flesje cola en open vervolgens een aantal laadjes opzoek naar iets eetbaars. In het tweede laadje vind ik een pak koekjes die ik er vervolgens uithaal en openmaak en stop een van de koekjes in mijn mond.


    Don't be like the rest of them, darling

    (iemand voor Ethan?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Seth Langdon
    "Dus dat kan je ook, fuck." Mijn toon hoorde niet bij wat ik zei, wat de opmerking heel verwarrend maakt. "Dus als ik een liedje in mijn hoofd afspeel zou je er naar kunnen luisteren. Dus gratis concerten." In boeken leken de vampiers veel gewelddadiger, ik had veel meer met ze gemeen.
    Er was zo veel wat ik van hem wou weten dat ik recht op moest zitten. Alsof de info dan beter binnen zou komen, sloeg nergens op natuurlijk, alleen ademen was al moeilijk door het tekort aan voedsel en slaap en liefde en vreugde. Mijn longen waren aan het krimpen, of goed, zo voelde het. Ze werden kleiner, die pikzwarte zielige dingen. En nog kleiner.
    Mijn lichaam was echt op level min vijfhonderd als je het zo zou bekijken. Ik was zo breekbaar als spaghetti als tandenstokers als dingen. Maar goed, wie niet sterk is moet slim zijn. En dat was ik zeker. Mocht ik dat over mezelf zeggen? Ja, ja dat mocht ik.
    Mijn hoofd werd misselijk van het recht op zitten, en ook mijn handen beefde een beetje. Snij, snij, snij. Zes, zes, zes. Satan waakt op je. Och die arme Charles, als vampier moest ik een ramp zijn om gedachte van te lezen. Hallo Charles, ik ben verdrietig. Ik doe pijn. Au. Help me. Au. Stop snij snij snij. Ik slik de gedachtes weg, dit moest juist niet gebeuren, dit moest juist thuis blijven.
    Ik besloot mijn aandacht meer op Charles te vestigen voor afleiding, en verstopte mijn trillende handen onder mijn knieën.
    "Echt of niet echt, je bent onsterfelijk."

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 22:06 ]

    [Oeps ncm]

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 22:05 ]

    Nyan schreef:
    (iemand voor Ethan?)


    [Jouwe het Nathan, mijne heet Ethan, maar Ethan is vrij (: Verkeerde RPG (: ]

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 22:06 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nyan schreef:
    (iemand voor Ethan?)

    {Ruby? (:}


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Yuniper Lake
    'Ik had al zo'n idee dat ik niet naar een hond rook, of een hond was,' zegt de jongen dan en ik kijk even op naar hem. Hij lijkt naar iets te zoeken en haalt dan een pak koekjes tevoorschijn. Ik kijk weer weg van hem en ga op zoek naar iets anders te eten, iets gezonders. Tot mijn spijt is het gezondste wat ik vind fruit en daar ben ik niet zo dol op. Ach ja, het moet maar. Ik pak een peer en zoek dan een mes. 'Hm, waar is een mes, dan kan ik iemand even lekker neersteken,' zeg ik met een grijnzende blik, terwijl ik door de keuken kijk. Natuurlijk meen ik het niet, dat ik iemand wil neersteken, mijn grapjes lijken gewoon echt. Waardoor sommige, zoals die domme, stomme jongen van daarstraks vooroordelen over mij heeft.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Coockies schreef:
    (...)

    [Jouwe het Nathan, mijne heet Ethan, maar Ethan is vrij (: Verkeerde RPG (: ]


    (haha ,ik werwar ze soms ook xD en @Lizor is goed ,waar is Ruby ,stuur ik Ethan erop af ^^ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Charles Oliver Skyes

    Zijn gedachten maakte me op een vreemd soort manier bang. Niet voor mijn eigen leven maar voor dat van hem. Wat was er gebeurt dat hij zo was geworden. Hij zag er breekbaar uit en ik zou zometeen maar wat te eten voor hem gaan halen want zelfs uit zijn vreemde gedachten kon ik op maken dat hij honger had en moe was. "Echt of niet echt, je bent onsterfelijk." Ik ga ook recht op zitten en knik. 'Echt. Ik ben in 1921 geboren en werd in 1941 gebeten.' Antwoord ik en kijk naar hem. 'Nog meer dingen? We hadden een deal dus vraag maar raak.' Zeg ik en haal een hand door mijn haar. Om de een of andere reden mocht ik hem wel.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 22:16 ]

    Jolene schreef:
    Charles Oliver Skyes

    Zijn gedachten maakte me op een vreemd soort manier bang. Niet voor mijn eigen leven maar voor dat van hem. Wat was er gebeurt dat hij zo was geworden. Hij zag er breekbaar uit en ik zou zometeen maar wat te eten voor hem gaan halen want zelfs uit zijn vreemde gedachten kon ik op maken dat hij honger had en moe was. "Echt of niet echt, je bent onsterfelijk." Ik ga ook recht op zitten en knik. 'Echt. Ik ben in 1921 geboren en werd in 1241 gebeten.' Antwoord ik en kijk naar hem. 'Nog meer dingen? We hadden een deal dus vraag maar raak.' Zeg ik en haal een hand door mijn haar. Om de een of andere reden mocht ik hem wel.


    Volgens mij moet het 1941 zijn en geen 1241 :')


    help

    Logan
    "Geen idee, ik ben niet zo van de messen, als je iemand dood wilt hebben lijkt het me ook niet echt de handigste optie.' zeg ik met een grijns, 'Waarschijnlijk hebben ze alle potentiele moordwapend al lang verstopt, jammer voor je' zeg ik dan. Ik maakte grapjes, en dat was duidelijk, zelfs voor iemand zonder hersenen. De messen lagen waarschijnlijk in een van de kleinere laden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Katherina Elena Flow

    Met een diepe zucht sleep ik alles achter me aan in de hitte van Australië. Ik heb zo'n idee dat ik de laatste ben. Het afscheid van mijn moeder was zwaar, mijn vader leek het niet zoveel te schelen. Hij liep nog bijna rond met een kompas om vampiers op te sporen. Ik was ook best nieuwsgierig, naar het bestaan van wezens, maar ik was doorgedraait. Vrienden had ik niet en mijn wereldje bestond nog maar uit mijn fantasie en wezens die misschien niet eens bestaan. Was ik ook maar zo'n wezen, dan was mijn leven misschien niet saai of... Tja.. Zo menslijk? Ik weet het niet, maar ik verlangde naar iets anders. En dan niet dit. Een villa in Australië, met andere mensen die ik niet ken. Ik heb geen eens vrienden op de plek waar ik al mijn hele leven woon, laat staan dat ik ze hier krijg! Dat wordt dus een ramp... Een totale ramp... In de verte zie ik de villa. De moed zakt me in de schoenen. Ik was geen opgever, nooit geweest, dus nu omkeren was geen optie. Toch was ik bang en nerveus. Zodra ik binnen sta luister ik naar alle geluiden en bekijk alles goed om me heen. Dan haal ik diep adem.
    'Hallo,' roep ik luid. Mijn stem weerkaatst tegen de muren. Zou iemand komen helpen?

    [Wie voor Katherina? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne