• http://www.wattpad.com/user/LolaMinnie

    PRECIES HETZELFDE, HOE KAN IK HAAR MELDEN?!!?!?!?!


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Er zijn ook al een aantal gevallen geweest van quizletters die zo stom waren om verhalen van andere quizletters te stelen

    ... dit zijn de momenten waarop ik plotseling ontzettend veel behoefte heb aan een facepalmsmiley. Mensen die dat doen zijn wel heel dom bezig.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Jaimes schreef:
    (...)

    Je hebt haar al gemeld, klaar, end of story, je kent haar niet eens en om haar nou te bedreigen of uit te schelden, whatever, dat heeft toch geen zin >_> ja, het is laag dat ze je verhaal steelt, maar je hebt haar nou al uitgescholden en gemeld, meer kan je niet doen.


    Dat kan me op dit moment vrij weinig schelen.


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    Jaimes schreef:
    (...)

    Je hebt haar al gemeld, klaar, end of story, je kent haar niet eens en om haar nou te bedreigen of uit te schelden, whatever, dat heeft toch geen zin >_> ja, het is laag dat ze je verhaal steelt, maar je hebt haar nou al uitgescholden en gemeld, meer kan je niet doen.



    Zou ik ook doen hoor, als een van mijn verhalen gejat zou worden..


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    (...)


    Zou ik ook doen hoor, als een van mijn verhalen gejat zou worden..


    Als iemand mijn verhaal zou stelen, dan zou ik diegene melden, zeggen dat diegene zielig is en klaar. Als je gaat schelden en shit raak je zelf alleen maar meer opgefokt, obvious. :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    AntwaMalik schreef:
    (...)

    Dat kan me op dit moment vrij weinig schelen.


    Als je haar bedreigt en blijft uitschelden word je geband en zullen de moderators niet eens luisteren naar je klacht. Je bereikt er geen ene flikker mee, behalve dat je overkomt als een klein kind met een woedeaanval. Zelfbeheersing is een mooi iets.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 15:33 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Nu hoop ik maar dat niemand mijn verhaal zal jatten ;o


    26 - 02 - '16

    Jaimes schreef:
    (...)

    Als iemand mijn verhaal zou stelen, dan zou ik diegene melden, zeggen dat diegene zielig is en klaar. Als je gaat schelden en shit raak je zelf alleen maar meer opgefokt, obvious. :')

    Je hebt het al gemeld zo te zien. Op een nogal lage manier, overigens.. Boos mag je best zijn, maar met dat soort taalgebruik verlaag je jezelf alleen maar naar een lager niveau dan haar, just saying.


    You are beautiful, you are love.

    Ik begrijp dat je boos bent en dat zou ik ook zijn, maar om haar nu meteen teringhoer te noemen, gaat er wel wat over. Je kan best kwaad zijn, maar let wel nog altijd op je taal, want uiteindelijk zal je er niks mee bereiken bij die moderators als je zo verder gaat. Enig idee of deze persoon ook een Q account heeft?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    Ik begrijp dat je boos bent en dat zou ik ook zijn, maar om haar nu meteen teringhoer te noemen, gaat er wel wat over. Je kan best kwaad zijn, maar let wel nog altijd op je taal, want uiteindelijk zal je er niks mee bereiken bij die moderators als je zo verder gaat. Enig idee of deze persoon ook een Q account heeft?

    Als ze op Quizlet dezelfde naam zou hebben als op Wattpad heeft ze geen Quizlet account. Ik heb net even gezocht namelijk.


    26 - 02 - '16

    Weet niet of het zal helpen, maar heb een reactie achtergelaten onder de naam KimPhobia (Mijn oude Quizletnaam.)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Devourer schreef:
    (...)
    Als ze op Quizlet dezelfde naam zou hebben als op Wattpad heeft ze geen Quizlet account. Ik heb net even gezocht namelijk.
    Ja ik ook, maar als AntwaMalik haar creaties op privé staan, moet ze wel een hebben. Ik zet in ieder geval mijn creaties op privé onderandere om deze reden. :W


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Ja ik ook, maar als AntwaMalik haar creaties op privé staan, moet ze wel een hebben. Ik zet in ieder geval mijn creaties op privé onderandere om deze reden. :W


    Heb ik net ook gedaan. Ik moet er niet aan denken dat iemand mijn creaties kopieert zonder mijn toestemming.


    26 - 02 - '16

    Ik ben het volkomen eens met fireflower. Ik heb je verhaal even opgezocht en heb dus ook het hoofdstuk gelezen dat je hebt aangemaakt. Ik snap dat het echt niet
    leuk is en dat je er heel boos om bent, maar om dan zoveel te schelden? Daar los je helemaal niks mee op, je kan er zelfs en ban van mee krijgen. Als ik jou was zou ik je taalgebruik iets beter fatsoeneren, dan kom je ook wat serieuser over en ik weet niet of je haar gemeld hebt? Als je in die melding scheldwoorden hebt gebruikt, kan je verwachten dat ze er echt niks aan gaan doen. Verder snap ik alles van wat je zegt, maar iets rustiger mag wel.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    ik heb echt een hekel aan mensen die verhalen stelen, wees origineel.
    Ik denk dat je er helaas niks meer aan kan doen, zelf zou ik ook wel boos worden :')


    Het orakel van Delphi.