• The 99th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 real life arena
    No forest, beach, sea or desert these time
    But an old, classic city
    which even in Panem still known as
    Roma


    And may the odds be ever in your favor




    Okay. Dit jaar is de arena dus niet iets technisch van het Capitool. Geen nagebouwd landschap. Maar Rome, de bekende hoofdstad van Italië. Rome was vroeger al zeer bekend, maar zelfs in Panem kennen ze het nog. De enige plek die niet is vernield in de oorlogen. Eigenlijk is Panem niet het enige wat nog van de wereld over is.

    Jongens
    Meisjes


    District 1 [Luxeproducten Capitool] :
    -Noah Shaw||Bonacieux||Dead
    -Rosa Amore Diamond|Lucerna||Dead

    District 2 [Wapens en Vredesbewakers] :
    -Jayy Kilian von Monroe||Mufinn||Dead
    -Diana Taylor Temple||Sicam||Dead

    District 3 [Technologie] :
    -Gregor Rose||Jandewasbeer||Dead
    -Girl District 3||Dead

    District 4 [Visserij] :
    -Dennis Cobus Adams||SunnySpring||Dead
    -Lauren Fiona Johnsen||Celebration||Dead

    District 5 [Medisch onderzoek] :
    -Drew Jackson||Talpa||Dead
    -Indianna Laurens||Libera||Dead

    District 6 [DNA-manipulaties en -mutaties] :
    -Peather Didier Butcher||Seaver||Dead
    -Girl District 6||Dead

    District 7 [Hout] :
    -Micheal Dumont||Nyan||Dead
    -Teaghan Anderson||Seaver||VICTOR

    District 8 [Textiel] :
    -Boy District 8||Dead
    -Leyla Moore||Nyan||Dead

    District 9 [Industrie] :
    -Boy District 9||Dead
    -Ariana Louisa Green||Talpa||Dead

    District 10 [Vee] :
    -Boy District 10||Dead
    -Girl District 10||Dead

    District 11 [Landbouw] :
    -Mason Jacob Springfield ||Bonacieux||Dead
    -Fea Diona Hendrixs||SunnySpring||Dead

    District 12 [Steenkool] :
    -Boy District 12||Dead
    -Demitria Catherine Valentine||Bibble|| Dead

    Er zijn niet echt regels, maar misschien zou je je aan een paar dingetjes willen houden:
    - Er komt een praattopic van de Roma Games, dus plaats daar alles wat je niet weet of niets met de Roma Games te maken heeft.
    - De posts zijn minstens 5 zinnen lang [liefst niet al te lang durende gesprekken, áls het een gesprek is, mogen het 4 zinnen zijn]
    - Boven de post zet je je naam, district en de plek waar je je op dat moment bevindt.

    [Bijvoorbeeld: Indianna Laurens || District 5 || Colosseum, Hoorn]


    Btw wij trekken (ong) iedere week een loodje waarop staat wie er doodt gaat. Zo hebben wij even veel kans om dood te gaan als de rest. Het verhaal begint op het moment dat de tributen de arena in gaan. (dus het laatste moment met de stylist en dan de arena in)

    Dit is de kaart van de Arena In het midden is het Colloseum, met daarin de Hoorn des Overvloeds. Rechts van het Colossem is het Parco del Colle Oppio. Daar zijn veel bomen, goede verstopplaats en jaagplaatsen. Boven en links van het Colloseum is een spookstad, waar vroeger dus mensen woonden. Onder het Colloseum is een groot plein. De rest van wat je op de kaart ziet hoort niet bij de Arena.

    Rollentopic
    Speeltopic 1
    Praattopic
    Praattopic 2
    Praattopic 3

    Het vervolg op The Roma Games: The Tower Games

    Thanks!
    xx Libera en Celebration

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 18:38 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    En ik natuurlijk Lauren(:
    like duh


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    [SunnySpring --> LittleBirdie

    Yeahhh :Y) Ik heb er echt heel erg zin in ook al hebben we nog geen storyline x'D]

    [ bericht aangepast op 6 mei 2013 - 18:03 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Teaghan natuurlijk^^ Cause I love her


    We've lived in the shadows for far too long.

    Okay ik heb de cover aangepast(:
    Nog fouten/opmerkingen naar aanleiding van de cover? ^^ Dan pas ik em gwn weer aan, haha.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2013 - 12:25 ]


    :)

    oee wacht eens.... Als Dennis en Lauren nog steeds boos zijn op Ariana krijgt ze nog eens grote problemen....


    imperfection is beauty

    Amas schreef:
    oee wacht eens.... Als Dennis en Lauren nog steeds boos zijn op Ariana krijgt ze nog eens grote problemen....


    Ze kan niet meer dood en niet gewond raken, remember? ;)


    :)

    JustArchery schreef:
    (...)

    Ze kan niet meer dood en niet gewond raken, remember? ;)


    Ja maar ruzie kan wel...


    imperfection is beauty

    Amas schreef:
    (...)

    Ja maar ruzie kan wel...

    Dat lost zich vanzelf op.(:


    :)

    JustArchery schreef:
    (...)
    Dat lost zich vanzelf op.(:


    mooi :)


    imperfection is beauty

    [zal ik rosa's dood zo schrijven?]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    (lijkt me een goed idee. Dan is de winnaar er eindelijk....:P)


    imperfection is beauty

    Amas schreef:
    (lijkt me een goed idee. Dan is de winnaar er eindelijk....:P)


    :)

    Seaver schreef:
    Teaghan Anderson|| District 7 || Ergens...
    Ik sloot mijn ogen toen ik zag dat de pijl mis was. Moeilijk draaide ik me om en begon ik te lopen over de rand. Ik durfde niet naar beneden te kijken en hoopte dat ik mijn evenwicht niet zou verliezen. Als ze me wilde vermoorden moest ze me eerst te pakken zijn te krijgen. Dacht ik nou echt dat ik het op kon nemen tegen een beroeps? Omdat ik even niet oplette viel ik bijna naar beneden. Focus Teaghan. Ik wilde niet nog iemand vermoorden, maar het was zij of ik. Ik schoot nog een pijl, maar de was tever naar links gericht. Richten en balaseren was niet een geweldige combie. Ik keek even wanhopig uit mijn ogen en liep een stukje verder voordat ik me helemaal omdraaide en Micheal's boog stevig vast pakte. Het moest lukken, ik kon niet zover gekomen zijn om het hier nu op te laten houden, dat mocht niet.

    (Ze heeft nog niet geschoten... Of wel, als Rosa al dood wil...)


    Rosa
    ik zie hoe een pijl op mij af komt. als ik ga ontwijken donder ik van de reling af en ben ik dood, als ik niet ga ontwijken ben ik ook dood. er zit dus niets anders op dan dat ik dood ga. dit komt niet goed. ik wil niet dood, maar ik ga hoe dan ook dood dus ik moet me er maar op gaan verheugen. ik ben dan wel bij de andere tributen. maar dat wil ik helemaal niet.. toch kan ik er niets meer aan doen ik ga dood, en Teaghan wint. eigenlijk is dat niet erg moeilijk te begrijpen maar wel waarom een meisje uit zeven... toch niet, ik heb niemand vermoord, zij nu al twee en als ik dood ben drie, waarvan ik het weet. dan is de pijl bij me hij raakt me precies in mijn buik en het bloed begint te stromen. ik begin hysterisch te worden. ik val op de reling. vanaf hier is alles in de "hemel" en alles begint wit te worden. en alles geeft licht, dit is niet goed, denk ik bij mezelf dan zie ik iemand aan het einde van de gang staan. ik probeer weg te komen maar dat lukt niet. de persoon lijkt dichterbij te komen en als ik goed kijk zie ik dat het een jongen is. ik kom nog dichterbij en dan zie ik hetzelfde als toen hij dood ging alleen staat hij nu.. het is Noah. "Noah" fluister ik en sla mijn armen om me heen. ik besluit om niet meer te vechten om levend te blijven. ik blijf hier bij Noah.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Iemand al een storlyline x'D?


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    (mooi stukje. Love it(A)


    imperfection is beauty