• The 99th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 real life arena
    No forest, beach, sea or desert these time
    But an old, classic city
    which even in Panem still known as
    Roma


    And may the odds be ever in your favor




    Okay. Dit jaar is de arena dus niet iets technisch van het Capitool. Geen nagebouwd landschap. Maar Rome, de bekende hoofdstad van Italië. Rome was vroeger al zeer bekend, maar zelfs in Panem kennen ze het nog. De enige plek die niet is vernield in de oorlogen. Eigenlijk is Panem niet het enige wat nog van de wereld over is.

    Jongens
    Meisjes


    District 1 [Luxeproducten Capitool] :
    -Noah Shaw||Bonacieux||Dead
    -Rosa Amore Diamond|Lucerna||Dead

    District 2 [Wapens en Vredesbewakers] :
    -Jayy Kilian von Monroe||Mufinn||Dead
    -Diana Taylor Temple||Sicam||Dead

    District 3 [Technologie] :
    -Gregor Rose||Jandewasbeer||Dead
    -Girl District 3||Dead

    District 4 [Visserij] :
    -Dennis Cobus Adams||SunnySpring||Dead
    -Lauren Fiona Johnsen||Celebration||Dead

    District 5 [Medisch onderzoek] :
    -Drew Jackson||Talpa||Dead
    -Indianna Laurens||Libera||Dead

    District 6 [DNA-manipulaties en -mutaties] :
    -Peather Didier Butcher||Seaver||Dead
    -Girl District 6||Dead

    District 7 [Hout] :
    -Micheal Dumont||Nyan||Dead
    -Teaghan Anderson||Seaver||VICTOR

    District 8 [Textiel] :
    -Boy District 8||Dead
    -Leyla Moore||Nyan||Dead

    District 9 [Industrie] :
    -Boy District 9||Dead
    -Ariana Louisa Green||Talpa||Dead

    District 10 [Vee] :
    -Boy District 10||Dead
    -Girl District 10||Dead

    District 11 [Landbouw] :
    -Mason Jacob Springfield ||Bonacieux||Dead
    -Fea Diona Hendrixs||SunnySpring||Dead

    District 12 [Steenkool] :
    -Boy District 12||Dead
    -Demitria Catherine Valentine||Bibble|| Dead

    Er zijn niet echt regels, maar misschien zou je je aan een paar dingetjes willen houden:
    - Er komt een praattopic van de Roma Games, dus plaats daar alles wat je niet weet of niets met de Roma Games te maken heeft.
    - De posts zijn minstens 5 zinnen lang [liefst niet al te lang durende gesprekken, áls het een gesprek is, mogen het 4 zinnen zijn]
    - Boven de post zet je je naam, district en de plek waar je je op dat moment bevindt.

    [Bijvoorbeeld: Indianna Laurens || District 5 || Colosseum, Hoorn]


    Btw wij trekken (ong) iedere week een loodje waarop staat wie er doodt gaat. Zo hebben wij even veel kans om dood te gaan als de rest. Het verhaal begint op het moment dat de tributen de arena in gaan. (dus het laatste moment met de stylist en dan de arena in)

    Dit is de kaart van de Arena In het midden is het Colloseum, met daarin de Hoorn des Overvloeds. Rechts van het Colossem is het Parco del Colle Oppio. Daar zijn veel bomen, goede verstopplaats en jaagplaatsen. Boven en links van het Colloseum is een spookstad, waar vroeger dus mensen woonden. Onder het Colloseum is een groot plein. De rest van wat je op de kaart ziet hoort niet bij de Arena.

    Rollentopic
    Speeltopic 1
    Praattopic
    Praattopic 2
    Praattopic 3

    Het vervolg op The Roma Games: The Tower Games

    Thanks!
    xx Libera en Celebration

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 18:38 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    (NOOOOO, there is no Micheal in heaven...
    Best wel zielig, er is maar een jongen...)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Seaver schreef:
    (NOOOOO, there is no Micheal in heaven...
    Best wel zielig, er is maar een jongen...)

    Jah dat hadden wij ook bedachtxD hij ís er wel, hoor, maarzegmaar geen pov vanuit hem?


    :)

    Seaver schreef:
    (NOOOOO, there is no Micheal in heaven...
    Best wel zielig, er is maar een jongen...)

    Whut ! O.O Misschien is hij wel een zombie xd ,nee maar euh waarom is er dan maar 1 jongen ? (sorry ik heb wat gemist volgens mij)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Leyla is er wel, maybe you can switch... Trouwens, hadden jullie nog bepaalde ideeen voor het verhaal of heb ik over dingen heen gelezen?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    (^^ ja ik ga switchen xD ik speel liever Michael ;3)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Ik weet eerlijk gezegd niet met welk van e twee ik wil... Anyway ik laat Teaghan wel van het Colosseum afvallen...)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Seaver schreef:
    (Leyla is er wel, maybe you can switch... Trouwens, hadden jullie nog bepaalde ideeen voor het verhaal of heb ik over dingen heen gelezen?)

    (Niet echt veel.. We proberen nog iets goeds te bedenken maar het zou ook kunnen dat het gewoon een ejndeloze story wordt. Maar dat is mminder leuk..)


    :)

    DENNNNISSSS!! Oké, het mag wel duidelijk zijn dat ik mee doe :Y) Aangezien jullie al bijna bij het punt zijn dat Rosa dood gaat, laat ik de allerlaatste minuten van Dennis maar even zo en misschien dat ik die anders nog wel schrijf in de story als hij er aan terug denkt. Tenzij jullie heel graag willen natuurlijk ;')
    En ik ben op het moment even druk met huiswerk en aan het eind van de week ga ik een paar dagen naar Berlijn, dus dan kan ik weer niet reageren, maar tot en met woensdag ga ik wel proberen om elke dag even online te komen en iets te bedenken over een leuke storyline.. Als ik iets weet laat ik het horen..
    En als Nyan gaat switchen van Leyla naar Micheal moet waarschijnlijk de cover van Meet Them All in Heaven aangepast worden


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Probably... Ik vind het ergens best wel leuk bedacht dat ze nu allemaal in de hemel zijn, maar ben wel een beetje van 'wat moeten ze daar nou weer doen?' En waarschijnlijk krijgt Teaghan een paar boze mensen over zich heen... Oh well...
    Ik wil nu eigenlijk best wel Teaghan's dood schrijven, maar ik moet geduldig zijn.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [ ik kan rosa's dood wel schrijven nu dan zijn we ervan af :)


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    @SunnySpring ja klopt het kost ff een paar minuutjes om die.cover aan te passen maar dat heb ik er wel voor over(: dus @Nyan wil je meg Michael of met Leyla de Heaven in? ^^


    :)

    Met Michael Aub ;3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    Met Michael Aub ;3


    Is goed dan pas ik die foto gwn aan(:
    Vandaag nog niet, ik heb de foto's op de laptop staan.


    :)

    @Seaver, wil jij dan btw wel met Teaghan naar die story of liever met Peather?
    Ik moet de foto nu toch aanpassen:P


    :)

    ik doe Ariana:P


    imperfection is beauty