• The 99th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 real life arena
    No forest, beach, sea or desert these time
    But an old, classic city
    which even in Panem still known as
    Roma


    And may the odds be ever in your favor




    Okay. Dit jaar is de arena dus niet iets technisch van het Capitool. Geen nagebouwd landschap. Maar Rome, de bekende hoofdstad van Italië. Rome was vroeger al zeer bekend, maar zelfs in Panem kennen ze het nog. De enige plek die niet is vernield in de oorlogen. Eigenlijk is Panem niet het enige wat nog van de wereld over is.

    Jongens
    Meisjes


    District 1 [Luxeproducten Capitool] :
    -Noah Shaw||Bonacieux||Dead
    -Rosa Amore Diamond|Lucerna||Dead

    District 2 [Wapens en Vredesbewakers] :
    -Jayy Kilian von Monroe||Mufinn||Dead
    -Diana Taylor Temple||Sicam||Dead

    District 3 [Technologie] :
    -Gregor Rose||Jandewasbeer||Dead
    -Girl District 3||Dead

    District 4 [Visserij] :
    -Dennis Cobus Adams||SunnySpring||Dead
    -Lauren Fiona Johnsen||Celebration||Dead

    District 5 [Medisch onderzoek] :
    -Drew Jackson||Talpa||Dead
    -Indianna Laurens||Libera||Dead

    District 6 [DNA-manipulaties en -mutaties] :
    -Peather Didier Butcher||Seaver||Dead
    -Girl District 6||Dead

    District 7 [Hout] :
    -Micheal Dumont||Nyan||Dead
    -Teaghan Anderson||Seaver||VICTOR

    District 8 [Textiel] :
    -Boy District 8||Dead
    -Leyla Moore||Nyan||Dead

    District 9 [Industrie] :
    -Boy District 9||Dead
    -Ariana Louisa Green||Talpa||Dead

    District 10 [Vee] :
    -Boy District 10||Dead
    -Girl District 10||Dead

    District 11 [Landbouw] :
    -Mason Jacob Springfield ||Bonacieux||Dead
    -Fea Diona Hendrixs||SunnySpring||Dead

    District 12 [Steenkool] :
    -Boy District 12||Dead
    -Demitria Catherine Valentine||Bibble|| Dead

    Er zijn niet echt regels, maar misschien zou je je aan een paar dingetjes willen houden:
    - Er komt een praattopic van de Roma Games, dus plaats daar alles wat je niet weet of niets met de Roma Games te maken heeft.
    - De posts zijn minstens 5 zinnen lang [liefst niet al te lang durende gesprekken, áls het een gesprek is, mogen het 4 zinnen zijn]
    - Boven de post zet je je naam, district en de plek waar je je op dat moment bevindt.

    [Bijvoorbeeld: Indianna Laurens || District 5 || Colosseum, Hoorn]


    Btw wij trekken (ong) iedere week een loodje waarop staat wie er doodt gaat. Zo hebben wij even veel kans om dood te gaan als de rest. Het verhaal begint op het moment dat de tributen de arena in gaan. (dus het laatste moment met de stylist en dan de arena in)

    Dit is de kaart van de Arena In het midden is het Colloseum, met daarin de Hoorn des Overvloeds. Rechts van het Colossem is het Parco del Colle Oppio. Daar zijn veel bomen, goede verstopplaats en jaagplaatsen. Boven en links van het Colloseum is een spookstad, waar vroeger dus mensen woonden. Onder het Colloseum is een groot plein. De rest van wat je op de kaart ziet hoort niet bij de Arena.

    Rollentopic
    Speeltopic 1
    Praattopic
    Praattopic 2
    Praattopic 3

    Het vervolg op The Roma Games: The Tower Games

    Thanks!
    xx Libera en Celebration

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 18:38 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    (Het wordt gewoon een hoop ruzie en drama en liefde en waarschijnlijk kan je zoiets dan als: "Omdat ze in de arena zijn gestorven zullen ze sowieso altijd in een arena vastzitten, wat betekend dat ze de volgende paar hunger games live meemaken." of je maakt er een soap serie van... Maar ik ben vooral voor we kijken wel war het heen gaat...
    Mmoet ik trouwens wachten totdat er een stukje met ceasar is geschreven of kan ik gewoon met teaghan posten?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Tsjaaa waarschijnlijk wel, maar als je een beetje idee hebt welke kant het op gaat is het misschien makkelijker om te gaan schrijven.. Sowieso hebben we een vaste volgorde van mensjes die schrijven?]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Amas schreef:
    (mooi stukje. Love it(A)


    thanx


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Vlgns mij doen we niet echt vaste volgorde, maar gwn net als in rpgs random.


    :)

    Indd dan hoeven we ook niet op iemand te wachten, als iemand even geen tijd heeft^^


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Lucerna --> VintageStyle


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Seaver schreef:

    Mmoet ik trouwens wachten totdat er een stukje met ceasar is geschreven of kan ik gewoon met teaghan posten?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Seaver schreef:
    (...)

    Ik schrijf anders snel wel een stukje.. volgens mij was ik aan de beurt.


    :)

    Caesar Flickerman
    'Het is zo spannend Panem! Aaaaaah daar gaat Indianna! Oeh, wat zal dat een pijn doen! Wat een gezicht, wat een spektakel! Nog maar drie tributen te gaan!
    Dennis lijkt nog amper energie te hebben, wat ik snap, die jongen heeft het nog zwaar gehad. Jammer hoor, hij was zo'n goed duo met Lauren. Maar er kan maar één de winnaar zijn in deze Spelen.
    Oh.. daar is Teaghan. Ze heeft zich stil gehouden nadat haar bondgenoten zijn vermoord. Ze is onopgemerkt gebleven. Een slimme tactiek. Ze loopt richting Dennis, die amper de kracht heeft op te staan. Ze pakt haar mes.. en snijdt! Weer een tribuut dood! Nog maar eentje en deze Spelen zijn voorbij!
    Dames en heren, u kijkt naar de finale van de Spelen! En wat doen ze nou? Ze rennen weg! Rosa, met Teaghan op haar hielen, rent zo hard ze kan. Dat zien we niet vaak, een beroepstribuut bang voor een tribuut uit een gewoon district! Maar nu.. Teaghan loopt in, en Rosa lijkt het op te geven. Daar gaat de pijl.. rakelings gaat hij langs Rosa heen. En dan nog eentje.. raak! Rosa is dood! TEAGHAN ANDERSON WINT DE 99e HONGERSPELEN!'

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 16:21 ]


    :)

    Teaghan Anderson
    Ik keek zoekend om me heen, alsof ik verwachte dat er iets gebeurde, alsof ieder moment nog iemand tevoorschijn kon komen. Maar dat kon niet meer, het was afgelopen. Het was klaar. Ik liet de boog zakken en keek naar Rosa, die werd opgehaald. Ik likte over mijn lippen, die droog aanvoelde. Het was klaar. Ik had gewonnen. Het voelde niet alsof ik gewonnen had, het voelde leeg en verdrietig. Ik mocht naar huis, maar tegenover welke prijs. Ik bleef rustig staan op de rand van het colosseum. De stem was door de hele aren te horen waarschijnlijk en zei toch echt dat ik de winnaar was. Een glimlach verspreidde zich over mijn gezicht voordat ik mijn rug rechtte. "Oh mijn god, het is gelukt." Fluisterde ik. Ik hield de boog stevig vast en tranen van geluk glipte over mijn wangen. Het voelde zo onecht, alsof ik gewoon in slaap was gevallen. Ik zette een stapje naar achter om de zon te kunnen zien. Helaas was de rand niet zo breed. Voor ik het wist viel ik naar beneden. Ik pakte met mijn rechter hand de rand vast en had met mijn andere de boog nog stevig vast. Vol ongeloof keek ik naar mijn hand en staarde er naar. Mijn ademhaling probeerde ik gecontroleerd te houden, maar het lukte niet. Ik had zo veel gedaan, was zo ver gekomen. En dan dit. Ik hing hier nu aan de rand van het colosseum, met geen kracht over om me op te trekken. Ik slikte moeilijk en sloot mijn ogen. 'Het spijt me." Fluisterde ik. Ik raapte al mijn moed bij elkaar en legde de boog over mijn rug. Ik pakte de rand met twee handen vast en probeerde mezelf op te trekken, maar het lukte niet. Ik was te moe, te zwak. Ik zocht met mijn ogen een uitweg, maar vond geen andere oplossing dan mezelf laten vallen. Ik deed geeneens de moeite om naar beneden te kijken, om te zien hoe hoog het is. Ik opende wel mijn ogen en slikte voordat ik zei: "toen ik zei dat alles goed zou komen, bedoelde ik niet perse dat ik terug zou komen." Ik liet los. Ik voelde hoe de zwaartekracht me naar beneden trok. Met mijn blik gericht op de lucht viel ik van het colosseum. Eén gedachte schoot door mijn hoofd: 'zouden ze daar zijn?', maar ik kon er niet over nadenken. Voordat ik het doorhad raakte ik de grond en dat terwijl alles in slowmotion leek te gaan. Ik voelde niks meer dan een schok. Een schok die door mijn hele lichaam leek te trekken, maar geen pijn leek te doen. Alles was zwart en voor ik het wist voelde of dacht ik niks meer.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 17:03 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    She's dead. Dus dat betekend dat de RPG officieel klaar is. En we hem afgemaakt hebben.


    We've lived in the shadows for far too long.

    YEAAAAAAAAH:D:D
    Dat waren the Games! Zo'n beetje de eerste THG rpg die af is gemaakt!:D(hoera)
    Congratulations to us all(flower)

    @Seaver, mooi stukje(:

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 17:03 ]


    :)

    This is the end

    yeaaah(:
    1e RPG die gwn is afgemaakt!!!!


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    PARTTYYYY!!!!!

    Ik ben blij dat ik er aan mee kon doen :Y)


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Zullen we dit weekend beginnen met MTAIH?


    :)