• The 99th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 real life arena
    No forest, beach, sea or desert these time
    But an old, classic city
    which even in Panem still known as
    Roma


    And may the odds be ever in your favor




    Okay. Dit jaar is de arena dus niet iets technisch van het Capitool. Geen nagebouwd landschap. Maar Rome, de bekende hoofdstad van Italië. Rome was vroeger al zeer bekend, maar zelfs in Panem kennen ze het nog. De enige plek die niet is vernield in de oorlogen. Eigenlijk is Panem niet het enige wat nog van de wereld over is.

    Jongens
    Meisjes


    District 1 [Luxeproducten Capitool] :
    -Noah Shaw||Bonacieux||Dead
    -Rosa Amore Diamond|Lucerna||Dead

    District 2 [Wapens en Vredesbewakers] :
    -Jayy Kilian von Monroe||Mufinn||Dead
    -Diana Taylor Temple||Sicam||Dead

    District 3 [Technologie] :
    -Gregor Rose||Jandewasbeer||Dead
    -Girl District 3||Dead

    District 4 [Visserij] :
    -Dennis Cobus Adams||SunnySpring||Dead
    -Lauren Fiona Johnsen||Celebration||Dead

    District 5 [Medisch onderzoek] :
    -Drew Jackson||Talpa||Dead
    -Indianna Laurens||Libera||Dead

    District 6 [DNA-manipulaties en -mutaties] :
    -Peather Didier Butcher||Seaver||Dead
    -Girl District 6||Dead

    District 7 [Hout] :
    -Micheal Dumont||Nyan||Dead
    -Teaghan Anderson||Seaver||VICTOR

    District 8 [Textiel] :
    -Boy District 8||Dead
    -Leyla Moore||Nyan||Dead

    District 9 [Industrie] :
    -Boy District 9||Dead
    -Ariana Louisa Green||Talpa||Dead

    District 10 [Vee] :
    -Boy District 10||Dead
    -Girl District 10||Dead

    District 11 [Landbouw] :
    -Mason Jacob Springfield ||Bonacieux||Dead
    -Fea Diona Hendrixs||SunnySpring||Dead

    District 12 [Steenkool] :
    -Boy District 12||Dead
    -Demitria Catherine Valentine||Bibble|| Dead

    Er zijn niet echt regels, maar misschien zou je je aan een paar dingetjes willen houden:
    - Er komt een praattopic van de Roma Games, dus plaats daar alles wat je niet weet of niets met de Roma Games te maken heeft.
    - De posts zijn minstens 5 zinnen lang [liefst niet al te lang durende gesprekken, áls het een gesprek is, mogen het 4 zinnen zijn]
    - Boven de post zet je je naam, district en de plek waar je je op dat moment bevindt.

    [Bijvoorbeeld: Indianna Laurens || District 5 || Colosseum, Hoorn]


    Btw wij trekken (ong) iedere week een loodje waarop staat wie er doodt gaat. Zo hebben wij even veel kans om dood te gaan als de rest. Het verhaal begint op het moment dat de tributen de arena in gaan. (dus het laatste moment met de stylist en dan de arena in)

    Dit is de kaart van de Arena In het midden is het Colloseum, met daarin de Hoorn des Overvloeds. Rechts van het Colossem is het Parco del Colle Oppio. Daar zijn veel bomen, goede verstopplaats en jaagplaatsen. Boven en links van het Colloseum is een spookstad, waar vroeger dus mensen woonden. Onder het Colloseum is een groot plein. De rest van wat je op de kaart ziet hoort niet bij de Arena.

    Rollentopic
    Speeltopic 1
    Praattopic
    Praattopic 2
    Praattopic 3

    Het vervolg op The Roma Games: The Tower Games

    Thanks!
    xx Libera en Celebration

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 18:38 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Lucerna schreef:
    [we kunnen een happy rpg met deze mensjes maken, dan hoeven ze elkaar ook niet te vermoorden. bijvoorbeeld Meet them all in heaven. (dan moet alleen Teagan even dood) en het is mogelijk


    [Jahh das best leuk !! En dan doet iedereen wat aardiger indd(: en iedereen is engelachtig xD
    Wordt dat dan een never ending topic?:P]


    :)

    JustArchery schreef:
    (...)

    [Jahh das best leuk !! En dan doet iedereen wat aardiger indd(: en iedereen is engelachtig xD
    Wordt dat dan een never ending topic?:P]


    lijkt mij wel, in de hemel kun je niet dood gaan (toch?)


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    [Whahahah klinkt goed :Y) Dan gaan de 'gewone' tributen de Beroeps vertellen hoe wreed zij zijn en dan komen de Beroeps helemaal tot inkeer.
    Of als je er nog een leuk verhaal aan wilt geven: De Beroeps zitten in de Hemelgevangenis omdat ze wreed zijn en dan gaan de andere ze er uit halen x'D Okay sorry ik heb te grote fantasie af en toe x'D


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [haha lolzz^^ btw niet alle beroeps zijn wreed..okey Lauren eigenlijk welxD dus dat wordt indd de hemelgevangenis(: haha dan willen de andere tributen de beroeps er miss wel helemaal niet uithalen, omdat ze toch door hun gedood zijn(A)]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    [er zijn ook beroeps die niemand vermoordt hebben]
    BOEM IK HEB POST 200 IN DIT TOPIC

    [ bericht aangepast op 18 april 2013 - 15:38 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Lucerna schreef:
    [er zijn ook beroeps die niemand vermoordt hebben]
    BOEM IK HEB POST 200 IN DIT TOPIC

    [alleen Rosa toch?]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    [nou en, Noah toch ook?]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Lucerna schreef:
    [nou en, Noah toch ook?]

    [hmm, ja klopt. Dan worden die wel bevrijdt uit de hemelgevangenis&de rest niet xD]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Celebration schreef:
    (...)
    [hmm, ja klopt. Dan worden die wel bevrijdt uit de hemelgevangenis&de rest niet xD]

    [Hmm.. Dennis misschien ook nog wel. Want hij is knap én helpt Indy uiteindelijk een iniminibeetje. Lauren doet het alleen maar voor zichzelf. Lolz. Zit Lauren in haar uppie in de gevangenis:Y) krijg je ervan, Lau! (dance) Had je maar wat liever moeten zijn(:
    (al zit ze mss ook nog met Diana en Jayy. Maar Diana is toch alleen weg gegaan dus die mogen elkaar wss ook niet zo.)
    Trouwens.. misschien meoten we dan een story maken met mensen die ook écht reageren en TRG leuk vonden.. er waren op het begin ook een paar die nx zeiden.:P)
    Whatevah. Ik ga nu Duits maken:( just nog 1 thing: is dit n praattopicgesprek?;)]

    [ bericht aangepast op 18 april 2013 - 20:01 ]


    :)

    JustArchery schreef:
    (...)
    [Hmm.. Dennis misschien ook nog wel. Want hij is knap én helpt Indy uiteindelijk een iniminibeetje. Lauren doet het alleen maar voor zichzelf. Lolz. Zit Lauren in haar uppie in de gevangenis:Y) krijg je ervan, Lau! (dance) Had je maar wat liever moeten zijn(:
    (al zit ze mss ook nog met Diana en Jayy. Maar Diana is toch alleen weg gegaan dus die mogen elkaar wss ook niet zo.)
    Trouwens.. misschien meoten we dan een story maken met mensen die ook écht reageren en TRG leuk vonden.. er waren op het begin ook een paar die nx zeiden.:P)
    Whatevah. Ik ga nu Duits maken:( just nog 1 thing: is dit n praattopicgesprek?;)]

    [Heaa Lauren kan ook aardig zijn^^ Ze deed aardig tegen Dennis, Rosa, Jayy&Diana. &&ze heeft het leven Rosa gered. Ze was indd niet aardig tegen Indy, maar dat kwam omdat die haar erg had verwond ;O
    Haha lolzz ik leef me helemaal in in Lauren xD
    btw dan moet toch iedereen in die gevangenis die iemand heeft vermoord? want dan zit echt bijna iedereen in die gevangenis xD
    Hmm miss moet die idd in t praattopic(A)]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Dennis Cobus Adams || District 4 || Beetje aan het doodgaan naast Indy's lichaam
    Ergens moet ik kracht vandaan zien te halen, maar waar is een groot vraagteken. Het enige wat ik op het moment nog over heb is mijn doorzettingsvermogen en de twee drietanden die naast me liggen. Wraak op Lauren's dood heb ik al gehad. Gelukkig zijn mijn enige tegenstandsters het meisje uit 7 ofzo en de niet al te snuggere Rosa. Ze was gezellig gezelschap, ik zou liever mijn vrienden in 4 weer zien dan dat ik haar de overwinning gun. Toch maak ik me het drukst om haar, al heeft ze volgens mij nog niemand echt gedood hier en is ze nog steeds in rouw over haar vriendje. Die trouwens een verrader was, de klootzak. Plotseling voel ik een hand op mijn rug en kijk ik opzij, naar het doodgaande meisje. Het zou niet lang meer duren voordat ze vertrokken zou zijn naar dezelfde plek als Lauren. Ze mompelt nog iets, maar het is lastig te verstaan. Het klinkt als iets van een naam van een ander meisje. Het zal wel. Op het moment heb ik het te druk met mijn eigen problemen. Ik zit nog steeds op mijn knieën en handen, maar probeer toch te kijken naar de plek waar de overgebleven tributen moeten zijn. Ik kan me gewoon voorstellen hoe iedereen nu naar me kijkt. Waarschijnlijk roept heel District 4 dat ik overeind moet komen en mijn mentor misschien nog wel het meest. Hij was maar een paar jaar ouder dan ik en is heel fanatiek wat zijn tributen aangaat. Ik zie dat Rosa iets voor de Hoorn naar me aan het kijken is en achter haar verschijnt het andere meisje. Laat haar alsjeblieft Rosa overmeesteren. Dan hoef ik minder te doen.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    rosa
    ik zie dat Dennis echt dood licht te gaan. hij was altijd de slimste van ons drieën, de sterkste, Lauren het beste in mensen vermoorden, wat trouwens een slechte eigenschap is, samen waren zij echt een ijzersterk team, maar nu op het einde blijf ik over. dat is best gemeen tegenover hen, maar wat kan ik eraan doen. ik stort me niet in elk gevecht, en al helemaal niet als ik zeker weet dat ik ga verliezen. maar als ik als één na laatste overblijf dan pas stort ik me in het gevecht. het liefste zou ik me nu al in gevecht met het meisje en Dennis storten, maar ik weet dat ik dat waarschijnlijk van het meisje ga verliezen. Dennis lukt wel, hij is al zoveel verwond, maar het meisje is echt een probleem. daarom hoop dat zij zich in gevecht stort met Dennis, hem niet verslaat, of zo dat ze erg verwond is en dan pas kan ik van haar winnnen.

    [ bericht aangepast op 20 april 2013 - 21:33 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    is er iemand die weer kan reageren (met voorkeur Seaver
    want hij begin nu dood te lopen terwijl er nog maar drie tributen zijn
    EN HET GAAT ONS GEWOON LUKKEN OM DE EERSTE HUNGERGAMES RPG TE ZIJN DIE EEN WINNAAR HEEFT


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Indd het mag nu niet doodlopen^^


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    [Nee echt niet! Maar ik ben wel op vakantie en ik ga ook even op Seaver wachten.. Halverwege de week kijk ik wel weer eens ;')]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa