• The 99th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 real life arena
    No forest, beach, sea or desert these time
    But an old, classic city
    which even in Panem still known as
    Roma


    And may the odds be ever in your favor




    Okay. Dit jaar is de arena dus niet iets technisch van het Capitool. Geen nagebouwd landschap. Maar Rome, de bekende hoofdstad van Italië. Rome was vroeger al zeer bekend, maar zelfs in Panem kennen ze het nog. De enige plek die niet is vernield in de oorlogen. Eigenlijk is Panem niet het enige wat nog van de wereld over is.

    Jongens
    Meisjes


    District 1 [Luxeproducten Capitool] :
    -Noah Shaw||Bonacieux||Dead
    -Rosa Amore Diamond|Lucerna||Dead

    District 2 [Wapens en Vredesbewakers] :
    -Jayy Kilian von Monroe||Mufinn||Dead
    -Diana Taylor Temple||Sicam||Dead

    District 3 [Technologie] :
    -Gregor Rose||Jandewasbeer||Dead
    -Girl District 3||Dead

    District 4 [Visserij] :
    -Dennis Cobus Adams||SunnySpring||Dead
    -Lauren Fiona Johnsen||Celebration||Dead

    District 5 [Medisch onderzoek] :
    -Drew Jackson||Talpa||Dead
    -Indianna Laurens||Libera||Dead

    District 6 [DNA-manipulaties en -mutaties] :
    -Peather Didier Butcher||Seaver||Dead
    -Girl District 6||Dead

    District 7 [Hout] :
    -Micheal Dumont||Nyan||Dead
    -Teaghan Anderson||Seaver||VICTOR

    District 8 [Textiel] :
    -Boy District 8||Dead
    -Leyla Moore||Nyan||Dead

    District 9 [Industrie] :
    -Boy District 9||Dead
    -Ariana Louisa Green||Talpa||Dead

    District 10 [Vee] :
    -Boy District 10||Dead
    -Girl District 10||Dead

    District 11 [Landbouw] :
    -Mason Jacob Springfield ||Bonacieux||Dead
    -Fea Diona Hendrixs||SunnySpring||Dead

    District 12 [Steenkool] :
    -Boy District 12||Dead
    -Demitria Catherine Valentine||Bibble|| Dead

    Er zijn niet echt regels, maar misschien zou je je aan een paar dingetjes willen houden:
    - Er komt een praattopic van de Roma Games, dus plaats daar alles wat je niet weet of niets met de Roma Games te maken heeft.
    - De posts zijn minstens 5 zinnen lang [liefst niet al te lang durende gesprekken, áls het een gesprek is, mogen het 4 zinnen zijn]
    - Boven de post zet je je naam, district en de plek waar je je op dat moment bevindt.

    [Bijvoorbeeld: Indianna Laurens || District 5 || Colosseum, Hoorn]


    Btw wij trekken (ong) iedere week een loodje waarop staat wie er doodt gaat. Zo hebben wij even veel kans om dood te gaan als de rest. Het verhaal begint op het moment dat de tributen de arena in gaan. (dus het laatste moment met de stylist en dan de arena in)

    Dit is de kaart van de Arena In het midden is het Colloseum, met daarin de Hoorn des Overvloeds. Rechts van het Colossem is het Parco del Colle Oppio. Daar zijn veel bomen, goede verstopplaats en jaagplaatsen. Boven en links van het Colloseum is een spookstad, waar vroeger dus mensen woonden. Onder het Colloseum is een groot plein. De rest van wat je op de kaart ziet hoort niet bij de Arena.

    Rollentopic
    Speeltopic 1
    Praattopic
    Praattopic 2
    Praattopic 3

    Het vervolg op The Roma Games: The Tower Games

    Thanks!
    xx Libera en Celebration

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 18:38 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ariana Louisa Green II D9 II Colloseum
    Leyla was inmiddels al een plek aan het zoeken waar ze het vuurtje aan kon steken. Ik ben benieuwd of het zal werken. Zou er wel droog hout zijn? Ik zou het niet weten, maar regen is er vast niet veel gevallen.
    Ik kijk nog eens naar de beroeps om een tactiek te maken. Ineens zie ik de beroeps op een tafel staan te dansen en zingen. Wat doen zij nou? Natuurlijk, zij mogen ook lol hebben -en geloof me, dat hebben ze ook zeker- maar in een arena? Tijdens het feestmaal? Niet aan denken Ariana, concentreren op het plan. Ik zie dat er nog drie rugzakken zijn. Een met 9, maar de andere nummers zijn voor mij niet duidelijk zichtbaar.
    hoe kunnen wij die beroeps nu te slim af zijn door hun -best wel lollige- positie nu? Eerlijk gezegd zag ik het niet echt aankomen om de beroeps dansend en zingend op een tafel te treffen. waarschijnlijk is er niets mis met hun benen omdat ze aan het dansen zijn, maar je weet maar nooit...
    Langzaam zie ik een rookwolkje in de lucht ontstaan. Het heeft gewerkt! Leyla heeft het vuur aan kunnen krijgen. Nu is het dus klaar voor actie. Het is nu of nooit.


    imperfection is beauty

    [Sorry, ik reageer morgen weer!]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Dennis Cobus Adams || District 4 || Op de tafel van het feestmaal
    Rosa zingt, Lauren kijkt me uitdagend aan na haar salto van de tafel en ik... Ik sta klaar om haar achterna te gaan. 'Ik zal je eens wat laten zien,' grijns ik. Ik ga achteruit klaar staan, met mijn voeten half over de tafelrand en spring achteruit en maak een draai. Ik beland weer veilig op mijn voeten en doe de moonwalk achteruit. 'Oh yeah, beat that.' Ik geef haar een knipoog. Het ziet er vast raar uit, als we nu bekeken worden door de andere kandidaten, maar het Capitool smult hiervan. Dus ze kunnen ons wel dankbaar zijn, er zouden even geen onverwachte dingen gebeuren en wachten op nog meer spektakel. Die kunnen ze krijgen hoor. Ik draai me om, zodat de Hoorn achter me ligt en spreid mijn armen omhoog. 'Deze is speciaal voor de ladies uit het Capitool.' Ik zet mijn mooiste glimlach op en doe nog een knipoog. Vast en zeker dat ik nu in beeld ben. Ik laat wat dansmoves zien, die ik ooit heb geleerd van een vriend die liever danste dan trainde voor de Spelen. Kwam het toch nog mooi van pas. En ik moet natuurlijk hem wel even bedanken. Nu ik klaar ben, kan ik dat wel goed doen. 'Bedankt Bram, bedankt voor je moves!' Ik zwaai nog even, gewoon voor het effect. Tot ik iets in mijn ooghoek zie. Rook! 'Zien jullie dat ook,' vraag ik, terwijl ik me nu weer richt op de twee meiden.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Rosa | 1 | hoorn
    Ik zing en de anderen doen allebei net een salto van de tafel af. Dennis begint opeens speciaal voor de dames uit het capitool te dansen enz. ik wil ook best een salto van de tafel doen, maar dat kan ik gewoon niet. dus ik spring gewoon in de "freedom jump" van de tafel af. opeens begint Dennis: 'Zien jullie dat ook,' ik kijk om me heen en stop met zingen, er staat een bosje in de fik. ik kijk om me heen, zouden de andere tributen ook hebben gezien dat wij hier stonden te feesten. ik zie niemand maar wel het bosje, er moeten anderen in de buurt zijn. 'misschien moeten we de rugzakken maar even in veiligheid brengen' zeg ik, ik denk dat de andere tributen hun rugzakken nog even komen ophalen, en ons proberen af te leiden. 'we kunnen beter de hoorn beschermen dan achter het vuur aan gaan'


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Lauren || 4 || Hoorn
    'Zien jullie dat ook?' onderbreekt Dennis ons opeens tijdens onze geweldige show. Ik volg zijn blik en zie een aantal bosjes die in brand staan. Een valstrik, is het eerste wat ik denk. De andere tributen hebben ons zien dansen en willen nu wraak ofzo. 'Misschien moeten we de rugzakken maar even in veiligheid brengen.' zegt Rosa. 'We kunnen beter de hoorn beschermen dan achter het vuur aan gaan.' Ik knik, af en toe heeft Rosa wel goede ideeën.
    Meteen is mijn vrolijke gevoel verdwenen, ik zit weer in The Hunger Games. Zo snel als ik kan gris ik de eerste twee rugzakken die het dichtst bij mij liggen van de tafel. Het zijn de rugzakken van district 9 en 12. Ik gooi ze in de Hoorn en smeer voor de zekerheid wat zalf op mijn been. Mijn been mag me niet hinderen als ik moet vechten. Stiekem hoop ik dat het meisje uit 5 terugkomt. Dan kan ik wraak nemen op mijn verwonding. Ik wil eerst alleen haar been verwonden, net als ze bij mij gedaan heeft. Ik kan haar altijd later nog vermoorden.
    Snel ren ik terug naar de anderen en pak mijn drietand. 'Hebben we nu alles in veiligheid gebracht?'


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ariana Louisa Green II D9 II Colloseum
    Zo blij en grappig de beroeps 3 seconden geleden waren, zo snel zijn ze weer in hun oude positie. Het meisje uit district 4(Lauren gok ik) heeft de rugzakken in de hoorn gelegd. Ik denk dat het komt door de rookwolk die Leyla heeft gemaakt. Stom stom stom! We hadden veel beter na moeten denken. Eerst denken, dan doen. Dat zij mijn vader altijd.
    ''Moeten we dit wel doen?'' Zeg ik tegen Indy. ''Ik bedoel, de rugzakken zijn nu in de hoorn. We maken het onszelf wel riskant hoor.'' Als de rugzakken op de tafel gelegen hadden, zouden we het wel doen. Maar nu de rugzakken in de hoorn zitten, is de kans erg groot dat er iemand vermoord word. ''En Indy, zullen de beroeps je niet herkennen?'' Ik kijk naar mijn wond in mijn zij. Als we de rugzak niet te pakken kunnen krijgen, zou dit nog wel eens slecht af kunnen lopen..


    imperfection is beauty

    Dennis Cobus Adams || District 4 || Hoorn
    'Hebben we nu alles in veiligheid gebracht?' Ik schud mijn hoofd als ik de laatste tas pak, die van 7. Ik gooi de tas achter de anderen aan, de Hoorn in, om me daarna voor te bereiden op een gevecht. Ik pak mijn drietand en ga naast Lauren staan. Twee mensen uit het zelfde district met het zelfde wapen. Het ziet er vast grappig uit, want we zien er ook nog eens verwaaid en beurs uit, van de lange vieze dagen in de Arena.
    'Zal ik anders de galerij in sluipen en dan helemaal dit gebouw rond? Misschien dat ik wat tributen tegenkom?' Ik fluister, zodat eigenlijk alleen Lauren me hoort. Als er tributen zijn, zien ze vast dat ik wegsluip, dus ze zullen of vertrekken of in ieder geval zo slim dat ze me ontwijken. Maar vermoorden zullen ze niet kunnen, daar ben ik te getraind voor.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Ariana Louisa Green II D9 II Colloseum
    Het duurt me nu allemaal veel te lang. Waar blijft Leyla? De beroeps zijn inmiddels al gestopt met dansen en hebben alle rugzakken al in de hoorn gelegd. Fijn, kan het nog lastiger. De kans op overleven als we de rugzakken gaan halen is nu nog kleiner. Ik zucht diep en kijk Indy aan.
    ''Waar blijft Leyla toch? We kunnen niet veel langer wachten. We moeten nu gaan!''. Ik hoop dat indy het met me eens is. Nog eens kijk ik naar de beroeps. Vanuit deze positie zie ik dat er twee beroeps zijn. Het is wel een grappig gezicht. Beide hebben ze een drietand en ze hebben dezelfde blik in hun ogen. Het lijkt wel het 'dreamteam' van district 4.
    Ik focus me weer op de tactiek om de rugzakken te pakken. ''Indy, pak jij drietand, dan pak ik mooiboy.'' Zeg ik en voor de laatste keer pak ik mijn speer goed vast. Ik scan de omgeving en daarna sprint ik richting de hoorn. Ik hoop maar dat dit goed komt.


    imperfection is beauty

    Rosa || 1 || hoorn
    terwijl Lauren en dennis de hoorn aan het verdedigen zijn pak ik snel mijn bijl, die had ik in de hoorn laten liggen omdat Dennis begon met onze "bonte avond" terwijl ik mijn haar aan het borstelen was. ik loop de hoorn uit met mijn bijl als ik een meisje zie rennen, zij wil ons vast aanvallen om hun rugzakken te pakken. ik heb zin om te roepen: waar ga jij heen, maar bedenk me dan dat zij mij nog niet kon zien omdat ik in de hoorn zat. ik ga voor de ingang zitten en kijk wat het meisje gaat doen, het is het meisje uit 9 zie ik dan, ik ken haar ergens van, tenminste district 9 zegt mij iets, daardoor was ik bijna dood voordat Lauren mij redde. ik ben er nog steeds blij om dat Lauren haar redde ookal heb ik haar daar nog nooit echt voor bedankt.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    (ik wil zooo graag iets posten.....maar ik heb al zoveel gepost :P .)

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 17:19 ]


    imperfection is beauty

    Talpa schreef:
    (ik wil zooo graag iets posten.....maar ik heb al zoveel gepost :P .)


    ik ook, maar heb als laatste iets gepost....
    en Rosa kan niet veel doen


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    (Ik wil iets met teaghan doen. Ik weet alleen niet wat :/ )


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Anders laat ik Leyla tegen Teaghan opbotsen en dan dat ze wil wegvluchten en zo in een giftige struik beland? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Hmmmm, misschien kunnen ze met zijn drieën/vieren hun rugzakken halen. En dan als ze heldhaftig ontsnappen duwt teaghan Leyla in een giftige struik, zodat de beroeps niet achter hjaar aangaan. Dan kunnen we allemaal iets doen :3)


    We've lived in the shadows for far too long.

    (jep dat is ook een goed idee ^^ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH