• Zoals (bijna) iedereen nu weet: we beginnen dus weer over nieuwe met DVVA. Plaats hier je personage, voor de meest amateuristische, maar ook meest gezellig ERPEEGEE! Als je een idee hebt voor een verhalen lijn zet het dan ook even weten want ik ben nogal lui ^^. Ook als je nog niet meedeed met de vorige vijf topics, maakt niet uit geef je op en doe mee

    Regels:
    -Doe een poging tot serieus zijn
    -Iedereen heeft minimaal 1 personage (hoofdpersonage)
    -Maximaal maakt niet uit
    -Hoofdpersonage moet twaalf jaar of ouder zijn, je mag zo oud zijn als je wil, ivm vamps en volwassen
    -Bijpersonages die je hebt, mogen elke leeftijd zijn
    Thats all, geen moeilijk regels over berichten die minimaal zo lang moeten zijn, geen bull shit verder gewoon doen, er mogen zoveel mensen meedoen als je wil

    Het verhaal,

    Lang geleden leefden de de wereld in vrede samen maar alles veranderde toen de Amerikanen aanviellen, alleen de National meester van alle mogelijke krachten kon ze stoppen, maar toen de wereld hem het meest nodig had verdween hij. Tientallen jaren gingen voorbij en mijn broer ik stomen de nieuwe Nationa; klaar. Een groep tieners genaamd New Generation. Hoe technieken zijn geweldig, maar ze moeten nog veel leren voordat zij de National kunnen vervangen. Maar ik geloof dat zij de wereld kunnen redden.


    Even wat puntjes op een rijtje:

    De situatie in de wereld
    -De National is de vredesbewaarder van de Aarde,
    -Amerika is de vijhand, zij startten een oorlog --> ze wilden meer macht,
    -Er is dus een wereld oorlog aan de gang,
    -De National is al jaren weg,
    -Alleen Australië is nog niet bezet,
    -Meeste Europeanen, Russen, Chinezen en Japan naar Australië gevlucht,
    -De EU, Rusland, China, Japan, en Australië vechten samen tegen de VS

    De situatie van de personages
    -Personages, hebben twee krachten naar keuze,
    -Zitten in een trainingskamp, midden in Australië,
    -Eén van hen wordt uiteindelijk de nieuwe National

    De situatie van het kamp
    Opgericht in door Hans en Rianna, broer en zus,
    Ligt midden in de woestijn,
    Traint een groep tieners,

    Misschien dat ik later nog wat aanvul, dat zet ik er in ander kleurtje bij


    Hoofdpersonages: (grijs schuin is gereserveerd)
    -Maracroft
    -Chasinghoran
    -Starkiddie
    -WhiteDelta
    -MinimuisBeta
    -BlackAlpha

    (Takeabow, Sinistra)




    Bijpersonages:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 15:11 ]


    ©1998

    Lauren

    Zijn handen voelden zo zacht op mijn gezicht. Ik bloosde en glimlachte. "Eh...Ja" zei ik, mijn stem schor. Ik keek nog steeds geschokt en trilde over mijn hele lichaam.

    Joe Walker

    Het meisje trilt, ik vraag me af of dat van de kou is of niet. Ik doe mijn jack uit en doe hem om haar schouders. "Dit is iets wat geliefden bij elkaar doen, sorry, maar je ziet er zo kwetsbaar uit." Ik vraag me af wat ik nu moet doen zonder jack... Ik kijk het meisje weer aan. "Ik zie het wel wanneer ik hem weer terug krijg, ik heb hem al heel lang eigenlijk, hij is een beetje een vriend van me geworden."


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Lauren

    Ik sla mijn armen om het jasje heen, en snuif ongezien zijn geur op. "Het is ok" zeg ik zacht. Ik proest het uit van het lachen als hij zijn vriendschap met zijn jasje beschrijft. "Nou, volgens mij slapen we allemaal op een zaal. En..je hoeft toch nog niet te gaan?" zeg ik en mijn stem klinkt bijna wanhopig. Ik schuif ongezien iets dichter naar hem toe.

    Joe Walker

    Het lijk erop dat het meisje niet wil dat ik ga, en ik vraag me af of ze een vriendje heeft, anders kan dit ongemakkelijk zijn. Moet ik het vragen? Dat lijkt ook weer zo stom. Ach, het zal wel. Ik hoop dat ze mijn jack niets aandoet. Ik kijk er naar, en het meisje lijkt ineens dichterbij te zitten. Ik besluit over zomaar iets te praten. "Op de weg hierheen zag ik een kikker. En die kikker keek me aan alsof hij heel wat was, dus ik wou boos terugkijken, maar toen sprong hij in het water. Ik werd nog bozer, en ik wou eigenlijk het water doorzoeken, maar dat heb ik niet gedaan. Weet je waarom niet? Ik dacht, dan wordt ik helemaal nat en koud, dan heeft die kikker zijn zin." Stomme kikker, ik word weer helemaal boos.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Lauren

    Ik lach om zijn verhaal. Hij was zo grappig. Ik kijk hem aan terwijl hij praat. Hij heeft een lichte tinkeling in zijn ogen. Ik besluit om me niet eens als een angsthaas te gedragen en zeg "Dus...hoe heet je eigenlijk?" en ik leg mijn hand heel voorzichtig op die van hem, die op de grond lag.

    Eli,

    'Jjjja a.a.a..' hoor stamel ik. Ik kon mezelf wel voor mijn kop. Waar ik kan ik nou weer niet normaal een gesprek voeren, het is maar een meisje. Ze stapt om me af en bekijkt me neus. 'Hij bloed.' constateert te ze. 'Kom ik maak hem binnen wel schoon, je weet maar nooit met al die vampiers.' grinnikt ze. Achter haar aan lopen ik naar de grote keuken, ik was er nog niet eerder geweest maar het zag er gezellig en knus uit. Er staan een aantal ronde tafels met stoelen. Ze klopt uitnodigend op de tafel. 'Ga hier maar even zitten.' Ze zoekt in een kastje naar een doekje. 'Wacht even hoor, ik haal wel ontsmettingsspul uit mijn tas.' binnen een paar tellen is ze weer terug. Voorzichtig dept ze het doekje op mijn neus, haar gezicht is vlakbij die van mij, als ik nu mijn lippen naar voor zou bewegen zou ik haar kussen....


    ©1998

    Tessel

    Als ik al het bloed heb weggehaald en het heb ontsmet ga naast hem aan de tafel zitten. Nu pas heb ik door dat het doekje waarmee ik het bloed weg heb gehaald mijn afgescheurde mouw is. Ach ik vind het niet erg. "Ach, Ferine is nou eenmaal niet te genieten als ze honger heeft. Wacht even.' Ik loop weer even naar mijn tas en pak wat koekjes en wat water en loop weer terug. 'Ik heb erge honger. Jij ook wat?" vraag ik en steek een koekje naar voren. In mijn ooghoeken zie Ferine met een klokhuis in haar klauw binnen lopen. Ik moet lachen. Ferine is best chaotisch, maar ze weet in ieder geval wat je wel en niet in de prullenbak moet gooien. Wat is het toch een rare tante.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Matt

    Ik lag in bed en hoorde mensen praten en lopen. Ik werd er gek van. Ik weet niet wat er was maar ik kon niet helder nadenken. Ik stond weer op en rende, dit keer nog harder, naar buiten. Ik moest vrij zijn en niet gevangen zitten in een huis. Ik rende en rende en viel over een steen, greep mijn knie en bleef zo liggen. Ik schrok van de pootjes van Chim op mijn rug maar bleef liggen. Ik rolde om en lag nu op mijn rug. Zo bleef ik liggen. Ik voelde me alleen, net als altijd en keek naar de wolken. Langzaam werd ik rustig.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Joe Walker

    Het meisje legt haar hand op de mijne. Dan zal ze vast geen vriendje hebben, of ze zou hem zat zijn. Ze vraagt naar mijn naam. "Ik ben Joe... Joe Walker. Ik loop graag." Ik glimlach weer. "En wat is jouw naam?"


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Muis, hoe kun je nou je eigen mouw uit een kastje halen


    ©1998

    (gewoon laatje open doekje er in laatje dicht........ een tijdje later............ laatje open doekje eruit)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lauren

    "Bwhahah, ok Walker. Ik ben Lauren..Lopez. Lauren Lopez" zeg ik en ik ril weer. Ik begin ook best slaperig te worden, de reis hierheen was lang. Ik gaap en knipper met mijn ogen.

    Jill,

    Jacob kwam achter ons staan. Hij vroeg of we mee terug kwamen naar de ranch, en al had wou ik maar al te graag iets meer te weten komen over die Jacob, ik had geen zin. Ik wuifde dat ze wel mochten gaan. Ik staarde een tijdje naar de ondergaande zon. Toen het donker was wou ik weer terug gaan naar de ranch. Ik had wel zin een wat eten, ondanks dat ik een vampier was wilde mijn weerwolf kant graag wat eten, en kon mijn weerwolf kant ook eten. Maar nog voor dat ik de ranch bereikte rook ik weer bloed. In plaats van er in een grote bocht om heen te lopen liep ik er recht op af. 'Hoi' zei ik nonchalant.


    ©1998

    Toen de weerwolf hoi zei, veranderde ik in een roze regenboogspuwende eenhoorn.

    -made by my brother-

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 14:31 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lilian

    Ik was weer aan het rennen, sneller, sneller. Het putte me nooit uit, ik kreeg er nooit genoeg van. Jasmine was een heel eind achter, maar ze riep me niet terug. Ze wist hoe erg ik dit nodig had. en toen rook ik hém, zijn geur was de lekkerste die ik ooit had geroken. Hij lag op de grond, zijn hoofd naar de hemel. Ik stopte met rennen en liep haast gehypnotiseerd naar hem toe


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!