• Zoals (bijna) iedereen nu weet: we beginnen dus weer over nieuwe met DVVA. Plaats hier je personage, voor de meest amateuristische, maar ook meest gezellig ERPEEGEE! Als je een idee hebt voor een verhalen lijn zet het dan ook even weten want ik ben nogal lui ^^. Ook als je nog niet meedeed met de vorige vijf topics, maakt niet uit geef je op en doe mee

    Regels:
    -Doe een poging tot serieus zijn
    -Iedereen heeft minimaal 1 personage (hoofdpersonage)
    -Maximaal maakt niet uit
    -Hoofdpersonage moet twaalf jaar of ouder zijn, je mag zo oud zijn als je wil, ivm vamps en volwassen
    -Bijpersonages die je hebt, mogen elke leeftijd zijn
    Thats all, geen moeilijk regels over berichten die minimaal zo lang moeten zijn, geen bull shit verder gewoon doen, er mogen zoveel mensen meedoen als je wil

    Het verhaal,

    Lang geleden leefden de de wereld in vrede samen maar alles veranderde toen de Amerikanen aanviellen, alleen de National meester van alle mogelijke krachten kon ze stoppen, maar toen de wereld hem het meest nodig had verdween hij. Tientallen jaren gingen voorbij en mijn broer ik stomen de nieuwe Nationa; klaar. Een groep tieners genaamd New Generation. Hoe technieken zijn geweldig, maar ze moeten nog veel leren voordat zij de National kunnen vervangen. Maar ik geloof dat zij de wereld kunnen redden.


    Even wat puntjes op een rijtje:

    De situatie in de wereld
    -De National is de vredesbewaarder van de Aarde,
    -Amerika is de vijhand, zij startten een oorlog --> ze wilden meer macht,
    -Er is dus een wereld oorlog aan de gang,
    -De National is al jaren weg,
    -Alleen Australië is nog niet bezet,
    -Meeste Europeanen, Russen, Chinezen en Japan naar Australië gevlucht,
    -De EU, Rusland, China, Japan, en Australië vechten samen tegen de VS

    De situatie van de personages
    -Personages, hebben twee krachten naar keuze,
    -Zitten in een trainingskamp, midden in Australië,
    -Eén van hen wordt uiteindelijk de nieuwe National

    De situatie van het kamp
    Opgericht in door Hans en Rianna, broer en zus,
    Ligt midden in de woestijn,
    Traint een groep tieners,

    Misschien dat ik later nog wat aanvul, dat zet ik er in ander kleurtje bij


    Hoofdpersonages: (grijs schuin is gereserveerd)
    -Maracroft
    -Chasinghoran
    -Starkiddie
    -WhiteDelta
    -MinimuisBeta
    -BlackAlpha

    (Takeabow, Sinistra)




    Bijpersonages:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 15:11 ]


    ©1998

    Dus even de crushs op een rijtje, want het is allemaal best verwarrend en zo kan iedereen er rekening mee houden
    --> betekent oogje op..

    Joe --> Lauren
    Lauren --> Joe
    Jacob --> Sealrath
    Sealrath --> een of andere dereck
    een of andere dereck --> Sealrath
    Jill --> Jacob
    Math --> Lillian
    Lillian --> Math
    Eli --> Tessel
    Tessel --> Ameland Eli

    Okeej dat was het weer...!

    [ bericht aangepast op 8 feb 2013 - 16:07 ]


    ©1998

    Eli

    Ik zit op het bed dat Jacob me heeft aangewezen, pak mijn pyjama, vouw het netjes op en leg hem onder m'n kussen. Achter in de hoek zie ik twee meisje, ze zijn ook hun bed aan het opmaken. Ze praten niet. De deur gaat krakend op. De ranch is oud en er is al een tijd niks meer aangedaan. Een jongen staat in de deur opening, donkere haren. Vast zo'n over geliefde gast bij de meisjes, ik sla mijn ogen neer. Jacob legt een hand op mijn schouder en vertelt dat hij even bij Rianne gaat kijken. Ik draai me om en begin wat in mijn tas te rommelen, geen zin in die mooi-boy.


    ©1998

    Matt

    Ik begon een beetje te blozen als ik achterblijf met de andere jongen en ze niks tegen mij zeggen. 'Is het goed dat ik je hier gezelschap houdt?' vraag ik zachtjes. Ik liep rustig naar het lege bed en ging zitten. eindelijk, rust voor mijn benen. Chim klimt van mijn schouder af omdat hij zijn noot heeft laten vallen. Ik kijk naar het grappige dier en wacht op antwoord.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Jill,

    Ik zit wat op mijn bed, pak wat spullen uit. In mijn ooghoeken zie ik Sealrath, ze ziet er zo onschuldig uit, zo lieflijk, lenig. Iedere jongen zou meteen verliefd zijn op haar worden. Ik kijk naar mijn weer spiegeling in het raam. Al moesten vampiers onwaarschijnlijk mooie mensen zijn, ik zag alleen maar een monster, die niks meer deed dat mensen doden voor haar eigen best wel. Ik pak mijn vlecht vast, en haal hem los. Mijn lange zwarte haren golven over mijn rug. 'Mooi haar heb je,' zegt Sealrath. Ik draai me om, en wil haar een schichtige blik te werpen. Maar ik besef dat ik daar geen vrienden mee maak. 'Dankje,' zeg ik zag, mijn mond hoeken krullen wat omhoog.
    De deur gaat open en Jacob en een andere jongen komen binnen. Ze praten zacht en de jongen begint wat in zijn tas te rommelen. Ik doe mijn best me weer te consenteren op Sealrath, die een heel verhaal aan me vertelt. Maar het lukt me gewoon niet, ik kan mijn ogen niet van Jacob afhouden. 'Je vind hem leuk hè?'


    ©1998

    Eli

    'Ik heb geen keuze hè?' zeg ik en probeer te lachen.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2013 - 16:31 ]


    ©1998

    Matt

    Ik keek verbaasd naar de jongen. Waarom zou hij zo chagrijnig doen? Het ligt vast aan mij, met die andere jongen heb ik hem net nog zien lachen. Ach ja, dat komt nog wel, hoop ik. Ik heb geen zin om in dezelfde kamer te zijn met iemand die mij al mocht de eerste keer dat ik binnen kwam. Ik pak een beetje slordig en onhandig mijn tas uit en ren dan gauw de kamer uit. Chim laat ik op mijn bed liggen slapen. Ik wil even weer wat buitenlucht voelen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Tessel

    Ondertussen heb ik mijn tas al uitgepakt en liep ik naar buiten. Lekker even in de open lucht. Ik liep naar buiten en zag nog iemand. Ik schonk er geen aandacht aan en ging in de zon liggen en keek naar de mooie hemel en wolken. Ik hoopte dat ik gauw vrienden zou krijgen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lauren

    "Ik heb eigenlijk geen idee" zei ik en ik tilde voorzichtig mijn mouw op. Er zat een diepe snee en er zat opgedroogd bloed op mijn arm. "Shit"

    Jill,

    Mijn gesprek met Sealrath was fijn, misschien konden we wel vrienden worden. Ze vertelde dat ze moe was en even wou gaan liggen, dus ik besloot naar buiten te gaan. Op de gang kom ik weer de jongen en het meisje met de wond tegen. Mijn hoofd bonkt, ik slaan mijn nagels in muur en ik knijp mijn ogen stevig dicht. In de plaats van door te lopen gaan de slimmeriken bezorgt vragen wat er is. Ik sis tussen mijn tanden door. Ik kan we niet meer in houden, ik ruk mijn handen uit de muur, wat beton brokkelt op de grond. Mijn ogen weid open gesperd. Bang kijkt ze me aan. 'Ik wil het niet, ik wil het echt niet' jammer ik.


    ©1998

    Lauren

    Verschrikt kijk ik in de opengesperde ogen van het meisje. Mijn hart bonkt in mijn keel. Wat moest ik doen? Rennen? Josh kijkt me verschrikt aan en loopt langzaam achteruit. 'Ik wil het niet, ik wil het echt niet' jammert het meisje. Mijn benen voelen als pudding en ik kan me niet bewegen. Ik sta met mijn rug tegen de muur.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2013 - 17:14 ]

    [ bericht aangepast op 8 feb 2013 - 17:15 ]

    [ bericht aangepast op 8 feb 2013 - 17:15 ]

    Eli,

    Ze zag er precies zo uit, precies als in mijn verbeeldingen, die haren, die neus, precies als in mijn verbeelding. Het liefst was ik nu meteen op haar afgestapt en vertelt wat ik van haar voelde, maar dat lijkt me niet correct. Ik had haar nog maar een paar seconden gezien, laat staan dat ze mij al gezien heeft. Het zweet loopt over mijn rug.


    ©1998

    Rianne,

    Ik hoor herrie in de gang naast mijn kantoortje, binnen twee seconden sta ik op de gang. Ik hoef niet te vragen wat er aan de hand is. Mijn eerste impuls is me op Jill storten. Niet nadenkend over het feit dat ze veel jonger en dus sterker is dan mee. Binnen enkele seconden is ze vrij, maar in de plaats van Lauren te bijten rent ze dag gang uit.


    ©1998