• Zoals (bijna) iedereen nu weet: we beginnen dus weer over nieuwe met DVVA. Plaats hier je personage, voor de meest amateuristische, maar ook meest gezellig ERPEEGEE! Als je een idee hebt voor een verhalen lijn zet het dan ook even weten want ik ben nogal lui ^^. Ook als je nog niet meedeed met de vorige vijf topics, maakt niet uit geef je op en doe mee

    Regels:
    -Doe een poging tot serieus zijn
    -Iedereen heeft minimaal 1 personage (hoofdpersonage)
    -Maximaal maakt niet uit
    -Hoofdpersonage moet twaalf jaar of ouder zijn, je mag zo oud zijn als je wil, ivm vamps en volwassen
    -Bijpersonages die je hebt, mogen elke leeftijd zijn
    Thats all, geen moeilijk regels over berichten die minimaal zo lang moeten zijn, geen bull shit verder gewoon doen, er mogen zoveel mensen meedoen als je wil

    Het verhaal,

    Lang geleden leefden de de wereld in vrede samen maar alles veranderde toen de Amerikanen aanviellen, alleen de National meester van alle mogelijke krachten kon ze stoppen, maar toen de wereld hem het meest nodig had verdween hij. Tientallen jaren gingen voorbij en mijn broer ik stomen de nieuwe Nationa; klaar. Een groep tieners genaamd New Generation. Hoe technieken zijn geweldig, maar ze moeten nog veel leren voordat zij de National kunnen vervangen. Maar ik geloof dat zij de wereld kunnen redden.


    Even wat puntjes op een rijtje:

    De situatie in de wereld
    -De National is de vredesbewaarder van de Aarde,
    -Amerika is de vijhand, zij startten een oorlog --> ze wilden meer macht,
    -Er is dus een wereld oorlog aan de gang,
    -De National is al jaren weg,
    -Alleen Australië is nog niet bezet,
    -Meeste Europeanen, Russen, Chinezen en Japan naar Australië gevlucht,
    -De EU, Rusland, China, Japan, en Australië vechten samen tegen de VS

    De situatie van de personages
    -Personages, hebben twee krachten naar keuze,
    -Zitten in een trainingskamp, midden in Australië,
    -Eén van hen wordt uiteindelijk de nieuwe National

    De situatie van het kamp
    Opgericht in door Hans en Rianna, broer en zus,
    Ligt midden in de woestijn,
    Traint een groep tieners,

    Misschien dat ik later nog wat aanvul, dat zet ik er in ander kleurtje bij


    Hoofdpersonages: (grijs schuin is gereserveerd)
    -Maracroft
    -Chasinghoran
    -Starkiddie
    -WhiteDelta
    -MinimuisBeta
    -BlackAlpha

    (Takeabow, Sinistra)




    Bijpersonages:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 15:11 ]


    ©1998

    Lauren

    "Ja, nou. Ik heb het gewoon snel koud. Sorry hoor" zei ik en ik volgde hem naar binnen. Ik viel bijna over de drempel maar hield me staande.

    Josh

    Ik schudde plagend mijn hoofd en zag vanuit mijn ooghoek hoe ze bijna over de drempel struikelde. Ik lachte en liep onverstoord verder. "Wel je voeten op blijven tillen, Lopez. Da's makkelijker." zei ik met een knipoog.


    You oughta know

    Lauren

    'Ja, hallo. Ik ben gewoon onhandig." zeg ik terwijl ik een plukje haar achter mijn oor veeg. Als Josh naar me knipoogt bloos ik, maar dan stop ik ineens met lopen. Ik maakte me zorgen. "Hey Josh, zag je dat meisje zonet? Ze keek me zo raar aan. Ik denk dat ze een vampier is. Maar ik heb me...Ik ben gevallen op de heenweg, en ik had bloed. Wat als ze zich niet kan inhouden?"

    Josh

    Ik stopte met lopen en keek haar aan. "Ik denk dat dat wel goed komt." zei ik. "Erge wond?" voegde ik er aan toe.


    You oughta know

    (ik had juist niet het meisje omschreven zodat dat ieder meisje kan zijn op dit topic)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Naam: Matthijs "Matt" Creazer
    Leeftijd: 18
    kracht 1: Hij kan gedachtenlezen
    Kracht 2: Hij kan mensen in slaap krijgen met behulp van een aanraak, dit kan alleen als hij dat aan heeft staan
    Omschrijving: Matt was op school altijd een pester alleen is daar nu sterk door veranderd. Hij is 1 meter 83 en is heel sterk en snel. Hij is niet echt open met zijn gevoelens, daar praat hij eigenlijk alleen over met chim zijn huisdier.
    Foto:



    Foto huisdier:


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Naam: Eli Clame
    Leeftijd: 18
    Omschrijving: Eli is het jongere broertje van Rianne en Jacob, hij heeft veel weg van Jacob, qua karakter en persoonlijkheid

    Photos:



    ©1998

    [Hé, nice, dat kan dat schattige jongetje zijn waar ik het over had :D]

    Saelrath

    Ik liep achter wat mensen aan en voelde me vreemd om zo onder de mensen te zijn. Ik keek ze een beetje verwonderd aan.

    Joe Walker

    Ik kom aan op een open vlakte waar ik een gebouw zie staan. Dat stukje lopen viel me nog mee. Ik loop erheen en ga maar gelijk naar binnen, als ik er niet hoor te zijn sturen ze me wel weg. Ik zie wat bleke mensen en besluit dat dit wel zal kloppen. Ik zie ook een kleiner meisje, ik zie eerlijk gezegd meerdere kleine mensen, maar dit meisje viel op omdat ze een beetje vreemd om zich heen zat te staren. De andere twee kleine mensen staan samen te kletsen, die hebben zeker eindelijk iemand gevonden om er mee over te praten, ik grinnik. Ik zie het gezicht van het meisje niet, maar het gezicht van de jongen ziet er nog best normaal uit. Ik vraag me altijd af of kleine mensen ook altijd een schattig gezicht hebben, maar blijkbaar niet. [Niet lullig bedoeld xD] Verder zie ik niet heel duidelijk wie de leiding heeft, volgens mij was het een vrouw, die moet er dan best jong uitzien. Zo sta ik daar een beetje mensen te observeren.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2013 - 14:38 ]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    over welke schattige jongen heb je het gehad...:|


    ©1998

    [Ik bedoelde het broertje, Jacob, op een manier van 'leuke jongen', maar het komt een beetje vreemd over, inderdaad alsof 'ie veel jonger is dan hoe oud jij hem hebt gemaakt. Maar nu kan Eli het schattige jongetje zijnd dat ik zag :)]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Rianne

    Tevreden liep ik aan het eind van de dag naar mijn kantoor, de meesten waren er al. Jacob komt binnen. Achter hem loopt iemand en al ken ik de nieuwe studenten nog niet helemaal, ik wist dat dit geen leerling was. Ik zag Jacob al jaren gewoon als mijn broertje, en hij mij als zij zus. Al waren we geen bloedverwanten. Ooit hebben we elkaar gevonden. Ik grinnik, het zou niet best zijn als ik echt zijn zus was, al zag ik nog steeds uit als iemand van een jaar of dertig, ik liep al tegen de driehonderd aan.
    'Kom verder,'
    'Dit is Eli,' zegt Jacob.
    'Aangenaam' Eli knikt.
    'Hij op de oproep afgekomen, hij heeft alleen geen krachten,' Ik frons mijn wenkbrauwen,
    'Waarom is hij dan op de oproep afgekomen?'
    'Hij is mijn broertje, maar hij wil wel de stallen van de dieren verschonen hoor, en hij is ook heel goed in klusjes, hij kan van alles maken, en hij kan goed koken,' ratelt Jacob.
    'Jacob, rustig alsjeblieft, hij mag blijven.' Jacob springt een gat in de lucht.
    'Dankje dankje dankje zus, je bent de beste.' Hij omhelst me en vertrek dan samen met Eli. Ik glimlach, die Eli is al net zo apart als m'n broertje.


    ©1998

    Ik kan die post dat jij een jongen ziet echt niet vinden :(


    ©1998

    MaraCroft schreef op 7 feb 2013 - 15:59:
    Saelrath

    Ik weet nog niet of dit veilig is, maar volgens de gegevens die ik had gekregen moet het wel kloppen. Ik kom dus maar dichterbij en zoek met mijn ogen degene op die er als een leider uitziet. Het is denk ik dat meisje, dat naast een schattige jongen staat. Ik d...


    Op de vorige pagina, maar eigenlijk gaat dit nergens over xD


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Matt

    Ik kwam na een tijdje lopen aan bij een kamp en was blij dat ik waarschijnlijk de kans kreeg om te gaan zitten. Ik liep vastberaden naar binnen en liep naar een zaal. Ik zag twee jongens tegen elkaar praten, de een leek ouder dan de ander. Éuhm.. hoi"zeg ik zachtjes. Ik pakte een fles uit mijn tas en nam een slokje. Ik keek naar chim om hem ook wat water te geven maar hij was al te druk bezig met de noot die ik hem net had gegeven.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    owja nu zie ik het, (zip)
    Ik dacht dat je daarmee op Jacob duidde daarom dacht ik als ik nou zorg voor en scene tussen Jacob/Sealraht/Jill..... vandaar....


    ©1998