• Kruistocht In Spijkerbroek

    Een vriendengroep gaat met school op bezoek naar een wetenschappelijk centrum. Als ze zich vervelen door het gezeur van hun leerkracht, besluiten ze zelf even op onderzoek te gaan. Ze sluipen weg en neuzen rond. Plots stuiten ze op een tijdmachine. Voor de grap beginnen ze op knoppen te drukken en drukt een jongen 1-2-1-2 in. Op dat moment stond de rest van de groep toevallig in de machine en voor hij het goed en wel beseft, waren ze weg. Terug naar 1212. Daar komen de jongeren terecht in een Kinderkruistocht. Ze moeten zich aanpassen en samenwerken om terug naar huis te geraken. Maar... wat als er geen weg terug is?

    Vriendengroep:
    Meisjes:

    – 1,1 - Rachel Ariana Gilles - LostMagic |stiefzus Thomas|
    – 1;4 - Hazel Aaron Hawthorne - Tolkien
    – 1;7 - Aislynn Mitchell - Seaver
    – 1,14 - Eden Celeste Lightwood - Gamgee
    -

    Jongens:
    – 1;7 - Ace Keegan Ross - Seaver
    – 1;4 -Jack Frederick Frayn Hayes - Tolkien
    – 1,7 - Thomas Finnegan Puckett - Ollivander |Stiefbroer Rachel|
    – 1,13 - Logan Garcia - WillNotLearn
    – 1;15 - James Johnsen - Shelob

    Kinderen uit kruistocht: (hebben geen achternaam)
    Meisjes:

    - 1,4 - Yarah - Firebolt |zus Norabel|
    - 1;2 - Norabel - Brookie |zus Yarah|
    - 1,3 - Yuniper - Jaimes
    - 1;4 - Katarina - Boira
    -

    Jongens:
    - 1,1 - Benjamin - LostMagic
    - 1,14 - William - Gamgee
    - 1,19 - James - WillNotLearn
    -
    -

    Rijke lieden:
    Volwassenen
    - 1,20 - Philip Robbert Boleyn - Ceremonials
    Kinderen
    - 1,4 - Amilia Megan Moore - LexLover

    Profeet: -1,19- Albert - Ollivander


    Regels
    - OOC tussen () [] {}
    - Geen oneliners
    - 16+ is toegestaan
    - Ik alleen maak de topics aan, als ik weg ben, vraag ik het wel iemand
    - Het RPG start als ze plotseling in 1212 zijn.
    - max 1 meisje per speler

    Praattopic
    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 7 feb 2013 - 20:49 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Rachel Ariana Gilles
    Ze luistert naar me en waarschuwt me voor het geval ik het bloed niet uit mijn sjaal krijg. 'Ah het is een zwarte, het valt dan toch niet zo erg op denk ik.' zeg ik. Ze zegt dat het 1212 is. Ik kijk haar aan en begin te tellen in mijn hoofd. Dan betekend dat van 801 jaar terug in de tijd zijn gereisd. Ik probeer mijn gezicht onder controle te houden. Dan begint ze terug vragen te stellen. Ze is wantrouwend wat ik ook wel snap aangezien ik haar ook niet helemaal vertrouw. Zeker niet nu we blijkbaar in 1212 blijken te zitten. 'Ik en James liepen voorop en vielen toen over zo'n wortel en toen ik terug bij bewust zijn was waren ze er niet en ik denk dat ze gewoon doorgelopen waren en ons niet zagen liggen. En nee niet iedereen heeft dat, ik ben de enige van mijn vrienden met blauw haar.


    Katarina.

    "Ik en James liepen voorop en vielen toen over zo'n wortel en toen ik terug bij bewust zijn was waren ze er niet en ik denk dat ze gewoon doorgelopen waren en ons niet zagen liggen. En nee niet iedereen heeft dat, ik ben de enige van mijn vrienden met blauw haar."
    Zachtjes knik ik, maar iets in mijn achterhoofd zegt dat ik haar niet moet vertrouwen.
    "Waar kom je dan vandaan?" vraag ik nogmaals, aangezien ze die vraag duidelijk genegeerd heeft. "En waar is die gewonden jongen nu?"
    Eigenlijk kan ik mezelf wel voor mijn hoofd slaan, als ik bedenk waarom ik met dit meisje ben meegegaan.
    "Hoe heet je eigenlijk?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    WHAAAAAAH XD

    Deeks: And this, Kensi, is your fish. It swims sexy and smooth trough the water.
    Kensi: Awh, I like my fish!
    Deeks: Yeah, and your fish likes my fish.


    help

    [Het is btw denk ik handiger als niet alle kruistochtmensen naar dezelfde mensen van de vriendengroep gaan, want dan is nogal lastig met reageren enzo]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ellie is toch niet online.


    help

    WAIT. JAIMES. DO NOT POST YET.


    help

    Dat was ik ook nog niet van plan :') aangezien er vier mensen staan, dus dan kunnen de anderen ook reageren (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Misschien dat... God ons naderbij zal staan en ons zal helpen als we in Jeruzalem zijn. changed to Misschien dat... God ons naderbij zal staan en ons zal helpen als we meegaan op deze kruistocht.


    help

    O.o

    O__________o


    help

    Boira schreef:
    (...)

    Katarina.

    "Ik en James liepen voorop en vielen toen over zo'n wortel en toen ik terug bij bewust zijn was waren ze er niet en ik denk dat ze gewoon doorgelopen waren en ons niet zagen liggen. En nee niet iedereen heeft dat, ik ben de enige van mijn vrienden met blauw haar."
    Zachtjes knik ik, maar iets in mijn achterhoofd zegt dat ik haar niet moet vertrouwen.
    "Waar kom je dan vandaan?" vraag ik nogmaals, aangezien ze die vraag duidelijk genegeerd heeft. "En waar is die gewonden jongen nu?"
    Eigenlijk kan ik mezelf wel voor mijn hoofd slaan, als ik bedenk waarom ik met dit meisje ben meegegaan.
    "Hoe heet je eigenlijk?"


    Rachel Ariana Gilles
    'Rachel Ariana Gilles.' antwoord ik. Ik weet niet precies hoe ik op haar eerste vraag moet antwoorden. 'Maar je kan me Rachel of Ari noemen.' zeg ik en glimlach ik even. 'En ik denk dat we er bijna zijn.' Ik duw een struik weg en zie James liggen op de grond. 'Dat is James.' zeg ik zachtjes. Ik loop naar hem toe en kniel naast hem neer. Hij is niet meer bij bewustzijn waardoor ik nog wat bezorgder word. Ik haal voorzichtig mijn trui van zijn hoofd en kijk haar aan. 'Kan je hem helpen?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lag jullie Quizlet ook plotseling plat?


    help

    Yaay! Me is back.


    kindness is never a burden.

    Tolkien schreef:
    Lag jullie Quizlet ook plotseling plat?


    Jua, freaking hinderlijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cheryl, is het niet eerst nog aan jou?


    help

    Nope, Ellie is,

    En reageer op je GB jij!


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James
    Het meisje stelde zichzelf voor als Eden en stelde de jongen voor als Jack, 'Waar zijn jullie naar op weg?' Vraagt ze dan aan James maar voordat het kleine jongetje kon antwoorden kwam Yuniper er bij staan, en gaf me de kom soep die ze in haar handen had aan hem en aaide over zijn hooft. James schudde zijn hooft en drukte de soepkom terug in haar handen, hij had veel te veel eten gehad en had het moeten delen en zij had ook eten nodig. Yuniper vroeg aan de vreemdelingen waar ze vandaan kwamen en hoe ze hier kwamen waarop Jack op zijn beurt antwoorde, het was een heel verhaal waarbij James ergens bij het woordje 'ship' het verhaal niet echt meer volgde.


    Don't be like the rest of them, darling