• Heyhoi!

    Een heel goede vriendin van mij heeft sinds vorige maand een vriend en het gaat heel goed tussen hen. Het 'probleem' (tussen aanhalingstekens, want ik zie het niet echt als een probleem) is dat zij net 13 is geworden en hij later dit jaar 17 wordt. Dit is dan toch wel ruim 3,5 jaar verschil, op zo'n jonge leeftijd. Ik moet hierbij wel zeggen dat zij echt al heel volwassen etc. is en dat ze best serieus zijn over hun relatie/verkering.
    Ze hebben elkaars ouders ontmoet en dergelijken. (Die vinden het ook goed) Maar ik vroeg me dus af, wat vinden jullie hier nu van?
    Vreemd of niet? Willen jullie je mening plaatsen?

    xoxo

    Wasp schreef:
    Nou, een jongen die ik ken (18) had laatst met een meisje van 14 afgesproken. Ik vind dat eigenlijk toch wel raar. Ik heb dan zoiets van 'zoek iemand van je eigen leeftijd' :')


    Hm, kan ik wel begrijpen aan de ene kant, maar aan de andere kant heb ik ook zoiets van ''als ze elkaar echt leuk vinden, waarom niet?''


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Mute schreef:
    (...)

    Hm, kan ik wel begrijpen aan de ene kant, maar aan de andere kant heb ik ook zoiets van ''als ze elkaar echt leuk vinden, waarom niet?''

    Het is ook niet zo dat ik er iets op tegen heb, maar een beetje raar vind ik het wel. Vreemd, want toen ik 15 was vond ik een jongen van 20 leuk, ook mee gezoend enzo. Toen was het niet raar. Nu ik de andere kant ben (de oudere) is het pas raar :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Zolang ze zich even volwassen gedragen, vind ik het geen probleem.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mijn opa en oma schelen 10 jaar dus raar vind ik het niet :')


    Do what people say you can't.

    Leeftijd boeit me niet echt. Zolang je maar van elkaar houd is het goed.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    13 en 16/17 vind ik toch net iets te veel maar ja dat is mijn mening, als het goed zit tussen hun is het toch allemaal prima?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ligt er heel erg aan


    26 - 02 - '16

    Ik vind het een beetje sneu van die gast van 17 dat hij een vriendin heeft van 13, but that might be just me. :')


    ars moriendi

    Ik ken iemand die op haar 16de een man van 42 had ontmoet en die na 6 jaren nog bij elkaar zijn ze wonen nu samen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Apocalyptic schreef:
    Ik vind het een beetje sneu van die gast van 17 dat hij een vriendin heeft van 13, but that might be just me. :')

    Lol, same here (zip)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik vind het eerlijk gezegd wel schattig.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Dit is de formule om het te berekenen.
    (leeftijd/2)+7= Jongste leeftijd. Waarbij leeftijd > 14

    Dus ik ben 18
    (18/2)+7= 16.
    Ik kan met iemand gaan ouder dan 16.


    I follow only one rule |

    Lillojohn schreef:
    Dit is de formule om het te berekenen.
    (leeftijd/2)+7= Jongste leeftijd. Waarbij leeftijd > 14

    Dus ik ben 18
    (18/2)+7= 16.
    Ik kan met iemand gaan ouder dan 16.

    Lol whut, wat is dit nou weer voor iets raar? Als mensen van elkaar houden en ook serieus met elkaar zijn (dus over alles kunnen praten) en daarbij duidelijk afspraken hebben, zie ik niet in waarom iemand van 17 niet met iemand van 13 zou kunnen gaan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tja, je ziet het vaak genoeg tegenwoordig, dus 't zal wel okee zijn. Zelf snap ik niet dat er zoveel oudere jongens zijn die geinteresseerd zijn in jonge meisjes en ben ik bang dat er in veel gevallen toch misbruik van ze wordt gemaakt.


    i put the fun in funeral

    Moeten zij weten. (cat)
    Mijn ouders schelen ook zestien jaar en zij hebben nog nooit problemen gehad met elkaar.


    "Well, well. Look who we've got here!"