• Heyhoi!

    Een heel goede vriendin van mij heeft sinds vorige maand een vriend en het gaat heel goed tussen hen. Het 'probleem' (tussen aanhalingstekens, want ik zie het niet echt als een probleem) is dat zij net 13 is geworden en hij later dit jaar 17 wordt. Dit is dan toch wel ruim 3,5 jaar verschil, op zo'n jonge leeftijd. Ik moet hierbij wel zeggen dat zij echt al heel volwassen etc. is en dat ze best serieus zijn over hun relatie/verkering.
    Ze hebben elkaars ouders ontmoet en dergelijken. (Die vinden het ook goed) Maar ik vroeg me dus af, wat vinden jullie hier nu van?
    Vreemd of niet? Willen jullie je mening plaatsen?

    xoxo

    Het klinkt veel te jong, en als ik naar mijn zusje kijk, met een klasgenoot van mij, dan zeg ik hell no.
    Maar tsja, als zij blij zijn, waarom niet?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hmm, daar zie ik niet echt een probleem in? Mijn zusje, 18 jr, heeft met een gozer van 25, die dit jaar 26 wordt. Vind ik wel een beetje raar, maargoed. Liefde kent geen grenzen. :'D

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 22:41 ]


    † Love? I want to sleep.

    het is redelijk normaal, meiden zijn gemiddeld emotioneel zo'n 2 jaar ouders als jongens van dezelfde leeftijd, mijn crush is bijna twee jaar ouder en mijn broers vriendin was 4 jaar jonger.


    Remember to be ridiculous.

    Hmm ik vind het wel meevallen eigenlijk :P


    Life is hard and then we die

    Ik heb het zelf ook ik ben 15 en mijn vriend is 19.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Mijn ouders verschillen zelf 7 jaar (cat) Daarom is 7 jaar de grens voor me haha (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Patholoog schreef:
    Het klinkt veel te jong, en als ik naar mijn zusje kijk, met een klasgenoot van mij, dan zeg ik hell no.
    Maar tsja, als zij blij zijn, waarom niet?

    Ja, als je het zo bekijkt is het misschien wel een beetje vreemd, ja.

    Als ze elkaar serieus nemen en elkaar echt leuk vinden zie ik geen probleem.


    You are beautiful, you are love.

    Ik heb op die leeftijd een vriend gehad die 4 jaar ouder was en daar ben ik 1.5 jaar mee samen geweest. En ik raadt het je vriendin volledig af.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik vind 13 een rare leeftijd om een serieuze relatie te beginnen, terwijl dat wel normaal is op je bijna 17.
    Maar op zich is 3.5 jaar niet zo enorm.


    effort never betrays you

    Het enige mogelijke 'probleem' dat er hier aan de hand kan zijn, is dat zij nog maar 13 is.
    Want bij een 15/16-jarige met een 4 jaar oudere vriend kijkt niemand raar op.
    En als zij, zoals jij zegt, al volwassen is voor haar leeftijd en ze het serieus nemen, dan is er volgens mij geen probleem te bekennen. (:


    Tell me about it, stud.

    zoals mijn vriendin dus en nee ik vind het helemaal niet vreemd als hun relatie nog een paar jaar aanhoud zul je na een tijdje het verschil niet meer merken aangezien meisjes vlugger volwassen zijn dan jongens


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik heb er geen problemen mee, als zij gelukkig is is het prima. En ben blij voor haar dat de ouders het ook goed vinden (mijn ouders zouden flippen, net zoals meerdere ouders denk ik.)


    Reality's overrated.

    Ik vind het best raar. Ik ben zelf ook 13 en ik kan me echt niet voorstellen dat ik iets met een 17 jarige zou hebben.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Alayna schreef:
    Ik vind dat ik niet kan beslissen of het raar zou zijn. Ik ken hun persoonlijkheden niet. Ik denk wel dat ik het onwennig zou vinden als mijn beste vriendin in dezelfde situatie had gezeten. Drie jaar is een groot verschil op die leeftijd vind ik.


    Save me from myself.