• ‘Another legend claims that we descended from wolves and that the wolves are our brothers still. It’s against tribal law to kill them.’
    Jacob Black


    In een eeuwenoud indianenreservaat in de Washington, vlakbij het kleine dorpje Forks, wonen de Quileutes. Zoals iedere andere indianenstam vechten zij voor hun bestaan en hun tradities. Houten huisjes, kampvuuravonden, alternatieve leefwijzen en een aparte school voor de jeugd vormen samen een hecht eenheidsgevoel de basis van deze bevolkingsgroep.
    Maar zijn de Quileutes wel wat ze lijken – een vreedzame, kleine indianenstam – of verhullen ze verschillende, diepe en grote geheimen die aangeven dat ze legende waar zijn?

    'The histories that we always thought were legends. The stories of how we came to be. The first in the story of the spirit warriors.’
    Jacob Black




    || ROLLEN
    Black Roedel
    Jacob Black – Shooter
    Leah Clearwater – Emrys
    Embry Call – Shooter
    Seth Clearwater – Boromir
    Quil Ateara

    Uley Roedel
    Sam Uley – Boromir
    Jared Cameron
    Paul Lahote – Squib
    Brady Fuller – MindBreaker
    Collin Littlesea – Eyes

    Mensen
    Emily Young
    Rachel Black – Fantine
    Rebecca Black – Squib
    Kim Connweller
    Claire Young

    Cullens
    Carlisle Cullen – Boromir
    Edward Cullen – Shooter
    Bella Cullen – Fantine
    Renesmee Cullen – Fantine

    Onbekende personen
    Maximaal 8
    Ameleigh Bluebell Winter – Vampier – Phrases
    Jennifer Grindstone – Mens – RosalieBlack
    Jezebel Odys Fray – Hybride – Phrases
    Noah Mason Mahon – Mens – Eyes
    Paige Anna Eleonora Hymes – Vampier – Eyes
    Raphaël Embriël Fray Call – Hybride/Wolf – Shooter
    Skylar Rose Grayson – Mens – Pebble
    Valesca Adina Tverskaya – Vampier – Fantine

    || REGELS
    Doden zonder toestemming van de desbetreffende persoon is niet toegestaan.
    Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s (beta’s wanneer de alfa’s niet aanwezig/bezet zijn).
    Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films.
    Drie rollen per account.
    Maximaal vijf verzonnen rollen.
    Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee – ingeprent, Quil en Claire – ingeprent, Jared en Kim – ingeprent, Paul en Rachel – ingeprent, Embry en Jezebel, Raphaël en Ameleigh, Edward en Bella.

    || HERSTART
    Door inactiviteit van de leden en het hoogstwaarschijnlijk vastlopen van de RPG is er besloten deze Quileute RPG een herstart te laten maken. Hierdoor zijn sommige rollen al bezet en zijn er al enige verhaallijnen gecreëerd in het originele Twilight verhaal.
    De grootste verandering is het feit dat Embry Call samen met Jezebel Odys Fray een kind hebben gekregen – een combinatie van een wolf en vampier – genaamd Raphaël Embriël Fray Call, die inmiddels een relatie heeft met Ameleigh Bluebell Winter.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 10:30 ]


    •

    Skylar Rose Grayson.
    'Ik wil wel wat te drinken, heb je cola?' vroeg de jongen. Hij had een charmante, warme stem. Glimlachend knikte ik naar hem.
    'Natuurlijk heb ik cola, ik zal het even voor je pakken.' Ik greep een schoon colaglas van de bar en haalde daarna een blikje cola uit de grote koelkast, die ik opende en het bruine, plakkerige frisdrank in het glad schonk. Daarna zette ik die voor de jongen zijn neus neer. 'Alsjeblieft,' zei ik en wierp hem mijn warme glimlach toe.
    Op de een of andere manier interesseerde deze jongen me wel, hij leek zo anders dan de anderen. Ugh, Sky, draaf niet zo door!
    'Ik heb je hier nog nooit eerder gezien,' merkte ik op en leunde op de bar. 'Ben je nieuw hier of ben je hier toevallig even langsgekomen?'


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Noah Mahone

    Ik krijg het gevoel dat zij iemand is die ik wel mag en vrienden mee ga worden. Ze heeft iets vrolijks, iets warms. En ze is ook nog eens knap.
    'Dankjewel, ik ben nieuw hier. Ik ben gisteren aan gekomen en heb vandaag alles uit gepakt', vertel ik haar.
    Ik herinner mij dat ik aan mijn moeder moet vragen naar welke school ik zou gaan. Die in Forks of die in La Push. Eerlijk gezegd ben ik verbaasd dat ze in La Push ook een middelbare school hebben. Ik bedoel, zo groot is La Push niet en in Forks hebben ze er ook een. Maar mijn moeder is af en toe nogal druk. Dan wil ze van alles tegelijk doen. Nu heeft ze dat ongetwijfeld ook en dan wil ze mij het liefst even het huis uit hebben. Niet dat het vaak voor komt maar soms heeft ze dat ineens.


    Physics is awesome

    Skylar Rose Grayson.
    'Dank je wel, ik ben nieuw hier. Ik ben gisteren aangekomen en heb vandaag alles uitgepakt,' vertelde de jongen. Ik knikte, dat verklaarde een hoop.
    'Leuk!' antwoordde ik glimlachend. 'Wat is je naam?'
    Het was eruit voor ik het door had. Normaal was ik nooit zo recht voor zijn raap. Toch was ik te geīnteresseerd om mezelf te corrigeren.
    Vanonder mijn wimpers keek ik naar de jongen en daarna het café even rond, om te kijken of er nog klanten bijgekomen waren, of dat Bob nog iets nodig had. Zo te zien niet, de man was te druk bezig met een spelletje op zijn telefoon.
    'Oh, sorry. Ik zal me eerst voorstellen, ik ben Sky, leuk je te ontmoeten.' Grijnzend en speels mijn wenkbrauwen optrekkend stak ik mijn hand naar hem uit.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Noah Mahone

    'Oh, sorry. Ik zal me eerst voorstellen, ik ben Sky, leuk je te ontmoeten', zegt het meisje dat dus Sky blijkt te heten.
    'Aangenaam kennis te maken Sky, ik ben Noah', zeg ik tegen haar terwijl ik naar haar glimlach.
    Ik vraag mij af of Sky haar naam is of haar bijnaam. Sommige mensen haten hun naam en maken het dan korter of maken er iets anders van. Ik ben best tevreden met mijn naam, hoewel het een naam voor jongens en meisjes is. Zou Sky in Forks of in la Push naar school gaan? Straks maar even aan haar vragen. Het zou wel leuk zijn als wij op dezelfde school zitten. Dan ken ik alvast iemand op mijn nieuwe school. Eerste dag op een nieuwe school is altijd een beetje ongemakkelijk en als ik dan al iemand kan word het wat minder ongemakkelijk.


    Physics is awesome

    Skylar Rose Grayson.
    'Aangenaam kennis te maken Sky, ik ben Noah,' zei de jongen, waarna naar me glimlachte.
    'Noah,' mompelde ik zachtes na, om zijn naam beter te onthouden. Het zou waarschijnlijk niet nodig zijn moeite te doen die naam te onthouden, de namen van knappe jongens vergat ik niet vaak. Het was een leuke naam vond ik. Het stond hem.
    Ik glimlachte terug naar hem en pakte er een kruk bij, zodat ik niet de hele middag op mijn benen hoefde te staan. Wel bleef ik achter de bar, zodat ik snel kon reageren als iemand nog wat wilde bestellen.
    'Heb je al iemand anders leren kennen?' vroeg ik nieuwsgierig. 'Of ben ik de eerste? La Push is echt fantastisch, de mensen hier zijn ontzettend aardig en hecht met elkaar.' Dat ze hecht waren had ook een andere reden, maar dat vertelde ik niet. Ik wist niet of ik de jongen toe kon vertrouwen met zulke geheimen als de mythes die echt waar waren, dat hoefde niet de hele wereld te weten. Opnieuw schoof ik het plukje haar wat voor mijn gezicht hing terug achter mijn oor en nam een slokje van mijn glas water, wat ik altijd klaar had staan.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Noah Mahone

    'Jij bent de eerste die ik hier leer kennen', vertel ik haar.
    'Fijn, dat de mensen hier zo hecht zijn. Mijn moeder en ik zijn ook zo', zeg ik dan.
    Ik weet niet of dat een typisch iets is voor indianen maar mijn moeders familie is ook heel hecht. Dat vind ik wel fijn. Mede daardoor mis ik mijn vader niet. Ik heb ook geen herinneringen aan hem, dat helpt ook. Mijn moeder heeft ook geen behoefte aan een man in haar leven, volgens haar. Ik vind het prima zo. Hoewel ik uiteindelijk zelf een huisje of iets in die richting wil hebben. Voor altijd bij mijn moeder blijven wonen dat wil ik niet. Misschien dat ik dan alleen ga wonen of dat ik dan samen met mijn vriendin ga samen wonen, als ik dan een vriendin heb. En misschien ooit nog eens kinderen. Maar dat is allemaal voor later. Momenteel ben ik meer bezig met mijn examens en naar welke universiteit ik wil.


    Physics is awesome

    Skylar Rose Grayson.
    'Je bent de eerste die ik hier leer kennen,' vertelde Noah me en ik knikte. 'Fijn dat de mensen hier zo hecht zijn. Mijn moeder en ik zijn ook zo,' ging hij verder.
    Ik knikte. 'Mooi. Ik vind het altijd wel leuk als jongens een goede band hebben met hun moeder. Begrijp me niet verkeerd, maar hoe kan je nou geen goede band hebben met je moeder, als ze van je houdt en ze altijd voor je gezorgd heeft. Maar oké, weet je al naar welke school je gaat? Hier in La Push of in Forks?'
    Ik was best nieuwsgierig naar welke school dat hij zou gaan. Zou hij net als ik naar de school hier in La Push gaan?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Noah Mahone

    'Ik heb geen flauw idee, dat weet mijn moeder', zeg ik.
    'En inderdaad, hoe kun je nou geen goeie band hebben met je moeder? Ik kan het mij niet voorstellen maar ja mijn moeder en ik zijn altijd met z'n tweeën geweest voor zover ik weet', waarom vertel ik haar dat?
    'En waar ga jij naar school?', vraag ik aan haar.
    Mijn vrienden zijn altijd verbaasd als ik ze vertel dat ik geen vader nodig heb. Mijn moeder is zowel mijn vader als mijn moeder. Het is niet altijd makkelijk voor haar. Maar hele grote tegenslagen hebben we nooit mee gemaakt. Alsof we een beschermengel hebben. Of iemand zoals die vrouw die mij toen heeft gered.


    Physics is awesome

    Skylar Rose Grayson.
    'Ik heb geen flauw idee, dat weet mijn moeder,' antwoordde Noah mijn vraag en ik knikte, waarna ik nog een slok van mijn drinken nam. 'En inderdaad, hoe kan je nou geen goede band hebben met je moeder? Ik kan het mij niet voorstellen. Maar ja, mijn moeder en ik zijn altijd met zijn tweeën geweest, voor zover ik weet.' Ik knikte begrijpelijk. Het was ergens wel schattig dat hij alleen met zijn moeder was, dan hadden ze een sterke band.
    'En waar ga jij naar school?' vroeg hij aan mij. Ik zette mijn halflege glas water weer terug op de bar neer. 'Wel, ik ga hier in La Push naar school. Het is niet zo'n grote school als in Forks, maar wel erg gezellig.' Opnieuw glimlachte ik naar hem.
    Als mijn beste vriendin Daphne hiervan zou horen, zou ze flippen. Daphne had een zwak voor knappe, schattige jongens als Noah. Ik ook, maar ik liet het niet merken 'Waar kom je vandaan, voor je hier kwam wonen?' vroeg ik hem.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    || Welkom nieuwe mensjes, ik ben Delilah (: Uuugh, het is echt zo druk hier in huis. ||

    Renesmee Carlie Cullen
    Nog voordat papa zijn zin had kunnen afmaken stond ik al bij de deur. "Ja! Dat is een goed idee." zeg ik terwijl ik mijn jas haastig van de kapstok pak. Het was zo'n legergroene parka jas. Ik vond het allemaal best, Alice zei dat het helemaal in was op dit moment. Mijn rode, wollen sjaal hing ernaast. "Maar, ik krijg wel een voorsprong. Anders is het echt niet eerlijk." De eerste keren dat we gingen jagen dacht ik altijd dat het door mij kwam, dat ik niet snel genoeg was. Maar nu wist ik wel beter, het kwam doordat ik geen échte vampier was. Er zaten een stuk meer nadelen dan voordelen aan, vond ik zelf. Daar dacht Rose wel anders over, en eigenlijk had ze wel gelijk. Eigenlijk had ik wel graag een mine versie van Jacob en mij. Of twee, of drie. Snel brak ik mijn gedachtestroom af, straks kreeg papa een beroerte of zo. Oh, dat gaat natuurlijk niet. Ik schoot in mijn jas en trok de sjaal over mijn hoofd. Mama stond al naast me, pakte haar jas en deed hem aan. "Oke, let's do this." zei ik met een grote glimlach op mijn gezicht. Eigenlijk hoopte ik dat we snel klaar zouden zijn, zodat we naar opa konden. Ik kon me echt met geen mogelijkheid bedenken wat die verassing nou moest zijn. Met een zacht kraakje zwaaide ik de voordeur open.

    Isabella Marie Cullen
    Renesmee stemde gelijk in met het idee om te gaan jagen. We hadden nog wel even voordat Charlie ons verwachte, dus knikte ik ook. Intussen was Nessie al op een drafje naar de kapstok verdwenen, waardoor Edward en ik weer eventjes alleen waren. Snel pakte ik hem beet en drukte een kus op zijn lippen. "Maar, ik krijg wel een voorsprong. Anders is het echt niet eerlijk." riep onze kleine ( ondertussen wel grote ) meid vanuit de hal. "Oké, is goed!" zei ik haastig terug waarna ik me van Edward los maakte. Ondertussen begon ik me af te vragen of het cadeau nou wel zo'n goed idee was. Natuurlijk, Renesmee zou het helemaal het einde vinden. Maar in een huis met acht en een halve vampier, dat zou nog wel eens fout kunnen gaan. Ik zag het beeld al voor me, Emmett die net iets te dicht bij kwam.. Aan Nessie's ongeduldige getrippel kon ik horen dat ze het tijd vond om weg te gaan. Zelf pakte ik ook mijn jas en trok hem aan. "Oke, let's do this." zei Renesmee enthousiast. Ik keek Edward met een gelukkige glimlach aan en stap na Renesmee naar buiten.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2013 - 20:13 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Noah Mahone

    'Waar kom je vandaan, voor je hier kwam wonen?', vraagt Sky.
    'Uit Auburn, dat ligt ook in deze staat', beantwoord ik haar vraag.
    'Heb jij hier altijd gewoond of ben je ook wel eens verhuisd?', vraag ik aan haar.
    Dit is mijn eerste verhuizing. Ik hoop dat mijn vrienden nog wat van zich laten horen maar ik kan het ze moeilijk kwalijk nemen als ze dat niet doen. Ik heb natuurlijk internet en een mobiel maar toch. Mijn moeder heeft zich helemaal verdiept in de omgeving hier. Ze heeft gezegd dat Seattle de dichtst bijzijnde stad is. Boodschappen doen kan je het beste doen in Forks, handig om te weten als je nooit boodschappen doet. En volgens haar hebben ze in La Push ook een winkeltje. Ik zal het binnenkort allemaal leren kennen. Hopelijk leer ik ook een heleboel nieuwe mensen kennen waarmee ik vrienden kan worden.

    {Sorry, dat ie zo kort is. @Ceremonials, hallo. Ik doe/speel Noah, Paige en Collin}


    Physics is awesome

    Skylar Rose Grayson.
    'Uit Auburn, dat ligt ook in deze staat,' beantwoordde Noah mijn vraag. Ik knikte, ik was er wel eens geweest.
    'Heb jij hier altijd gewoond of ben je ook wel eens verhuisd?' vroeg hij toen. Ik haalde mijn schouders op. 'Oorspronkelijk kom ik uit Florida, maar aangezien mijn moeder hier vandaan kwam ben ik op mijn 5e hierheen verhuisd. Sindsdien woon ik hier.'
    La Push mocht dan klein zijn, en Forks ook, maar ik voelde me hier helemaal thuis. Ik kan me bijna niets meer herinneren van Florida, miste het ook niet echt, maar toch had ik de behoefte er ooit nog eens te komen, misschien voor mijn studie of zo.
    'Je zult het hier echt fijn gaan vinden, dat weet ik zeker. De mensen zullen je hier ook wel vlug accepteren,' glimlachte ik Noah toe. 'Zeker als je ook hier naar school zou gaan,' vervolgde ik mijn zin. Bob trok mijn aandacht en vroeg om nog een bier, wat ik hem, met een grap samenhangend dat hij niet al te veel moest drinken, anders zou hij dadelijk nog een bierbuik krijgen, gaf ik hem. Die grap maakte ik wel vaker, Bob vond hem namelijk geweldig en kon zich er wel tien minuten mee vermaken. Het grappige eraan was dat Bob al een enorme bierbuik had.
    Nadat ik ook nog twee andere mensen bediend had die het café binnengewandeld kwamen, duidelijk twee toeristen, liet ik mezelf weer op de kruk zakken.
    'Vind je het jammer dat je hierheen verhuisd bent?' vroeg ik toen, met een nieuwsgierige ondertoon in mijn stem.

    [Hi Delilah, ik ben Iris (: ]

    [ bericht aangepast op 19 feb 2013 - 20:59 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Noah Mahone

    Dus Sky komt oorspronkelijk uit Florida. En ze is in Auburn geweest. Nu maar hopen dat ik in La Push naar school ga.
    'Aan de ene kant maar aan de andere kant niet', vertel ik haar.
    'Ik mis mijn vrienden en ik kan hier nieuwe mensen leren kennen, misschien nieuwe vrienden maken', leg ik uit.
    Ik vraag mij af of ik vrienden kan worden met de jongens hier. En of ze heel anders zullen zijn dan mijn vrienden. Hoe de meisjes zijn is minder belangrijk. Ik ben geen flirt type en een relatie, dat hoef ik niet per se. Niet dat ik het erg zou vinden als ik een leuk meisje zou vinden waarmee het goed klikt en daarmee een relatie krijg. Hoewel ik wel een beetje ouderwets ben. Ik vind dat de jongen het meisje moet vragen. Daarnaast vind ik het een kwestie van bewijzen hoeveel je om haar geeft. Geef je veel om haar dan ben je ook dapper genoeg om haar te vragen en geef je niet zoveel om haar dan vraag je haar niet.

    {Sorry, voor de late reactie.}

    [ bericht aangepast op 19 feb 2013 - 22:52 ]


    Physics is awesome

    Skylar Rose Grayson.
    'Aan de ene kant, maar aan de andere kant niet,' vertelde hij en ik knikte opnieuw. 'Ik mis mijn vrienden en kan hier nieuwe mensen leren kennen en misschien nieuwe vrienden maken.' Ik haalde mijn schouders op. Ik vond hem aardig, misschien dat wij goede vrienden konden worden.
    'Dat zal wel lukken hoor, iedereen is hier erg vriendelijk. Of ja, bijna iedereen.' Ik grijnsde naar hem en nam weer een slok water. 'En zo niet, ik wil best vrienden met je zijn,' lachte ik en gaf hem een knipoog. Normaal was ik niet zo spontaan en niet zo'n prater, maar bij Noah voelde ik me erg op mijn gemak.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Iemand die zich bij Skylar en Noah wilt voegen? (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel