• ‘Another legend claims that we descended from wolves and that the wolves are our brothers still. It’s against tribal law to kill them.’
    Jacob Black


    In een eeuwenoud indianenreservaat in de Washington, vlakbij het kleine dorpje Forks, wonen de Quileutes. Zoals iedere andere indianenstam vechten zij voor hun bestaan en hun tradities. Houten huisjes, kampvuuravonden, alternatieve leefwijzen en een aparte school voor de jeugd vormen samen een hecht eenheidsgevoel de basis van deze bevolkingsgroep.
    Maar zijn de Quileutes wel wat ze lijken – een vreedzame, kleine indianenstam – of verhullen ze verschillende, diepe en grote geheimen die aangeven dat ze legende waar zijn?

    'The histories that we always thought were legends. The stories of how we came to be. The first in the story of the spirit warriors.’
    Jacob Black




    || ROLLEN
    Black Roedel
    Jacob Black – Shooter
    Leah Clearwater – Emrys
    Embry Call – Shooter
    Seth Clearwater – Boromir
    Quil Ateara

    Uley Roedel
    Sam Uley – Boromir
    Jared Cameron
    Paul Lahote – Squib
    Brady Fuller – MindBreaker
    Collin Littlesea – Eyes

    Mensen
    Emily Young
    Rachel Black – Fantine
    Rebecca Black – Squib
    Kim Connweller
    Claire Young

    Cullens
    Carlisle Cullen – Boromir
    Edward Cullen – Shooter
    Bella Cullen – Fantine
    Renesmee Cullen – Fantine

    Onbekende personen
    Maximaal 8
    Ameleigh Bluebell Winter – Vampier – Phrases
    Jennifer Grindstone – Mens – RosalieBlack
    Jezebel Odys Fray – Hybride – Phrases
    Noah Mason Mahon – Mens – Eyes
    Paige Anna Eleonora Hymes – Vampier – Eyes
    Raphaël Embriël Fray Call – Hybride/Wolf – Shooter
    Skylar Rose Grayson – Mens – Pebble
    Valesca Adina Tverskaya – Vampier – Fantine

    || REGELS
    Doden zonder toestemming van de desbetreffende persoon is niet toegestaan.
    Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s (beta’s wanneer de alfa’s niet aanwezig/bezet zijn).
    Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films.
    Drie rollen per account.
    Maximaal vijf verzonnen rollen.
    Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee – ingeprent, Quil en Claire – ingeprent, Jared en Kim – ingeprent, Paul en Rachel – ingeprent, Embry en Jezebel, Raphaël en Ameleigh, Edward en Bella.

    || HERSTART
    Door inactiviteit van de leden en het hoogstwaarschijnlijk vastlopen van de RPG is er besloten deze Quileute RPG een herstart te laten maken. Hierdoor zijn sommige rollen al bezet en zijn er al enige verhaallijnen gecreëerd in het originele Twilight verhaal.
    De grootste verandering is het feit dat Embry Call samen met Jezebel Odys Fray een kind hebben gekregen – een combinatie van een wolf en vampier – genaamd Raphaël Embriël Fray Call, die inmiddels een relatie heeft met Ameleigh Bluebell Winter.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 10:30 ]


    •

    {Collin, misschien? Paige kan niet want ze is een vampier}


    Physics is awesome

    {Trouwens, voor wie het nog niet weet, morgen gaan we naar een nieuwe server en dus is Q vanaf 10 uur s'morgens niet meer bereikbaar}


    Physics is awesome

    || Ik ben 'n weekendje weg met de vriendinnetjes. ||


    •

    {Veel plezier!}


    Physics is awesome

    Rebecca Black
    Ik grijnsde om Jacobs reactie, het was ook tijd aan het worden dat hij iemand gevonden had. Hoewel we elkaar maar zelden zagen spraken we elkaar natuurlijk wel, we mailden en belden veel al was dat de afgelopen tijd minder geworden, mijn contacten buiten Hawaii hadden onder mijn scheiding geleden. Jacob was intussen in de twintig. 'Nou ik kan niet wachten tot ik haar ontmoet,' zei ik.
    Ik grijnsde en keek rond. 'Waar is het huis van Paul en Rachel eigenlijk?' vroeg ik daarna toch maar en ik zuchtte. 'Ik ben hier echt heel lang niet meer geweest en toch ziet het er nog hetzelfde uit. Zal hier ooit iets veranderen?'


    Remember to be ridiculous.

    {Iemand voor Paige of Collin btw?}


    Physics is awesome

    | Even een klein aandachtspunt voor Eyes en Pebble: de meesten van ons zijn niet iedere dag te vinden hier. We hebben het nogal druk buiten quizlet om.
    Dit is waarschijnlijk zo'n rpg waarin de meesten langere posts schrijven en zo nu en dan ook eens alleen spelen. Het vervelende is een beetje dat jullie grof gezegd om de haverklap een nieuwe post klaar hebben, en dat zijn dan geen enorme teksten. Dat is prima, hoor - maar bedenk ook dat wij jullie moeten kunnen volgen en ik ben dan weer iemand die zoiets heeft van 'laat maar' bij het gespam en gevraag of iemand met jullie persoon wilt spelen. Snap je? |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    {Ik snap het maar dit is het enige Twilight-Quileute topic dus ik ben een beetje te enthousiast ben ik bang}


    Physics is awesome

    || I agree with Leave, alhoewel ik het wel super tof vind dat jullie zo enthausiast zijn! @Shooter, veel plezier meid! ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Paul Lahote
    Ik slenterde door La Push. Rachel had ik vandaag amper gezien en eerlijk gezegd was ik niet al te happig om naar huis te gaan en de enige te zijn die thuis was wanneer mijn schoonzus aankwam. Ik was intussen in de twintig en had haar sinds mijn veertiende niet meer gezien dus je kon je waarschijnlijk wel voorstellen waar mijn tegenzin vandaan kwam. Het was niet zo dat ik iets tegen Rebecca had, ik had haar altijd gemogen toen ze nog in La Push woonde maar het leek me geen strategisch idee om met z'n tweeën in een woonkamer te zitten, als ze aankwam en er was niemand zou ze zonder twijfel wel iemand die ze kende tegen het lijf lopen. Ik bleef voor een van de huisjes stilstaan en nam de beslissing om maar op de bel te drukken. Collin, wees alsjeblieft thuis.


    Remember to be ridiculous.

    Collin Littlesea

    Mijn ouders zijn niet blij ermee dat ik steeds met het de leden van het roedel op pad ga. Ze vinden dat ik school teveel verwaarloos en dat ik andere dingen moet doen. Mijn moeder zei zelfs dat ik dat ik maar een leuk meisje moet gaan zoeken. Ik kan haar niet vertellen dat ik dat niet wil omdat ik haar dan kwets als ik in prent met een ander meisje. Want de kans dat ik in prent is vrij groot. Maar bij de andere is dat vrij snel gebeurt nadat ze in een wolf zijn veranderd dus ik ben bang dat ik misschien niet in prent. De andere zullen vast zeggen dat ik haar gewoon nog niet ben tegen gekomen en geduld moet hebben. Dan klinkt de bel. Vast een van de jongens van het roedel. Hier gaan mijn ouders niet blij mee zijn. Toch loop ik naar de voordeur en open die. Tot mijn verbazing zie ik Paul staan. Rebecca is terug dus ik verwachtte dat hij samen met Rachel, Rebecca zou verwelkomen.


    Physics is awesome

    | Jullie enthousiasme is exact waarom we deze rpg opnieuw hebben geopend voor anderen, maar misschien kunnen jullie met dat enthousiasme iets langer gaan schrijven zodat het iets beter te volgen is? |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [iemand voor Brady?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    | MindBreaker, als je de moeite neemt om één bladzijde terug te lezen kun je zien dat het niet erg bevordelijk gevonden wordt dat er om de haverklap wordt gevraagd en gespamd met dingen die ook in pb kunnen.
    Als je ziet dat er iemand online is, kun je Brady best zonder heel gesprek naar een desbetreffend persoon sturen. Lees gewoon een stukje terug en voilá. Je hebt je zonder moeite in een gesprek gemengd. |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leave schreef:
    | Jullie enthousiasme is exact waarom we deze rpg opnieuw hebben geopend voor anderen, maar misschien kunnen jullie met dat enthousiasme iets langer gaan schrijven zodat het iets beter te volgen is? |


    {Ik zal het proberen maar soms kan ik gewoon niet meer schrijven zonder onzin op te gaan schrijven}


    Physics is awesome