• Heejj hier kan je reclame plaatsten ben opzoek naar leuke story!

    hier ook ééntje willen jullie bekijken ? x


    I will take revenge on what they've done | | Miley Cyrus ~ One Direction
    - BatPayne en iiloveJBx
    - Geschreven en gesproken in het Nederlands.
    - Hoofdpersonages: Miley Cyrus en Zayn Malik.
    - Belangrijke nevenpersonages: Ariana Grande en Louis Tomlinson.
    - One Direction bestaat.
    - Kan 16+ bevatten.
    - Wraak en liefde.
    - POV Miley wordt beschreven door iiloveJBx.
    - POV Zayn wordt beschreven door BatPayne.
    - Soundtrack.
    - Op 12/01/2013 gestart.



    I was in love until I found out who you truly are. Then I knew, it was time for payback.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 14:14 ]


    Don't tchange for other people, just stay youre self


    Het jaar 2014 was een jaar die de negentienjarige Yulya Smith nooit zou vergeten. Niet alleen omdat er een oorlog was, maar ook omdat haar beste vriendin, Danielle Ruit, iets voor haar te verborgen had. Veel wist Yulya niet af van haar geheim, maar ze probeerde er altijd meer over te ontdekken. Maar dan gebeurde er iets wat niemand had gehoopt; ze ontmoette een jongen die haar wilde helpen en niet zomaar een jongen, maar een engel.

    • Foto is link


    Some people are art and do art at the same time

    [url] http://www.quizlet.nl/stories/120668/true-love--louis-tomlinson-16/ [/url]



    Toen Scarlett's vader overleed in de zomer van 2009 veranderde haar leven compleet. Haar moeder was totaal de weg kwijt en kon alleen nog maar huilen, drinken en aparte kleding aan doen. Scarlett wou er voor haar moeder zijn, maar ze kregen telkens vaker ruzie. Zo nam haar moeder bijna elk weekend wel weer een of andere vieze man mee naar huis waar ze vervolgens met veel lawaai het bed mee in dook. Toen Scarlett in de winter van 2012 werd verkracht door een man die haar moeder mee naar huis nam en haar moeder zich hiervoor niet schaamde was het de druppel. Nu, een aantal maanden later is het dan eindelijk zo ver...

    ~ One Direction bestaat.

    Hoofdpersonen
    ~ Scarlett Tomlinson
    ~ Catie Brown
    ~ Louis Tomlinson
    ~ Liam Payne
    ~ Harry Styles
    ~ Niall Horan
    ~ Zayn Malik

    http://www.youtube.com/watch?v=WLfNbNHO0PE

    •••••••••••••••••••••••••••

    She's my best friend.
    No, she's mine.
    Are they twins?






    •••••••••••••••••••••••••••
    You look like me.
    I look like you.
    Are we sisters?






    • One Direction bestaat niet.
    Niall Horan
    Harry Styles
    Alice Avery
    Jenna Marin
    • Start: 28 - 07 * 2013
    • Eind: ~
    • Record:
    • blackXwhite©
    • HarrysWife©
    KLIK!


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    C'est l'histoire d'un amour ~ Harry Styles./


    De Franse zon, een vriendschap, een onmogelijke liefde, een medogenloos geheim.

    Prologue
    “Ik wil niets meer van je horen.
    Een sms als je aangekomen bent,
    Daarna niks meer.
    Geen belletje,
    Geen kaartje,
    Geen smsje,
    Geen mail.

    Helemaal niets.”


    I just want to be myself and I want you to love me for who I am - Lady Gaga

    Demons - Zarry Stalik


    Don't get too close, it's dark inside, it's where my demons hide, it's where my demons hide.



    Soundtrack
    Dit verhaal kan 16+ delen bevatten
    One Direction bestaat niet


    Prolouge
    De zwartharige, bleke jongen die de naam Oliver met zich meedroeg tuurde nog eens door het raam. Het kleine jongetje luisterde naar de juf, die aan het uitleggen was hoe deelsommen werkten. Hij keek aandachtig naar het bord.
    Sophia – een jonge vrouw van 20 jaar oud – trok haar wenkbrauwen op. 'En?'
    'Ik denk dat Zayn geschikt is,' antwoordde Oliver uiteindelijk. 'Hij is niet dom, en hij lijkt zowel mentaal als fysiek best sterk te zijn. Er kan niet veel misgaan als we hem veranderen.'
    'Als ik hem verander,' verbeterde zijn bruinharige handlangster ongeduldig. 'Ik ben hier degene die de een Mutate is, niet jij.'
    'Ja ja,' zei hij, terwijl hij geïrriteerd met zijn ogen rolde. 'Ga je gang. Doe je best.'
    Ze sloot haar ogen, haalde een paar keer diep adem, en wist toen dat het werkte. Ze wist hoe de adem van het kleine jongetje, dat voorheen nog aandachtig had zitten luisteren, even haperde. Al gauw raakte hij verveeld en begon hij heen en weer te wippen op zijn stoel, niet meer luisterend naar de juf.
    'Het is gelukt,' fluisterde Sophia.
    Het was slechts een kleine verandering in Zayn's gedrag, maar het was een keerpunt in zijn leven, dat na deze dag nooit meer hetzelfde zou zijn.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Wat als je nou niet van korte rokjes en hoge hakken houdt maar je op een school vol tuttige meisjes zit? Wat als je juist heel verlegen bent en iedereen om je heen te zelfzeker lijkt? Wat als je niet houdt van pizza maar er niets anders is dan diepgevroren, vreselijke (juist, ja) pizza? Mauds leventje verloopt niet volgens plan maar wanneer ze de charmante Matthew tegenkomt blijkt alles op zijn plaats te vallen. Toch?



    • Genres: romantiek, drama, teen fiction, (actie)
    • ©LongWayDown
    • Start: 12-08-'13
    • Einde: -.


    Ik begin pas 12 augustus aangezien ik dan terug ben uit Italië en ik die vakantie ga gebruiken als inspiratiebron. Het zou heel fijn zijn als je al een abo zou nemen en gewoon afwacht. Ook reactie's zijn geweldig! Als je graag One Direction leest, ik ga misschien Liam als mannelijke 'hoofdrol' gebruiken. (:

    Edit: Linkje erbij ^^

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 18:52 ]

    Stil meisje.

    http://www.quizlet.nl/stories/112822/stil-meisje/




    Kan jij je zelf veranderen, zodat je een andere persoon wordt? Zal het haar lukken om te veranderen of raakt ze toch in een andere wereld, waar je eigenlijk niet wilt zijn, maar dat toch gebeurd. Wat is het verschil tussen goed en fout? Ze raakt in een andere wereld terecht, maar is die wereld wel zo fout als dat, het lijkt.
    Amy is een meisje van 17 jaar oud. Amy is een meisje, maar eigenlijk is het een volwassenen vrouw. Iemand met veel diepe wonden en die haar leven soms wilt vergooien, maar toch door zet om te leven en te vechten voor alles wat ze wil. Ze wilt laten zien dat ze een sterke meid is en niks haar klein kan maken, maar lukt dat zonder tranen, verlies en fouten?


    - Volledig in het Nederlands geschreven.
    - Cover: MissMarije
    - Written: MissMarije



    Op mijn profiel staan er nog een par afgelopen verhalen.

    One special girl ~ft. Draco Malfoy



    It's just one family.
    One family, that can change everything.
    But this time, it's just one girl.. that can change everything.


    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 21:35 ]


    I will always strive to live within the light.

    A Thousand Ways • Liam J. Payne



    Door de breuk van de Britse boyband One Direction hebben de vijf jongens die deze groep vormden geen contact meer met elkaar. Vooral voor Liam Payne is dit zwaar. Hij zag de vier andere leden als echte broers, die hij nu plots is kwijtgeraakt. Enkele maanden heeft hij zich volledig afgesloten van de buitenwereld, maar nu probeert hij zijn leven terug op te pakken.
    Liam voelt zowel verdriet als haat voor de vier andere jongens, omdat ze niets van hun laten horen. Voor één jongen is zijn haat het grootste en dat zal voor de grootste wending in zijn leven zorgen – maar daarvoor niet positief.


    Liam James Payne
    Elisabeth Kadee Hastings



    I'm so sorry. Please wake up!

    Een kort verhaal van ongeveer 10 hoofdstukken, bestaande uit 3 delen.




    # iheartgomez
    # Nederlands gesproken en geschreven
    # Start op 15 augustus 2013
    # Ik probeer zo regelmatig mogelijk te posten


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.



    Hailey Miller is een meisje uit Los Angeles, maar sinds die ene gebeurtenis verhuist ze naar de andere kant van Amerika, New York. Ze moet een heel ander leven leiden en ze moet zich voort doen als iemand die ze niet is. Niemand, behalve haar gezin, weet wie ze echt is. Ze houdt een masker voor zich tot ze de jongen Liam Payne leert kennen. Onmiddellijk hebben ze een goede band, maar toch voelt het aan alsof ze de jongen beliegt en bedriegt. Zal ze hem kunnen zeggen wat er in haar leven is gebeurd waardoor ze juist dat masker draagt? Of blijft ze liegen tegen de persoon die het beste met haar voor heeft?




    -Nederlands geschreven en gesproken
    -One Direction bestaat niet
    -Met Liam Payne en Hailey Miller

    Link: You don't know who I really am. || Liam Payne

    NOTE: Elke dag schrijf ik een hoofdstuk


    Whispering waves

    Hoe anti-sociaal in radicaal kan veranderen


    Romy, een zestienjarig meisje dat al sinds haar kleutertijd weinig tot geen vriendinnen heeft gehad, en daar naar eigen zeggen nog geen behoefte aan heeft. . Zij spendeert haar dagen lezend, muziek luisterend of schrijvend door en zit daarmee niemand in de weg.
    Ook op school is ze vrij onzichtbaar, tot ze de negentienjarige Richard per toeval ontmoet. Hij laat haar zien hoe ze zichzelf opnieuw tegen kan komen, al zal ze daar veel voor moeten opgeven.

    klik


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Een verhaal over Niall, hij is de coolste van de school en iedereen vindt hem geweldig.
    Iedereen behalve ik.
    Hij denkt dat hij alles kan krijgen, maar dat is niet zo.

    proloog:
    I don't like you. I hate you.
    I am not attracted to you. Or yes maybe I am. No did I said that? I am not attracted to you. Why did I even though that? Okey I really should stop having weird conversations with myself. But there is one thing I am really sure about. I am not a toy, you can't use me and then drop me away when you're bored.
    This is who I am. I am just me and you can't change that.

    ~ElizaSmith




    -Niall Horan
    -Eliza Smith
    -One Direction bestaat niet
    -Soms 16+
    -Ik-persoon (Eliza)
    -Nederlands geschreven
    -Nederlands gesproken

    Ik weet niet of dit je ook interesseert, maar ik zal het er maar even bijzetten.
    -Momenteel 28 hoofdstukken
    -Momenteel 20 abo's en 6 bladwijzers en 17 kudo's
    -Ik post ongeveer 4 of 5 keer per week, indien niet, dan laat ik dit op voorhand weten

    http://www.quizlet.nl/stories/117271/he-thinks-he-can-use-me/


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    -Never let you go || Justin Bieber


    'Why do you have to leave?'


    'I have a tour, you know that.'
    'Yes. But you can't stay here?'
    'No. I'm sorry, sweetheart, but I can't.'
    'I'm beg you, stay.'
    'Babe, don't cry. You know, that is impossible.'
    'I'm gonna miss you so much.'
    'I miss you right now.'
    'You're not even gone. But wait, I can go with you. Take me with you.'
    'Baby, you mother said it was not allowed. But I've to go now.'
    'Please...'
    'I can't help it. I love you more than I love myself!'
    'I love you the most!'
    'Give me a big hug and a kiss.'
    'Bye, Justin. Bye!'






    - Fanfiction over Justin Bieber
    - Nederlands en Engels gesproken
    - Soundtrack
    - Ik waarschuw niet, dus neem een abo als je het wil volgen.



    Begonnen: 4-8-2013
    Einde: ?-?-?


    Midnight doesn't last forever. Dark turns to light.

    -Live. Love. Laugh. ft Louis William Tomlinson






    Een liefde. Twee levens.
    Ieder zijn eigen leven, delend met de ander.

    Een plotselinge gebeurtenis die niemand zag aankomen.
    Je bent je leven niet meer zeker.
    Wie kan je vertrouwen?
    Wie kan je helpen?
    Klopt je gevoel?
    Of is het beter om naar je verstand te luisteren?

    Zoveel vragen, maar geen antwoorden.
    Zijn die nog te vinden?
    Zijn er überhaubt nog antwoorden?

    Een liefde. Twee levens.
    En veel gedoe.


    -Fanfiction over Louis Thomlinson
    -One Direction bestaat niet
    -Nederlands gesproken
    -Ik waarschuw niet, dus neem een abo als je verder wil lezen.


    Midnight doesn't last forever. Dark turns to light.