• Nou, de titel zegt meer als genoeg. Het regende hier eerst fucking hard, maar toen sloeg het om in hagel en nu is mijn dakgoot overstroomd door de hagel ;c





    Nog iemand waarbij het zo hard ging hagelen?
    En ja ik had zin om hierover een topic te maken :x

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 15:29 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bij ons regende het vanmorgen, toen ging het keihard onweren, toen hagelen, toen scheen de zon, toen ging het sneeuwen, toen weer hagelen en toen weer sneeuwen. Nu schijnt de zon. Echt heel raar.


    Take risks and conquer your fears.

    Hier de hele dag al, afgewisseld met natte sneeuw :c. Naar huis fietsen is een zware strijd met ijskogeltjes die door schedel heen willen boren.


    i put the fun in funeral

    Vanochtend werd ik wakker van knallende onweer, daar was ik al niet zo blij mee.
    Vervolgens vertrok ik van huis weg met droog weer, maar moest het halverwege weer gaan regenen.
    Toen is het heel de dag droog gebleven en op het moment dat ik eindelijk naar huis kon, begon het hier ook te hagelen.
    En nu staat weer een blauwe lucht. Gelukkig hebben we hier (nog) geen sneeuw, want dan zou ik echt depressief worden.


    Tell me about it, stud.

    Insurgent schreef:
    Bij ons regende het vanmorgen, toen ging het keihard onweren, toen hagelen, toen scheen de zon, toen ging het sneeuwen, toen weer hagelen en toen weer sneeuwen. Nu schijnt de zon. Echt heel raar.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Insurgent schreef:
    Bij ons regende het vanmorgen, toen ging het keihard onweren, toen hagelen, toen scheen de zon, toen ging het sneeuwen, toen weer hagelen en toen weer sneeuwen. Nu schijnt de zon. Echt heel raar.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Insurgent schreef:
    Bij ons regende het vanmorgen, toen ging het keihard onweren, toen hagelen, toen scheen de zon, toen ging het sneeuwen, toen weer hagelen en toen weer sneeuwen. Nu schijnt de zon. Echt heel raar.


    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 15:35 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb 3 hagelsteentjes gehad en toen was t klaar :3


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Wat ben ik toch blij dat ik zo kort school had en telkens door een droge periode fietste :x


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hier heeft het ook heel hard gehageld. Het was echt niet normaal. Gelukkig schijnt de zon nu.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Capricious schreef:
    Hier heeft het ook heel hard gehageld. Het was echt niet normaal. Gelukkig schijnt de zon nu.


    26 - 02 - '16

    bij ons scheen de zon superhard, en net begon het ook plots superhard te hagelen. Gelukkig is het nu over :) Alles is nu wel grijs en deprimerend T.T

    Hazelx schreef:
    bij ons scheen de zon superhard, en net begon het ook plots superhard te hagelen. Gelukkig is het nu over :) Alles is nu wel grijs en deprimerend T.T

    Same same, hoewel dat ook wel zijn charme kent. Hier schijnt de zon namelijk op precies 1 gebouw en dat ziet er best vet uit.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hier is de afgelopen 12 uur bijna elk neerslag gevallen dat je kunt hebben. Ik heb ook nog slaap te kort door ie k*t onweer D:.
    Vanochtend stond ik net onder het afdakje van de school, begon het keihard te hagelen


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    En het hagelt weer, alleen waait het nu de andere kant op. (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jup, tijdens de eindpresentatie van mijn project :') Erg fijn, moest keihard gaan praten.


    To infinity and beyond •