• Nou, de titel zegt meer als genoeg. Het regende hier eerst fucking hard, maar toen sloeg het om in hagel en nu is mijn dakgoot overstroomd door de hagel ;c





    Nog iemand waarbij het zo hard ging hagelen?
    En ja ik had zin om hierover een topic te maken :x

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 15:29 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Whoehoe, mijn al overvolle goot, loopt nu echt helemaal vol met hagel. :Y)

    Kijk dan, deze kant was eerst bijna helemaal leeg:

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 16:06 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    En nu sneeuwt het T_T

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 16:06 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Yup, precies toen ik na mijn nablijf-straf naar huis fietste. Dubbele karma >.<


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ja bij ons net ook, net toen ik op de fiets zat(huil)

    Missdonut schreef:
    Ja bij ons net ook, net toen ik op de fiets zat(huil)

    Das echt kut.

    Btw. Welkom op Quizlet en leuk dat je als eerste op mijn topic reageert :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ja, bij mij ging het ook hagelen. Gelukkig hoefde ik toen niet naar buiten.


    Physics is awesome

    Ik werd vanmorgen wakker van een keiharde donderslag, waardoor ik dacht dat de derde wereldoorlog begon en ik meteen naast mijn bed stond. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Ik werd vanmorgen wakker van een keiharde donderslag, waardoor ik dacht dat de derde wereldoorlog begon en ik meteen naast mijn bed stond. :'D

    Hahahaha. Als je de kans hebt om de wereld over te nemen moet je die aangrijpen hé?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hahahaha. Als je de kans hebt om de wereld over te nemen moet je die aangrijpen hé?

    Natuurlijk! In tijden van onzekerheid is het fijn om een stabiele factor te hebben als leider. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Insurgent schreef:
    Bij ons regende het vanmorgen, toen ging het keihard onweren, toen hagelen, toen scheen de zon, toen ging het sneeuwen, toen weer hagelen en toen weer sneeuwen. Nu schijnt de zon. Echt heel raar.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Barnabas schreef:
    Ik werd vanmorgen wakker van een keiharde donderslag, waardoor ik dacht dat de derde wereldoorlog begon en ik meteen naast mijn bed stond. :'D


    Dat had ik niet erg gevonden, als ik het onweer s'ochtends had gehoord.


    Physics is awesome

    Hazelx schreef:
    bij ons scheen de zon superhard, en net begon het ook plots superhard te hagelen. Gelukkig is het nu over :) Alles is nu wel grijs en deprimerend T.T


    Precies dit. ^^


    Reading a good book is like taking a journey.

    vanacht onweer, toen regen, toen de zon (toen ik moest fietrsen=) toen weer regen, hagel, regen, hagel, regen, hagel en een soort sneeuw en nu was de zon er mweer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Barnabas schreef:
    (...)
    Natuurlijk! In tijden van onzekerheid is het fijn om een stabiele factor te hebben als leider. :Y)

    Oh en we willen ook echt allemaal jou als leider :Y) The Lord of Darkness zou dat veel beter kunnen ;D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nope, de zon scheen zelfs. Nu komen de donkere wolken wel heel dichtbij. Natuurlijk weer net op het moment dat ik naar sport moet.:')


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."