• Nou, de titel zegt meer als genoeg. Het regende hier eerst fucking hard, maar toen sloeg het om in hagel en nu is mijn dakgoot overstroomd door de hagel ;c





    Nog iemand waarbij het zo hard ging hagelen?
    En ja ik had zin om hierover een topic te maken :x

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 15:29 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    En toen kwamen er donkere wolken deze kant op, yay .___.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Bij ons is nu alles weg :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Je hebt een leuke buurt. (krul)

    Hier ook.
    ..Ik was met de auto, dus eigenlijk mag ik niet klagen. (.__. )

    Ik hekel die rot hagel. (cat) Hier hagelde het -voor zover ik weet- gelukkig niet.


    Bad decisions make good stories.

    Dragneel schreef:
    Je hebt een leuke buurt. (krul)

    Hier ook.
    ..Ik was met de auto, dus eigenlijk mag ik niet klagen. (.__. )

    Hahaha, dat is de achterkant ervan, dus niet zo interessant :Y)

    En inderdaad, niet zo klagen jij.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Awww, arme jullie!
    In Spanje is het 26º :3


    From these ashes, I will rise

    Ancore schreef:
    Awww, arme jullie!
    In Spanje is het 26º :3

    Dat is me dan weer te warm hoor, bah. Rond 20 / 23 is toch wel mijn max.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Vies weer:( En dan morgen ook nog aangepaste dienstregeling met de treinen -_-


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Ghehehe. Ja, bij mij was dat ook al zo, echt heel abrupt.
    Al lachte ik me meer rot, vanwege de mensen die buiten liepen / fietsten en whatever. Dat zag er grappig uit. :Y).
    Ik zat natuurlijk binnen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Bij mij hagelde het zo net en toen sneeuw en toen weer hagel en zo door en nu is er gee van beide


    May StarClan light your path.

    Jep, het heeft hier inderdaad ook ineens flink gehageld, echt met ontzettend grote vlokken!
    En toen was het ineens weer over xd


    Inspiration can hit you any time

    Marijncraft schreef:
    Bij mij hagelde het zo net en toen sneeuw en toen weer hagel en zo door en nu is er geen van beide


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ja 3 keer


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hahaha, dat is de achterkant ervan, dus niet zo interessant :Y)

    En inderdaad, niet zo klagen jij.

    PFFFT Ik klaagde helemaal niet not sure if klaagde Nederlands is but oh well

    Insurgent schreef:
    Bij ons regende het vanmorgen, toen ging het keihard onweren, toen hagelen, toen scheen de zon, toen ging het sneeuwen, toen weer hagelen en toen weer sneeuwen. Nu schijnt de zon. Echt heel raar.


    Save me from myself.