• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Zianourryx
    -Liam James Payne; Little
    -Harry Edward Styles; Sikowitz
    -Zayn Javadd Malik; Sikowitz


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Amoria
    - Skyler Daffney Thompson Glucio
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Zianourryx en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Teleurstelling was erger dan woeden en zo kwam het ook aan. Ik verwikkelde mijn vingers met die van Serena en duwde mijn neus in haar haren. ´Weet ik en je hebt er ook alle recht op.´ Ik kneep mijn ogen even dicht en probeerde normaal te blijven ademen. ´Ik weet dat ik niets goed maak als ik zeg dat het me spijt.´ Begon ik langzaam en kroop over de leuning heen om in kleermakerzit naast Serena te gaan zitten, naar haar toegedraait en haar handen weer te pakken. ´Maar ik wil je echt niet kwijt.´ Ik had mijn ogen neergeslagen en speelde met de ring om Serena haar vinger die ik haar had gegeven op de dag dat we vier jaar samen waren. nog niet zo gek lang geleden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Serena Woods.
    Een rilling gleed over mijn rug toen Harry onze vingers verstrengelde. Ik voelde Harry bewegen en uiteindelijk de bank inzakken, wat betekende dat hij naast me zat. Opnieuw pakte Harry mijn handen en met moeite draaide ik mijn hoofd in zijn richting, om mijn ogen te openen. 'Ik, eh, wil jou ook niet kwijt...' Het klonk haast onhoorbaar, maar hard genoeg voor Harry om het te horen. Want ondanks alles wilde ik hem toch echt niet kwijt, hij was wel diegene waar ik een kindje mee samen had en het liefste de rest van mijn leven nog bij wilde blijven. Mijn ogen focuste zich op zijn lange, slanke vingers die met de ring speelde die hij me had gegeven. 'Ik moet ook sorry zeggen, denk ik, ik had er niet zo heel heftig op moeten reageren. Het is tenslotte best lang geleden. Ze had gewoon nooit moeten komen, snap ook niet waarom ze het gedaan heeft, eigenlijk...' Want als zij weg gebleven was, dan was onze relatie gewoon nog zo perfect als daarvoor.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Langzaam keek ik op, maar zweeg. Ik wist dat Serena gelijk had. als ik nooit had geweten dat er nog een kind van mij op de wereld liep was er geen probleem geweest. Maar nu ik dat wel wist, wilde ik ook echt dat het mijn kind zou zijn. 'Ik snap het ook niet. Maar ik ga morgen met haar praten.' Ik bracht Serena haar hand omhoog en kuste deze zachtjes. Het was raar hoe ik nooit door had gehad dat onze relatie zoveel voor me betkende. 'Ik hou van je.' fluisterde ik zacht en opende mijn armen al teken dat ik een knuffel wilden. Als volwasse jongen hield ik wel heel erg van knuffelen. Ik kon er neits aan doen, maar het gaf altijd een goed gevoel. Alsof het wel weer goed kwam en ik alles aan kon. Helemaal nu. Maar dan moest ik hem wel eerst krijgen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Serena Woods.
    Een klein geluidje verliet mijn mond toen Harry zacht mijn hand kuste, mijn andere hand bracht ik naar mijn voorhoofd om zo proberend de hoofdpijn weg te duwen. De paracetamols werkte niet helemaal mee. 'Wat als ze iets gaat proberen?' Ik had totaal geen idee wat ik er van moest verwachten, maar in mijn hoofd speelde dan ook alleen de negatieve scenario's af. 'Ik ook van jou...' Kwam er iets twijfelachtig uit, maar ik wist gewoon dat ik nog van hem hield, wat er ook zou gebeuren. Nadat hij zijn armen gespreid had, hoefde ik er niet lang over na te denken. Ik kroop iets dichter bij en sloeg mijn armen om hem heen, om zijn heerlijke geur op te snuiven. Ergens zat het volgens mij wel weer goed, hopelijk.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Ik had dit antwoord al kunnen verwachten. 'Dan gaan we.' Ik keek Zayn aan en knikte langzaam als teken dat hij gelijk had. Maar sprak deze woorden toch ook nog uit. 'Je heb gelijk, en zal mijn best doen om er niets over in te zitten. Maar dat is niet een teken dat hij dan wel iets aan me heeft.' Een glimlach op mijn gezicht was niet te missen. Net als Zayn zei ik gedag tegen Eirwen en liep mee de straten door. Dit alles was te lang geleden en ging dus niet alles afzeggen door alles wat er was gezegd of gebeurd. Dit zou gezellig worden en had er ook zin in. Zachtjes begon ik te zingen en keek Zayn met een glimlach aan. Sinds ik Little Things vanmiddag ergens op de achtergrond hoorde zat het in mijn hoofd. Maar het vrolijkte me ook op altijd op, en het deels bleef toepasselijk. Want de teksten waren nog altijd waar.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eirwen
    Ik wendde mijn blik af van Harry tijdens het telefoongesprek. Staren was namelijk niet netjes. Niet veel later zag ik hrm wegslenteren. Ik had best wel met de jongen te doen. Hij had geen makkelijk leven. Ik liep nog even naar de deur en keek naar Louis en Zayn. "Tot snel hopelijk." Ik zwaaide ze even na en sloot toen de voordeur. Ik liep terug naar binnen. Daar liep ik naar de vleugel. Ik ging op het krukje zitten en kraakte mijn vingers even. Ik was beter in gitaar, bass en drums spelen, maar piano ging me nog wel redelijk af. Ik liet mijn dunne vingertjes over de toetsen glijden. The A-Team van Ed Sheeran. Zacht zong ik mee. Harder dan een fluister durfde ik echt niet. Ik speelde rustig door. Liam zou zo wel terug komen, maar dat baarde me niet te veel zorgen.


    Bowties were never Cooler

    Harry Edward Styles
    Ik sloot mijn ogen en trok Serena iets dichter tegen me aan. zachtjes kusje ik haar voorhoofd. 'Ik ga voor Hailey. Niet voor haar.' Gaf ik eerlijk antwoord. Ik kende Rosalie niet eens. Iets wat niet af te strepen viel tegen het feit dat ik een kind met haar had. Ik wist dat ik na dit alles niet kon vragen of ze me wilde vertrouwen. want dat was waanzin. Ik deed het dan ook niet. Er was duidelijk te merken dat Serena hoofdpijn had. De manier hoe ze over haar voorhoofd wreef en het gezicht dat ze trok. 'Kan ik iets voor je doen.' normaal hhad ik geroepen dat seks hielp tegen hoofpdijn. maar dat kon ik echt niet maken nu.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Serena Woods.
    Mijn armen klemde ik om zijn middel en ik zorgde ervoor dat ik zo goed als bij hem op schoot zat. Een genietende zucht verliet mijn mond toen Harry een kusje op mijn voorhoofd drukte. 'Ik begrijp dat je voor Hailey gaat, maar je weet maar nooit waar ze toe in staat is.' Ik leunde voor de helft met mijn hoofd tegen zijn borstkas en hoorde Puck wat dingen brabbelen in haar slaap. Ik sloot mijn ogen en knikte. 'Je mag mijn voorhoofd best masseren.' Ik had ergens in een blaadje gelezen dat -dat vaak hielp om de hoofdpijn tegen te gaan, ik wilde best nog een paracetamol innemen, maar na nog geen uur erachter was dat altijd heel slecht, dus kon het altijd nog zo. En Harry's aanrakingen waren altijd geweldig.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    ik schudden langzaam mijn hoofd. 'Ze durft niets. ik zag haar vandaag in de winkel en toen durfde ze niet eens gedag te zeggen.' Mompelde ik en drukte mijn lippen kort in Serena haar haar, waarna ik haar hoofd weer van mijn borst afhaalden. haar gezicht tussen mijn handen nam en met mijn duimen cirkeltjes draaide rond haar slaap. Misschien dat, dat holp. ik boog me iets voorover en wreef met mijn neus langs die van haar. 'Louis en Zayn hebben een relatie.' Ik wist niet waarom ik het zei. Waarschijnlijk omdat ik gewoon even over koetjes en kalfjes wilde praten.

    Zayn Jawaad Malik
    een glimlach verscheen op mijn lippen wanneer Louis, Little things begon te zingen. Ik miste de tijd van one direction echt heel erg en het was geweldig geweest. 'Jij praat ook in je slaap.' Grijnsde ik zacht. Maar dat wist hij al. We liepen onderhand het centrum van de stad in, waar het het feestgespuis al rond dwaalden. het was altijd leuk om te zien hoe mensen nu al stront lazerus waren. Ik kneep even in Louis hand toen we bij de club aankwamen. Hier kwam ik vroeger echt elk wiekend. De portier kende me blijkbaar ook nog steeds. 'Lang niet gezien.' Ik grijnsde even naar de man waar ik vier keer inpasten en trok Louis mee naar binnen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson
    'I'm in love with you. And all your little things' eindigde ik met een glimlach. Het had een tijd geduurd voor ik weer begon te zingen om over One Direction begon te praten, omdat het te moeilijk was. En nu is het iets dat me altijd opvrolijkt. Ik wilde protesteren dat Zayn zijn woorden niet waar waren, maar we wisten allebei beter. 'Dat valt niet meer te ontkennen' Lachte ik. Mijn blik ging het centrum rond en kon niet anders dan grijnzen door sommige mensen. Iets zei me dat Zayn hier al vaker was geweest en dit werd al snel bevestig door de portier die hem blijkbaar herkende. Mijn aandacht was teveel bij Zayn en eigenlijk alles om me heen om nu iets te zeggen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Anyone voor Rosalie? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Zayn Jawaad malik
    Het was fijn om hier terug te zijn en het was nog fijner dat, dat met Louis was. De muziek was hard en het was goed vol binnen. Als eerst trok ik Louis mee naar de bar. In eerste instantie herkende ik niemand van een paar jaar geleden totdat een meisje met knal rood haar zich omdraaiden. 'Zayn!' Ze kwam over de bar heen hangen en drukten haar lippen op mijn wang. 'Sunshine!' Het meisje Sonny lachten en keek van mij naar Louis en weer terug. ze schudden even lachend haar hoofd en begon twee baco te maken, waarna ze deze op de bar zetten. Ze gaf me een knipoog en beogn andere mensen te helpen. Rondje van de zaak. Ik gaf een glas aan Louis en keek hem vrolijk aan. 'Op een leuke avond.' Ik durkten mijn lippen even op die van hem. Nam een grote slok van de drank en trok Louis mee de dansvloer op.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam James Payne

    Zacht liep ik naar Eirwen en ging achter haar staan. Ik zei helemaal niks en luisterde naar haar stemgeluid. Eirwen kon mooi zingen, het jammere was dat ze niet harder zong. Uiteindelijk besloot ik maar zacht mee te neuriën. The A - Team, van Ed Sheeran. In vage herinneringen wist ik nog wel dat Harry erg goed bevriend was met Ed. Zouden ze elkaar nog steeds zien? Nog altijd liet ik me niet horen en bleef achter Eirwen staan. Op een gegeven moment stapte ik maar naar voren, zodat ik naast Eirwen stond en keek naar haar pianospel. Mijn ogen volgden haar vingers en een glimlach kwam er op mijn gezicht.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eirwen
    Ik hoorde eerst niet dat Liam achter me kwam staan. Ik ging helemaal op in het liedje. Pas toen ik hem hoorde neurien wist ik dat hij achter me stond. Ik bleef wel zingen maar keek toch even om. Ik speelde rustig verder. Ik speelde zingend verder, maar mijn zangvolume ging niet omhoog. Ik had dit liedje mezelf aangeleerd omdat het zo mooi was over eigenlijk iets verschrikkelijks. Dat vond ik er echt prachtig aan. Ik zag hoe Liam naast me kwam staan en keek hoe mijn vingers over de toetsen dansten. Aan het einde van het nummer liet ik het met twee tussen accoorden overlopen in Bruises van Train. Ik hoopte eigenlijk dat hij ook zou zingen, de mannen partij dan. De vrouwenpartij kende ik goed. Ik had de demo ingezongen. Niet dat ik een keus had. Iemand moest het last mjnute doen en ik was de enige vrouw aanwezig op die tijd. Dit was misschien wel het enige nummer waar in mijn stem durfte te verheffen.


    Bowties were never Cooler

    [Morgen reageer ik denk ik weer. Heel druk met van alles]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."