• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Zianourryx
    -Liam James Payne; Little
    -Harry Edward Styles; Sikowitz
    -Zayn Javadd Malik; Sikowitz


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Amoria
    - Skyler Daffney Thompson Glucio
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Zianourryx en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne

    'Drake, néé. Je valt er nog af' waarschuwde ik Drake toen ik met zijn voetjes over de rand zat en naar beneden wilde glijden. Hij keek me even beteuterd aan, waarbij ik met een zucht op stond en hem neerzette. Gelijk rende hij naar de voordeur waarbij ik hem achterna liep. Drake bleef naast Eirwen staan en keek omhoog naar Harry. Nieuwsgierig pakte ik Drake's handje en keek Harry aan, die met Puck voor de deur stond. Zayn en Louis stonden achter hem. 'Hi Haz, Zayn, Lou, Puck' Lachend keek ik het kleine meisje in de kinderwagen aan, die wat naar binnen was gereden. 'Wat komen jullie doen?' vroeg ik nieuwsgierig.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zianourryx schreef:
    (...)

    ( Ja, mijn telefoon en ik zijn geen goede vrienden)


    [Misschien helpt relatie therapie? o-o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eirwen
    Ik keek naar Harry en Puck. Hij had het er duidelijk moeilijk mee. "Het is echt geen probleem, Harry. Het spijt mij trouwens ook. Ik had niet zo moeten pushen. Dat moet ik echt eens afleren buiten de studio." Puck lag liefjes te slapen in de kinderwagen. Ik voelde opeens een handje tegen mijn been. Ik keek even en zag Drake staan. Met een klein glimlachje keek ik weer naar Harry. "Is goed. Veel plezier alvast." Op dat moment komt Liam aan. Ik draai me naar hem toe. "Ik pas vanavond op Puck terwijl Harry met Louis en Zayn uit gaat." zei ik voorzichtig maar vrolijk. Ik had er best wel zin in, hoe slapeloos de nacht ook ging worden. Ik had al genoeg nachten wakker gelegen door Dan en Finn. Nu ik een aantal nachten goed had geslapen kon er een zonder er ook wel weer tussendoor.


    Bowties were never Cooler

    Rosalie Sarah Angels

    De hele tijd loop ik te woelen en te draaien, maar de slaap wilt niet komen. Ik pak mijn mobiel. Vlug regel ik iemand om op te passen. I zucht diep en kleed me vlug aan. Uiteindelijk sta ik in een zwart kort jurkje met hoge hakken. Ik glimlach. Dir is ook een tijd geleden. Ik loop Hailey haar kamer in en zie het slapende meisje in bed. Ik druk een kus op haar voorhoofd. Ik was niet van plqn om veel te drinken, gewoon een beetje plezier maken. Nadat ik mijn beste vriendin had gebeld waren de plannen al snel gemaakt. Als ook de oppas er is verlaat ik met een grijns het huis. Ik loop richting de goede plek. Mijn hakken tikken op de verlate straten en de wind speelt met mijn haar. Ik had er zin in! Met een grijns loop ik het juiste gebouw in en grijns even. Dit werd een geweldige avond!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Harry Edward Styles
    Ik wiebelde heen en weer en glimlachten. "Oke dan." Ik vond het maar moeilijk Puck achter te laten. Ik keek op toen Liam verscheen met zijn kleine jongen. Eirwen gaf antwoord op zijn vraag en ik ging even met mijn hand door mijn krullen, waarna ik even over Puck haar wang streelden. "Oke, dan kunnen we gaan denk ik." Zei ik onzeker, terwijl ik achter me staarden naar Louis en Zayn. Me bedenkend of Eirwen nog wat moest weten. Ik kon me niets bedenken dus liet ik het haar vanaf hier overnemen en liet de kinderwagen los.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson
    Mijn aandacht, die hiervoor meer gericht was op Zayn, werd nu toch ook getrokken door Eirwen en Harry. Later ook nog eens door Liam en Drake die aankwamen gelopen. 'Hello.' waren een van mijn weinige woorden. Deze keer besloot ik een beetje afzijdig te blijven. Dat was wel iets wat heel erg was veranderd. Eirwen beantwoordde de vraag van Liam, en mijn blik was weer op Harry gericht. Een glimlach was op mijn gezicht te vinden terwijl ik langzaam knikte. 'Ik denk wel dat je gelijk hebt' zei ik zachtjes en de onzeker bij hem was zeker niet te missen. Het was niet vreemd, maar het zou allemaal wel goed komen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Sorry dat ik niet echt heb gereageerd, maar had het onwijs druk met toetsen, projecten, praktische opdrachten, etcetera. Ga nu slaap inhalen en reageer morgen!)


    Happy Birthday my Potter!

    Eirwen
    Ik knikte bemoedigend naar Harry. Hij moest dit gewoon doen. Er eventjes tussenuit. Ik nam de kinderwagen van hem over en keek naar Louis en Zayn. "Zorg goed voor hem. Hij heeft het nodig." Zei ik tegen ze heer zacht waardoor Harry het niet zou kunnen horen. Ik kon Zayn en zeker Louis wel vertrouwen dat ze ook hem een goede tijd in de disco zouden geven, maar ik wist dat als die twee wat dieper in het glaasje zouden kijken ze alleen nog maar aan elkaar zouden zitten. Nu konden ze hun handen al niet van elkaar afhouden. Het was wel schattig, maar natuurlijk niet leuk voor Harry. "Veel plezier!" zei ik opgewekt, maar wel zacht genoeg om Puck niet wakker te maken terwijl ik haar naar binnen reed. Ik zou zo wel gaan, maar eerst even hen op weg helpen.


    Bowties were never Cooler

    Harry Edward Styles
    'Dankje.' Snel drukten ik mijn lippen tegen Eirwen haar wang aan, waarna ze Puck nu echt van me overnam. Ik wierp nog even een blik op mijn kleine meisje dat nog altijd rusig lag te slapen. Als ze Eirwen maar niet teveel van last zou zijn vannacht. ''Hoellaat wil je dat ik haar ophaal?'' vroeg ik nog snel. Dat was natuurlijk wel even belangrijk om te weten. Ik ging al wat meer naar achter staan, omdat ik wist dat als ik te lang naar Puck bleef kijken. Ik haar zo weer terug zou pakken en naar huis zou gaan. En dat kon ik niet maken nu iedereen het me zo naar mijn zin probeerde te maken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam James Payne

    Ik knikte even en tilde Drake weg voordat hij de deur uit kon wandelen. Een glimlach sierde mijn lippen toen ik Puck zag, ze lag zo vredig te slapen. Echt, Serena en Harry hadden een mooi kind. Als ik wat zou vragen over waarom Serena niet op Puck paste, zou er iets kunnen zijn wat ie me niet wilde vertellen. Dat waardeerde ik, ik zou ook niet iedereen vertrouwen. Of als er wat ergs was. Misschien overdreef ik wel gewoon, zoals altijd. Bezorgd keek ik naar Eirwen. 'Weet je zeker dat je niet té moe bent?' vroeg ik twijfelend. Eirwen was sterk, maar ze zag er erg vermoeid uit.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eirwen
    Ik zag hoe graag Harry Puck gewoon mee wilde nemen, mqar toch zette hij een stap terug. "Wanneer je wil, maar het liefst morgen voor twaalf uur, want dan moet ik in de studio nog wat dingen doen met een band. Ik aaide zacht even over Puck's mooie hoofdje. Het was echt een prachtig kindje. Ik keek over mijn schouder naar Liam die duidelijk weer bezorgt was. "Het gaat wel. Ik heb de laatste nachten goed geslapen en gegeten. No problemo." Tuurlijk was ik wel moe, maar nog lang niet te moe. Daarbij had ik het beloofd en ik wilde nu niet terug krabbelen en roet in het eten gooien. Ik bedacht me opeens dat Harry mijn adres niet had. "Sms maar als je haar wil komen halen, dan stuur ik het adres, goed?" zei ik tegen de brunet met de groene ogen. Mijn huis was niet ver, maar ik wist niet hoe goed hij op zo'n avond adressen onthielt. Straks stond hij hier straks om 4 uur voor de deur. Dat wilde ik graag voorkomen.


    Bowties were never Cooler

    Harry Edward Styles
    Ik knikten. ''Dan kom ik haar ophalen voordat ik morgen met Rosalie ga praten.'' Glimlachte ik zwak. Zo wist Eirwen meteen dat ze haar zin had gekregen. 'Weet jij zeker dat je niet meegaat?' Vroeg Zayn aan Liam die drake optilden. Hij moest het vast ook enorm zwaar hebben zo in zijn eentje. Hij kon waarschijnlijk net zo goed als ik een avond uit hebben. 'Bel me meteen als er iets is.' Waarschuwde ik Eirwen nog. Misschien maakte ik me er iets teveel zorgen over. het zou allemaal echt wel goed komen en het was maar een nachtje. Wat kon er nu misgaan? hoogstens dat ik weer kinderen ging maken en ik er straks met drie rondliep. Als er al stiekem niet nogmeer nageslacht van me rondliep.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam James Payne

    'Weet jij zeker dat je niet meegaat?' vroeg Zayn. Ik schudde gelijk mijn hoofd tot een 'nee'. 'Ik blijf thuis met Drake' zei ik en ik glimlachte even. Ondertussen was Drake languit op de grond gaan liggen en had zijn ogen gesloten. 'Ik ben zo terug, even Drake in bed leggen' mompelde ik en ik tilde voorzichtig Drake op, die er schijnbaar niks van merkte. 'Raar, raar kind. Eerst weer heel druk doen, en binnen een seconde op de grond liggen' lachte ik zachtjes terwijl ik de trap op liep. Toch was het altijd mooi om te zien. Je bloedeigen kind. Je was er trots op. Zacht schuifelde ik met Drake in mijn armen de slaapkamer in en legde hem weer in zijn bedje. 'Welterusten' fluisterde ik en ik drukte een kus op zijn hoofdje. Nog even bleef ik staan maar daarna liep ik weer naar beneden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Hello. :'D Ik kom Serena overnemen/doen.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ( Hello :Y))


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer