• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Zianourryx
    -Liam James Payne; Little
    -Harry Edward Styles; Sikowitz
    -Zayn Javadd Malik; Sikowitz


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Amoria
    - Skyler Daffney Thompson Glucio
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Zianourryx en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne

    'Niet zo onzeker. Je kan erg mooi zuiver zingen, er hoeft niks aan gedaan te worden' zei ik, terwijl ik samen met Drake door bleef spelen. Volgensmij had Drake het geen eens door dat er een foto gemaakt werd. 'Oké, Drakey. Dan gaan we nu zingen' grinnikte ik. Drake begon zonder enige verlegenheid of schaamte wat onverstaanbaars te zingen. Of meer brabbelen, eerder. Lachend ging ik door met het drukken op Drake's vingers. 'Jij word later ook een zanger, niet?' vroeg ik met een sarcastische ondertoon. Met een grinnik liet ik Drake los en vrolijk sprong hij van me af, waarna hij op de vleugel klom en daar bleef zitten. 'Vooruit. Maar je gaat wel dadelijk weer naar bed' zei ik tegen hem.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sikowitz schreef:
    [hahaha, i know,. maar zo bedoel ik het niet. maar eerder dat Harry niet, nooit meer thuis kan komen ofzo.]


    [Tjaaa... je kan doen dat hij een nieuw huis heeft gekocht? Hij heeft toch geld zat (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ I am bored, iemand voor Rosalie? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ik ook. ;c Maar. idk. je kan haar misschien ook laten uitgaan ofzo straks? ik weet het ook niet. ;x]

    [ bericht aangepast op 14 feb 2013 - 21:55 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Jep en Hailey alleen achterlaten... Whahaha (: Verzin wel wat, eerst even douche/ ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [regel een oppas. idk. der moeder ofzo, omdat een vriendin heeft gevraagd of ze meeging. ik verzin ook maar wat. ;x anders moet je wachten tot de volgende dag.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ( Dat is niet meer dan logisch. En als je wilt kunnen we wel weer opzoek gaan naar een vervanger.
    Heeft iemand anders trouwens ook problemen met Q of ligt het echt aan mijn telefoon?)

    Louis William Tomlinson
    Mijn blik was nog steeds op Zayn gericht en de glimlach zou de eerste komende tijd niet meer van mijn gezicht verdwijnen. Geduldig wachtte ik tot Harry wist welke kant we op moesten en volgde hem rustig toen hij begon te lopen. Nog steeds geen idee waar we heen moesten. Het kusje op mijn hand zorgde dat ik met een vrolijk twinkelde blik opkeek naar Zayn. 'Geen idee. Maar hij is altijd welkom' antwoordde ik zacht. Het was wat ik had gevraag, of waar we het over gehad hadden. Ik keek naar kort naar mijn beste vriend en weer terug. 'En nog steeds maak ik me nog zorgen om hem.' zei ik en dacht na. 'Kunnen we doen of regelen? Iets om hem ook een beetje op te vrolijken?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Volgensmij ligt het aan jou telefoon, om bij mij doet Q het helemaal (:]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ( Mwha...Met een telefoon die met plakband yep vraag maar niet door aan elkaar geplakt zit kijk ik er niet vreemd van op)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [vervanger is goed, en anders doe ik denk ik dat Serena weer bij haar moeder is gaan wonen ofzo. Alleen lijkt het me raar dat ze de baby zo bij Harry laat, maar dat is dan maar zo ofzo. ;x
    Ik heb nergens last van hoor. ;o]

    Zayn Jawadd Malik
    Ik knikten glimlachend. Harry kon zo in de logeerkamer, dat was geen probleem. Maar dat zagen we straks wel. ''Ik zou niet weten wat?'' Hoe kon je in godsnaam iemand opvrolijken die net zijn gezin kapot had zien vallen, zorg voor een pasgeboren baby moest dragen en ook nog eens al vier jaar een kind bleek te hebben? Ik zou waarschijnlijk een paar jaar lang, alleen maar in bed hebben liggen huilen. Ik vind dat hij het erg goed deed. Hij kon tenminste nog af en toe lachen. ''Weetje wat. vanavond kan hij even ontspannen en de rest zien we morgen wel.'' stelde ik voor. Harry stopte plots me lopen en net optijd stond ik stil om niet tegen hem op te botsen. Hij klopte aan op de deur, dus we zouden vast al bij Liam zijn. Even vroeg ik me af waarom hij niet gewoon aanbelden, totdat ik me beseften dat Drake waarschijnlijk lag te slapen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Dawh, ik heb medelijden met jou en je telefoon]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sikowitz schreef:
    [vervanger is goed, en anders doe ik denk ik dat Serena weer bij haar moeder is gaan wonen ofzo. Alleen lijkt het me raar dat ze de baby zo bij Harry laat, maar dat is dan maar zo ofzo. ;x
    Ik heb nergens last van hoor. ;o]
    .


    ( Dat word het even zoeken, maar het komt goed (: En dan kan inderdaad anders ook altijd nog. Ach kijk nergens meer vreemd van op en in deze sitautie kan het best toepasselijk zin )

    Little schreef:
    [Dawh, ik heb medelijden met jou en je telefoon]


    ( Ja, mijn telefoon en ik zijn geen goede vrienden)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eirwen
    Ik nam de foto en glimlachte wat verlegen. "Je bent veel te lief, Li." Ik aaide even door zijn haar en keek hoe Drake met wat moeite op de vleugel klom. Liam gaf natuurlijk weer toe. Dat jochie kon echt alles bij zijn vader voor elkaar krijgen." Ik hoorde een zacht klopje op de deur. Nauwlijks hoorbaar, maar het was toch echt een klop. Dat zou Harry wel zijn met Puck. Ik liep rustig naar de deur en opende die. Harry stond voor de deur met de kinderwagen met Puck erin en Zayn en Louis stonden erachter. "Hey." zei ik rustig, terwijl ik ook in de gaten probeerde te houden wat er achter me gebeurde, om te zorgen dat Drake niet zou ontsnappen in zijn pjama.


    Bowties were never Cooler

    Louis William Tomlinson
    Ik was blij dat Zayn het eens was met mijn woorden. 'Er komen vanzelf wel ideeën. Die komen altijd op onverwachtse momenten.' Misschien was het niet een heel handig voorstel aangezien het allemaal niet niets was. En iedereen hetzelfde zou reageren als Harry, al was het knap hoe goed het eigenlijk nog ging met hem. Zijn vrolijkheid die toch op bepaalde momenten toch terugkeerde. Er moest wel een manier zijn om hem echt op te vrolijken. Ook al was het maar een beetje. Bij de woorden van Zayn knikte ik langzaam. Misschien was dat het beste. 'Goed plan, en dankjewel.'
    Het is dat mijn blik de hele tijd op Zayn gericht was en ik stopte met lopen, omdat hij stopte met lopen anders had ik mezelf er echt nog voor aan gezien door te lopen. Het was me niet opgevallen dat we er al waren. Ik was niet altijd een van de slimste en dat was op momenten als deze goed te merken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Even ongemakkelijk bleef ik staan. "Hey." Mompelde ik zacht en beet even op mijn lip. "Dankje dat je toch nog wilt oppassen. Je bent een schat." Begon ik maar langzaam. Ik reed Puck naar binnen maar bleef zelf in de deuropening staan. "Het spijt me echt. Ik was gewoon boos. Ik had het niet op jou af moeten reageren. Je doet het echt perfect." Ratelde ik aan een stuk door. Mijn ogen schoten heen en weer tussen Eirwen en Ouck en uiteindelijk zichten ik. "Alles wat je nodig hebt zit in de luiertas." Zei ik uiteindelijk stil.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''