• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Zianourryx
    -Liam James Payne; Little
    -Harry Edward Styles; Sikowitz
    -Zayn Javadd Malik; Sikowitz


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Amoria
    - Skyler Daffney Thompson Glucio
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Zianourryx en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    zwijgend kauwde ik op het rietje dat n mijn beker zat en probeerde ik zo min mogelijk naar Louis en Zayn te kijken. Als ik hun zo gelukkig zag zijn met elkaar besefte ik me pas wat ik weggegooid had. Ik hoorde nu ook zo te zitten met Serena en niet te vergeten Puck. Samen, genietend van wat we samen hadden gemaakt. En in plaats daarvan zat ik hier een beetje mijn vrienden in de weg te zitten en depressief te wezen. En alles was mijn eigen schuld. En die van Rosalie, want die had vier jaar geleden al naar me toe moeten komen. Nee, ik moest het niet op haar afschuiven. Ik was zelf zo stom geweest om vreemd te gaan. En daar moest ik nu dubbel en dwars voor terugbetalen. karma.
    Zayn legde zijn hand op mijn knie waardoor ik opkeek. Hij schonk me een lieve glimlach en ik probeerde er oprecht een terug te geven. Ze deden zo hun best en wat kregen ze ervoor terug? Ik moest mezelf echt een bij elkaar gaan rapen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Sorry, was met Catherine, mijn vriendin, aan het skypen. Zal zo reageren]

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 19:47 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis William Tomlinson
    Ik keek naar de mensen die de Starbucks langs liepen tot ik dat ook wel had gezien en liet toen mijn blik van Harry naar Zayn gaan. Ik ging iets rechter zitten om mijn drinken te pakken en vervolgens ook een bezorgde blik op Harry te werpen. Ik kon er echt niet tegen om hem zo te zien. Die vrolijke Harry die zich nergens zorgen om maakt moest weer terugkeren. Het zou moeilijke worden, maar niets was onmogelijk. 'Zayn, kan ik je zo even spreken? Ik denk dat ik een idee heb om Hazza een beetje op te vrolijken' fluisterde ik zachtjes aangezien hij het natuurlijk niet mocht horen. Nu was het alleen de vraag hoe we die allemaal ging regelen. Na die woorden stond ik op om vervolgens bij Harry op schoot te gaan zitten een hand door zijn krullen te halen.De lieve glimlach van Zayn en Harry die er oprecht een terug probeerde te geven zorgde bij mij ook voor een glimlach. 'Hazz, je moet jezelf niet overal de schuld van geven, want dat is het echt niet.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Ik hoorde Louis wat smoezen in Zayn zijn oor die even knikten. Nog voordat ik kon vragen wat er was ploften Louis al op mijn schoot terecht. Meteen zetten ik mijn beker neer en sloeg ik mijn armen om mijn beste vriend. ik wilde hem zeggen dat het wel allemaal mijn schuld was, maar ik wist dat ik dan een eindeloze discussie zou starten. ''Het kom wel goed. ik weet het.'' Mompelde ik. Ooit, op een dan. Ik legde mijn hoofd tegen Louis' borst aan en Zayn ging even naar de wc om te plassen. ik keek even of hij weg was en keek Louis nieuwsgierig aan. ''Wat voor verassing krijgt hij morgen?'' Ik wilde het even niet meer over mezelf en mijn problemen hebben. En misschien was ik gewoon wel net zo nieuwsgierig als Zayn zelf. Alleen was het niet voor mij. dus vond ik dat ik het wel mocht weten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson
    Ik was blij dat Zayn ermee in stemde en nu alleen nog een geschikte moment vinden. Toen ik op Harry zijn schoot zat, keek ik hem met een glimlach aan en ging iets verzitten. Mijn armen sloeg ik ook gelijk om hem heen en beet even op mijn lip. Er waren genoeg dingen die ik wilde zeggen, maar wist niet precies hoe. Daarbij zouden ze ook op hetzelfde neerkomen en die woorden mompelde Harry zelf al. 'Het komt ook goed, Hazz. Maar je moet er zelf ook in geloven' zei ik zacht. Ik drukte een lippen tegen zijn wang en neuriede daarna zacht een deuntje. Maar al snel stopte ik op het moment dat Zayn naar de wc en hij me met een nieuwsgierig blik aankeek. 'Sorry, Cupcake dat kan ik je nog niet vertellen. Maar je hoort het snel genoeg.' Het was grappig om te zien hoe nieuwsgierig we eigenlijk allemaal waren zodra het om verassingen ging.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Ik tuiten nep beledigd mijn lippen. ''Zelfs niets aan mij?'' Ik hield mijn hoofd schuin en knipperde een paar keer iets met mijn ogen, waarna ik glimlachten en Louis dichter te me aantrok. Ik dook met mijn gezicht in zijn nek waar ik zachtjes een kusje plaatsten en daarna mijn neus in zijn sleutelbeen borden. Ik had het kriebelen en kroelen met Louis echt gemist. Knuffel en kusjes geven, gewoon omdat het kon. Niemand die er echt iets mee bedoelden. Het was een heel belangrijk onderdeel voor me in onze vriendschap. Ik was dan ook allang blij dat Louis een relatie met Zayn had, die dat zelf ook deed. ik plaats van met iemand die al gek werd als er iemand alleen al aan hem zat. Want dat zou ik niet trekken, omdat ik er van hield om aan Louis te zitten frunniken. Ik voelde net altijd weer even kind in Louis zijn armen. Ik sloot even genietend mijn ogen. Het kwam inderdaad wel weer goed. helemaal met mijn beste vriend in de buurt. ''Ik heb je gemist.'' fluisterde ik oprecht.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 22:05 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson
    Ik trok een bedenkelijk gezicht aangezien Harry me liet twijfelen. 'Deze keer niet. Zelfs niet als je dingen doet waar ik niet tegen kan of gaat raden.' Ik sloeg mijn ogen neer toen hij een paar keer met zijn ogen knipperde, en verstrakte mijn greep iets. 'Je blijft lief' murmelde ik zachtjes. Hij wist mijn zwakke plekken maar al te goed en dat werd alleen maar duidelijker bij het volgende wat hij deed. Ik was blij dat we weer samen waren en het nog steeds hetzelfde was. De vriendschap tussen ons was altijd al speciaal geweest en vond het dan ook moeilijk toen we geen contact meer hadden. Gelukkig had ik Zayn nog, die er altijd was, maar miste mijn beste vriend.Bij Harry was ik, behalve natuurlijk bij Zayn, de enige bij wie ik echt mezelf was en kon zijn. Ik grinnikte zachtjes en speelde met Harry zijn krullen. 'Ik heb jou ook gemist' fluisterde ik zachtjes terug en drukte een kusje op zijn neus.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawadd Makik
    Ik wasten mijn handen en liep op mijn gemakje terug. "Volgens mij heb ik concurrentie." Grijnsde ik licht bij het zien van een intieme Louis en Harry. Het is dat ik beter wist en da het Harry was. "Ik denk dat je hem maar goed moet beschermen Zayn. Er liggen kapers op de kust." Grijnsde Harry en ik lachte even, terwijl ik weer ging zitten. Ik zou hem bijna geloven. Het deed zelfs mij goed om Harry weer een beetje inspannen te zien. Of hij mijn vriendje daar nu even voor nodig had of niet.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson
    Ik kon het niet laten om even met een onschuldige grijns te knikken. Het was dat Zayn het toch beter wist en me daar dus geen zorgen om hoefde te maken. 'Hazza hier is je concurrentie, maar wel de enige.' Na de woorden van Harry lachte ik zachtjes en wisselde mijn blik kort tussen Harry en Zayn. Deze twee jongens hadden allebei nog steeds dat speciale. 'Met zijn bescherming zit het echt wel goed. Daar vertrouw ik op zoals altijd.' zei ik, waarna ik Zayn een lieve glimlach toewierp. Blij dat hij over dit alles geen drama maakte en het ook allemaal begreep.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Ik glimlachten. Natuurlijk wist ik dat wel. Ik kuste voor een laatste keer Louis nek en haalden mijn gezicht toen weer uit zijn schouder. ''Ik zou het niet eens durven om Louis van je te proberen af te pakken.'' Zayn lachten. ''Maar ik wel van jou.'' Hij planten kort zijn lippen op die van Louis. Ze waren zo leuk samen. Dit had ik echt niet gedacht een paar jaar gelden. Het had me altijd logischer geleken dat ik met Louis was geeindigd. Stiekem had ik dat ooit wel gehoopt. maar dat was lang geleden en voordat ik Serena had leren kennen. Ik moest het echt goed met haar gaan maken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Sylvesti schreef:
    Eirwen
    Ik keek naar Liam en glimlachte naar hem. Hij was echt veels te lief voor me. "Je bent een schatje." Ik hoorde gehuil van boven komen en ging rechtop zitten. "Neem de tijd. Drakey is belangrijker." Ik ging wat achterover zitten. Ik geeuwde zacht en dronk langzaam verder aan mijn nu koele drankje. Ik zag Liam en Drake weer naar beneden komen. Drake bleef maar huilen. "Dat gebeurt soms wel eens." Ik glimlachte toen ik Liam achter de piano zag kruipen. Ik luisterde en werd even stil als Drake. Zacht begon ik mee te zingen. Mijn stem was een beetje schor, maar met een zacht gekraak kwam er een lieflijk geluid uit waar ik me normaal zo voor schaamde. In een rock en metal departement was een hoog lieflijk en zacht stemgeluid nou niet iets om trots op te zijn. Ik legde mijn handen op mijn buik en zong zacht door. Nu Drake weer rustig was was ik ook weer rustig. Ook Dan en Finn leken er rustig van te worden, wat ook wel fijn was voor een keertje.


    Liam James Payne

    Ik glimlachte, terwijl ik naar Eirwen keek. Ze kon goed zingen en het was jammer dat ze er niet veel mee deed. Ondertussen begon ook ik mee te zingen. Drake keek rustig toe en keek gefascineerd naar de toetsen. Ondertussen sloot ik mijn ogen terwijl ik speelde en toen het afgelopen was, liet ik het foutloos overlopen naar Imagine van John Lennon. Ook hierbij begon ik te zingen. Het was toch wel één van mijn favoriete liedjes geweest. De muziek tussen deze tijd en vroeger was bijna niks veranderd. Alleen wat meer rock-pop dan eerst. Mijn ogen openden ik weer en ik keek Drake aan. Glimlachend keek hij me aan, waarbij ik terug glimlachte. Het was fijn om hier zo met zijn drieën te zijn. Vijven, als je natuurlijk Dan en Finn ook meetelde. Gewoon rustig piano spelen en zingen. Helaas moest er toch echt een einde aankomen. Maar nu nog niet.

    [En toen was ik het vergeten >_>]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eirwen
    Liam speelde zonder problemen soepeltjes door naar Imagine van John Lennon. Hij was in al die jaren niks verandert. Zelfs qua muzieksmaak niet. Ik zong zacht mee, al liet ik Liam's stem de mijne overschaduwen. Zijn stem was zo veel mooier dan de mijne. Ik vond het jammer dat hij er maar weinig mee deed tegenwoordig. Ik zag hoe erg Drake hiervan genoot en Liam volgens mij ook. Ik trouwens ook. Ik vond het heel fijn om hier gewoon te zijn met Liam en Drake... en Dan en Finn natuurlijk. Ik begon gedachteloos mijn haar te vlechten. Ik had toch geen elastiekje, dus het zou niet blijven zitten maar goed. Ik wilde gewoon iets met mijn handen te doen hebben. Ik zuchtte content. Mijn grote donkerbruine ogen sloot ik even. Deze dag was heel vermoeiend geweest. Ik had langere en zwaardere dagen gedraait, maar deze dag stond zeker in de top 3.


    Bowties were never Cooler

    Louis William Tomlinson
    'Hazz, ik vind je heel, heel erg lief, maar vat me niet verkeerd op als ik zeg dat -dat ook jou niet zal lukken. Daarbij weet ik dat die woorden kloppen, en ben je ook te lief om het te proberen.' Kort drukte ik mijn lippen tegen zijn wang. Een lach verliet mijn mond door de woorden van Zayn. 'Oh ja? Bewijs het maar, want volgens mij ben ook jij daar nog steeds te lief voor.' Ik murmelde een zacht geluidje toen ik Zayn zijn lippen kort op de mijne plantte, maar al snel verscheen er een glimlach rond mijn lippen. Zijn gelijk zou hij zo meteen zeker nog wel krijgen. Eigenlijk had ik nooit verwacht had het allemaal zo zou lopen, maar met sommige dingen was ik echt blij dat het zo was gelopen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Coockies schreef:
    [One problem, ze ligt in bed (: Mckenzie kan naar Rosalie? Aanbellen? ]


    [Just a moment, moet nog wat dingen inhalen, dus misschien kan je later een reactie van Mackenzie verwachten (: ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Okeej hahah (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne