• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Zianourryx
    -Liam James Payne; Little
    -Harry Edward Styles; Sikowitz
    -Zayn Javadd Malik; Sikowitz


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Amoria
    - Skyler Daffney Thompson Glucio
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Zianourryx en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Prima]


    Bowties were never Cooler

    Louis William Tomlinson
    Het was goed om weer een keer uit te gaan. Het kon ook niet anders dan gezellig worden. De muziek drong gelijk tot me door en liep vrolijk met Zayn mee naar de bar toe. Ik haalde een hand door mijn haar en liet mijn blik langzaam rond gaan. Uiteindelijk bleef deze hangen bij een meisje met knal rood haar dat Zayn blijkbaar herkende. Ik hield nog steeds mijn mond en glimlachte alleen maar. Het was volgens mij ook nog niet nodig om iets te zeggen en dat kwam straks vanzelf wel weer. Met een glimlach keek ik naar Zayn, maar door het glas dat hij voor mijn neus hield toch snel heel even opzij. Bij zijn woorden knikte ik net zo vrolijk.. 'Op een leuk avond.' Zacht murmelde ik iets tegen zijn lippen en glimlachte. Voor ik meegetrokken werd op de dansvloer nam ikzelf ook nog snel een slok. Op de dansvloer drukte ik nog een kusje op zijn lippen. 'Je blijft te leuk en lief.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik
    Ik glimlachten en nam nog een slok van mijn drinken. 'Anders jij wel.' Louis bleef gewoon geweldig. Langzaam begon ik mee te bewegen op de muziek. Met een big smile en glinsterende ogen keek ik naar de jongen voor me. 'Dansje doen.' Lachte ik. Door al die rare dansje die we moesten doen voor one direction was ik veel losser geworden. Hoe ik als kleine pubber riep dat ik niet kon dansen en het ook niet deed, stond ik nu vrolijk tegen Louis aan te dansen. Sowieso maakte ik me niet meer druk. Ik had Louis, dus wat zou ik me er van aan trekken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson
    Aan zijn shirt trok ik Zayn iets dichter naar me toe. 'Maar jij nog steeds veel meer.' Zayn kon erop in gaan, maar zou zijn gelijk niet krijgen, want dit was de waarheid. De big smile en glinsterde ogen zorgde bij mij voor een bredere grijns en dat hij alleen maar schattiger werd. De volgende woorden hoefde hij geen geen tweede keer te zeggen of stond al een of ander vreemd dansje te doen. 'Meedoen' zei ik vrolijk. De vreemde dansje waren eigenlijk meer dan normaal geworden. Ik nam nog een slok voor ik naar Zayn keek en kon het niet helpen om opnieuw in de lach te schieten.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik
    Omdat Loiis in de lach schoot, deed ik da automatisch ook. Ik dronk mijn glas in een tuig leeg en duwde hem bij iemand in zijn handen die toevallig voorbij liep om daarna Louis aan zijn heupen naar me toe te trekken. Ik gaf hem een kus en draaide daarna lachend een rondje om weer verder te dansen. Het ging als automatisch en ik dacht niet niet na over welke begingen ik maakten. Ik had dit gemist. Gewoon lekker gek doen op de dansvloer met mijn vriendje.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson
    Vrolijk lachte ik door terwijl ik nog steeds mee bewoog op de muziek. Dit was iets dat ik zeker had gemist, maar nu werd eigenlijk alleen maar duidelijker hoeveel het was. Met een twinkeling in mijn ogen en een brede glimlach keek ik de jongen voor me recht in zijn ogen aan. Met de kus nam ik geen genoegen en drukte mijn lippen nog een keer tegen de zijne. Mijn lach die verdwenen was kwam al snel weer terug en danste ook weer verder.
    Hier hoefde je niet over na te denken. Het ging om gek doen, genieten, de gezelligheid en alles om je heen vergeten. En dat kan niet beter dan met degene die het belangrijkste voor je is.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik
    Lachend legde ik mijn hand op Louis zijn gezicht en wreef ik mijn neus even speels langs die van hem, waarna ik zacht weer een kusje op zijn lippen. Ik kon Louis heel de dag door wel kusjes geven. Dit was dan ook de enige reden dat ik het niet heel erg vond dat Harry er niet bij was, want dan had ik Louis niet zo vaak kusjes kunnen geven, voor het ongemak van Harry. En misschien had het de zweer een beetje verpest. Want Harry was nou niet echt op zijn leukst. Maar we zouden hem snel meenemen naar iets leuks. Want we wilden tensloten allemaal dat hij weer de oude werd. Ik zong vrolijk mee met de muziek en trok een gekke bek naar de jongen voor me.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson
    Ik grijnsde even toen onze neuzen tegen elkaar wreven en nestelde me nog iets dichter tegen Zayn aan, waarna een klein zacht genietend geluidje mijn mond verliet. Dit zou echt nooit gaan vervelen. Toch vroeg ik me af hoe het zou lopen als Harry mee was geweest, want dan zou het heel anders geweest zijn. Deze gedachten zette ik gelijk weer opzij. Ik moest en hoefde me geen zorgen erom te maken en dit was gezellig. Het was altijd gezellig met Zayn in de buurt. Ik drukte nog een kusje Zayn op zijn lippen en glimlachte. Ik dronk mijn glas leeg en volgde Zayn zijn eerdere voorbeeld om hem bij een voorbijganger in zijn handen te duwen. Ik danste vrolijk mee terwijl ik naar Zayn luisterde en lachte door de gekke bek die hij trok.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Topic nummer 5 (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik
    lachend schudden ik mijn hoofd en vond in het tijd om te roken. Ik tilde zonder waarschuwing Louis op aan zijn middel en tilde hem tussen de mensen door naar buiten. Buiten was de tempratuur al iets gedaald en ik zetten Louis een eindje verder tegen de muur. Mijn lippen planten ik in zijn nek en daarna over heel zij gezicht. 'Weetje.' Begon ik tussendoor en eindigde uiteindelijk met mijn lippen op die van hem. 'Ik ben heel blij, dat we toch gewoon gegaan zijn.' Gaf ik toe. Nogmaals kuste ik hem, waarna ik naast hem ging staan en mijn pakje sigareten uit mijn achterzak viste.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson
    Mijn blik straalde een en al onschuld uit en de vrolijke twinkeling was ook niet te missen. Een zachte grinnik verliet mijn mond, terwijl ik mijn armen om Zayn heen sloeg en hem een kusje gaf. Er waren genoeg woorden die ik wilde zeggen, maar volgens mij spraken mijn ogen boekdelen. Zayn was geweldig. Ik sloot mijn ogen toen ik zijn lippen in mijn nek en daarna over heel mijn gezicht voelde. 'Zayn' murmelde ik zachtjes en maakte niet veel later een geluidje als teken dat hij verder moest vertellen. 'Daar valt aan mijn kant ook niets meer aan toe te voegen.' Aan zijn shirt trok ik hem iets dichter naar me toe en kroop vervolgens dicht tegen hem aan. 'Want dit is geweldig, maar dat kan ook niet anders met jou in de buurt.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Sorry, maar ik denk dat ik mij toch moet uitschrijven. Ik heb het echt mega druk met mijn praktische opdrachten en een project waar ik aan mee doe, waardoor ik nog amper tijd heb voor RPGen. Ik had nu gister weer geen tijd om te reageren en nu ben ik ook weer druk bezig. Nogmaals mijn excuses. Jullie hebben denk meer aan iemand die wel tijd heeft om te reageren.)

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 16:21 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Glucio schreef:
    (Sorry, maar ik denk dat ik mij toch moet uitschrijven. Ik heb het echt mega druk met mijn praktische opdrachten en een project waar ik aan mee doe, waardoor ik nog amper tijd heb voor RPGen. Ik had nu gister weer geen tijd om te reageren en nu ben ik ook weer druk bezig. Nogmaals mijn excuses. Jullie hebben denk meer aan iemand die wel tijd heeft om te reageren.)


    ( Het is jammer om te horen, maar het maak niet uit. Andere dingen zijn belangrijker dan een RPG en daar moet je de tijd voor nemen.
    Heel veel succes met alles (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik
    Ik grijnde en liet mijn pakje even voor wat het was om mijn armen rond Louis zijn nek te slaan. Zefls na al die jaren wist Louis me nog van mijn stuk te brengen en het schaamrood op mijn kaken te laten verschijnen. Ik kon niet tegen al die compumentjes en dat wist hij. Ik wist niets meer om te zeggen en drukte daarom mijn lippen op die van hem. Niemand kon me zo laten voelen als Louis. 'Je bent geweldig.' concludeerde ik. Ik ging naast hem tegen de muur staan en stak een sigaret op. Ik pakten Louis hand en gaf er kusjes op, terwijl ik hem met glinsterende ogen aankeek.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 19:59 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer