• Haha, ik zat zo de Sims te spelen, zie ik opeens een familie staan met de naam Swain. De beschrijving erbij: Chester Swain is al jarenlang gescheiden van zijn vrouw en krijgt nu bezoek van zijn dochter Bailey, die een tijdje bij hem komt wonen. Bailey heeft veel interesse voor bovennatuurlijke dingen, maar haar vader weet daar niets van.

    Het gaat nog verder! Want bij de beschrijving van Bailey staat: Klunzig, einzelgänger, bovennatuurlijke fan en lichte slaper. :'''D

    Oké, dit vond ik even grappig. :Y)

    Wie zouden dit toch zijn?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Het duurde even voor ik hem doorhad :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik houd van de Sims. Dit soort details maken het zo leuk om te spelen. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hahahaha. :'D
    Ik ga zo ook eens de sims spelen. 8)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nu krijg ik Sims-Heimwee. D: Why o why did the cd break?


    You are beautiful, you are love.

    Hahaha geniaal! :')

    Ik heb het afgelopen weekend nog gespeeld en in plaats van een toekomstige familie, heb ik mijn vriendengroep gemaakt :'D instant voodoo ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Folklore schreef:
    Nu krijg ik Sims-Heimwee. D: Why o why did the cd break?


    :'))))

    [ bericht aangepast op 8 feb 2013 - 15:21 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb the sims 2xd
    ook 3 maar sims 2 is toch leuker vind ik


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Druella schreef:
    (...)


    :'))))


    Hehe :') Als m'n laptop het aankan... Maar hier twijfel ik nog een beetje aan. xd


    You are beautiful, you are love.

    Toevallig ben ik net Diesel accessoires aan het installeren ^^


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik wil ook sims spelen :/

    Maar ik klikte dit topic net weg, en toen realiseerde ik wat het betekende, best wel geniaal verder.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Nu ook, Twilight in sims-vorm.
    Kunt u geen genoeg krijgen van Twilight, ondanks de extended version van Breaking Dawn pt 1 en de nieuwe film? Dan kunt u nu Twilight spelen bij de sims! Koop het nu! *O*


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Oeps. Ik heb Sims 3 Bovennatuurlijk gekocht. Dit topic gaf de doorslag :')

    Ajah, en de korting natuurlijk ^^

    [ bericht aangepast op 8 feb 2013 - 16:56 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben de sims 1 aan het downloaden, omdat ik ten eerste het geld niet heb voor de sims 3. En ten tweede kan ik nergens de juiste torrent vinden en ik kom niet door de beveiliging heen >.<


    26 - 02 - '16

    Devourer schreef:
    Ik ben de sims 1 aan het downloaden, omdat ik ten eerste het geld niet heb voor de sims 3. En ten tweede kan ik nergens de juiste torrent vinden en ik kom niet door de beveiliging heen >.<


    Ik heb hem gewoon met poweriso gedownload hoor, als je wilt pb ik je wel de link :3

    [ bericht aangepast op 11 feb 2013 - 14:31 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    kittje schreef:
    Ik heb the sims 2xd
    ook 3 maar sims 2 is toch leuker vind ik
    Inderdaad!!!!! Sims 2 ruleszszassz


    Life is hard and then we die