• Het gaat over het magische land Nimmernimmer waar zich twee hoven vestigen. Het Hof van het Licht, Arcade, en het Hof van het Duister, Tir Na Nog of beter gezegd het Zomerhof en het Winterhof. Ze lijken hard op elkaar, maar verschillen toch even hard aan de binnenkant. Het Hof van Het licht word geregeerd door de afstandelijke en machtige Koning Oberon en door de bloedmooie, koelbloedige en machtige Koning Titania met hun roodharige, grappige, probleemzoekende en betrouwbare Hofnar Robin Goodfellow of beter gezegd Puck. Het Hof van het Duister word geregeerd door de bloedmooie en ijskoude Koningin Mab en haar drie zoons. De broers lijken hard op elkaar van uiterlijk met hun zwarte haren van hun moeder, maar innerlijk zijn ze anders. De oudste is Sage, de wijze, trouw aan zijn koningin en vriendelijke met zijn trouwe grote wolf. Dan heb je Raven de onbetrouwbare, vol van zichzelf en weet hoe hij elk meisje rond zijn vinger draait. Ash is de laatste zoon, hij is mysterieus, afstandelijk en ijskoud door het verlies van zijn geliefde Ariella waar hij nooit is over geraakt. Er heerst een grote rivaliteit tussen Ash en Raven. In het Zomerhof dragen ze nog steeds middeleeuwse kleren en luisteren ze liever naar rustige of klassieke muziek. Het Winterhof daar en tegen draagt de kleren van de hedendaagse tijd van de aarde en luister graag naar duistere of harde muziek. Elk hof weet hoe ze een feestje moeten geven op hun manier, daarbij dansen de fae goed en zijn er geen uitzonderingen. Het Zomerhof en het Winterhof leven in een soort van vrede, maar toch maken ze altijd ruzie over iets waardoor ze snel weer oorlog voeren. Ze haten elkaar echt. Elysium word dit jaar gevierd in het Zomerhof dus het Winterhof moet zijn nette en schonen kleren aantrekken. Het Zomerhof heeft echter één geheim. Koning Oberon en Koningin Titania hebben een dochter samen die ze voor haar veiligheid naar de mensenwereld hebben gestuurd. Ze weet niks over het bestaan van de fea en ze is ondertussen al 16 jaar oud bijna 17. Ze word beschermd door Puck die haar beste vriend is geworden. Wanneer ze eindelijk achter de waarheid komt en samen terugkeren naar Nimmernimmer zorgt het voor wat opstand door heel het rijk. Wanneer Elysium begint gebeurt er echter iets rampzalig. Een prins van het Hof van het Duister word verliefd op de dochter van Oberon en Titania. Iedereen weet dat het verboden is om verliefd te worden op iemand van het ander Hof. Je wordt vermoord of je wordt verbannen uit Nimmernimmer naar de mensenwereld en je kan nooit meer terug keren eenmaal verbannen. Dus zou erop nieuw oorlog worden of leggen ze eindelijk hun strijdbijlen neer voor een tijd om samen te vechten tegen het nieuwe gevaar en de uitsterving van Nimmernimmer door de beperking van fantasie in de mensenwereld?


    Een fae kan geen metaal of ijzer aanraken, want het brand en lijkt het effect te hebben als een zuur op een mensenhuid. In de ergste gevallen ga je dood aan je verwondingen. Ze vechten met glazen of ijs zwaarden.
    Als fae mag je nooit je echte naam vertellen tegen iemand of ze gebruiken het tegen je en doen zich voor als je. Fae houden zich altijd aan hun beloftes die ze gemaakt hebben aan iemand. Als je nu beloofd hebt nooit meer magie te gebruiken dan gebruik je ook nooit meer magie. Dus let op je woorden als je een belofte of deal maakt met iemand. Fae zijn heel eerlijke wezens.
    Fae kunnen verschillende wezens zijn. Het kunnen feeën, elven, trollen, ogers, dryaden, goblins, phoeka’s, roodkappen, boemannen,... zijn.
    De feeën uit het Hof van het Duister hebben krachten die elke fee hebben, maar ook krachten van de winter zoals dat je bijvoorbeeld een sneeuwbui kunt maken. Hetzelfde geld voor de feeën van het Hof van het Licht maar in de plaats van de winterkrachten hebben ze de krachten van de zomer. Hun krachten worden minder sterk als ze op een ander Hof zijn dan die van hun waardoor het je kan uitputten.
    Er is niemand sterker dan degene die er al van het begin der tijden zijn zoals Oberon, Titania, Mab en Puck. Ook niet dan het nageslacht van de koning en koningen. Het betekend niet dat je hun niet kunt verslaan, maar niemand wil degene verslaan die over hun Hof heerst.
    Bij het Hof van het Duister heb je speciale ridders van Raven die de Doornwachters noemen. Ze dragen een wapenuitrusting van zwart leer met doornige takken op de schouders en over hun zwaard groeien lange doorns. Als ze dood gaan of beter gezegd vermoord worden veranderen ze in een doornstruik.
    Als mens word je vreselijk behandeld in Nimmernimmer. In het Winterhof word je in een ijsstandbeeld veranderd als Koningin Mab je beu is. Het ergste eraan is dat je blijft leven en alles kan zien wat er rond je gebeurt, maar jezelf niet kunt ademen of bewegen. In het Zomerhof word je gebruikt als speeltje van Koningin Titania. Als je haar niet meer entertaint veranderd ze je in een dier en word je opgejaagd door de jachthonden van het Zomerhof. Dus aan beide kanten is het niet goed om een mens te zijn.


    Wat je moet invullen:
    Rol:
    Echte naam: (moet niet als je niet wilt, niemand mag je echte naam toch weten en die kun je later nog verzinnen als het moet)
    Roep naam:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra of geschiedenis:


    Regels:
    ~Minimaal 5 regels schrijven. Als het moeilijk gaat of je hebt nog nooit mee gedaan aan een RPG of nog niet zo ervaren tip: voeg dan dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    ~Je hoeft geen ervaring te hebben met RPGen om hier aan mee te doen.
    ~OOC graag met haakjes; [] {} () - - ||
    ~Er mag best liefde tussen fae die zelf verzonnen zijn niet alleen tussen de bestaande fae zelf.
    ~Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    ~Er mag 16+ in voor komen. Daar bedoel ik mee; seks, vulgair taalgebruik,…
    ~Mag van de verhaallijn afwijken.
    ~Niemand zegt dat iemand zijn personage niet goed is of niet kan behalve ShatterMe.
    ~Gebasseerd op de boekenreeks Iron Fey van Julie Kagawa. Je hoeft het niet gelezen te hebben om mee te doen. De personages moeten niet gelijk zijn aan het boek, maar sommige dingen moeten wel behouden worden zoals sommige karakter trekjes die in de inleiding staan.
    ~Plezier hebben, dat is de grootste regel hier :3!


    Rollen:
    Het Hof van het Licht:
    -Koning Oberon: Lange zilvere haren die vallen tot aan zijn middel, groene ogen en draagt een kroon van een gewei op zijn hoofd.
    -Koningin Titania: |Atropa Belladonna| PlagueRat
    -Puck akka Robin Goodfellow: Stekelig rood haar en felle groene ogen.
    -Dochter van koning en koningin: Lilith Adams~~ShatterMe
    Wacht (mag een vrouw bij zitten liefst niet als hoofd van de wacht) :
    -Hoofd van de wacht;
    -
    -
    Fae die in en rond het kasteel wonen (Edelen, bediendes of gewone fae die beschermd worden door hun rijk, kan alle soorten van Fae zijn): (min 1 jongen)
    -May |May-Belle Wright|~~xAnneS
    -Beryll |Beraiden Yrell Landon|~~xAnneS
    -

    Het Hof van het Duister:
    -Koningin Mab: Lang bijna blauwkleurig zwart haar en zwarte ogen.
    -Prins Sage: Zwart haar tot aan zijn taile, ijsgroene ogen, oudste zoon.
    -Prins Raven of Rowan: Stekelig zwart haar, ijsblauwe ogen, middelste zoon.
    -Prins Ash |Ashallyn Darkmyr Tallyn|~~Jenniferd95
    Doornwachters van Raven/Rowan (telt hetzelfde zoals in de gewone wacht):
    -Hoofd doornwachter:
    -
    -
    Fae die in en rond het kasteel wonen: (min 1 jongen)
    -Murrin |Murtagh Odhran Ronan|~~Theodora -> Kelpie
    -Aride |Arienh Idelisa Kennocha|~~Eavan
    -Gereserveerd ~~lilangel
    Fae die in het Wyldwoud wonen (zijn bijvoorbeeld Cait Sith, Dryaden, goblins,.. zijn meestal onpartijdig maar kunnen toch een kant kiezen als het moet.)
    -Grimmalkin~ Jenniferd95 -> Cait Sith
    -
    -


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 mei 2013 - 21:38 ]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Ik schrijf me uit, sorry!
    Het duurt te lang en ik ga er bij nader inzien geen tijd voor hebben.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Nerys schreef:
    Ik ben aan het wachten op het tussen verhaal, een ePub versie die pas in de zomer verwacht word, de overtocht - zomer. Daarna komt deel 4! ;D
    Ik twijfel niet over je RPG, maar meer over de tijd die ik er evt zelf in kan steken. Schrijf al mee met 5 andere RPG's en ben bang dan een te gaan verwaarlozen, al zijn het geen snellopende en is er 1 nog niet begonnen >.<

    Ik heb nog niet zolang geleden dat verhaal gelezen dat tussen het 1ste en de 2de boek kwam. (; Ik ga die van zomer denk ik ook in het Engels lezen als het te lang duurt. (; Ha ik snap het wel met die RPG's. Het is beter dat dan dat ze dood lopen.;(

    @Pebble geeft niet, maar wel spijtig. (; Ik zal je eruit halen.

    [ bericht aangepast op 15 april 2013 - 17:32 ]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Ik heb op Facebook de Young Adult Harlequin pagina geliked, als De overtocht - zomer uit is plaatsen hun op de pagina een link naar de pub versie ;D Van de nederlandse versie dan.
    Ik blijf nog even twijfelen, wel of niet meedoen >.<


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nerys schreef:
    Ik heb op Facebook de Young Adult Harlequin pagina geliked, als De overtocht - zomer uit is plaatsen hun op de pagina een link naar de pub versie ;D Van de nederlandse versie dan.
    Ik blijf nog even twijfelen, wel of niet meedoen >.<

    Neem je tijd maar hoor. (; Ik denk dat ik die pagina ook maar eens ga like. ;D


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    ShatterMe schreef:
    (...)
    Je staat erbij.(;


    Thanks, maar ik ben me ondertussen gaan afvragen of er enkel keuze is tussen de "rassen" die er staan, of mag ik zelf ook met iets komen?
    En zo ja; mag ik eventueel het Waterhof erbij betrekken of liever niet? Het zou geen overheersende partij zijn, want hij zou echt wel lid zijn van het Duistere Hof.
    (Ik ben zelf nogal into Fey, je zou mijn boekenkast eens moeten doen)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Theodora schreef:
    (...)

    Thanks, maar ik ben me ondertussen gaan afvragen of er enkel keuze is tussen de "rassen" die er staan, of mag ik zelf ook met iets komen?
    En zo ja; mag ik eventueel het Waterhof erbij betrekken of liever niet? Het zou geen overheersende partij zijn, want hij zou echt wel lid zijn van het Duistere Hof.
    (Ik ben zelf nogal into Fey, je zou mijn boekenkast eens moeten doen)

    Van mij mag je er zelf een verzinnen .Ik weet dat er soort van nimfen zijn die bij de bomen en water horen, maar zoveel weet ik er niet van. (; Het blijft een fantasie wereld en voor mij mag je het Waterhof er ook bij betrekken. (; (Heb je misschien tips voor boeken over de Fey? Ik ben er wel een beetje verslaafd aan het raken. -a-)

    [ bericht aangepast op 15 april 2013 - 19:52 ]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    De Wicked Lovely serie van Melissa Marr;
    Wicked Lovely
    Ink Exchange
    Fragile Eternity
    Radiant Shadows
    Darkest Mercy
    Dat zijn echt mijn favo boeken, heb ze al zeker vier keer gelezen.

    Dan de Tithe serie van Holly Black;
    Tithe
    Valiant
    Ironside

    De Wings serie van Aprilynn Pike (en ik ben de titels kwijt dus je kunt wel raden dat die mijn minst favoriete is)

    en nu ben ik aan het sparen voor The Secret of the Ron Morr Skerry van Rosalie K. Fry maar dat is een boek uit eind de jaren 50 en er bestaan geen nieuwe drukken van, dus het kost aardig wat. Gaat over selkies. Must have. Maar ik moet sowieso wachten tot mijn creditcard aanvraag goedgekeurd is. Duimen dus. Anders wordt het smeken bij de zus, maar ik heb liever dat mijn vader niet weet dat ik 190 euro aan een boek uitgeef :p.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Nerys schreef:
    Ik heb op Facebook de Young Adult Harlequin pagina geliked, als De overtocht - zomer uit is plaatsen hun op de pagina een link naar de pub versie ;D Van de nederlandse versie dan.
    Ik blijf nog even twijfelen, wel of niet meedoen >.<


    JUST DO IT.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Theodora schreef:
    De Wicked Lovely serie van Melissa Marr;
    Wicked Lovely
    Ink Exchange
    Fragile Eternity
    Radiant Shadows
    Darkest Mercy
    Dat zijn echt mijn favo boeken, heb ze al zeker vier keer gelezen.

    Dan de Tithe serie van Holly Black;
    Tithe
    Valiant
    Ironside

    De Wings serie van Aprilynn Pike (en ik ben de titels kwijt dus je kunt wel raden dat die mijn minst favoriete is)

    en nu ben ik aan het sparen voor The Secret of the Ron Morr Skerry van Rosalie K. Fry maar dat is een boek uit eind de jaren 50 en er bestaan geen nieuwe drukken van, dus het kost aardig wat. Gaat over selkies. Must have. Maar ik moet sowieso wachten tot mijn creditcard aanvraag goedgekeurd is. Duimen dus. Anders wordt het smeken bij de zus, maar ik heb liever dat mijn vader niet weet dat ik 190 euro aan een boek uitgeef :p.


    Ik duim voor je! ;D Hahah, mijn vader vind het al erg als ik gewoon vraag om een boek te bestellen via internet. ;o Komt waarschijnlijk omdat ze van alles over gehoord hebben, wat dan wel begrijpelijk is dat ze het niet zo graag hebben. But 190 euro is wel veel voor een boek, maar als het een goed boek is dan zal het het geld wel waard zijn. (; Allee zo denk ik er toch over. ;D


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Theodora schreef:
    (...)

    JUST DO IT.



    Uhm, uhm.. Ik wil ook eigenlijk wel gewoon mee doen, maar.. ik weet eigelijk ook niet waarom niet :'D Er zijn alleen wel al veel vrouwelijke speler..
    Zijn die boeken allemaal engels die je hierboven had neergezet? Ik ben een luie engelse lezer :3


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    - Nee laat maar.

    [ bericht aangepast op 15 april 2013 - 21:58 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rol: Duister Hof, Kelpie.
    Een Kelpie is een Faerie, die voornamelijk in en rond het water leeft. In het water lijken ze sterk op een paard. Ze kunnen echter een menselijke vorm aannemen, wat hun doel zoveel makkelijker maakt. Een Kelpie verleidt graag mensen, om ze dan het water in te lokken en ze te verdrinken. Waarom ze dit doen is niet geweten, maar mijn personage doet het omdat het zijn natuur is, en omdat hij het leuk vindt te zien hoe de sterfelijken vechten voor hun leven. Hij vindt de luchtbellen die hun adem veroorzaakt onder water ook leuk om naar te kijken.
    Echte naam: Murtagh (skilled in the ways of the sea) Odhran (dark haired) Ronan (seal)
    Roepnaam: Murrin (sea)
    Leeftijd: 263, maar hij ziet er uit als iemand eind de tiener- begin de twintigjaren.
    Karakter:
    Murrin is, net zoals het water, zeer veranderlijk. Het ene moment kan hij ergens nog hartelijk om lachen en het volgende moment zou hij je een klap recht in het gezicht verkopen. Bij wijze van spreken dan, want anders dan minachting toont Murrin maar zeer weinig emoties. Hij kan goed verstoppen wat hij werkelijk voelt, en zal een ander doorgaans het gevoel geven dat deze in zijn ogen niks waard is. Zelfs al mag hij een persoon, hij zal het zelden toegeven. De enige manier waarop je kan merken of Murrin je mag, is door zijn reacties te peilen. Iemand die hij kan verdragen, zal hij in zijn buurt toestaan en waarschijnlijk op een verleidelijke manier in het water proberen lokken. De kans dat hij die persoon verdrinkt is nog steeds reëel dan. Iemand waar hij niks mee te maken wil hebben, zal hij met de grond gelijk maken en zonder verpinken proberen verdrinken, of juist niet. Het hangt af van de immensiteit van zijn afkeer voor diegene. Iemand die hij werkelijk haat, zal hij niet in "zijn" water willen. Voor hen heeft Murrin wredere plannen in petto.
    Murrin heeft een vreemde fascinatie ontwikkeld voor de koninginnen, zowel voor Titania als voor Mab. Hij vind het heerlijk hoe wreed de vorstinnen kunnen zijn, en in zijn ogen zijn zij de enigen waarvan hij op dat vlak nog wat kan leren. Zijn trouw ligt echter bij Mab, omdat hij in haar hof het meest vindt wat hij nodig heeft. En Murrin is ook echt trouw. Het zou iemand heel wat moeite kosten om hem zijn hof te doen verraden, maar het is niet onmogelijk. Murrin stelt zichzelf namelijk boven ieder ander, en dat geldt ook voor zijn koningin. Als Murrin een keuze moet maken tussen zijn eigen leven en dat van zijn koningin, zal hij geen moment aarzelen en voor zichzelf kiezen. Hij wil natuurlijk wel dat zijn koningin gelukkig is, maar er zijn grenzen. Murrin zal zichzelf nooit vernederen, voor gelijk wie. Hij is namelijk een zeer trots wezen, en ijdel ook. Murrin's beeld van schoonheid wijkt misschien een beetje af van de norm maar hij zal er altijd voor zorgen dat hij er op zijn aantrekkelijkst uit ziet. Hij kan er niet tegen als mensen hem negeren, of als hij niet voldoende aandacht krijgt.
    Iets dat atypisch is voor Waterfae, is dat Murrin zeer lang aan zijn haat kan vasthouden. Hij is enorm goed in het plannen van wraak en kan jarenlang wachten als het moet, maar uiteindelijk zal hij toch wel krijgen wat hij wil.
    Hij is ook bijzonder snugger, en doet zich vaak naïever voor dan hij werkelijk is. Het is ironisch dat onschuldigheid dan net hetgene is dat hem in anderen aantrekt. Hij houdt er van te zien en testen hoever hij die onschuldigheid kan rekken, en te kijken op welk punt hij zijn nieuwe speeltje volledig in zijn macht heeft. Vleierij is iets waarmee een ander Murrin voor zich kan winnen, maar het moet echter wel subtiel zijn want anders kan hij wel eens achterdochtig worden. Er is niks dat Murrin verschrikkelijker vindt dan een slijmbal. Zelf is hij dan ook niet bang om voor zijn mening uit te komen, tegen wie dan ook. Hoewel hij vaak van hetzelfde standpunt is als Mab, zal hij niet aarzelen om te spreken wanneer dat niet zo is. In zijn ogen is het veel beter om eerlijk te zijn dan om klakkeloos ja te knikken. Tegenover mensen heeft hij echter een ander standpunt over eerlijk zijn. Hij kan natuurlijk niet liegen, maar hij zal zo zijn woorden proberen verdraaien dat ze ook anders kunnen opgevat woorden, of dingen weglaten die belangrijk zijn. Het is een spelletje waar hij erg goed in geworden is. Ondanks dat hij nog vrij jong is, is hij er beter in dan de meesten van zijn soortgenoten.
    Uiterlijk:



    Met zijn Glamour heeft Murrin lange, bruine dreads waar af en toe een zeewiergroene schijn op zit. Soms steekt hij er schelpen in, in plaats van kralen. Meestal laat hij zijn haren los hangen, maar af en toe draagt hij ze ook naar achter.
    Hij heeft een vrij scherp gezicht, met een sterke kaaklijn en een uitgesproken kin. Zijn gelaatstrekken zijn veel zachter. Hij heeft een kleine neus en volle lippen. Zijn onderlip is echter wel dikker dan zijn bovenlip.
    Hetgene dat echter het meeste opvalt aan hem zijn zijn ogen. Je kan er namelijk niet echt een kleur op kleven. Ze zweven ergens tussen blauw en groen, maar af en toe kan er ook een grijze schijn op zitten.
    Qua kleren draagt Murrin het liefst zo weinig mogelijk, maar volledig naakt is hij zelden tenzij hij in het water zit.
    Extra of geschiedenis:
    Murrin werd verbannen uit het Waterhof omdat hij het net iets te vaak aan de stok kreeg met Innis, de koning. Deze kon Murrin's koppige karakter en het feit dat hij het hart op de tong heeft niet appreciëren. Murrin is hierdoor een tijdje alleen geweest, heeft de zeven zeeën verkend en ging af en toe slachtoffers zoeken in de haven.
    Daar wilde hij een keer een dronken matroos in het water lokken, maar deze vroeg hem naar zijn volledige naam. Omdat Murrin niet kan liegen, was hij verplicht het te zeggen nadat de matroos het nog een aantal keer gevraagd had. De jongeman kwam uiteindelijk toch bij hem in het water en Murrin heeft geen moment geaarzeld om hem te verdrinken. In zijn laatste gevecht, probeerde de matroos zijn naam nog uit te spreken, maar omdat hij ten eerste al dronken was en zich ten tweede met zijn gezicht in het water bevond kwam het er uit als Murrin. Sindsdien kiest Murrin er ook voor om zich zo voor te stellen.
    Zo'n tachtig jaar geleden, kwam hij in Duister Hof terecht en het beviel hem daar zo dat hij er gebleven is.

    Ik vul later verder in, ben te moe nu.

    [ bericht aangepast op 17 april 2013 - 13:48 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Theodora schreef:
    Rol: Duister Hof, Kelpie.
    Een Kelpie is een Faerie, die voornamelijk in en rond het water leeft. In het water lijken ze sterk op een paard. Ze kunnen echter een menselijke vorm aannemen, wat hun doel zoveel makkelijker maakt. Een Kelpie verleidt graag mensen, om ze dan het water in te lokken en ze te verdrinken. Waarom ze dit doen is niet geweten, maar mijn personage doet het omdat het zijn natuur is, en omdat hij het leuk vindt te zien hoe de sterfelijken vechten voor hun leven. Hij vindt de luchtbellen die hun adem veroorzaakt onder water ook leuk om naar te kijken.
    Echte naam:[/img] Murtagh (skilled in the ways of the sea) Odhran (dark haired) Ronan (seal)
    Roepnaam: Murrin (sea)
    Karakter:
    Uiterlijk:


    klik & [url=http://www.swrnn.com/wp-content/uploads/2012/02/Sam-Larsen-small.jpgklik[/url]]

    Extra of geschiedenis:

    Ik vul later verder in, ben te moe nu.


    Oké is goed. (;


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    @Nerys -als je meewilt doen- kun je een meisje langs het Hof van het Duister nemen. (;


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Oké, ik ga gewoon mee doen. Denk dat dit geen snelloper gaat worden, wel?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'