• Het gaat over het magische land Nimmernimmer waar zich twee hoven vestigen. Het Hof van het Licht, Arcade, en het Hof van het Duister, Tir Na Nog of beter gezegd het Zomerhof en het Winterhof. Ze lijken hard op elkaar, maar verschillen toch even hard aan de binnenkant. Het Hof van Het licht word geregeerd door de afstandelijke en machtige Koning Oberon en door de bloedmooie, koelbloedige en machtige Koning Titania met hun roodharige, grappige, probleemzoekende en betrouwbare Hofnar Robin Goodfellow of beter gezegd Puck. Het Hof van het Duister word geregeerd door de bloedmooie en ijskoude Koningin Mab en haar drie zoons. De broers lijken hard op elkaar van uiterlijk met hun zwarte haren van hun moeder, maar innerlijk zijn ze anders. De oudste is Sage, de wijze, trouw aan zijn koningin en vriendelijke met zijn trouwe grote wolf. Dan heb je Raven de onbetrouwbare, vol van zichzelf en weet hoe hij elk meisje rond zijn vinger draait. Ash is de laatste zoon, hij is mysterieus, afstandelijk en ijskoud door het verlies van zijn geliefde Ariella waar hij nooit is over geraakt. Er heerst een grote rivaliteit tussen Ash en Raven. In het Zomerhof dragen ze nog steeds middeleeuwse kleren en luisteren ze liever naar rustige of klassieke muziek. Het Winterhof daar en tegen draagt de kleren van de hedendaagse tijd van de aarde en luister graag naar duistere of harde muziek. Elk hof weet hoe ze een feestje moeten geven op hun manier, daarbij dansen de fae goed en zijn er geen uitzonderingen. Het Zomerhof en het Winterhof leven in een soort van vrede, maar toch maken ze altijd ruzie over iets waardoor ze snel weer oorlog voeren. Ze haten elkaar echt. Elysium word dit jaar gevierd in het Zomerhof dus het Winterhof moet zijn nette en schonen kleren aantrekken. Het Zomerhof heeft echter één geheim. Koning Oberon en Koningin Titania hebben een dochter samen die ze voor haar veiligheid naar de mensenwereld hebben gestuurd. Ze weet niks over het bestaan van de fea en ze is ondertussen al 16 jaar oud bijna 17. Ze word beschermd door Puck die haar beste vriend is geworden. Wanneer ze eindelijk achter de waarheid komt en samen terugkeren naar Nimmernimmer zorgt het voor wat opstand door heel het rijk. Wanneer Elysium begint gebeurt er echter iets rampzalig. Een prins van het Hof van het Duister word verliefd op de dochter van Oberon en Titania. Iedereen weet dat het verboden is om verliefd te worden op iemand van het ander Hof. Je wordt vermoord of je wordt verbannen uit Nimmernimmer naar de mensenwereld en je kan nooit meer terug keren eenmaal verbannen. Dus zou erop nieuw oorlog worden of leggen ze eindelijk hun strijdbijlen neer voor een tijd om samen te vechten tegen het nieuwe gevaar en de uitsterving van Nimmernimmer door de beperking van fantasie in de mensenwereld?


    Een fae kan geen metaal of ijzer aanraken, want het brand en lijkt het effect te hebben als een zuur op een mensenhuid. In de ergste gevallen ga je dood aan je verwondingen. Ze vechten met glazen of ijs zwaarden.
    Als fae mag je nooit je echte naam vertellen tegen iemand of ze gebruiken het tegen je en doen zich voor als je. Fae houden zich altijd aan hun beloftes die ze gemaakt hebben aan iemand. Als je nu beloofd hebt nooit meer magie te gebruiken dan gebruik je ook nooit meer magie. Dus let op je woorden als je een belofte of deal maakt met iemand. Fae zijn heel eerlijke wezens.
    Fae kunnen verschillende wezens zijn. Het kunnen feeën, elven, trollen, ogers, dryaden, goblins, phoeka’s, roodkappen, boemannen,... zijn.
    De feeën uit het Hof van het Duister hebben krachten die elke fee hebben, maar ook krachten van de winter zoals dat je bijvoorbeeld een sneeuwbui kunt maken. Hetzelfde geld voor de feeën van het Hof van het Licht maar in de plaats van de winterkrachten hebben ze de krachten van de zomer. Hun krachten worden minder sterk als ze op een ander Hof zijn dan die van hun waardoor het je kan uitputten.
    Er is niemand sterker dan degene die er al van het begin der tijden zijn zoals Oberon, Titania, Mab en Puck. Ook niet dan het nageslacht van de koning en koningen. Het betekend niet dat je hun niet kunt verslaan, maar niemand wil degene verslaan die over hun Hof heerst.
    Bij het Hof van het Duister heb je speciale ridders van Raven die de Doornwachters noemen. Ze dragen een wapenuitrusting van zwart leer met doornige takken op de schouders en over hun zwaard groeien lange doorns. Als ze dood gaan of beter gezegd vermoord worden veranderen ze in een doornstruik.
    Als mens word je vreselijk behandeld in Nimmernimmer. In het Winterhof word je in een ijsstandbeeld veranderd als Koningin Mab je beu is. Het ergste eraan is dat je blijft leven en alles kan zien wat er rond je gebeurt, maar jezelf niet kunt ademen of bewegen. In het Zomerhof word je gebruikt als speeltje van Koningin Titania. Als je haar niet meer entertaint veranderd ze je in een dier en word je opgejaagd door de jachthonden van het Zomerhof. Dus aan beide kanten is het niet goed om een mens te zijn.


    Wat je moet invullen:
    Rol:
    Echte naam: (moet niet als je niet wilt, niemand mag je echte naam toch weten en die kun je later nog verzinnen als het moet)
    Roep naam:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra of geschiedenis:


    Regels:
    ~Minimaal 5 regels schrijven. Als het moeilijk gaat of je hebt nog nooit mee gedaan aan een RPG of nog niet zo ervaren tip: voeg dan dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    ~Je hoeft geen ervaring te hebben met RPGen om hier aan mee te doen.
    ~OOC graag met haakjes; [] {} () - - ||
    ~Er mag best liefde tussen fae die zelf verzonnen zijn niet alleen tussen de bestaande fae zelf.
    ~Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    ~Er mag 16+ in voor komen. Daar bedoel ik mee; seks, vulgair taalgebruik,…
    ~Mag van de verhaallijn afwijken.
    ~Niemand zegt dat iemand zijn personage niet goed is of niet kan behalve ShatterMe.
    ~Gebasseerd op de boekenreeks Iron Fey van Julie Kagawa. Je hoeft het niet gelezen te hebben om mee te doen. De personages moeten niet gelijk zijn aan het boek, maar sommige dingen moeten wel behouden worden zoals sommige karakter trekjes die in de inleiding staan.
    ~Plezier hebben, dat is de grootste regel hier :3!


    Rollen:
    Het Hof van het Licht:
    -Koning Oberon: Lange zilvere haren die vallen tot aan zijn middel, groene ogen en draagt een kroon van een gewei op zijn hoofd.
    -Koningin Titania: |Atropa Belladonna| PlagueRat
    -Puck akka Robin Goodfellow: Stekelig rood haar en felle groene ogen.
    -Dochter van koning en koningin: Lilith Adams~~ShatterMe
    Wacht (mag een vrouw bij zitten liefst niet als hoofd van de wacht) :
    -Hoofd van de wacht;
    -
    -
    Fae die in en rond het kasteel wonen (Edelen, bediendes of gewone fae die beschermd worden door hun rijk, kan alle soorten van Fae zijn): (min 1 jongen)
    -May |May-Belle Wright|~~xAnneS
    -Beryll |Beraiden Yrell Landon|~~xAnneS
    -

    Het Hof van het Duister:
    -Koningin Mab: Lang bijna blauwkleurig zwart haar en zwarte ogen.
    -Prins Sage: Zwart haar tot aan zijn taile, ijsgroene ogen, oudste zoon.
    -Prins Raven of Rowan: Stekelig zwart haar, ijsblauwe ogen, middelste zoon.
    -Prins Ash |Ashallyn Darkmyr Tallyn|~~Jenniferd95
    Doornwachters van Raven/Rowan (telt hetzelfde zoals in de gewone wacht):
    -Hoofd doornwachter:
    -
    -
    Fae die in en rond het kasteel wonen: (min 1 jongen)
    -Murrin |Murtagh Odhran Ronan|~~Theodora -> Kelpie
    -Aride |Arienh Idelisa Kennocha|~~Eavan
    -Gereserveerd ~~lilangel
    Fae die in het Wyldwoud wonen (zijn bijvoorbeeld Cait Sith, Dryaden, goblins,.. zijn meestal onpartijdig maar kunnen toch een kant kiezen als het moet.)
    -Grimmalkin~ Jenniferd95 -> Cait Sith
    -
    -


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 mei 2013 - 21:38 ]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Hahha, juist. Ik dacht al zoiets maar ik wist het niet zeker. (;


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Ik vind het een beetje eng van mezelf dat ik er zoveel over weet :')


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hahha, ik ken het. ;D


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Ik begin t te leren, haha. Dankzij ironfey, nu opzoek naar nieuwe, goeie Fae boeken ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Het hof van het licht
    Rol - Fee van het zomerhof
    Echte naam - May-Belle Wright
    Roep naam - May
    Uiterlijk -
    May-Belle is een slank en klein. Ze is 1.65 lang. Ze heeft een schattig gezichtje met heldere blauwe ogen. May-Belle heeft mooie vlinderachtige wit/roze/doorzichtige vleugels. Ze draagt het meest schattige wit kanten jurkjes. Ze draagt meestal haar blonde haar in een vlechtje over haar hoofd als in foto, of in een slordige vlecht>>>
    Karakter - May-Belle is een erg aardig en behulpzaam persoon. Ze kan er niet tegen als mensen verdriet hebben en schiet iedereen te hulp.
    Ze is een erg goede vriendin (van Beryll) en kan goed geheimen bewaren. Maar of ze ooit nog haar eigen geheim prijsgeeft is het 2de....
    Extra - May-Belle had een treurig verleden en nadat haar ouders overleden door een oorlog tegen de duistere kant, is ze bereid om haar leven te geven en mee te vechten in de strijd. Ze leeft nu aan de rand van het bos, in een klein, schattig huisje. Ze staat klaar voor iedereen die haar nodig heeft...xxxx


    Mijn eerste personage een klein beetje aangepast...xxx


    HOF VAN HET LICHT
    Rol: fae, hof van het licht
    Echte naam: Beraiden Yrell Landon
    Roep naam: Beryll
    Uiterlijk:



    Beryll heeft bruin haar, dat hij meestal als ^hierboven^ draagt. Hij heeft bruine ogen en is verder best knap om te zien. (Verder helemaal als foto).
    Karakter: Beryll is een echte doorzetter, niet bang en als hij iets in zijn hoofd heeft, gebeurt het ook. Hij is erg behulpzaam, en ook al is hij soms nogal bruut en fel, hij heeft een hartje van goud. Verder toont hij niet echt zijn emotie's, omdat hij bang is om zwak over te komen.
    Extra of geschiedenis: Beryll is vanaf zijn 11de jaar wees, en hij leeft in het bos. Hij woont in een soort boomhut en leeft voornamelijk op bosdieren en planten. Beryll is erg goed bevriend met May. Als hij iets tekort komt, of eten over heeft, gaat hij vaak bij haar langs. (Hoe ze elkaar ooit ontmoet hebben lees je later wel in het verhaal.. ;P

    Sorry, hij is niet erg uitgebreid, maar ik heb dit weekend nogal weinig tijd..! Zal hem later dus nog verder uitbreiden! Ik heb ook niet echt ideeen voor de koning, vandaar weer een gewone personage... sorryyyyxxxx

    [ bericht aangepast op 20 april 2013 - 14:32 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Maak niet uit hoor! (; Ik zet je erbij.xx


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Wanneer denk je dat het RPG er komt? (flower)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Theodora schreef:
    Wanneer denk je dat het RPG er komt? (flower)

    Ik wil hem vrijdag wel aanmaken aangezien er eigenlijk geen mensen meer rollen gaan maken denk ik. ;s


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Oh, ik zal Arienh nog verder afmaken. Helemaal ontschoten :'D
    En, Nerys went Eavan ;D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eavan schreef:
    Oh, ik zal Arienh nog verder afmaken. Helemaal ontschoten :'D
    En, Nerys went Eavan ;D

    Hahhah oké, ik hoop dat het gewoon niet stil loopt. Ik zal het wijzigen.(;


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Best jammer. Want ik heb nog geen enkel RPG als deze gezien.
    Ik wilde zelf ook al een tijdje een RPG maken rond Wicked Lovely, maar ik vind het zo moeilijk er een goede verhaallijn voor te verzinnen en ervoor te zorgen dat mensen met een minimum van kennis van de boeken ook kunnen meedoen. Ik had wel een idee maar het is gewoon nog zo vaag.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Theodora schreef:
    Best jammer. Want ik heb nog geen enkel RPG als deze gezien.
    Ik wilde zelf ook al een tijdje een RPG maken rond Wicked Lovely, maar ik vind het zo moeilijk er een goede verhaallijn voor te verzinnen en ervoor te zorgen dat mensen met een minimum van kennis van de boeken ook kunnen meedoen. Ik had wel een idee maar het is gewoon nog zo vaag.

    Je moet wat je hebt al op schrijven en steeds als je iets nieuw in gedachten hebt er al een samenvatting van te maken. Dit is gewoon op eens in me opgekomen. (; Ik had er een week over gedaan om alles uit te werken denk ik.


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Ik moet zeggen dat ik al een tijdje hoopte op dit soort RPG. Of in ieder geval een omtrent de Fae. Alles wat ik weet, weet in vanuit ironfey dus dat is nog niet zo heel veel. Maar met een goeie samenvatting en voldoende uitleg moet dat wel lukken toch?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eavan schreef:
    Ik moet zeggen dat ik al een tijdje hoopte op dit soort RPG. Of in ieder geval een omtrent de Fae. Alles wat ik weet, weet in vanuit ironfey dus dat is nog niet zo heel veel. Maar met een goeie samenvatting en voldoende uitleg moet dat wel lukken toch?

    Ja dat is waar! Ik heb zoveel mogelijk dat ik wist van de fae erop gezet zodat ze eigenlijk wisten wat het in hield. Of het duidelijk is is iets anders.(;


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    ShatterMe schreef:
    Rol: Het hof van het licht: Dochter van Oberon en Titania
    Echte naam: Lilith Adams (Ze kent haar echte naam niet, dit is haar mensennaam.
    Roep naam: Lilith of Lilly
    Karakter: Ze is een lief meisje dat alleen de zorgen heeft van een dood normale tiener. Welke kleren ze moet aandoen, dat ene puistje op haar gezicht,… Ze staat ook voor iedereen klaar, ook al vinden de meeste mensen haar raar. Ze houd er niet van als mensen haar plagen of zelfs pesten, maar ze doet nooit haar mond open. Ze begrijpt niet waarom de mensen haar behandelen alsof ze een of ander freak is, want ze is toch maar een normaal mens? Ze wordt niet snel kwaad, maar als ze dat wel word kan je beter gaan lopen. Ze kan ook heel erg koppig zijn en dan kan ze alles voor elkaar krijgen en loopt niemand liever voor haar voeten. Ze is ook heel goed om de waarheid te verdraaien en een pokerface op te zetten wanneer ze, maarwilt. Dat doet ze vooral om haar gevoelens niet te laten zien, bijvoorbeeld als ze gekwetst is. Als ze wilt kan ze net zo afstandelijk en ijzig doen als haar echte moeder en vader, maar dat zie je haar niet snel doen. Als ze je niet leuk vindt zal je het ook niet snel merken aan haar. Ze probeert gewoon wat vrienden te hebben. Ze heeft ook een hoge pijn grens en kan wel tegen een beetje bloed. Ze kan ook heel driftig worden of snel geïrriteerd als ze je beter kent. Ze is dan niet altijd even aardig tegen je vooral als je haar ergert. Ze is dus niet een lief onschuldig meisje, maar ze is ook geen slechte. Ze zit er tussenin.
    Haar beste vriend Robin of beter gezegd Puck is een grote steun voor haar. Hij staat altijd voor haar klaar ook al kan ze soms heel ambetant tegen hem doen. Ze geeft ook veel om hem en zou haar leven opgeven om hem te beschermen. Dat zou ze voor iedereen doen die ze haar vriend kan noemen. Als ze een maal verliefd word gaat ze er alles aan doen om diegene bij haar te houden vooreeuwig en altijd.
    Uiterlijk:



    Klik, Klik & Klik
    Lilith heeft bruin haar met rode higlights en dat tot een stuk onder haar borsten valt. Het krult ook soms, maar dat hangt er vanaf hoe ze het droogt. Ze laat haar haar vaak los hangen of ze vlecht het rap.Haar ogen hebben een groengrijze kleur en ze heeft volle licht roze lippen. Het mooiste aan haar vind ze haar haar en haar ogen, voor de rest is ze even onzeker over haar lichaam dan een normale tiener. Ze is 1m60 en heeft een normaal slank vrouwen figuur met normale rondingen. Ze draagt graag normale hedendaagse kledij wat soms wat uitdagender er is dan anders -hangt van stemming af-, maar zou toch geen nee zeggen tegen een mooie satijnen jurk die goed rond haar lichaam zit. Ze blijft een dochter van haar moeder.
    Extra of geschiedenis: Ze is de dochter van Koning Oberon en Koningin Titania die voor haar veiligheid naar de mensenwereld is gebracht naar een gezin die geen kinderen kon krijgen. Ze herinnert haar niet meer wanneer ze Puck voor het eerst had gezien, maar ze heeft het vage vermoeden dat hij er altijd wel is geweest. Wanneer ze ontdekt dat er Nimmernimmer bestaat en Puck haar ervan overtuigd heeft om beter niet naar daar te gaan , doet ze het toch, want ze wilt zien of het waar is. Ze neemt het eerste beste portaal naar Nimmernimmer en Puck volgt haar. Hierdoor belanden ze in het Wyldwoud en moet Puck haar de weg leiden naar het Zomerhof, maar dat kan nog een heel eind weg zijn. Ze draagt ook heel graag rood.

    Ik heb hem wat van uiterlijk aangepast. Ik wou vragen of er nog mensen zijn die een tweede rol wilde aanmaken of niet of anders zet ik gewoon foto's onder de naam van de al bestaande personages hoe ik dacht dat ze eruit zagen en maak ik een rollentopic aan. Tenminste als jullie dat goed vinden. (;

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 17:40 ]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..