• Tell me a love story is de titel van de eind musical op een van de meest gewilde high schools in London.
    Dit is de laatste kans die je leven voorgoed kan veranderen. Daarom wil iedereen laten zien wat ze in huis hebben. De avond van de uitvoering zullen namelijk er verschillende sterren en regisseurs van beroemde stukken komen en hun kandidaten kiezen. Zie het maar als een auditie. Je moet jezelf kunnen bewijzen en laten zien dat je de beste bent. Maar wat als heel deze musical misgaat, omdat het werkelijkheid word?
    Liefde, jaloezie, haat, vriendschap, concurrentie, vijanden en drama.



    Lijstje dat je in moet vullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Welke rol zou je willen spelen in de musical; (De musical zal later verschijnen met de dingen die hier zijn ingevuld)


    Rollen:
    Jongens;
    - Niall James Horan; nessje -> Jongen waar het meisje verliefd op word
    - Louis William Tomlinson; Zianourryx -> Degene die een wijze les verteld
    - Liam James Payne; Little -> Vader van het meisje
    - Harry Edward Styles; Crudelis -> Degene die een wijze les verteld
    - Zayn Javadd Malik; arnepuntcom -> De knappe jongeman
    - Anthony Brandon von MonroeSikowitz -> Dwarsliggende ex
    - Jayy Kilian von MonroeSikowitz -> De rijke arrogante jongen
    - James Julian Mathers BigFatLiar-> Broer van het meisje

    Meisjes;
    - Arianne Rowene Clarke Curlies-> Vriendin van het meisje
    - Chiara Bella Love DamnBieber -> Dwarsliggende ex
    - Rosemary Kingston BigFatLiar -> Meisje die de twee zal volgen tijdens hun reis
    - Tamara Veronica Miller Depay-> Het jonge meisje
    - Cassadee Carstairs -> Moeder van het meisje
    - Ness Allison Lockwood nessje-> Vriendin van het meisje
    - Madelaine Louise Lockwood Zianourryx -> Zus van het meisje
    - Scarlett Britney Jones Crudelis -> Meisje uit het bordeel


    De andere mensen ( bijvoorbeeld styliste, dansers, dramadocent)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Niemand schrijft acties voor anderen!
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Geen perfecte personage's
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Zianourryx en Crudelis maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het idee voor de musical;
    Een jong meisje krijgt de keus tussen twee jongens. Een gemiddelde, maar knappe jongeman of een rijke, arrogante jongen.
    Haar twee vriendinnen proberen haar over te halen om voor het geld te gaan. Het verhaal speelt zich af in een hotel. Het meisje zal uiteindelijk verliefd op een arme, minder goed uitziende jongen die koffers verplaatst in het hotel, waardoor ze hun best doen om samen proberen te zijn.
    Helaas zijn haar twee minnaars er minder blij mee en smeden ze een plan, waarbij ze een meisje uit het bordeel inschakelen om de arme jongen te verleiden. De jongen trapt er niet in en blijft bij het jonge meisje. Als haar ouders, broer en zus zich er mee gaan bemoeien en haar uit het hotel willen halen omdat ze eisen dat ze voor het geld gaat, vlucht het meisje met de jongen en reizen ze door een aantal landen, waar ze verschillende personen ontmoeten die ze om de beurt een aantal lessen leert. Uiteindelijk keren ze terug naar haar ouders, trouwen ze en leven ze nog lang en gelukkig.



    Het begin;
    De bel zorgt ervoor dat de pauze voorbij is en iedereen weer gezellig een paar uur aan de slag moet.
    De helft van de mensen zal moeten repeteren voor de musical en zal dus naar de aula vertrekken. De scripts zullen allemaal klaar liggen met je eigen naam erop. De bedoeling is dat iedereen die doorleest en gaat oefenen. De andere helft gaat gewoon naar de volgende les en zal later pas naar de musical repetitie vertrekken.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 17:04 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    James Julian Mathers
    'Gewoon je er onderuit praten meestal en een enkele keer strafwerk', zei ik terwijl ik mijn schouder ophaalde. 'Niet dat jij srafwerk krijgt, je hebt nog nooit iets fout gedaan en als je wel srafwerk krijgt dan maak ik het voor je of ik ga wel even met je leraar praten'. Scarlet was vandaag van mega-nerd naar best wel leuk meisje gaan. Ik streek met mijn hand door mijn haar. Waar was ik in godsnaam mee bezig? Ik hing nu al een hele tijd rond met iemand die ik vandaag nog had uitgescholden! Toch wou ik haar niet achterlaten. Er kwam iemand aan met ons ijs en ik betaalde waarna ik twijfelde of ik Scarlets hand, die ik had losgelaten om mijn geld te pakken, weer zou pakken, maar ik de het toch maar niet. Buiten was een terrasje en ik had wel zin om daar te zitten. 'Kom je buiten zitten?', vroeg ik en liep naar de deur.


    Dont say why me, say try me

    Chiara Bella Love

    'Chiara wat is A kwadraat plus B kwadraat' 'Uhm Uhm Uhm' stamel ik. Dan gaat de bel saved by the bell. Eindenlijk zijn de 40 minuten om. Als ik uit de deur loop zie ik tot mijn grote genoegen Harry en Louis staan. Even blijf ik staan nadenkend over wat ik moet doen, want als je hun tegen je gekeer hebt is iedereen tegen je gekeerd. Toch loop ik lang hun heen. Ik zal eens laten zien dat niemand met Chiara Bella Love solt!


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Harry Edward Styles.

    Ik maakte een spastische beweging toen Louis in mijn zij prikte en hij kon erop rekenen dat ik hem straks nog zou terugpakken. Natuurlijk zou het kinderachtig gaan uitlopen, maar daarvoor stonden we nou eenmaal bekend. "Ik ben niet slim, het was gewoon toepasselijk." zei ik stilletjes. Als je iemand wilde zien die slim was moest je maar naar een nerd gaan.
    Ik glimlachte zwakjes om de woorden van Louis, wetend dat hij zelfs nog bezorgd zou zijn als ik een schrammetje opliep. Dat was al eens gebeurd, toen ik zo stom was geweest om van een schommel te vallen. Geen vragen stellen. Ik zou later nog wel op dat muziekstuk terugkomen, aangezien ik het nog steeds niet eerlijk vond dat hij me niks had verteld. We zaten een tijdje tegen de muur aan totdat ik Chiara opmerkte, waardoor ik Louis een blik toewierp en overeind kwam. Ik schoot naar haar toe en trok haar aan haar arm terug, waarna ik haar polsen vastgreep en haar een waarschuwende blik toewierp.
    "Luister. Als je het waagt om ook maar één iemand over dit gesprek te vertellen kom je niet meer levend thuis, begrepen?!"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Scarlett Britney Jones.

    "Maar dat is liegen." mompelde ik zachtjes. Niet dat James het iets zou interesseren als hij moest liegen. Ik tikte tegen de toonbank aan en draaide de ring om mijn vinger telkens een kwartslag verder, totdat hij weer op de juiste plaats zat. Ik werd altijd nerveus van dit soort gesprekken en dan begon ik aan mijn ring te draaien, een gewoonte. Ik glimlachte kleintjes en keek eventjes op. "Dat is... lief." zei ik uiteindelijk aarzelend, waarna ik me weer verbaasde over mijn woorden. Het was zo vreemd dat iemand van een bot en koelbloedig karakter naar iets zachters kon gaan. Ik geloofde hem nog steeds niet bepaald, mijn vertrouwen had hij nog niet helemaal. Toch kon ik merken dat ik hem steeds sneller begon te vertrouwen.
    Ik volgde James met de beker koffie in mijn linkerhand, aangezien ik linkshandig was. Apart? Niet bepaald, maar wel interessant om te weten. Ik zette me neer op een willekeurige stoel aan een tafeltje en keek peinzend naar het tafelblad. Ik had een vraag op mijn lippen liggen, alleen zou ik hem niet durven stellen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Een onschuldige grijns was op mijn gezicht te vinden toen Harry een spastisch beweging maakte. Ik wist dat ik hem maat goed in de gaten moest houden, aangezien ik deze straks nog terug zou krijgen. Ondanks dat we soms te gemeen overkwamen waren we toch degene die het ook altijd gezellig hadden en nog steeds niet volwassen waren qua gedrag. 'Wie van ons twee is nu wel slim? Wij zijn dat, zoals je zegt, op momenten dat het toepasselijk is.'
    Harry wist mijn reacties altijd wel, dus deze ook. Ik kon er niet tegen als er iets met een van mijn vrienden gebeurde en daar kon ik soms iets te bezorgd op reageren. Over het muziekstuk wist ik dat -dat nog lang niet over was, aangezien hij zich er niet bij neer zou leggen dat het niet bekend was. Maar daar zouden straks nog wel wat redenen voor komen.
    De blik die Harry me na een tijdje toewierp zorgde ervoor dat ik weer ging staan en hem volgde naar Chiara. Ik hield me er even buiten tot het juiste moment, maar de duivelse blik op mijn gezicht was niet te missen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne

    Als een gek rende ik naar mijn kluisje en maakte hem open. Lekker, te laat. Ik was nooit te laat, en als ik nu naar de les zou gaan dan zou ik moeten nablijven. Alles beter dan niet komen. Snel rende ik naar het goede lokaal en klopte op de deur om vervolgens mijn hoofd de hoek om te steken. 'Meneer Payne, lekker op tijd, niet waar?' bulderde de docent. Ik liep naar binnen en sloot de deur achter me. 'Sorry dat ik te laat ben. Ik eh-' verder kon ik niet komen, om de docent gebaarde naar een plek. 'Ik hoef geen zwakke smoesjes te horen, ga zitten' bromde hij en ik knikte om snel te gaan zitten. Met een zucht legde ik snel mijn boek open en keek naar de docent.

    [Zeg maar als het niet goed is. het is nogal moeilijk om in te springen ^^]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jayy Kilian von Monroe
    De banden van mijn vel rode land rover snelde over het asfalt heen. Ik nam ondertussen kleine slokjes van mijn ijskoffie, die we onderweg nog even waren gaan halen. Ja, Anthony en ik waren toch al te laat. Waarom dan niet even stoppen voor Starbucks? Anthony zat naast me en zat helemaal in zijn muziek. Zelfs zo dat hij niet eens doorha dat we al waren gestopt. Ik gaf hem een stomp en de jongen vloog geschillen op. Ik wees enkel naar buiten. Haalde de sleutel uit het contact en stapten uit. Anthony had de hint begrepen en stond al snel naast me. "Wat en waar hebben we?" Ik haalde langzaam mijn schouders op. "Ik denk dat het tijd is om te roken." Besloot ik toen en stak een sigaret op. Anthony volgde mijn voorbeeld en ging op de moterkap zitten. Nee, we waren niet zulke schooltypes.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall James Horan
    Ik stop nog snel een zak snoep in mijn tas waarna ik het huis uit ren. Ik spring op mijn fiets en cross lang iedereen heen. Ben ik blij dat ik toch een fiets heb, de bus missen doe ik namelijk wel vaker. Ik gooi mijn fiets in de stalling en ren naar binnen. Snel open ik mijn locker en kijk welke boeken ik erin heb. Snel pak ik een willekeurig boek en stop het in mijn tas. Ik kijk op het rooster dat toevallig in mijn locker hangt. Ik ren naar het lokaal en zie Liam naar binnen glippen. Ik gluur en zie dat meer dan de helft er niet is, zonder mij kan de les ook wel! Ik draai me om en loop weg, tot ik de deur open hoor gaan. "Waar gaan wij naar toe, Horan?" Ik draai me om en verzin een smoesje. "Euh... Eigenlijk moest ik nog wat uit mijn locker halen, maar ik blijf wel hier." Ik glip langs de leraar en zwaai naar Liam. Ik loop naar hem toe. "Kan ik hier zitten?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Chiara Bella Love

    Snel loop ik lang ze. Als ik om de hoek wil lopen voel ik dat ik word vastgepakt door iemand. Ik weet zeker dat het Harry of Louis is. "Luister. Als je het waagt om ook maar één iemand over dit gesprek te vertellen kom je niet meer levend thuis, begrepen?!" zegt hij. Snel grijns ik denkt hij nou echt dat ik dat ga doen. 'Laat me los. Je weet waar ik allemaal toe in staat ben, Harry.' sis ik. 'Is iemand in de buurt!!!' Gil ik hopend dat iemand me hoort. Ik heb mezelf gezworen dat ik niet als eerst een gevecht zal beginnen, maar ik zal wel vechten als iemand bij als eerst slaat. Gewone regel, vanaf jongs af aan heb ik geleerd van mijn ouders dat je gewoon terug moet slaan als mensen jou slaan. Maar ja ze zijn er niet meer dusja.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Zianourryx schreef:
    Madelaine Louise Lockwood

    Ik gooide mijn tas met boeken in mijn kluisje en gooide die daarna gelijk dicht. Met de repetities hadden we toch geen andere boeken nodig. 'Hello Ness.' Zei ik met een dezelfde grijns. 'Het is een wonder dat ik het weet, want we hebben inderdaad onze repetities.' Normaal zou ik met een reactie komen dat zij degene is dat het altijd weet. 'Maar dit word te gezellig aangezien we weer eens gezellig dezelfde rol hebben' zei ik glimlachend en liep dan in de richting van de aula. Wel langzaam zodat Ness me makkelijk kon inhalen en we weer samen daar naartoe konden lopen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    James Julian Mathers
    'Dat is... lief.', zei ze een beetje aarzelend. Tot mijn verbazing was ik daar blijer mee dan waneer iemand anders dat zei. Nadat we een tafeltje hadden gevonden, plofte ik op de stoel tegenover Scarlet neer. Daarna stak mijn lepel in mijn ijs en begon te eten. Peinzend keek ik haar aan. Ik moest even voor mezelf weten wat ze nou precies voor me betekende. Ze was niet heel bijzonder qua uiterlijk, maar toch had ze iets. Haar blonde haren leken altijd perfect in model te zitten. Ook voor de rest was ze altijd netjes. Alleen ze was wel heel erg jong. Zij was 16 en ik al 21! Ik weet het ik was gewoon oud, niet zijjong. Ik beet zachtjes op mijn lip terwijl ik twijfelde of ik hier wel mee door moest gaan.

    [ik ben nieuweschierig naar die vraag van Scarlet!]


    Dont say why me, say try me

    Liam James Payne

    Ik zie twee ogen voor het raam e een vrolijke glimlach kwam op mijn gezicht. Al snel zie ik ze weggaan, maar de docent liep naar de deur en gooide hem met een zwaai open. 'Waar gaan wij naat toe, Horan?' zei hij en ik zag hoe Niall zich omdraaide. 'Euh... Eigenlijk moest ik nog wat uit mijn locker halen, maar ik blijf wel hier' stamelde Niall en hij liep langs de docent heen om naar mij te zwaaien. Hm, een zwak smoesje maar het leek dat de docent hem geloofde. Met een grijns zwaaide ik terug naar de blonde Ier. Hij liep mijn kant op en keek me aan. Nieuwsgierig keek ik terug en kantelde mijn hoofd ietwat. 'Kan ik hier zitten?' vroeg ie en ik knikte. 'Ga je gang' lachte ik en ik maakte een gebaar dat ie mocht gaan zitten. Al snel keek ik terug naar de docent en lette goed op. Af en toe maakte ik een aantekening.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ness Allison Lockwood
    Ik knik en gris nog snel een zakje Skittles uit mijn tas. Jupp, ik ben verslaafd! Ik haal Maddie in ga naast haar lopen. "Wil je ook?" Vragend hou ik het zakje voor haar. Madelaine is de enige waarmee ik kan delen, de rest heeft pech. Ik stop een paarse in mijn mond en kijk naar de kantine. "Waar hebben we eigenlijk de repetities?" Vraag ik als ik bijna nergens iemand zie.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Hiep hoi! eindelijk mensen die niet van het vechten/spijbelen zijn!]


    Dont say why me, say try me

    Scarlett Britney Jones.

    Een zachte zucht gleed over mijn lippen en ik keek op, om vervolgens door te hebben dat James me aankeek. Ik negeerde de wazige blik in zijn ogen en nam een slok van mijn koffie, waarna ik de druppeltjes condens door de kou met mijn ogen volgde.
    "Wat wil je nou eigenlijk van me?" vroeg ik uiteindelijk, nadat ik de moed ervoor had weten te verzamelen. Niet dat ik ruzie met hem wilde, maar ik begreep niet waarom hij dit deed voor mij. James kon een stuk beter en vooral makkelijker meisje om zijn vinger winden. Ik had geen zin erin om dadelijk een of ander sloofje te worden dat zijn huiswerk zou maken, die periode had ik al lang genoeg gehad. "Daarbij vraag ik me af waarom je ineens zo aardig reageert. Voor zover ik het weet zou je normaal heel anders zijn. Tenminste, dat viel me op toen je bij Harry en Louis stond."


    Reading a good book is like taking a journey.