• De stelling van deze week luidt:
    De muziekindustrie leunt teveel op het uiterlijk van de artiest.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Parachutes schreef:
    Eens! Maar dan vooral in de popmuziek.


    Tijd voor koffie.

    Oh ja, zeker. Als je alleen al kijkt naar de ophef die wordt gemaakt over Adele haar gewicht. Het is niet voor niets dat echt letterlijk iedere artiest in de hitlijst er goed uitziet.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Over het algemeen wel. Ik kies daar mijn muziek niet op uit, maar als de zanger zo'n gezichtje heeft wordt je wel blij. :9~


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Oneens. Kijk naar Adele, ze is niet het standaard model voor een popartiest. Ze is dikker dan het 'normale' beeld van popartiesten. Vind niet dat dat bepalend is.

    Devourer schreef:
    Ja en artiesten als One Direction en Justin Bieber zijn het levende voorbeeld.


    believe in yourself.

    Uchiha schreef:
    De muziekindustrie creëert het uiterlijk van een artiest.


    Chasing goals.

    Helemaal mee eens, kijk maar naar One Direction, :(


    Mia San Mia

    Nee, anders hadden ze wel iets gedaan aan Lady Gaga.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nah, ik vind het wel meevallen. Kijk bijvoorbeeld maar naar Lady Gaga, die houdt toch lekker haar eigen stijl.


    Bad decisions make good stories.

    Mee eens Kijk maar naar Nicki Minaj & Lady Gaga. Die zagen er eerst echt niet zo uit hoor!

    Ja!


    I'm A Dwarf Lover

    Ja, maar dat komt ook weer omdat de gewone mensen er te veel op letten, dus levert een mooiere zanger(es) meer geld op enz.


    Define "good".

    Eens. Als je mooi kunt zingen maar je uiterlijk niet mee hebt maken ze het zoals de meeste mensen het willen zien. Dit is vooral bij popmuziek zoals vele al zeggen. Kijk maar naar one direction, die, vind ik persoonlijk, niet echt getalendeerd zijn maar de meeste fans winnen met hun uiterlijk.


    We always think caged birds sing, but in fact, they cry

    iHeartNouis schreef:
    Oneens
    Een knap gezichtje werkt zeker mee, maar met allleen een knap gezicht maak jegeen nummer 1 hit. Je kunt niet over JB gaan zeuren dat ze hem alleen voor uiterlijk leuk vinden, want hij heeft echt een goede stem.
    Ook in uiterlijk wel een onderdeel, maar het is niet de hoofdzaak. Een slechte stem met een mooi gezicht haalt geen plaatsje in de hitlijsten of het zijn maar eendagsvliegen.
    En daarbij hebben we het niet alleen over de popindustrie, maar alle muziek!
    En tot slot wordt dat mooie gezichtje vaak gemaakt. Zonder make-up zien de meeste er echt niet uit.


    (Y)

    Eens!
    En niet alleen het uiterlijk, maar ook hoever diegene gaat met het verkopen van zichzelf..


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.