• De stelling van deze week luidt:
    De muziekindustrie leunt teveel op het uiterlijk van de artiest.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    iHeartNouis schreef:
    Oneens
    Een knap gezichtje werkt zeker mee, maar met allleen een knap gezicht maak jegeen nummer 1 hit. Je kunt niet over JB gaan zeuren dat ze hem alleen voor uiterlijk leuk vinden, want hij heeft echt een goede stem.
    Ook in uiterlijk wel een onderdeel, maar het is niet de hoofdzaak. Een slechte stem met een mooi gezicht haalt geen plaatsje in de hitlijsten of het zijn maar eendagsvliegen.
    En daarbij hebben we het niet alleen over de popindustrie, maar alle muziek!
    En tot slot wordt dat mooie gezichtje vaak gemaakt. Zonder make-up zien de meeste er echt niet uit.


    “Things never happen the same way twice.”

    Eens,Goede muziek word vaak in de war gehaald door knappe koppen. Ik zelf ben fan van One Direction ik vind dat ze talent hebben, maar eerlijk, ze waren minder ver gekomen zonder hun uiterlijk. Het gebeurd inderdaad vooral bij pop, want bij punk, heavy metal enzv. maakt het geen knars uit wat voor kop er op zit, als je maar kan spelen/zingen

    #mijnmening

    [ bericht aangepast op 16 feb 2013 - 16:34 ]


    Simple but effective

    Oneens,
    Ik koop geen cd's om naar gezichten te luisteren.

    Ik ben oneens, maar aan de andere kant... Elvis Presly (k weet niet precies hoe je zijn naam schrijft >< ) kon totaal niet zingen, (sorry voor de fans, maar zijn stem werd altijd bewerkt met de pc) en drie keer raden waarom hij was gekozen als nieuw pophit: Omdat hij er goed uit zag. Zelf maakt het me niet uit hoe iemand eruit ziet ook omdat ik zelf altijd door familie en klasgenoten word uitgescholden voor gothic of emo, terwijl ik gewoon van zwarte kleren houd.:S
    Tja, mensen zijn nu eenmaal rare wezens...

    [ bericht aangepast op 16 feb 2013 - 23:46 ]


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Mavis schreef:
    Ja en artiesten als One Direction en Justin Bieber zijn het levende voorbeeld.

    Nou, er zit wel een lichte kern van waarheid in vind ik. Artiesten komen er echt helemaal anders uit. Misschien komt het door hun zelfverzekerheid die groeit, maar het kan ook zijn dat de muziekindustrie hun wat eisen hebben gesteld qua uiterlijk. Dat zou mij namelijk helemaal niets verbazen.


    † Love? I want to sleep.

    nachtkat schreef:
    Ik ben oneens, maar aan de andere kant... Elvis Presly (k weet niet precies hoe je zijn naam schrijft >< ) kon totaal niet zingen, (sorry voor de fans, maar zijn stem werd altijd bewerkt met de pc) en drie keer raden waarom hij was gekozen als nieuw pophit: Omdat hij er goed uit zag. Zelf maakt het me niet uit hoe iemand eruit ziet ook omdat ik zelf altijd door familie en klasgenoten word uitgescholden voor gothic of emo, terwijl ik gewoon van zwarte kleren houd.:S
    Tja, mensen zijn nu eenmaal rare wezens...


    autotune werd in 1998 het eerst gebruikt en in 1997 werd het "ontdekt" dus elvis presley had zoiezo een goeie stem en hij zong rock en roll wat geen subgenre van pop is dus dat weet je dan weer. over het laatste heb je wel gelijk

    Dafuck is er mis met jou nachtkat? Autotune op Elvis Presly? Dat kenden ze toen nog niet eens. Jezus hey, doe ff normaal.
    Ik ben dan echt geen fan van hem, maar dat slaat echt helemaal nergens op. Grow some brains.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Dafuck is er mis met jou nachtkat? Autotune op Elvis Presly? Dat kenden ze toen nog niet eens. Jezus hey, doe ff normaal.
    Ik ben dan echt geen fan van hem, maar dat slaat echt helemaal nergens op. Grow some brains.


    Wow, take a sisi. Misschien wist Nachtkat het gewoon niet, en dan is het niet leuk om dit te lezen; Grow some brains.
    En ik vind het nogal ongepast dat je met Jezus scheldt of dat je het gebruikt in zo'n zin als hier misschien wel mensen van Christelijk of Katholiek geloof zijn.

    Ik ben het half met de stelling eens.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Naturawolf schreef:
    (...)

    Wow, take a sisi. Misschien wist Nachtkat het gewoon niet, en dan is het niet leuk om dit te lezen; Grow some brains.
    En ik vind het nogal ongepast dat je met Jezus scheldt of dat je het gebruikt in zo'n zin als hier misschien wel mensen van Christelijk of Katholiek geloof zijn.

    Ik ben het half met de stelling eens.




    En daarbij ik was protestant, mensen moeten zich niet zo aanstellen als iemand iets met Jezus zegt. God en Hallelujah hey (krul)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)



    En daarbij ik was protestant, mensen moeten zich niet zo aanstellen als iemand iets met Jezus zegt. God en Hallelujah hey (krul)


    Ach, ieder z'n eigen mening. Zelf zou ik God en Jezus niet in de buurt zeggen van een wat zwaardere gelofige.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ligt eraan welk genre, bij house kun je dat totaal niet zeggen.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.