• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de demonen te verjagen


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Ollivander
    Timothy Rhine -Ollivander

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood -Neolaia

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Harper Brianna Lovely - Ollivander
    Hayden Fitch - Jaimes


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti -WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -Jaimes
    Matt Donovan -WillNotLearn

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez -Ollivander
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - Jaimes


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotlearn
    Ray McBenneth - Neolaia
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Leslie Day - Jaimes
    Luna Day - Jaimes
    Vanessa Elenore Woods -Ollivander
    Cathy Ameliah Evans - Druella
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Neolaia

    Rosali Chévonez - Neolaia
    Allison Alex Diamont - WillNotLearn


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Ollivander
    Aiden Noel Kahln - Neolaia
    Adam Nicohlas Kahln - Neolaia

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Ollivander
    Iris Charlotte Michaëls - Ollivander


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| Demon - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Ollivander

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 12:11 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Vertel het nou gewoonnnnn.. Anders laat ik Nick toch doodgaan.

    Hmm.. Ik denk dat hij eerst zegt dat hij eroverna zal denken en dan instemt omdat het belangerijk is voor Leslie. }


    Don't be like the rest of them, darling

    [Fine, laat hem maar doodgaan, ik weiger nog om dingen te doen, omdat er anders iemand doodgaat :\

    Als Nick doodgaat, heeft Leslie helemaal niet meer iemand die ze een beetje als eigen familie kan beschouwen, behalve Katherine.


    En wat je gemist hebt Leensel? Zoals gewoonlijk heel veel. Ehm, Nick en Leslie hebben een dochtertje genaamd Katherine, lang verhaal...
    Sky is bevallen, maar ging dood, maar toch niet, want Daniël maakte een engel van haar en ze hebben nu een dochtertje genaamd Elizabeth en een hond genaamd Boef.
    Rachelle is bevallen en bijna overleden, waardoor de vonk tussen Jonathan en Rachelle echt is overgeslagen. Volgens mij is dat ook een meisje...

    En Leslie is zwanger. Maar misschien niet van Jake. Het kan zijn dat ze zwanger is van Nate, die de neef van Jake is. Of van ene Paul, die een klant was bij Nate, voor Leslie.

    Erhh, dat laatste is misschien een beetje vaag... Jeslie ging kerst vieren bij Jake thuis en daar ontmoette Leslie Nate. Nate leek haar gewoon heel aardig, maar het blijkt dat hij in meisjes handelde, wat hij ook met Leslie wilde. Dit komt door wraak op Jake. Toen Jake zijn slechte periode was, heeft hij de verloofde van Nate vermoord op de dag van de bruiloft.. Het gebeurde zo dat Les strandde met de taxi en geen zin had om te flitsen, dus wachtte ze op een nieuwe taxi. Het toeval zij dat Nate voorbij reed, Leslie excuses aanbood, haar een lift gaf en vergaste. Meenam naar het hoerenhuis en haar daar verkrachtte.. Ghehe. En toen was er dus ook die Paul, een klant in het hoerenhuis en die moest ook bij Leslie. dus thsjaa..... Het kan van drie personen zijn, de zwangerschap. Alleen dit wisten Jake en Les pas toen Les alweer terug was, dit is gekomen doordat Nate verliefd is geworden op Leslie o 3o en nu hebben Les en Nate een verhouding soort van, geheim.. Ghehehe.

    En Nick heeft een nieuwe menselijke liefde genaamd Hayden -weet niet of je dat al wist-

    En ehm... dat was het wel?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Beschoud ze Nick als familie? Waarom? Omdat hij de vader is van haar kind of gewoon omdat hij haar ex is?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Beiden... She still loves him. Maar niet op de verliefde manier, als familie manier.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    Nick
    'De reden dat Jake erbij is, is omdat hij natuurlijk ook voor Katherine zorgt als ze bij ons is. Dus ik vind dat hij er ook inspraak over heeft, hoe dingen met Katherine gaan.' Zegt ze dan en gaat zitten op het bed, 'Tuurlijk' Andwoord ik dan en blijf tegen de muur geleund staan. Het klonk.. Redelijk dus had ik zo'n idee dat ik daar weinig tegenin kon brengen.

    {Hmm.. Mischien dat Nick een of andere dodelijke demonen ziekte krijgt.. en dood gaat.. }


    Gaat Jake eerst reageren?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [nu pas gezien xd]

    Jake
    Ik blijf gewoon staan en laat hen het gesprek maar voeren. Zij zijn nog steeds de ouders.
    Ik kijk afwisselend van de een naar de andere.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nick en Jake zeggen beiden niet veel en ook Katherine is stil. 'Tuurlijk,' zegt Nick en ik knik dan. 'Zeg het maar als je het ergens niet mee eens bent?' zeg ik tegen hem. 'Dan kunnen we nu denk ik over tot de regeling... Hoe gaan we het doen?' Ik richt me op Katherine. 'En ook belangrijk is natuurlijk wat jij wilt, waar je je fijn bij voelt.' Ze glimlacht naar me. 'Het is fijn hier bij papa,' zegt ze dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Zeg het maar als je het ergens niet mee eens bent?' Vraagt ze dan en ik knik, 'Dan kunnen we nu denk ik over tot de regeling... Hoe gaan we het doen?' Vraagt ze dan en richt zich dan op Katherine 'En belangrijk is natuurlijk wat jij wilt, waar je je fijn bij voelt.' Zegt ze dan en Katherine glimlacht om vervolgens te zeggen dat ze het fijn vind hier bij mij. 'Het lijkt me slim dat ze hier eerst blijft, aangezien jij verlooft en zwanger bent en vast nog het een en ander te regelen hebt' Zeg ik dan. Katherine lijkt het niet erg te vinden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    *zwijgt*

    :P


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    x'D Really Lizl, kon je niets anders bedenken? x'D


    Don't be like the rest of them, darling

    nee ben mn hart aan het pijn doen xd in een boek aan het snijden --


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    nee ben mn hart aan het pijn doen xd in een boek aan het snijden --


    Why are you doing that?


    Don't be like the rest of them, darling

    kon niet anders -- heb het nodig


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    Nick
    'Zeg het maar als je het ergens niet mee eens bent?' Vraagt ze dan en ik knik, 'Dan kunnen we nu denk ik over tot de regeling... Hoe gaan we het doen?' Vraagt ze dan en richt zich dan op Katherine 'En belangrijk is natuurlijk wat jij wilt, waar je je fijn bij voelt.' Zegt ze dan en Katherine glimlacht om vervolgens te zeggen dat ze het fijn vind hier bij mij. 'Het lijkt me slim dat ze hier eerst blijft, aangezien jij verlooft en zwanger bent en vast nog het een en ander te regelen hebt' Zeg ik dan. Katherine lijkt het niet erg te vinden.


    {Jaimes?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik kijk Nick aan. 'Bedoel je nu dat Katherine dus eerst 4 maanden hier is? Want dan pas is de bruiloft, na de geboorte van onze baby,' zeg ik tegen Nick. 'Wil je dan dat ze al die tijd hier blijft?' Als het zo is, dan denk ik dat het komt doordat hij het niet veilig voor Katherine vindt bij mij. Aangezien ik nou niet echt stabiel ben, hoewel Jake het de afgelopen keer erg goed heeft weten te leiden, waardoor ik weer rustig werd. 'Of bedoel je dat niet zo?' vraag ik hem dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.