• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de demonen te verjagen


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Ollivander
    Timothy Rhine -Ollivander

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood -Neolaia

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Harper Brianna Lovely - Ollivander
    Hayden Fitch - Jaimes


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti -WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -Jaimes
    Matt Donovan -WillNotLearn

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez -Ollivander
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - Jaimes


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotlearn
    Ray McBenneth - Neolaia
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Leslie Day - Jaimes
    Luna Day - Jaimes
    Vanessa Elenore Woods -Ollivander
    Cathy Ameliah Evans - Druella
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Neolaia

    Rosali Chévonez - Neolaia
    Allison Alex Diamont - WillNotLearn


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Ollivander
    Aiden Noel Kahln - Neolaia
    Adam Nicohlas Kahln - Neolaia

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Ollivander
    Iris Charlotte Michaëls - Ollivander


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| Demon - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Ollivander

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 12:11 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik kijk naar het berichtje. Het kan niet, je komt erdoor in de problemen als je wel zou komen én deze keer is er 85% kans dat ik je er niet uit krijg. Ik zet geen x'jes het zou enkel moeilijker zijn. Ik moet me concentreren op het flirten. Ik loop wat rond in de stad en zie een meisje lopen. Blond, mooi figuur maar... ze kan nooit aan Leslie tippen. Toch stap ik op haar af.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    ?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik krijg weer een sms'je terug voordat ik bij Luna aankom. Ik lees het en sla mijn blik daarna neer. Dus zouden we elkaar ook niet ergens anders kunnen zien? x Les. Ik loop nu bij de deur van Luna. Ik klop aan en al snel gaat de deur open. Even kijk ik mijn evenbeeld aan. 'Hi,' zeg ik dan met een zucht. 'Ik kwam langs om je wat dingen te vertellen. Heb je even de tijd?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik denk even na. Ja dat wel, maar weet wel dat ik dan niet het aangenaamste gezelschap ben... Ik zal of moe zijn of humeurig omdat het niet vooruit gaat of plannen aan het maken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik krijg een sms terug, terwijl ik in Luna's kamer ben. Zolang ik bij jou ben, is het goed. Ik wil je gewoon blijven zien... maar jij mij niet? Ik verstuur het weer en kijk dan Luna aan. 'Van wie is de sms?' vraagt ze nieuwsgierig. 'Gaat je niets aan,' zeg ik dan tegen haar. 'hebben we geheimen, zusje?' vraagt ze grijnzend. 'Ik heb nu al spijt dat ik hier gekomen ben,' zucht ik. 'Maar goed, kort gezegd, ik ben zwanger en verloofd. Dat was het. O, en ik wil je niet als getuige, aangezien je mijn relatie al eerder verpest hebt.' Ze glimlacht naar me. 'Dat deed ik met genoegen,' zegt ze en ik zucht weer. 'Waarom doe ik überhaupt nog moeite?' ik verdwijn dan en verschijn thuis. Het eerste wat ik doe is tegen een stoel aanschoppen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik hoor kabaal en heb zo'n idee dat niet alles volgens plan is gegaan.
    'Alles oke?' roep ik vanuit de keuken en ga dan verder met de chili con carne.

    Nate
    Les... ik moet een Loverboy zijn, de volgende 3 maanden dus ik denk niet dat je me zal willen zijn... stuur ik zuchtend en kijk dan het meisje vriendelijk aan. 'Hallo? Kan u me helpen? Ik ben een beetje verdwaalt.' zeg ik haar en ze schenkt me een stralende glimlach. 'Ja hoor, waar moet je naartoe?' 'Ik had afgesproken met een vriend, in El Cano?' ze knikt en glimlacht nog steeds. 'Ik wijs je de weg wel.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Thanks ben erg druk met school. Het spijt me


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Leslie Day
    Jake roept vanuit de keuken of alles oke is en ik zucht. 'Ja, alles gaat prima,' zeg ik dan, 'met de stoel.' Ik trek mijn jas uit en hang die op aan de kapstok. Ik krijg weer een sms en lees die snel. Ik neem aan dat je dat niet uit jezelf doet, maar moet doen? Met een zucht laat ik mezelf in de zetel vallen en zet de tv aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naawwwwhhh. Haar droom is uitgekomen;

    Jaimes schreef op 20 okt 2012 - 10:20:
    Leslie Day
    Ik droom, dat merk ik gelijk. Maar het rare is. Aan het begin van een droom weet ik dat ik droom, maar als de droom dan eenmaal bezig is vergeet ik dat het een droom is en niet echt dus en dat ik kan wakker worden als ik wil. Stupid me. Deze droom gaat over Jake en mij. We zijn samen, en we zien er gelukkig uit. Er vallen me een paar kleine dingetjes op. Zoals dat we weer in Frankrijk zijn, er een ring om mijn hand heen zit, en lijkt mijn buik nou dikker? Er zit een glimlach op mijn gezicht. Mijn toekomst.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Het hoort erbij, ik vind het ook niet fantastisch maar als we B geen 6 meisjes leveren tegen april, tjah, we weten wat er gebeurt en het is niet zo leuk. stuur ik en glimlach terug naar het meisje die me naar een café leid. 'Dank je wel.' zeg ik en doe alsof ik rond kijk. 'Hij is er nog niet....' zeg ik zogenaamd iets teleurgesteld en kijk haar dan zuchtend aan. 'Wil je anders iets van me drinken? Als dank?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik weet wat er gebeurt dan, ik heb het gezien toen met dat litteken.. Doe voorzichtig.. En zoek een stom meisje uit die toch al slecht leeft. Niet een onschuldig lief meisje. X hvj. Ik kijk achterom, de tv trekt mijn aandacht niet. 'Wat doe je?' vraag ik aan Jake, aangezien hij in de keuken is. Ik ben niet echt aan het nadenken, aangezien ik geen zin heb erin. Aangezien ik dan ook over andere dingen ga nadenken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ik ben aan het koken anders hebben we geen eten voor vanavond.' grinnik ik als ze me vraagt wat ik aan het doen ben.
    Ik doe verder aan de chili con carne en zet de rijst dan op.

    Nate
    Te laat, denk ik bij mezelf, maar ik moet toch 2 meisjes versieren dus het 2de zoek ik wel wat zorgvuldiger uit. 'Ja graag.' glimlacht ze en ik glimlach zo charmant mogelijk terug. Ik laat haar zitten en loop naar de bar. Ik bestel 2 glazen cola en loop dan terug naar haar. 'Ik hoop maar dat hij komt.' Nu een zielig verhaal op hangen over dat ik ruzie met hem had en hij mijn beste vriend was en ik bang ben dat de vriendschap verpest is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    O... Koken. 'O oke,' zeg ik dan en zucht weer. Al gauw zet ik de tv weer uit en check even mijn mobiel. Nog geen antwoord. Misschien dat Nate wel helemaal niet meer antwoordt... Hij was al redelijk kortaf namelijk. Ik stop mijn mobiel weg en bedenk me dan ineens iets. 'Jaaaake? Wanneer gaan we elkaar masseren?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Na het eten?' stel ik voor en ga verder. Het is bijna klaar.
    Ik hou de rijst ook in de gaten.

    Nate
    'Ocharme, ik denk dat hij het je wel vergeeft als hij een echte vriend is.' zegt ze om me gerust te stellen en staat dan recht.
    'Ik moet gaan werken maar hier is mijn nummer, dan kan je me bellen als er iets is.' glimlacht ze en schrijft haar nummer op een papiertje. 'Dank je.' glimlach ik naar haar en ze glimlacht terug. Even staren we elkaar aan voor ik mijn blik afscheur en ze haar omdraait om weg te lopen. Ik haal mijn gsm uit. Ik doe mijn best...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Oke, is goed,' zeg ik terug naar Jake. Ik pak een kussen en houd die tussen mijn armen. Mijn blik is gericht op het plafond en ik zucht weer een keer zachtjes. Mijn mobiel krijgt dan weer een sms. Snel pak ik mijn mobiel en lees het antwoord. Ik zie je snel oke? Sms me maar als je me nodig hebt. X 'Over hoe lang is het eten klaar?' vraag ik aan Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.