• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de demonen te verjagen


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Ollivander
    Timothy Rhine -Ollivander

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood -Neolaia

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Harper Brianna Lovely - Ollivander
    Hayden Fitch - Jaimes


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti -WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -Jaimes
    Matt Donovan -WillNotLearn

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez -Ollivander
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - Jaimes


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotlearn
    Ray McBenneth - Neolaia
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Leslie Day - Jaimes
    Luna Day - Jaimes
    Vanessa Elenore Woods -Ollivander
    Cathy Ameliah Evans - Druella
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Neolaia

    Rosali Chévonez - Neolaia
    Allison Alex Diamont - WillNotLearn


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Ollivander
    Aiden Noel Kahln - Neolaia
    Adam Nicohlas Kahln - Neolaia

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Ollivander
    Iris Charlotte Michaëls - Ollivander


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| Demon - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Ollivander

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 12:11 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Bedoel je nu dat Katherine dus eerst 4 maanden hier is? Want dan pas is de bruiloft, na de geboorte van onze baby, wil je dat ze al die tijd hier blijft?' Vraagt ze dan. 'Of bedoel je dat niet zo?' Vraagt ze vervolgens, 'Nee, dat bedoelde ik niet zo. Ik bedoelde te zeggen dat ze hier best mag en kan blijven als je dat wilt en als dat beter uitkomt. Maar op zich maakt het mij niet veel uit'


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ergens word ik iets opgeluchter als Nick zegt dat hij het niet zo bedoelde en ik glimlach eventjes naar hem. 'Oké, dankje voor dat aanbod. Het gaat er natuurlijk ook om wat Katherine wil,' zeg ik dan en kijk weer naar Katherine. 'Wil je nog bij papa blijven?' vraag ik aan haar en ze knikt hevig. Eventjes glimlach ik. 'Ik heb hier ook vrienden,' zegt ze en haar gllimlachje is trots. Waardoor je zelf ook niet veel anders dan trots kan zijn. 'Oké, dat is mooi om te horen, lieverd.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Uit verveling:

    Nate
    'Sadler, als je me geen 5 nieuwe meisjes hebt geleverd binnen 3 maanden, weet ik je te vinden.' zegt de man, die door ons -pooiers- gewoon B. genoemd word aangezien we niets van hem weten. Ik knik en hij loopt weg. Ik kijk Simon aan. 'Nate wat moeten we doen?' zegt hij en ik zucht. Ik lik even langs mijn lippen. 'Er zit niets anders op, we moeten het loverboy plan uitvoeren.' Dat houd in dat ik, Simon, Oliver en nog 2 van de demonen die hier zitten, meisjes moeten laten verliefd worden op ons en hen met leugens over maffia, geld te kort en zo, de protitutie in moeten lokken. Ik pak mijn gsm en stuur naar Leslie. Problemen op het werk, het is beter dat je -een maand of 3- niet meer langs komt... Nate Het is redelijk kortaf maar ik denk niet dat ze met de plannen akkoord zal zijn en het zou pijnlijk voor ons beiden zijn als ze plots verschijnt als ik een ander meisje aan het versieren en zo ben.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Oké, dankje voor dat aanbod. Het gaat er natuurlijk ook om wat Katherine wil,' Zegt ze met een glimlach en kijkt dan naar Katherine. 'Wil je nog bij papa blijven?' Vraagt ze dan aan haar en Katherine knikt op haar beurt hevig en ik zie Leslie weer glimlachen 'Ik heb hier ook vrienden' Zegt Katherine trots glimlachend 'Oké, dat is mooi om te horen, lieverd.' Zegt Leslie. 'Was dat alles wat je wilde vragen?' Vraag ik haar dan met een korte glimlach, niet omdat ik haar weg wil hebben maar gewoon zodat ik weet of er niet nog meer komt.


    Don't be like the rest of them, darling

    OMG! Dat stuurt Nate terwijl Les daar zit met Nick, Jake en Katherine...

    Ik reageer later, ben aan het eten (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Nick vraagt of dat alles is wat ik wilde vragen en even blik ik naar Jake. 'Ik wilde je nog iets vragen,' zeg ik en kijk terug naar Nick. 'Zou je, als je het wilt, degene willen zijn die me weg geeft? Aangezien ik geen vader meer heb, die dat kan doen, en jij eigenlijk familie voor me bent...' Ik krijg dan een sms. 'Sorry, even kijken,' zeg ik en zie dan dat het Nate is. Ik open die en mijn hand verstrakt iets. Waarom dit ineens? Wil hij me niet meer zien? Dan stop ik mijn mobiel we zonder te antwoorden en probeer me gewoon normaal te houden, maar ik zie Katherine vragend kijken, aangezien mijn emotie voor haar te voelen is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [en nu is Ellie weg :P]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake kan ook reageren xd


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik luister naar het gesprek en weet wat Leslie nog wil vragen. Ik kijk nieuwsgierig naar haar en dan naar hem.
    Het stoort me niet dat ze een smsje heeft gehad, zo bezorgt ben ik nu ook nog niet, dat ik haar smsjes zou beginnen te lezen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Nick vraagt of dat alles is wat ik wilde vragen en even blik ik naar Jake. 'Ik wilde je nog iets vragen,' zeg ik en kijk terug naar Nick. 'Zou je, als je het wilt, degene willen zijn die me weg geeft? Aangezien ik geen vader meer heb, die dat kan doen, en jij eigenlijk familie voor me bent...' Ik krijg dan een sms. 'Sorry, even kijken,' zeg ik en zie dan dat het Nate is. Ik open die en mijn hand verstrakt iets. Waarom dit ineens? Wil hij me niet meer zien? Dan stop ik mijn mobiel we zonder te antwoorden en probeer me gewoon normaal te houden, maar ik zie Katherine vragend kijken, aangezien mijn emotie voor haar te voelen is.


    Nick
    'Ik wilde je nog iets vragen,' Zegt ze na eerst een blik naar Jake te hebben geworpen, 'Zou je, als je het wilt, degene willen zijn die me weg geeft? Aangezien ik geen vader meer heb, die dat kan doen, en je eigenlijk familie voor me bent..' Vraagt ze dan en die vraag verbaast me eigenlijk, 'Sorry, even kijken,' Zegt ze als ze een sms krijgt en ik zie wat veranderen in haar gezicht en kijk naar Katherine al kan ik haar gezicht niet zien. Ik laat het er maar bij zitten en kijk weer naar Leslie 'Is het goed als ik over je vraag nadenk of wil je het antwoord nu?' Vraag ik dan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Les
    Jake reageert niet op de sms en Nick kijkt naar Katherine. Dus ik denk dat geen van beiden iets heeft opgemerkt. Mooi zo. Nick vraagt dan, wanneer hij naar me kijkt, of het goed is als hij over de vraag nadenkt. Ik knik dan en bijt even op mijn lip. 'Natuurlijk, denk er maar over na,' zeg ik dan. 'Je weet me te bereiken als je het antwoord weet.' Ik kijk dan naar Jake. 'Zullen wij maar weer gaan? Aangezien we ook nog langs Luna gaan.' Ik kijk dan Nick weer aan. 'En dan spreken we elkaar later wel?' Ik sta op en loop naar Katherine toe. Ik geef haar een knuffel en een aai over haar wang en loop dan naar Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jake
    Ik loop met Leslie mee naar buiten en schraap mijn keel. 'Ik denk dat ik maar naar huis ga.' zeg ik zachtjes. Het zou iets te genant worden met Luna en Leslie in één kamer.... en pijnlijk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake loopt mee naar buiten en hij schraapt zijn keel. Gelijk vernauw ik een beetje mijn ogen, want ik wéét gewoon wat eraan gaat komen. 'Je mag best mee, maar ook naar huis als je dat wilt,' zeg ik dan. 'Het maakt mij niet uit.' Als Jake naar huis gaat, dan kan ik rustig Nate terug sms'en.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ik zie je straks wel.' zeg ik zachtjes. 'Sorry.' Ik druk een kus op haar wang en laat mezelf in de woonkamer thuis verschijnen.
    Misschien moet ik maar aan het eten beginnen ondertussen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Zodra Jake weg is, pak ik mijn mobiel erbij en lees het sms'je weer. Ik bijt op mijn lip, want eigenlijk word ik er wel verdrietig van. Wil je me helemaal niet meer zien...? Stuur ik dan als antwoord terug, aangezien het me eigenlijk wel kwetst. Er is iets op het werk, dus ik kan maar beter niet meer komen. Hij klinkt heel erg kortaf... Ik loop dan rustig richting Luna en probeer mezelf onder controle te houden, aangezien die verdomde hormonen weer de kop opsteken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.