• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de demonen te verjagen


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Ollivander
    Timothy Rhine -Ollivander

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood -Neolaia

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Harper Brianna Lovely - Ollivander
    Hayden Fitch - Jaimes


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti -WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -Jaimes
    Matt Donovan -WillNotLearn

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez -Ollivander
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - Jaimes


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotlearn
    Ray McBenneth - Neolaia
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Leslie Day - Jaimes
    Luna Day - Jaimes
    Vanessa Elenore Woods -Ollivander
    Cathy Ameliah Evans - Druella
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Neolaia

    Rosali Chévonez - Neolaia
    Allison Alex Diamont - WillNotLearn


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Ollivander
    Aiden Noel Kahln - Neolaia
    Adam Nicohlas Kahln - Neolaia

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Ollivander
    Iris Charlotte Michaëls - Ollivander


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| Demon - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Ollivander

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 12:11 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik knik met een glimlachje. 'Ja, ik zal me wel redden, hoewel ik je zal missen. Ik ga wel gewoon bij een vriendin verblijven, dan ga ik daar vandaag ook mijn dag mee doorbrengen. En ik beloof je dat ik niets zal doen qua snijden of wat dan ook, aangezien je nu niet kan stalken.' Ik druk een kus op zijn lippen en eet wat van het eten wat Jake heeft laten verschijnen. Ik ga niet echt naar een vriendin, maar naar Nate.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik knik glimlachend en eet ook verder, als het eten op is. Sta ik recht om me om te kleden en druk een lange kus op haar lippen.
    'Ik hou van je.' fluister ik tegen haar lippen aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Het eten is al snel op en Jake kleedt zich dan aan. Ik glimlach en fluister terug, 'Ik hou ook van jou.' Ik druk nog een kus op zijn lippen. 'Zie ik je dan morgen? Of sms je nog of je op tijd terug bent of niet?' Ik sta dan ook op en loop naar de kledingkast om kleren te pakken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ik zie je morgen wel.' glimlach ik en druk nog een kus op haar lippen voor ik mezelf laat verdwijnen.
    Eerste post : Tessa/


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Oké, ik hou van je,' zeg ik dan nog en draai me gelijk om naar mijn mobiel. Ik pak die erbij een stuur een sms naar Nate. Is er toevallig een plekje ergens vrij om te slapen? Jake is de hele dag weg, I'm all yours x <3 Ik kleed me om en wacht dan op antwoord af.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Er komt een brede glimlach op mijn gezicht als ik het berichtje lees en typ terug Het huisje bij de kliffen? :) xx hvj
    Vandaag word een geweldige dag.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Als ik weer een sms krijg, trek ik net mijn schoenen aan. Nu erheen? x <3. Ik heb er zin in, om Nate weer te zien.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    nate
    ik wacht op je xxx
    Ik kijk over de klippen naar de zee.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik bijt op mijn lip en laat me dan daar verschijnen. Ik zie Nate staan op de klippen en loop naar hem toe. 'Hi,' zeg ik dan zachtjes en kijk naar hem. 'Ik ben er.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik glimlach breed als ik haar stem hoor en sla mijn armen om haar mee om haar te knuffelen. Ik plaats mijn lippen even teder op de hare en pak dan haar hand vast. 'Ik heb een verrassing.' glimlach ik 'Maar het is wel een eindje stappen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij is helemaal blij en ik voel me ook goed, om hier met Nate te zijn. Hij knuffelt me en drukt dan voor even zijn lippen op die van mij. Zachtjes kus ik hem terug en ik kijk hem verbaasd aan als hij mijn hand beetpakt en zegt dat hij een verrassing heeft. 'Wat voor eentje?' vraag ik dan aan hem. Normaal houd ik helemaal niet van verrassingen, maar bij Nate is het minder erg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Nou eigenlijk niet echt een verrassing maar ik wil je gewoon wat tonen.' glimlach ik en trek haar mee zachtjes naar het padje.
    Als ze nadenkt zal ze wel doorhebben dat ik haar naar de watervallen meeneem.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    Ik denk even hard na, maar ik kan er zo gauw even niet opkomen. Nate trekt me mee en ik kijk even naar zijn gespierde armen. Nate is wel een stuk gespierder dan Jake. 'Ik zie het vanzelf wel, ik ben niet zo in de nadenk-modus,' zeg ik met een glimlachje. Ik verstrengel onze vingers en laat me leiden door Nate.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik lach zachtjes. 'In elke modus ben je dan nu wel?' zeg ik plagerig en knijp eens zachtjes in haar hand.
    We volgen nu een padje die door een grot gaat.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate moet er om lachen en vraagt plagerig in welke modus ik dan wel ben nu. Ik glimlach even scheef naar hem. 'In de modus, ik ben bij Nate en niets anders doet er nog toe -modus.' We gaan een grot door, waar het even kouder is, en nog steeds heb ik geen idee waar we heen gaan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.