• Wat een kutnacht vannacht. Er ging van alles mis en ik vond er uiteindelijk geen reet meer aan.
    Ik weet dat ik gezet ben, maar het was nu echt de druppel die de emmer deed overlopen. Al die slanke meisjes met een platte buik en atletische benen... het maakt me kotsmisselijk als ik naar mezelf kijk. Ik wil ook dun zijn, maar het is me totnu toe niet gelukt. Er komt echter verandering in, aangezien ik vanaf maandag een ssportabonnement afsluit en een diëtiste in de arm neem. Nooit meer van die kutopmerkingen over mijn dikke benen, want ik heb er echt schoon genoeg van.

    Zo. Dat moest ik even kwijt. Iemand nog tips voor dunnere benen en dat ik zo gezond mogelijk af kan vallen?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ^Nouja, brood zit niet voor niks in de schijf van vijf. Maar het ligt inderdaad wel aan welk soort brood je eet.


    You are beautiful, you are love.

    paperweight schreef:
    (...)

    De diëtisten raden het zoveel mogelijk af.

    Lol doe niet zo raar. Mijne juist niet. Boterhammen zijn helemaal niet slecht voor je, zolang je het niet vol smeert met bv. pindakaas. en vette dingen erop doet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat mij betreft mag dit topic open blijven, alleen geen gewichten, geen bmi's en geen voedingswaarden van producten xd.


    I am an idiot, I move.

    Mooi. :Y)
    Zoals ik al zei, iemand tips om vooral je buik, billen en benen te "minimaliseren"? :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Mooi. :Y)
    Zoals ik al zei, iemand tips om vooral je buik, billen en benen te "minimaliseren"? :'D


    Buikspieroefeningen & lopen


    Keep on smiling

    Sporten en gezond eten. Neem ipv chips komkommer of fruit en ipv frisdrank water of spa. En houd je verder zo veel mogelijk aan de gewone maaltijden en eet niet meer dan je nodig hebt.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Mmm let er wel op dat je dan vetverbrandingsdingen doet ipv spierdingen. Spieren krijg je niet zomaar weg daarna.. Overigens vind ik je helemaal niet dik ;3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Odina schreef:
    Mmm let er wel op dat je dan vetverbrandingsdingen doet ipv spierdingen. Spieren krijg je niet zomaar weg daarna.. Overigens vind ik je helemaal niet dik ;3
    Je moet juist veel spieroefeningen doen. Aan cardio heb je niks als je geen spieroefeningen doet. En je wordt nooit zo erg gespierd als een bodybuilder ;P


    Today will be Girl's Day party with you~

    Barnabas schreef:
    Mooi. :Y)
    Zoals ik al zei, iemand tips om vooral je buik, billen en benen te "minimaliseren"? :'D


    Amputatie!


    quidquid excusatio prandium pro

    Dai5y schreef:
    (...)Je moet juist veel spieroefeningen doen. Aan cardio heb je niks als je geen spieroefeningen doet. En je wordt nooit zo erg gespierd als een bodybuilder ;P

    Nee maar je spieren nemen dan de plaats van je vet in en die spieren krijg je nauwelijks meer weg..

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 19:42 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Amputatie!


    Heb jij een Saw-marathon gehouden ofzo, dat opeens alle ledematen er maar af moeten :')

    OT: Als je, zoals ik vroeger had, niet zo heel sportief bent maar wel gemotiveerd bent om op je eten te letten, kun je proberen om helemaal af te kicken van snoep en alles wat ermee te maken heeft. Inmiddels sport ik wel dus vind ik dat ik wat meer mag, maar daarvoor at ik helemaal geen snoep meer, alleen rijstwafels en fruit als tussendoortje en op boterhammen alleen vlees of kaas en af en toe pindakaas. Qua drinken dronk ik voornamelijk water of thee en geen frisdranken meer. Als je uiteindelijk toch weer wat gaat snoepen zul je wel merken dat het makkelijker is om nee te zeggen tegen dingen die je eigenlijk niet nodig hebt.


    From these ashes, I will rise

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Amputatie!

    Perfect, hou ik alleen mijn romp en voeten over en wat tussenliggende gebieden. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Perfect, hou ik alleen mijn romp en voeten over en wat tussenliggende gebieden. (cat)


    Romp en misschien een hoofd, meer heeft een meisje niet nodig (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Barnabas schreef:
    Mooi. :Y)
    Zoals ik al zei, iemand tips om vooral je buik, billen en benen te "minimaliseren"? :'D


    Ja, zorg ervoor dat je lange spieren krijgt, in plaats van korte. 8D Veel rekken en strekken, lening worden, dat zorgt ervoor dat je niet van die dikke spieren krijgt die uitpuilen, maar zoals ballerina's, lange, slanke benen. Daarbij is het handig om het altijd in combinatie te doen met beter eten, want vaak verbrand je vet niet, je maakt alleen spieren aan en dan blijft het vet er alsnog overheen zitten waardoor je er dus niets van merkt. Pas na 30 minuten begin je pas echt vet te verbranden.


    Your make-up is terrible

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Romp en misschien een hoofd, meer heeft een meisje niet nodig (cat)

    Hey, wat nou als je een voet fetish hebt als jongen zijnde?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.