• Wat een kutnacht vannacht. Er ging van alles mis en ik vond er uiteindelijk geen reet meer aan.
    Ik weet dat ik gezet ben, maar het was nu echt de druppel die de emmer deed overlopen. Al die slanke meisjes met een platte buik en atletische benen... het maakt me kotsmisselijk als ik naar mezelf kijk. Ik wil ook dun zijn, maar het is me totnu toe niet gelukt. Er komt echter verandering in, aangezien ik vanaf maandag een ssportabonnement afsluit en een diëtiste in de arm neem. Nooit meer van die kutopmerkingen over mijn dikke benen, want ik heb er echt schoon genoeg van.

    Zo. Dat moest ik even kwijt. Iemand nog tips voor dunnere benen en dat ik zo gezond mogelijk af kan vallen?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ik ben ook zo een plat meisje en ik ben zeker niet tevreden met mezelf...
    heb jaren last gehad van een eetstoornis en nu zit ik in een soort recovery, maar altijd als ik eet denk ik er toch weer aan en ik wil graag aankomen maar als er een beetje vet op mijn buik komt ben ik ook zo pissig dat ik een paar dagen bijna niks eet!

    wees blij met hoe je bent en behalve als je overgewicht heb probeer niet af te vallen want je denkt misschien dat het niet mis gaat, maar dat dacht ik ooit ook.....

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 13:43 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 feb 2013 - 14:50 ]


    Dont say why me, say try me

    BigFatLiar schreef:
    ik ben ook zo een plat meisje en ik ben zeker niet tevreden met mezelf...
    heb jaren last gehad van een eetstoornis en nu zit ik in een soort recovery, maar altijd als ik eet denk ik er toch weer aan en ik wil graag aankomen maar als er een beetje vet op mijn buik komt ben ik ook zo pissig dat ik een paar dagen bijna niks eet!


    wees blij met hoe je bent en behalve als je overgewicht heb probeer niet af te vallen want je denkt misschien dat het niet mis gaat, maar dat dacht ik ooit ook.....


    BMI's en gewicht zijn niet toegestaan op het forum.

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 feb 2013 - 14:50 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik zou overigens niet te fanatiek zijn met suikers schrappen en je suikertoevoer vooral in de ochtend nemen, tegen een lage suikerspiegel. Lage suikerspiegels zijn niet chill omdat je je dan duizelig/beroerd voelt zoals ik vanochtend merkte. Toen ik er een zeer suikerrijk pakje multivitamine tegenaan gooide werd 't beter.


    No growth of the heart is ever a waste

    Licet schreef:
    (...)

    BMI's en gewicht zijn niet toegestaan op het forum.


    het spijt me, ik heb het aangepast


    Dont say why me, say try me